Lisäaine myrkytys?

Anonyymi-ap

Valtio yrittää myrkyttää ihmisiä limun sokeriverolla! Lisäaine limut halvaksi!
Lisäaineet on myrkkyä? Sokeri ei.

65

302

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

Täyttä asiaa

• Anonyymi00015

Vastasit sitten itsellesi.

• Anonyymi00003

Kuka ylipäätään juo limua? Ihan turha tuote.

• Anonyymi00005

Kuka nyt yleensä elää? Ihan turhaa kun lopulta kuollaan kuitenkin

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Kuka nyt yleensä elää? Ihan turhaa kun lopulta kuollaan kuitenkin

Hyvin pystyy elämään ilman limua 😀

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Hyvin pystyy elämään ilman limua 😀

Kyllä elämästä pitää myöskin nauttia ja kylmä limppari varsinkin nyt kesällä on hyvää ja kun vielä rentoutuu siinä samalla tai saunassa kun käy jäähyllä niin juo kylmää limpparia niin aah kun on hyvää

• Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Kyllä elämästä pitää myöskin nauttia ja kylmä limppari varsinkin nyt kesällä on hyvää ja kun vielä rentoutuu siinä samalla tai saunassa kun käy jäähyllä niin juo kylmää limpparia niin aah kun on hyvää

Tokihan, jos tykkää. Itse en muista milloin olen limua juonut. Sen nimi oli muistaakseni Palma. Ei ehkä enää valmisteta.
        Juon kylmää vettä, soodavettä tai vissyä.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Tokihan, jos tykkää. Itse en muista milloin olen limua juonut. Sen nimi oli muistaakseni Palma. Ei ehkä enää valmisteta.

Ennen oli pienissä lasipulloissa banaani limpparia ja oli kyllä hyvää kun lapsena sitä joskus join.Ei enään tahdo mistään löytyä isossa pulloissa.Vettä nyt tietenkin tulee eniten juotua,mutta silloin tällöin vähän nauttia limpparista.Pitäähän sitä nauttiakkin elämästä ja itselle kylmä limppari on yksi nautinnoista

• Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Ennen oli pienissä lasipulloissa banaani limpparia ja oli kyllä hyvää kun lapsena sitä joskus join.Ei enään tahdo mistään löytyä isossa pulloissa.Vettä nyt tietenkin tulee eniten juotua,mutta silloin tällöin vähän nauttia limpparista.Pitäähän sitä nauttiakkin elämästä ja itselle kylmä limppari on yksi nautinnoista

Makuasioita. Totuin lapsena karpalo- ja puolukkamehuihin. Eivät olleet makeita, hapokkaita kyllä. En tykkää edes ns. makuvesistä, joskus maistanut.

Taidan olla hapan :)

• Anonyymi00022
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Palmaa löytyy edelleen, on isoissa pulloissa ja ihan sokerilla makeutettua.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Palmaa löytyy edelleen, on isoissa pulloissa ja ihan sokerilla makeutettua.

Ananas Palmassa ei ollut sokeria. Se oli makeuttamaton. Silloin se oli Mallasjuoman. Kauan sitten.

• Anonyymi00048

Kaikkein terveimmät voivat juoda
        ja syödä mitä vaan.

Silti ovat reippaita ja terveitä.

Minä menisin viikossa hyviin huonoon kuntoon mustia juomia juodessa viikossa ja muita juodessa parissa kuukaudessa.

• Anonyymi00049
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Juon vain huoneenlämpöistä vettä joka on seissyt ja kloorit ja muut kaasut oavt haihtuneet 6 tuntia.

Opin sen Aku Ankasta jo 6-vuotiaana, kun sillä oli lasi malja josta otti vettä.
        Aku Ankka on kuolematon.

• Anonyymi00062
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Kaikkein terveimmät voivat juoda
        ja syödä mitä vaan.

Silti ovat reippaita ja terveitä.

Minä menisin viikossa hyviin huonoon kuntoon mustia juomia juodessa viikossa ja muita juodessa parissa kuukaudessa.

Väärin. "Kaikkein terveimmät" eivät no. syö ja juo "mitä vaan". Siksi he ovat terveitä ja hyväkuntoisia.

• Anonyymi00004

Sokeri on huomattavasti pahempi kuin aspartaami

• Anonyymi00007

Aiheuttaako sokeri miehille impotenssia???

• Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Eipä ole minulle mitään impotenssia tullut vaikka juonkin aspartaami juomia.Sokeri aiheuttaa diabetestä ja sen kun saa niin koko keho rapistuu ja tuhoutuu

• Anonyymi00014
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Eipä ole minulle mitään impotenssia tullut vaikka juonkin aspartaami juomia.Sokeri aiheuttaa diabetestä ja sen kun saa niin koko keho rapistuu ja tuhoutuu

Jatka lisäaine kittausta ja saat kyllä!

• Anonyymi00019

Aspartaamista vain jotkut saavat mahansa kipeäksi tai päänsärkyä. Siinä on myös joku päivittäinen sanntisuositusraja joten ei sekään ihan harmiton ole.
        Paljon on aspartaamista kirjoitettu vuosien varrella.
        Itse tykkään juoda lasillisen Original Jaffaa silloin tällöin. Se on sitä sokerilla makeutettua.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Aspartaamista vain jotkut saavat mahansa kipeäksi tai päänsärkyä. Siinä on myös joku päivittäinen sanntisuositusraja joten ei sekään ihan harmiton ole.
        Paljon on aspartaamista kirjoitettu vuosien varrella.
        Itse tykkään juoda lasillisen Original Jaffaa silloin tällöin. Se on sitä sokerilla makeutettua.

Noin 4,5 litraa pitäis juoda aspartaamijuomia päivässä,niin sitten tulee ongelmia.Sokeripitoisista huomattavasti vähemmästä määrästä

• Anonyymi00021
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Jatka lisäaine kittausta ja saat kyllä!

Aspartaamia on tutkittu todella paljon ja vaarattomaksi todettu jos ei ylitä rajaa. 4,5 litraa pitäisi juoda niitä juomia päivässä

• Anonyymi00050

Vai olisiko se toisinpäin.

Aspartaami on laajalti käytetty keinotekoinen makeutusaine, jonka terveysvaikutuksista ja mahdollisista haitoista käydään yhä vilkasta keskustelua. Aineen runsas käyttö saattaa aiheuttaa terveydellisiä riskejä, mutta kohtuukäyttö on yleisesti hyväksytty turvalliseksi.

Tärkeimmät haitat ja
        riskitSyöpäluokitus: Kansainvälinen syöväntutkimuslaitos (IARC) on luokitellut aspartaamin mahdollisesti syöpävaaralliseksi. Tämä perustuu rajalliseen näyttöön, joka yhdistää aspartaamin ja maksasolusyövän riskin.

Aineenvaihdunnan ja
        verisuonten haasteet: Joidenkin tutkimusten mukaan aspartaami saattaa nostaa insuliinitasoja ja edistää rasvaplakin kertymistä valtimoihin. Aineen hajoamistuotteet (kuten metanoli) poistuvat normaalisti elimistöstä, mutta herkkävatsaisille voi tulla oireita.

Fenyyliketonuria (PKU): Aspartaami sisältää fenyylialaniinia.

ätä aminohappoa ei saa kertyä elimistöön, joten perinnöllistä fenyyliketonuriaa sairastavien tulee välttää aspartaamia. Tuotteissa on tästä syystä varoitusmerkintä.

• Anonyymi00051
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Miehistä en tiedä, mutta ei aiheuta mulle. Menee 1-2 kg kuukaudessa. 10 kg aina ostan ja pian se on mennyt. Suolaa syön vain kerran päivässä. Siis suolaisen ruuan. Muulloin käytännössä suolatonta.
        Ei aiheuta, 2-3 kertaa viikossa on ok.

ikää +80 , sokerit kohdillaan, vp. 80/55/45. On ole koskaan ja mitään urheillut ja liikkunut vain tarpeellisen.

• Anonyymi00052
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Sokeri aiheuttaa kakkostyypin diabetestä vain sitä kautta että se lihottaa. Kun on ylipainoinen, tauti tulee herkemmin.

• Anonyymi00053
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Aspartaamia on tutkittu todella paljon ja vaarattomaksi todettu jos ei ylitä rajaa. 4,5 litraa pitäisi juoda niitä juomia päivässä

suuri juonti aiheuttaa välitöntä ongelmaa.

mutta mitä pienet määrät useita vuosia. sitä on vaikeampi tutkia. voiko aiheuttaa munuaisten vajaa toimintaa, syöpää, ja mitä vielä.

• Anonyymi00056
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Sokeri aiheuttaa kakkostyypin diabetestä vain sitä kautta että se lihottaa. Kun on ylipainoinen, tauti tulee herkemmin.

Kyllä se tulee laihoille ja normaalipainoisille myös helposti jos sitä sokeria paljon käyttää ja syö ja juo sokeripitoisia ruokia/juomia

• Anonyymi00012
      • Anonyymi00054

uskonnolle on oma palstansa, siis linkistä kyse.

• Anonyymi00016

Suomessa on itsemäärämisoikeus. Täältä ei tarvitse pyytää lupaa
      mitä syö ja juo.

• Anonyymi00017

Täällä on kuitenkin palstapoliiseja, jotka kiertävät langettamassa kirouksia, jos poikkeaa heidän näkemyksustään maku- tai tietoasioissa.
        Joku pitää elämäntehtävänään käydä ohjeustamassa vanhuksia.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Täällä on kuitenkin palstapoliiseja, jotka kiertävät langettamassa kirouksia, jos poikkeaa heidän näkemyksustään maku- tai tietoasioissa.
        Joku pitää elämäntehtävänään käydä ohjeustamassa vanhuksia.

Valtio hinnoiitelullaan haluaa " myrkyttää " kansaa? Sokeri luonnontuote!

• Anonyymi00025
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Valtio hinnoiitelullaan haluaa " myrkyttää " kansaa? Sokeri luonnontuote!

Puhdistetulla, valkoisella sokerilla ei ole mitään tekemistä luonnon kanssa.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Puhdistetulla, valkoisella sokerilla ei ole mitään tekemistä luonnon kanssa.

Onko perunamuusilla, tai silakkalatikolla?

• Anonyymi00035
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Onko perunamuusilla, tai silakkalatikolla?

Täh? Sulla näyttää olevan puurot ja vellit pahasti sekaisin.

• Anonyymi00055

Näin on, mutta on fiksu tapa neuvoa, kaikki ei paljon mieti. Moni vaiva on itse aiheutettua.

• Anonyymi00057

Ei vielä,mutta kokoajan ollaan menossa kieltoja kohti.Onhan jo kouluissakin pelkkiä kasvisruoka päiviä jolloin lapset näkee nälkää kun tuollaista ideologiaa väkisin yritetään ihmisille tuputtaa

• Anonyymi00060
        Anonyymi00057 kirjoitti:

Ei vielä,mutta kokoajan ollaan menossa kieltoja kohti.Onhan jo kouluissakin pelkkiä kasvisruoka päiviä jolloin lapset näkee nälkää kun tuollaista ideologiaa väkisin yritetään ihmisille tuputtaa

Mitä hlvt:ä höpötöt? Kasvisruokaa(kin) voi syödä vatsansa täyteen. Ei tarvitse nähdä nälkää.

• Anonyymi00061

Liian moni kuitenkin tarvitsee apua, opetusta ja ohjausta syömiseen ja juomiseen. Perusasiat ovat täysin tuntemattomia uskomattoman monelle nykyihmiselle. Koulutuksista ja 'viisaudesta' huolimatta.

• Anonyymi00024

Sokeri on aivan yhtä paha myrkky kuin jotkut lisäaineetkin.

• Anonyymi00058

Monesti pahempi

• Anonyymi00026

Joku vuosi sitten luin artikkelin lisäainevaaroista. Tästä impotenssi aiheutuksesta! Lopetin lisäaine limut! Nyt sokerillisia , mitä juon!

• Anonyymi00068

Menit ojasta allikkoon.

• Anonyymi00027

Viina on hyvää ja aina hintansa väärtti.

• Anonyymi00030

Ei viinakaan pienenämääränä vaarallista!

• Anonyymi00034
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Ei viinakaan pienenämääränä vaarallista!

Tutkimukset kertovat ja todistavat kyllä muuta: pienikin määrä riittää esim. syövän syntyyn.

• Anonyymi00028

Just näin on asia!

• Anonyymi00031

Viisas ei juo limuja.

• Anonyymi00032

Janoinen juo!

• Anonyymi00033
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Janoinen juo!

Viisas janoinen juo vettä.

• Anonyymi00036
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Vesi vanhin voitehista.

• Anonyymi00037
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Ei jano aina vedellä lähde! Siksi varmuudella pydyn luonon tuoteissa ja en koskekaan keinomakeutettuihin!

• Anonyymi00038
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Ei jano aina vedellä lähde! Siksi varmuudella pydyn luonon tuoteissa ja en koskekaan keinomakeutettuihin!

Sikäli tuossa olet oikeassa, että kesähelteillä pitää ottaa myös ainakin suolaa veden lisäksi. Muuten voi tulla huono olo ja kramppeja.

• Anonyymi00039
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Kyllä lähtee. Mutta sokerihiiren elimistö on hiivainen ja hiiva vaatii lisää ja lisää ja lisää ... sokeria. Siksi sinä(kin) juot limpsaa. Itsensä narraaminen on maailman typerintä hommaa.

• Anonyymi00041
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Kyllä lähtee. Mutta sokerihiiren elimistö on hiivainen ja hiiva vaatii lisää ja lisää ja lisää ... sokeria. Siksi sinä(kin) juot limpsaa. Itsensä narraaminen on maailman typerintä hommaa.

Sinä narraat itseäsi moisella höpinällä!

• Anonyymi00043
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Sinä narraat itseäsi moisella höpinällä!

Kyllä se olet sinä, joka itselleen valehtelee. Vaihtoehtoisesti teikäläiseen ei ole tarttunut tiedon murusiakaan. Kantsii aloittaa A:sta.

• Anonyymi00046
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Mulla on AINA jano lähtenyt veden juomisella.

• Anonyymi00063
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Mulla on AINA jano lähtenyt veden juomisella.

Ei ole ollut kunnollista! Esim. Hellejanoa!

• Anonyymi00066
        Anonyymi00063 kirjoitti:

Hellejano tuskin on sen kummallisempi kuin muukaan jano. Mutta silloin veteen lisätään suoloja, joita haihtuu hikoillessa. Ei sokeria!

• Anonyymi00067
        Anonyymi00063 kirjoitti:

Oli kunnon jano.

• Anonyymi00040

Osta suomalaista VIINAA.
      Ei ole pilattu sokerilla, eikälisä aineilla.
      Juo pää töyteen.

• Anonyymi00047

Sokrua on viinassakin, on.

• Anonyymi00042

Valtio varmaan haluaa syntyvyttä alas? Houkuttelee miehiä imbotenssiin, lisäaineilla?

• Anonyymi00059

No aika heikko täytyy olla jos aspartaamista tulee veltto vehje

• Anonyymi00064
        Anonyymi00059 kirjoitti:

No aika heikko täytyy olla jos aspartaamista tulee veltto vehje

Myrky sammuttaa kovankin karjun!

• Anonyymi00065
        Anonyymi00064 kirjoitti:

Myrky sammuttaa kovankin karjun!

Eipä ole minulla veltoksi laittanut

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      91
      1487
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1033
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      384
      877
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      156
      859
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      56
      733
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      124
      727
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      668
    8. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      641
    9. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      635
    10. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      632
    Aihe