Mitä jos hovioikeus

Anonyymi-ap

antaa vapauttavan päätöksen Puolangan päättäjille, niin mitä varjokirjuri sitten kirjoittaa? Muuttoilmotustako?

10

462

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mitä jos ei anna? Valituslupaa ylempään tahoon tuskin tulee. Jos rikolliset tuomitaan niin mitä sitten? Diktatuuri tuskin poistuu, kuten ei maamme huonoimman kunnan statuskaan, mutta kyllä mahdollisen tuomion kautta olisi maamme köyhin kunta pakotettu jotain tekemään.

• Anonyymi00002

Jos tulee vapauttava tuomio, kirjuri ei omista edes housuja jaloissaan

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Jos tulee vapauttava tuomio, kirjuri ei omista edes housuja jaloissaan

Luultavasti omistaa. Jos et ole itse niitä housuja häneltä aktiivisesti riisumassa. Sen jätän teidän kahden välillä sovittavaksi asiaksi. Hovioikeuden oikeudenkäyntimaksu on riita-asiassa 500 euroa ja rikosasiassa 250 euroa. Ei paha hinta siitä, että rikollisten asiat puntaroidaan oikeudessa.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Luultavasti omistaa. Jos et ole itse niitä housuja häneltä aktiivisesti riisumassa. Sen jätän teidän kahden välillä sovittavaksi asiaksi. Hovioikeuden oikeudenkäyntimaksu on riita-asiassa 500 euroa ja rikosasiassa 250 euroa. Ei paha hinta siitä, että rikollisten asiat puntaroidaan oikeudessa.

Mitä jos vapauttavasta tuomiosta mahtaa olla kirjurin vuosia kestäneen musta maalaamisen seuraus?

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Mitä jos vapauttavasta tuomiosta mahtaa olla kirjurin vuosia kestäneen musta maalaamisen seuraus?

En tiedä, että mitä hän on mahdollisesti tehnyt toisaalla, mutta Suomi24 sivustolla hän ei ole (minun silmin) lausunut mitään erityisen loukkaavaa, josta voisi tuomita. Hänhän on jaaritellut niitä näitä, mutta ei ole ollut edes erityisen hyökkäävä. Ärsyttävyys on perin harvoin oikeusvaltiossa peruste tuomiolle.

• Anonyymi00007

Silloin syyttäjät (eli valtio) päättää valitetaanko KHO:e.

Anna esimerkin:
      Kittilä-jutussa, jossa kepulainen sai lopuksi linnatuomion ja muut kepulit sakkoja , KäO antoi vapauttavan tuomion. Rovaniemen HO vapauttavan. Mutta KHO tuomitsi vuosikirjapäätöksellä (KKO 2021:17) virka-aseman väärinkäyttämisestä.

Eli on kolme erää, joissa viimeisessä virkarikosksiin erikoistunut syyttäjä Junnikkala-Heikkinen antoi täystyrmäyksen.

• Anonyymi00008

Kyllä Peltolan oma käytös kielii siitä, että taitaa olla tuntemus hänelläkin siitä notta häkki voi heilahtaa; katsekontaktia se on aina välttänyt, nyt jopa erityisen paljon. Rehellinen ihminen osaa katsoa keskustelukumppania silmiin, Peltola ei. Olin niin rehellinen kuin osasin -jankutus ei välttämättä ole lieventävä asianhaara.

• Anonyymi00009

Mikä jossittelu keskustelu tämä on,lehmätkin kohta lentää jos ois siivet

• Anonyymi00010

Varjokirjurilla on nytkin veronmaksajien rahoilla ostetut housut jalassaan.

• Anonyymi00011

Tieteiselokuvien sankarin viitan päälleen pukenut kirjuri voisi nyt lennähtää siivillään vaikka takaisin ranualle.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      39
      665
    2. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      91
      654
    3. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      32
      599
    4. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      16
      578
    5. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      38
      547
    6. Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella

Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?
      Ikävä
      49
      511
    7. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      63
      506
    8. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      34
      502
    9. Mitä haluaisit

Sanoa itsellesi juuri nyt?
      Ikävä
      63