antaa vapauttavan päätöksen Puolangan päättäjille, niin mitä varjokirjuri sitten kirjoittaa? Muuttoilmotustako?
Mitä jos hovioikeus
10
422
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mitä jos ei anna? Valituslupaa ylempään tahoon tuskin tulee. Jos rikolliset tuomitaan niin mitä sitten? Diktatuuri tuskin poistuu, kuten ei maamme huonoimman kunnan statuskaan, mutta kyllä mahdollisen tuomion kautta olisi maamme köyhin kunta pakotettu jotain tekemään.
- Anonyymi00002
Jos tulee vapauttava tuomio, kirjuri ei omista edes housuja jaloissaan
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Jos tulee vapauttava tuomio, kirjuri ei omista edes housuja jaloissaan
Luultavasti omistaa. Jos et ole itse niitä housuja häneltä aktiivisesti riisumassa. Sen jätän teidän kahden välillä sovittavaksi asiaksi. Hovioikeuden oikeudenkäyntimaksu on riita-asiassa 500 euroa ja rikosasiassa 250 euroa. Ei paha hinta siitä, että rikollisten asiat puntaroidaan oikeudessa.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Luultavasti omistaa. Jos et ole itse niitä housuja häneltä aktiivisesti riisumassa. Sen jätän teidän kahden välillä sovittavaksi asiaksi. Hovioikeuden oikeudenkäyntimaksu on riita-asiassa 500 euroa ja rikosasiassa 250 euroa. Ei paha hinta siitä, että rikollisten asiat puntaroidaan oikeudessa.
Mitä jos vapauttavasta tuomiosta mahtaa olla kirjurin vuosia kestäneen musta maalaamisen seuraus?
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mitä jos vapauttavasta tuomiosta mahtaa olla kirjurin vuosia kestäneen musta maalaamisen seuraus?
En tiedä, että mitä hän on mahdollisesti tehnyt toisaalla, mutta Suomi24 sivustolla hän ei ole (minun silmin) lausunut mitään erityisen loukkaavaa, josta voisi tuomita. Hänhän on jaaritellut niitä näitä, mutta ei ole ollut edes erityisen hyökkäävä. Ärsyttävyys on perin harvoin oikeusvaltiossa peruste tuomiolle.
- Anonyymi00007
Silloin syyttäjät (eli valtio) päättää valitetaanko KHO:e.
Anna esimerkin:
Kittilä-jutussa, jossa kepulainen sai lopuksi linnatuomion ja muut kepulit sakkoja , KäO antoi vapauttavan tuomion. Rovaniemen HO vapauttavan. Mutta KHO tuomitsi vuosikirjapäätöksellä (KKO 2021:17) virka-aseman väärinkäyttämisestä.
Eli on kolme erää, joissa viimeisessä virkarikosksiin erikoistunut syyttäjä Junnikkala-Heikkinen antoi täystyrmäyksen. - Anonyymi00008
Kyllä Peltolan oma käytös kielii siitä, että taitaa olla tuntemus hänelläkin siitä notta häkki voi heilahtaa; katsekontaktia se on aina välttänyt, nyt jopa erityisen paljon. Rehellinen ihminen osaa katsoa keskustelukumppania silmiin, Peltola ei. Olin niin rehellinen kuin osasin -jankutus ei välttämättä ole lieventävä asianhaara.
- Anonyymi00009
Mikä jossittelu keskustelu tämä on,lehmätkin kohta lentää jos ois siivet
- Anonyymi00010
Varjokirjurilla on nytkin veronmaksajien rahoilla ostetut housut jalassaan.
- Anonyymi00011
Tieteiselokuvien sankarin viitan päälleen pukenut kirjuri voisi nyt lennähtää siivillään vaikka takaisin ranualle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh902169Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1391797- 1731333
- 229805
- 65754
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10731- 60730
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49587
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </347560