HönöHomo2010Hinttisen pakollinen viikkoraportti.
==============================================
Onhan sitä kaikenlaista saatavilla jauheena, rouheena ja monissa muodoissa, mutta vain tuoreista aineksista saadaan oikein sekoitettuna sitä ainoaa oikeaa Massaman currytahnaa.
Tuoreissa aineksissa on nesteet ja aromit tallella ja kasvi on elossa. Jauhe on kuollutta kamaa. Kokeiltu on kaikenlaista kuivattuna, mutta ei pärjää koskaan tuoreelle.
Viimeksi ostin kuivattua katkarapurouhetta joka on sellaisessa muodossa kuin sahanpuru.
Sille on tilauksensa tuomaan hieman makua merihenkiseen salaattiin ja suutuntumaa, mutta tuoreeseen sitä ei voi verrata.
Tässä rouva esittelee miten mistä on Massaman currytahna tehty ja miten.
https://youtu.be/mKii_PytRcs?t=32
2010
PS: En ole tällä viikolla kirjoitellut laisinkaan, kun oltiin reissussa. Nyt valvoskelen odottamassa Palanderin ja Valavuoren "nyrkkeilyottelua", Hyvää viihdettä aina nähdä kuinka kaikki se uho ja ego laitetaan tosipaikan eteen.
En ole tällä viikolla kirjoitellut lainkaan.
Anonyymi-ap
2
68
Vastaukset 2
- Anonyymi00001
Oletko varma ettei tuo kirjoitus ollut jo toisessa ketjussasi? Miksi teit uuden?
- Anonyymi00002
En ole varma.
Siksi että se vituttaa sua aiheuttaen aktiviteettia sun päivystyksessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761550
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.100758En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25493