Jos nukun pitempään enkä lähde ulos saatan olla pyjamassa koko päivän.
Olen muutenkin heittäytynyt homssantuuksi kotioloissa.
On niin hyvä ja rento olla, kun vaatteet ei kiristä eikä purista.
Ei ole pelkoa, että kukaan ovelleni tulisi, että pitäisi olla "edustava".
Villasukilla tepsuttelen kesät talvet mukavissa vaatteissa kotona.
Minkälainen on suosikkiasusi kotosalla ?
43
296
Vastaukset 43
- Anonyymi00001
vastas alotuksen kysymykseen :
SALAISUUS ! - Anonyymi00002
Joku college asu tyyppinen on suosikkini. College housut ja pehmeä pusero.
- Anonyymi00003
Joku joustava asu, vaihdan aina vaatteet tultuani kotiin eli en yleensä jatka vaatteissa joilla olen ollut esim töissä. Joskus olen myös koko päivän yöasu päällä.
- Anonyymi00004
Päivällä jotain pyllyn peitoa, Yöt ilkosillaan!
Jos häiritsee jotakuta, valittakoon!- Anonyymi00028
Ei häiritse, tunnen perheen kun ovat alasti vieraidenikin tullessa.
On kuulemma niin hyvä olla.
Työssä on heillä oikein asialliset vaatteet, mutta alla ei kuulemma yhtään mitään.
- Anonyymi00005
Elän kotona suurimmaksi osaksi alasti. Joskus heitän päälle yöpaidan jos viluttaa. En omista minkäänlaista muuta oloasua.
- Anonyymi00006
Yöllä ei mitään, päivällä villasukat.
- Anonyymi00007
Minulla voi olla kaksikin rentoa vaatekertaa päällä ja tietysti villasukat
jalassa. Olen viluinen kuten iäkkäät usein. En voisi kuvitellakaan
olevani alasti enkä ollut nuorenakaan, aina jotain kevyttä vaatetta
oli päällä. - Anonyymi00008
Ainoastaan tosi sairaana olen koko päivän sisällä, muuten aina ulos.
Ihan tavalliset arkivaatteet, en ole koskaan pitänyt mitään "kotiasuja",
Nykyisin tightsit ja pitkä neuletunika tai neuleleninki, kesäisin farkut tai shortsit ja teepaita tai joustotoppi. Olen viluinen ja pidän villasukkia ja villatakkeja sisälläkin. En käytä mitään halatteja enkä kaapuja enkä muitakaan asuja, joissa en voisi vaatteita vaihtamatta pistäytyä esim. kaupoilla tai asioilla- Anonyymi00009
Kotona yöpaita päällä. Touhuilen kotitöitäni. Roskat vien kylpytakki päällä. Jos lähden muutoin ulos istuskelemaan tai asioille, pukeudun kyllä. Tulee pyykkiäkin vähemmän (vettä säästyy).
- Anonyymi00010
Viluinen olen minäkin ja rakastan vaatteita, jotka ei purista eikä kiristä
mistään. Mukavuus ja lämpö ennen kaikkea. Onneksi tuli uudenlaista
pukeutumista ja pääsi sukkahousuista eroon - ja papiljoteista. - Anonyymi00011
Halatin alle voi laittaa mitää vaan lämmintä, vaikka raappahousut :)))
- Anonyymi00012
Tehdäänkö niitä vielä ? Saako niitä vielä ostaa ? Ostan heti jos saa.
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Tehdäänkö niitä vielä ? Saako niitä vielä ostaa ? Ostan heti jos saa.
On raappahousuja myynnissä. Ne on kyllä lämpimät. Ensi talven kotivaatteeksi
voisi hankkia. - Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
On raappahousuja myynnissä. Ne on kyllä lämpimät. Ensi talven kotivaatteeksi
voisi hankkia.Joskus pidin raappahousuja, mut kaupoissa en ole enää niitä nähnyt, vain huonolaatuisia kaukoidässä tehtyjä kalsareita.
- Anonyymi00013
Puuvillaiset suorat ohuet pitkikset, t-paita lyhyt- tai pitkähihainen, puuvillaiset putkisukat, löysät, rullalla nilkoissa.
Tai puuvillainen mekko, putkisukat.
Kotona pitää olla kiristämättömät vaatteet. Saumat ei saa painaa vaikka istuisi lootusasennossa. Ei vöitä.
Hiukset kerällä päänpäällä 'pampulalla' kiinni. Eivät ole pitkät, mutta en halua hiusten valahtavan silmille työskennellessäni enkä varsinkaan kokatessani. - Anonyymi00016
Olen nakuna.
Laitoin sälekaihtimet kiinni, naapurien tarvii nähdä alastonta minua,
ei sinunkaan.
Puen ylleni kunnon Vaatteet kun lähden kerjuulle; Kunnon ASattet minulla on nakunakin.
On tämäkin aloitus , mitä iloa on tietää, vai eikö tullut ( pirjolle ) muuta mieleen?- Anonyymi00017
Taitavat olla tirkistelijöitä. Pirjo palstalla kyselemällä ja puoliso yöllä metsätietä kyttäämällä?
- Anonyymi00022
Ajatelkaa nyt miten naapuri käy alastomana suihkussa omassa kylpyhuoneessaan, sehän on hirmu räävintö. Mielihuvitus on halpa huvitus.
- Anonyymi00018
Yöt menee ilman vaatteita, mutta hyvin usein koko päivän sellainen mikälie riepu, joka on joskus ollut joku kevyt kesämekko, vähän yli polvien yläpuolelle ulottuva ja leveä.
Se pällä tulee oltua vaikka koko päivä, jos ei muuta menemistä. Tosin ihan vieressä olevassa kaupassa saatan käydä, jotkut tossut jalkaan vaan eikä kyykistele kaupassa. - Anonyymi00019
Mieleinen kotiasuni on itse kutomani pitkä hame ja siihen sopiv pusero,
aivan ihan pehneä ja todella näyttää puetulta vain töppöset näkyy helman alta, lämminki on, mutta ei kuuma ollenkaan siis todella iellyttävä,
nyt minunpitäisi jaksaa joskus lähteä lanka ostoksille olen ajatell kutoa koko mekon,
olen niin ihastunu näihin omatekosiin hameisiin, näitä ei saaa kapoista, - Anonyymi00020
Olen Temusta ostanut useita, edullisia, kauniskuvioisia, lämpimiä ja pehmeitä, pitkiä, kunnolla pitkähihaisia yöpaitoja. Mulla on juuri nyt harmaa sellainen ylläni, etupuolella kuva kuutamosta. Hinta muist. n. 8-14€ (on ollut tarjouksiakin). Kiitos kiinalaisen sosialismin.
- Anonyymi00021
Voi sua, kiinalaisille lähetät rahasi, lisäät työttömyyttä Suomessa ja sitten valitat olojamme.
- Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
Voi sua, kiinalaisille lähetät rahasi, lisäät työttömyyttä Suomessa ja sitten valitat olojamme.
Ei kotimaista ole enää missään tai se maksaa ihan hirveästi.
Tulot määräävät myös mitä ostaa.
Onko Suomessa yhtään vaatevalmistajan tehdasta enää ?
Vaatteen niskalapussa voi olla suomalaisen firman nimi,
mutta se on tehty ulkomailla.
Ostin Polan legginsit todeten, että kiva kun oli kotimaista tarjolla.
Tutkin netistä asiaa. Polan vaatteet suunnitellaan Suomessa,
mutta teetetään Virossa.
Kauempanakin kuin Virossa vaatteita teetetään, työ tulee vielä halvemmaksi. - Anonyymi00024
Anonyymi00021 kirjoitti:
En ole valittanut olojamme.
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
En ole valittanut olojamme.
Pukeudun Chanel 5
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Pukeudun Chanel 5
Koita joskus Tuborg 3.
- Anonyymi00032
Anonyymi00026 kirjoitti:
Koita joskus Tuborg 3.
Sandels on best
- Anonyymi00040
Anonyymi00025 kirjoitti:
Pukeudun Chanel 5
Se sopi Marilyn Monroelle.
- Anonyymi00027
Yöpaita ja alla t-paita.
Hartiat ovat niin tarkat lämmölle ja vedolle, vaikka vetoa meillä ei ole. - Anonyymi00029
teillä kun on villasukat, liukasteletteko.
jos liukastellette, laittakaa pohjin ja reunoillekin
Liima-/tiivistemassa RK ratkaisumassa, kirkas, väritön parasta.
Yksi pienikin kaatuminen voi olla vakava asia.- Anonyymi00038
Tilaan Sairaalatukusta "jarrusukkia". Ne voi laittaa vaikka villasukan päälle.
Ne on erittäin jalkaanmukautuvat ja eikä liukastu lattialla. - Anonyymi00039
Anonyymi00038 kirjoitti:
Tilaan Sairaalatukusta "jarrusukkia". Ne voi laittaa vaikka villasukan päälle.
Ne on erittäin jalkaanmukautuvat ja eikä liukastu lattialla.Sairaalatukussa on monenlaisia liukuestesukkia ja paljon muutakin hyödyllistä
tavaraa. Hinnat on kohtuulliset ja melko nopea toimitus ja luotettava paikka
https://www.sairaalatukku.com/liukuestesukka-nilkka-musta?gad_source=1&gad_campaignid=18389120789&gbraid=0AAAAADEAZiufqUUDXWiZq7Hd_jiB5N5jr&gclid=EAIaIQobChMI_NKA2eCSlQMV3iGiAx1-ahyDEAQYASABEgIBnfD_BwE - Anonyymi00041
Anonyymi00039 kirjoitti:
Sairaalatukussa on monenlaisia liukuestesukkia ja paljon muutakin hyödyllistä
tavaraa. Hinnat on kohtuulliset ja melko nopea toimitus ja luotettava paikka
https://www.sairaalatukku.com/liukuestesukka-nilkka-musta?gad_source=1&gad_campaignid=18389120789&gbraid=0AAAAADEAZiufqUUDXWiZq7Hd_jiB5N5jr&gclid=EAIaIQobChMI_NKA2eCSlQMV3iGiAx1-ahyDEAQYASABEgIBnfD_BwESairaalatukussa on myös erilaisia liukuestetossuja.
Tuotteitten hinnat on huomattavasti halvemmat kuin muualla.
Postikulu tulee päälle. Se ei ole iso näissä pienissä kevyissä tavaroissa.
Sairaalatukussa vastaavat todella ystävällisen henkilöt,
jos on jotain kysyttävää tuotteista tai kuljetuksesta.
https://www.sairaalatukku.com/saila-tossukka-xs?gad_source=1&gad_campaignid=18389120789&gbraid=0AAAAADEAZiufqUUDXWiZq7Hd_jiB5N5jr&gclid=EAIaIQobChMIscXA4-GSlQMVOQ-iAx3CWh9QEAQYASABEgKpbfD_BwE - Anonyymi00042
Anonyymi00041 kirjoitti:
Sairaalatukussa on myös erilaisia liukuestetossuja.
Tuotteitten hinnat on huomattavasti halvemmat kuin muualla.
Postikulu tulee päälle. Se ei ole iso näissä pienissä kevyissä tavaroissa.
Sairaalatukussa vastaavat todella ystävällisen henkilöt,
jos on jotain kysyttävää tuotteista tai kuljetuksesta.
https://www.sairaalatukku.com/saila-tossukka-xs?gad_source=1&gad_campaignid=18389120789&gbraid=0AAAAADEAZiufqUUDXWiZq7Hd_jiB5N5jr&gclid=EAIaIQobChMIscXA4-GSlQMVOQ-iAx3CWh9QEAQYASABEgKpbfD_BwEKiitos ! Tämä on hyvä tieto, kun kaupat on vähän liian kaukana.
Ei tarvitse lähteä "juoksemaan" mihinkään pitkin kinkeripiiriä.
Sen kun tilaa netistä ja posti tuo kotiin.
- Anonyymi00030
Mukavat löysät sisällä on parhaat, ja sukat jalas.
- Anonyymi00031
Tei jotain hommia pihalla, ja oli kuuma ja tuli hiki ja kun tulin sisälle lensi kaikki vaatteet pois.
- Anonyymi00036
Joka päiväistä, pesua piisaa.
- Anonyymi00033
Kunhan on jotain päällä
Ketjussa tuntui olevan lähinnä mimmejä. Mä nyt kerron lyhyesti miten ite pykeudun.
Pääasia on, jotain kledjuja on päällä. En ole kovin kranttu.
Yleensä entisiä ykkösvaatteita, siis ei entisiä, mutta kuluneita.
Ulko-ovesta kun lähden, sitten siistiä. Noh, pikkutakki, kauluspaita, mustat farkut ja plankatut kengät.
Eli mulla hirveitä rytkyjä sisällä. Mitä lie vanhoja ja halpakaupasta ostettuja. Sillä ei väliä, kunhan ei ole munasillaan, eikä palele.
=DW= - Anonyymi00034
Viihdyn pierun kestävissä olohousuissa ja villasukissa.
- Anonyymi00035
Vaippahousut ja T-paita.
- Anonyymi00037
Meidän kahden hengen perheessä nuo ovat suosikkiasut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha1421630- 1511103
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät70970Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi330934- 68753
PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.56733- 69681
- 38644
Ernest Lawson rehellisenä vaikeasta TTK-tilanteesta: "Vain harvan ja valitun henkilön tiedossa"
Tanssii Tähtien Kanssa tulee syksyn iloksi ja tiedossa on suosikkisarjan 19. kausi. Tulevalla kaudella nähdään iso uudi7611Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33581