Parkkipaikoilla ajaminen

Anonyymi-ap

Miten voi olla niin ylivoimaisen vaikeaa älytä parkkipaikkojen liikennesäännöt? Oikealta tulevaa väistetään! Olipa kyseessä sitten kauppapuiston tai Prisman parkkipaikka. Yhtä paskoja ajamaan seniilit vanhukset ja nuoret naiset.

20

401

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

En tiedä provosoitko tahallasi tuon kohderyhmän, mutta muuten asia just noin.
      Viime viikolla minä mummeli viittilöin keski-ikäiselle herralle, joka minulle ihan riikkaria painoi-kun tulin oikealta.

• Anonyymi00002

Kyllä se on niin, että heikompi ja pienempi väistää. Jos minä tulen isolla koneella niin vikiskää te micran kanssa nysvääjät. Ei karjapuskureilla varustetulla 5000 kg mersulla koirankoppeja väistellä..

• Anonyymi00019

Paskanmarjat sulla mitään autoa ole. Saati edes korttia siihen hommaan.

• Anonyymi00003

Olisiko ihan mahdotonta laittaa Kauppapuistoon liikennemerkki, joka osoittaisi etuajo-oikeuden? Jos edes pääväylän alkuun ja loppuun laittaisi jonkun kyltin, niin auttaisiko se?

• Anonyymi00006

Samaa mieltä!

• Anonyymi00010

Mikä on tuollainen liikennemerkki joka kertoo että kaikkia oikealta tulevia on väistettävä?

• Anonyymi00012

Eiköhän tuolla parkkipaikan merkki ole?

• Anonyymi00004

Onko Lidhlin sähkölatausparkissa heti sisääntulo ovien luona tällä Mustalla Skoda octavia (DIESEt TAXILLA tunnistaa hinaus
      liikkeen mainoksista) niin joku priivatti parkki?
      Taxitolppa se ei ainakaan ole.

Varsinkin kun kerta siviilit päällä kuten tällä naispuoleisella legginsit jalassa niin jaksaa silloinkävellä ihan tavallisten kuolevaisten parkista,
      Se on tarkoitettu sähköautojen lataukseen,
      Hyötyliikuntaa niin lähtis..
      Ei se kyllä batteri koota ole.

• Anonyymi00005

Se ei ole Lidhl vaan Lidl.

• Anonyymi00014

Se luulee että voi pysäköidä minne haluaa sivaritkin päällä, ei se ihan silleen mene, olkoot vaikka alasti mutta ne ovat sähköautojen latausta varten. PISTE.

• Anonyymi00008

On teillä taas ongelmat

• Anonyymi00009

Taitaa olla vielä liian vähän aikaa mennyt siitä. kun hevosen ohjaksista siirryttiin auton rattiin aikaisemminhan ajoneuvo oli sellainen jollaa järki pelasi paremmin, kuin sillä joka narujen välistä katseli hevosen persettä ja liikenne sujui luontevasti. Nyt kun ratin taakse on asettuneet sellaiset joilla on samat geenit kuin edellä mainituilla ja vielä liikennevalo tottumus on ajalta jolloin revontulien mukaan mentiin tulee väkisinkin haasteita.

• Anonyymi00011

Parhaimmillaan nähnyt kun mammat opettaa tyttöjään ajamaan Prisman parkkipaikalla. Ei edes sivuille katsota!

• Anonyymi00013

Minä väistän kaikkia, niin ei tule lommoja autoon.

• Anonyymi00015

Ka ka Katikka se siellä taitaa tolskata voittiko se seikasta ajokortin?

• Anonyymi00018

on nykyään kaksinkertainen haitari niin tarttee olla tilaa

• Anonyymi00016

Säännöt selvät mutta ei kannata luottaa yhtään niihin parkkipaikoilla.
      Puolet autoilijoista ei välitä hevon vittua mistään säännöistä.

• Anonyymi00021

⬆️⬆️
        Kuten tuo ylempi on vain minä minä minä minä voin muka parkkeerata mihin haluan, kertoo asenteesta melko paljon!!!

• Anonyymi00017

Kumma kun ei nuita meidän niinkin aktiivisia parkkipirkkosia näytä kiinnostavan se sakottaminen yhtään, siellä on merkitty selvästi parkkipaikat, ovat kiekollisia parkkeja, Paikallinen aluetaksi ainakin käyttää nuita parkkeja härskisti hyväkseen, kun eivät sovi Kaksin parkkeihin.
      Eipä ne omillaan ajakkaan kun on joko rahoitusyhtiö, leasing, isukki taikka joku muu puliveivaaja omistajana.
      Haltijoina olevia ei näytä säännöt koskevan mitenkään.

• Anonyymi00020

Oisikkohan noussut se keltaisen jaffan värinen neste päähän kun käyttää nuo sähkölatauspaikatkin hyväkseen..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      69
      1265
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      911
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      356
      744
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      116
      690
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      53
      673
    6. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      648
    7. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      646
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      615
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      602
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56