Vuonna 1985 ostettu sähkösaha Black&Decker jonka myin pois, toimii edelleen, mutta ostettuani 1999 uuden B-D:n GK430/H1, automaattisella öljynsyötöllä, jolla olen kaatanut/katkonut pölleiksi kymmenkunta koivua/mäntyä sanoi yhteistyösopimuksen irti "tussauttamalla" savupilven, eli käämit paloi.
Uusi B-D GK1635 maksaa Rauta-Otrassa 79 €, ( uudet käämit 30,30 €, ankkuri joka on jäänyt ehjäksi 39,65 € ).
Eli korjaus tulee maksamaan 30,30 €, itse vaihtaen.
Onko lukijoilla tietoa muiden merkkien kestävyydestä samassa hintaluokassa?
Tiedän kyllä ettei halvalla saa hyvää (kestävää ).
Eikä köyhän kannata ostaa halpaa, (onhan niitä kalliimpia esim.Dolmar ES-162A, 195 €, Husgvarna 315 electric, 250 €, Stihl E 140, 210 € E 180 €? jne.)
Mutta pitäisi myös ottaa käytön vähäisyys omakotitalossa, vuodessa ehkä 1-3 h sahausta!
Satunnainen "SAHURI"
Osku
2
779
Vastaukset
- nuuka ukko
sulle on sattunut epäonnea tai olet tyrinyt mutta itse olen sahannut niillä paljon mutta aikoinaan Black&Decker sahoja poltin kaksi ja sitten ostin tollasen halppismerkin (en oo viitsinyt katsoa nimeä) ja se on kestänyt vuosia kovaa käyttöä. Teroittanut olen ja kaatanut öljyä säiliöön, että älä menetä toivoasi.
- Anonyymi
Itselläni on sama kone ja toiminut liki 20 vuotta, sahattu kymmeniä motteja polttopuuta, kaadettu pihapiiristä puita ja nyt pöläytti savun ulos. Hiilet suht hyvät vielä, ankkuri hyvän näköinen. Mistähän saisi varaosia Mikkelistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124620MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar912386Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5681808- 91533
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011491Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671187Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331128Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3968Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64967