1970-luvulla melkein joka kodissa oli 21" televisio. 25" oli jo lievää kateutta herättävä jättikoko.
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
70-luvulla suurempien väritelevisioiden normaalikoot olivat 22 ja 26 tuumaa. Isompia ei saanut. Kokovalikoima siis parillisten lukujen mukaisesti. 14 tuumaa pienempiä väritelevisioita ei juuri ollut.
- Anonyymi00002
Ihme juttu kun maailma ja tekniikka kehittyy, ei siinä kaikki pysy perässä ja elää aina vaan 70-lukua.
- Anonyymi00003
Onko todella? Kyllä maailma on oikeasti muuttunut todella paljon. Jonnet ei ymmärrä.
- Anonyymi00004
On muuttunut kyllä, kaikki on isompia televisiot, autot, elintarvikkeiden pakkauskoot, ihmiset jne.
- Anonyymi00005
Riippuu ihan mökistä. Pienessä kesämökissä 40 tuumaakin voi olla jo aivan liian iso. Monelle mökistä avautuvat maisemat ovat tärkeämpiä kuin iso TV-ruutu, joka pahimmassa tapauksessa peittää kauniita näkymiä ikkunasta. Toisaalta isossa ökyhuvilassa voi olla jopa oma TV-huonekin, jolloin televisio voi luonnollisesti olla huomattavasti isompikin.
- Anonyymi00006
Eikä siinä kaikki nimittäin muista 70-luvulla kun kaverin kotiin oli hankittu 28" jätti TV ja mentiin katsomaan, niin kaveri sääti vielä väritkin kaakkoon niin oli todellista värikuvaa...
Ei me saatu säädellä kuvaa oikeaksi, koska heidän "jätti-TV" oli talon ainoa ja ylivoimaisesti paras...
Muistelen 70 luvun lopulla kun piti mennä TV-kauppaan ihmettelemään Sony merkkistä 40" suurta Tv:tä. Omasta mielestäni kuva oli todella surkea, kuin legopalikoista tehty ja hinta jotain uudehkon auton verran?... Karmea tekele!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 71547
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398