Veli on 12v ja sen kaventa on kiva hieman härnätä näyttämällä vähän paljasta pintaa. Ne ei ole vielä siinä iässä mutta selvästi kiinnostelee. Mulla on d kupin tissit ja on kiva kumartua avonaisen paidan kanssa niin että tissivako näkyy kunnolla. Aina välillä olen alusvaatteet päällä tai alasti omassa huoneessani ja jätän huoneeni oven raolleen.
Vastaukset 13
- Anonyymi00001
Arvaa vaan...aikuinen Mies isolla kyrvällä 22/6 katselee oven raosta...annatko edes nuolaista?
- Anonyymi00002
Veijo, taasko olet koneen ääressä?
- Anonyymi00003
Jari koneella... tottakai 16v d-kupeilla kiinnostaa.
- Anonyymi00004
Avaat ne ihanat reidet ja levität sormilla häpyhuulia...kiva työntää kieli sisään.
- Anonyymi00006
16 v kiusaa poikia,kiusaa vanhempia
- Anonyymi00008
Oh ho. Kyllä jos pääsisin sut näkemään niin nauttisin, saisit kyllä kunnolla tissit näyttää ja olis ihana sun reisiä ihailla kattoo kun ne melkein paljaana
- Anonyymi00009
Pari vuotta saat vielä Venaa kun onn vasta 16v. Oon kyllä huomannu että setämiehiäkin kiinnostelee kun vähän vilauttaa ihoa. Asutaan kerrostalossa ja vastapäinen Talo on aika lähellä. Siellä on pari setää jotka on aika kiinnostunut siitä mitä teen huoneessani. Ne luulee etten huomaa niiden kiikareita tai kaukoputkia. Joskus iltaisin riisun ihan tahallaan verhot auki ja hiplaan mun tissejä ikkunassa tai pyllistelen ikään kuin etsisin jotain lattialta. Hyi hyi sedät. Pari vuotta vielä niin saatatte päästä iholle.
- Anonyymi00015
Anonyymi00009 kirjoitti:
Pari vuotta saat vielä Venaa kun onn vasta 16v. Oon kyllä huomannu että setämiehiäkin kiinnostelee kun vähän vilauttaa ihoa. Asutaan kerrostalossa ja vastapäinen Talo on aika lähellä. Siellä on pari setää jotka on aika kiinnostunut siitä mitä teen huoneessani. Ne luulee etten huomaa niiden kiikareita tai kaukoputkia. Joskus iltaisin riisun ihan tahallaan verhot auki ja hiplaan mun tissejä ikkunassa tai pyllistelen ikään kuin etsisin jotain lattialta. Hyi hyi sedät. Pari vuotta vielä niin saatatte päästä iholle.
Olis ihana päästä nyt jo 😉
- Anonyymi00017
Anonyymi00009 kirjoitti:
Muistan kun itse olin 13v ja kaverilla kylässä, sillä oli 16v sisko. kerran oltiin pöydän ympärillä kolmistaan pöydän kahta puolta, sen sisko minua vastapäätä ja veli vieressäni, pelattiin jotakin. Se hiplaili varpaillaan jalkojani pudotti sitten muka vahingossa kynän lattialle ja työnsi jaloillaan sen minun puolelle sekä pyysi minua ottamaan sen hänelle.
Kun kumarruin ottamaan, niin levitti jalkojaan että näin suoraan haarukkaan, voi että alkoi stontaamaan rajusti.
Valitettavasti en koskaan päässyt sinne, kun se löysi niihin aikoihin poikaystävän ja yhteiset pelimme loppuivat siihen. - Anonyymi00018
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kelpaisko sulle 17cm 18-v miehen iso kalu. Voisin hoitaa sillä sun kiimaa, ja ehkä voitas tehä muutakin. Ja jos su kiihottaa ni voitas panna sun huonees niin et ikkunan verhot auki ja sedät katselua kateellisina, ehkä saattaa samalla jopa tumputtaa. Voitas olla eri asennoissa ja jossain asennossa antaa heille susta näkymä sun pilluun johon mun 17cm kyrpä panis sua. Mitä mieltä. Toki jos haluut ni voitas myös sun pikkuveljen kavereitakin yhes härnää.
- Anonyymi00012
Tykkäät kuitenkin... polvillaan sun reisien välissä...hieron terskalla häpyhuulia ennenkuin...
- Anonyymi00013
Psyko akka.
- Anonyymi00016
Mul tuli jäätävä stondis
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741604Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää971143- 151060
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as301040- 164997
Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä30923Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105914Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks55849Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu130821- 30818
Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.187776Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93727- 64684
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa48668Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12625Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo191597- 86580
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79578- 41530
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75517