Itä-Latvian (Latgalen alueen) matkailijapula johtuu siitä, että alue on säästynyt massaturismilta ja jäänyt perinteisten Baltian matkailureittien ulkopuolelle. Alue tunnetaan laajalti nimellä "Sinisten järvien maa", ja se tarjoaa upeaa luontoa, ainutlaatuista paikalliskulttuuria ja vieraanvaraisuutta ilman ruuhkia.Pääkohteita ja aktiviteetteja alueella ovat:Daugavpils: Kaupungin ehdoton vetonaula on maineikas Daugavpils Mark Rothko Art Centre.Rēzekne: Alueen kulttuurikeskus, jossa sijaitsee moderni GORS Concert Hall.Luonto ja aktiviteetit: Alueella on yli 1 200 järveä, mikä tekee siitä täydellisen melontaan ja patikointiin. Esimerkiksi Rāznan kansallispuisto tarjoaa upeat puitteet luonnossa liikkumiseen.Alue on ihanteellinen omatoimimatkailijoille, jotka arvostavat rauhaa, paikallista keramiikkaa, perinteikästä latgalen kieltä sekä rikasta kulttuurihistoriaa.Jos olet kiinnostunut tutustumaan Itä-Latviaan, kerro minulle:Millä kulkuneuvolla olet liikkeellä (esim. auto, julkiset)?Haluatko painottaa enemmän luontoa vai kulttuurikohteita?Mikä on matkasi kesto?
0
<50
Äänestä
Vastaukset
Anonyymi (
Kirjaudu
/
Rekisteröidy
)
5000
Anonyymi00001
2026-06-12 19:23:58
UUSI
Sinisten järvien maa
Itä-Latvia | latvia.travel https://share.google/dUae0HJKj1IPkwSjN
Uusi Luontomatkailu KOHDE
Anonyymi-ap
0
<50
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.381894- 102875
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei186676- 80670
- 50635
- 65625
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 62606
- 35604
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48567