Jalkapallon MM-kisat alkoivat Jenkeissä ,Kanukeissa ja Meksikossa. Jalkapallo lienee eniten maapallolla harrastettu liikuntamuoto. Jospa hiukan avaamme miksi. Pressa Stub sanoisi siinä olevan kolme pointtia. 1. Peliä voidaan pelata monenmoisella alustalla.Ranta-biitseillä,parkkipaikoilla,takapihoilla , eri tasoisilla kentillä. Muuan pohjois-eurooppalainen kansa pelailee sitä jopa suolla. 2 Peliväline voi olla muukin kuin fifan hyväksymä aasin pallinahkasta tehty pallo.Potkupalloa on pelattu limutölkillä.kokispullolla jeesusteippikääröllä ja ties millä.Aikoinaan Kambotshassa Pol Potin punakhmerit pelailivat vihollisen pääkalloilla. Ja sitten pointti 3. Kyseinen peli ei vaadi juurikaan älyllistä osaamista.Ehkä kuitenkin sen verran että älyää poistua kentältä pelin päätyttyä.Tämän vuoksi varsin laajat yhteisöt ovat ottaneet lajin omakseen. Vuonna 2010 tehtiin laaja tutkimus eri argumentein eri joukkuelajien vaativuustasosta.Jalka (potku) pallo oli sijalla 17 kahdenkymmenen joukkuelajin joukossa.
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Ehkä siksi vasemmisto tuota seuraakin.
- Anonyymi00002
Kaikesta huolimatta suosituin maailmalla. Myös Olympia ja MM-kisat pidetään.
- Anonyymi00003
Aivan.Helppo seurata kun ei tarvitse juurikaan miettiä.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Aivan.Helppo seurata kun ei tarvitse juurikaan miettiä.
Totta, joko, joko ?
- Anonyymi00005
Joutava peli, isot miehet juoksevat yhden pallon perässä.
- Anonyymi00006
Missä päin Hyvinkäätä tämä maailman suurin urheilutapahtuma järjestään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761520
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.88708Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48536
- 126536
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518- 37516
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483