Vihdoinkin jämpsä tajuaa lopettaa koulut!!!!!’ Kaikki samantien pois!!!!!!!!! Vapautuviin tiloihin voidaan perustaa oopperataloja ja luostareja munkeille!!!!!!!
Vastaukset 15
- Anonyymi00002
siis joka seinään on porattava glory holezi,sano toki ...hieman
- Anonyymi00003
Kaupunkintalon raunioihin avataan ulkoilma yliopisto.Ei homehdu,eikä välitunnilla tarvi mennä erikseen ulos.
- Anonyymi00004
siellä vois munkki veivata menemään,sano toki hieman..
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Hanki lobotomia
- Anonyymi00009
Anonyymi00005 kirjoitti:
Pysy sinä vaan siellä Niuvanniemessä munkkinesi! 🚑. Yeah!
- Anonyymi00006
Jeah
- Anonyymi00008
Ööööö
- Anonyymi00011
Onhan meillä täällä HIMOS, kävijöitä ainakin riittää ympäri vuoden.
- Anonyymi00012
Koulut muutetaan bordelleiksi. Jämsä näyttä mallia miten kuopasta noustaan nus…lla. Hehhehhe
- Anonyymi00014
Ö-ööö
- Anonyymi00016
Jotenkin aika söpöä, kun ilmiselvät valtuutetut toivovat löytävänsä jonkun opetusjeesuksen tekemään heidän hommiaan:
"Kaupunki tarvitsee henkilön, joka kykenee uudistamaan toimintaa, tekemään vaikeitakin päätöksiä ja rakentamaan koulutuksesta vetovoimatekijän muuttuvassa toimintaympäristössä."
Kyllä ei tee yksikään johtaja niitä "vaikeita päätöksiä". Ne ovat, joka ainoa "hankalampi päätös" varattu vaaleilla valituille luottamushenkilöille. Aivan sama kuka valitaan mihinkään tehtävään.
Ja siellä pitää nyt valtuutettujen ottaa kädet pois housuista, tunnustetaan ilmiselvät tosiasiat ja toiminta faktojen perusteella. Yksittäisten pienryhmien painostuksen aika pitää olla ohi.
Tämä koulukiemurtelu pitää lopettaa viimeistään nyt. Ei navettojakaan tarvita, jos ei ole lehmiä. - Anonyymi00018
Juuri näin. Ja ensimmäisenä säppiin Länkipohjan ala-aste! Täysin kuollut kylä se!
- Anonyymi00019
Koskenpään koulu ei jatka enään syksyllä.
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Koskenpään koulu ei jatka enään syksyllä.
Vaan jämpsän portissa saa jatkaa munkin puremista
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.113940Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo114840En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209684- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 38568