Että kimalainen on minua älykkäämpi?
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
kyllä ja itikkakin, muurahaisesta puhumattakaan
- Anonyymi00002
Kimalainen ei äänestäis demuja eikä muutakaan vasemmistoa
- Anonyymi00003
Ja ap:lla ÄO nolla
- Anonyymi00004
Äänestäkää PS! 🇫🇮♥️🇫🇮
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Äänestäkää PS! 🇫🇮♥️🇫🇮
Ennemmin pissin muuntajaan ku äänestän persuja
- Anonyymi00011
Anonyymi00004 kirjoitti:
Äänestäkää PS! 🇫🇮♥️🇫🇮
joopa joo, vain aivottomat äänestävätpersuja, kun on tyhjä polla niin on hyvä olla
- Anonyymi00006
Ei tarvii olla kummoinen alkueläin kun on tämän sivuston kirjoittajia älykkäämpi!
- Anonyymi00007
Juu, minä mukaan lukien tietysti.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Juu, minä mukaan lukien tietysti.
Vaan sulla ÄO nolla
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Vaan sulla ÄO nolla
Minähän kerroin sen jo itse, tollo.
- Anonyymi00010
Vaikka älykkyydelle on olemassa monenlaisia määritelmiä ja sitä mitataan erilaisilla testeillä, on tärkeää ymmärtää, että älykkyys itsessään ei ole kadehtimisen tai ihailun arvoinen asia. Älykkyys on vain yksi monista ihmisen ominaisuuksista, eikä se takaa onnellisuutta, moraalisuutta tai elämän taitoja. Ihmiset, joilla on korkea älykkyys, voivat silti kärsiä yksinäisyydestä, vaikeista ihmissuhteista tai puutteellisista emotionaalisista taidoista. Toisaalta viisaus, empatia ja kyky rakentaa merkityksellisiä suhteita ovat usein arvokkaampia ominaisuuksia kuin pelkkä älyllinen kapasiteetti. Kun keskitymme liikaa älykkyyden ihailuun, voimme unohtaa muut yhtä tärkeitä inhimillisiä arvoja, kuten ystävällisyyden, rehellisyyden ja myötätunnon. Tämän vuoksi on olennaista tarkastella ihmistä kokonaisuutena ja arvostaa hänen monipuolisia kykyjään sen sijaan, että keskityttäisiin vain yhteen ominaisuuteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde1081446- 103928
- 47921
MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku86835Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j57747- 64612
- 42601
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan191579- 34577
- 48547