Ristijärvellä ei asiaa hyväksytä.
Vastaukset 17
- Anonyymi00001
Mieluiten joku kapina esim kuhakunkun aikaan. Voitais istua alasti siinä SEOn vieressä asfaltilla.
- Anonyymi00002
Olen alfauros ja lähden mielelläni pridemarssiin. Olen ikävä kyllä tylsä hetero, mutta eipä se ole minulta pois jos joku ukko toista hanuriin vetelee.
Homojen tuomitsijoilla tuntuu olevan omakohtaista kokemusta, kun vaahtoavat asian tiimoilta. Toisaalta on hyvä muistaa kymenlaaksolainen sanonta: "Ei yksi kerta kenestäkään homoa tee".- Anonyymi00003
Juurikin tämmöiset edellisen kaltaiset alfaurokset on niitä omaan napaansa tuijottelevia miehiä. Ovat täynnä omaa synkkyyttään.
- Anonyymi00011
Anonyymi00003 kirjoitti:
Juurikin tämmöiset edellisen kaltaiset alfaurokset on niitä omaan napaansa tuijottelevia miehiä. Ovat täynnä omaa synkkyyttään.
Aivan lähiaikoina tuli lepakko pyytämään minulta hetero herrasmieheltä että voisinko rakastella hänen kans kun ei ole ikään kokenu miehen kanssa seksiä,kyllä oli erittäin antoisa vuorokausi puolin ja toisin
- Anonyymi00004
Ristijärvellä ei pride tosiaan menesty. Moderaattori on kahdesti poistanut Juustoleipämessuja koskevan viestin jossa kehuttu yällä kertaa naisten tanssiryhmää ainaisten äijien sijaan. Kuvaa hyvin moderaattorin ahdasmielistä suuntautuneisuutta. Onneksi Paltamossa on tilaa hengittää, onhan teillä Upikin luomassa suvaitsevaisuutta.
- Anonyymi00005
Paltamo tunnettu pride paikka paljon kaappi porukkaa
- Anonyymi00007
Oli Iskussa aikanaan tuttu kalustemyyjä. Hän oli laittanut merkille, että Paltamoon myydään enemmän isoja vaatekaappeja kuin Kajaaniin.
- Anonyymi00008
Härköläntien alkupäässä näkyy ikkunan läpi rivarissa olevan erittäin suuri kaappi.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Härköläntien alkupäässä näkyy ikkunan läpi rivarissa olevan erittäin suuri kaappi.
Siellä asuu sitten iso semmoinen. Paljastettavaa on paljon.
- Anonyymi00010
Ristijärvellä on aina Pride-bileet menossa...
- Anonyymi00012
Vois Kuhakunkun aikaan olla alastomien ohimarssi siitä Seon ja K-marketin kautta Eino Leino-puistoon.
- Anonyymi00013
Oishan se vaihtelua ohjelmaan mutta olisko osallistujia?
- Anonyymi00014
Voidaan lähettää tanssiva äijäkööri Ristijärveltä. Ei tarvitse palauttaa.
- Anonyymi00015
Ei ei ei,mitä tahansa muuta mutta ei äijäkööriä !
- Anonyymi00016
Tuo on hyvä oivallus, laittakaan priden jälkeen kaappiin ja kettinkiä ja munalukko. Päästätte kuhakunkun aikaan taas koikkelehtimaan ja äkkiä takaisin kaappiin. Vartijat paikalle etteivät tule Ristijärvelle enää koskaan. Hävetä saapi sitä "tanssiporukkaa".
- Anonyymi00017
Pride sana on minulle kirosana häirikön takia! Hyi todella narsistinen ihminen!
- Anonyymi00018
Näille pikkupaikkakunnille tuskin kannattaa miettiä mitään uutta tai liberaalia. Menee vielä 20 vuotta ennen kuin kantapeikot ovat valmiita 2000-luvulle.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361760Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38576- 63548
- 30546
- 46540
- 66536
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25520