Parkkipaikoilla ajaminen

Anonyymi-ap

Miten voi olla niin ylivoimaisen vaikeaa älytä parkkipaikkojen liikennesäännöt? Oikealta tulevaa väistetään! Olipa kyseessä sitten kauppapuiston tai Prisman parkkipaikka. Yhtä paskoja ajamaan seniilit vanhukset ja nuoret naiset.

22

472

Vastaukset 22

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

En tiedä provosoitko tahallasi tuon kohderyhmän, mutta muuten asia just noin.
      Viime viikolla minä mummeli viittilöin keski-ikäiselle herralle, joka minulle ihan riikkaria painoi-kun tulin oikealta.

• Anonyymi00002

Kyllä se on niin, että heikompi ja pienempi väistää. Jos minä tulen isolla koneella niin vikiskää te micran kanssa nysvääjät. Ei karjapuskureilla varustetulla 5000 kg mersulla koirankoppeja väistellä..

• Anonyymi00019

Paskanmarjat sulla mitään autoa ole. Saati edes korttia siihen hommaan.

• Anonyymi00003

Olisiko ihan mahdotonta laittaa Kauppapuistoon liikennemerkki, joka osoittaisi etuajo-oikeuden? Jos edes pääväylän alkuun ja loppuun laittaisi jonkun kyltin, niin auttaisiko se?

• Anonyymi00006

Samaa mieltä!

• Anonyymi00010

Mikä on tuollainen liikennemerkki joka kertoo että kaikkia oikealta tulevia on väistettävä?

• Anonyymi00012

Eiköhän tuolla parkkipaikan merkki ole?

• Anonyymi00004

Onko Lidhlin sähkölatausparkissa heti sisääntulo ovien luona tällä Mustalla Skoda octavia (DIESEt TAXILLA tunnistaa hinaus
      liikkeen mainoksista) niin joku priivatti parkki?
      Taxitolppa se ei ainakaan ole.

Varsinkin kun kerta siviilit päällä kuten tällä naispuoleisella legginsit jalassa niin jaksaa silloinkävellä ihan tavallisten kuolevaisten parkista,
      Se on tarkoitettu sähköautojen lataukseen,
      Hyötyliikuntaa niin lähtis..
      Ei se kyllä batteri koota ole.

• Anonyymi00005

Se ei ole Lidhl vaan Lidl.

• Anonyymi00014

Se luulee että voi pysäköidä minne haluaa sivaritkin päällä, ei se ihan silleen mene, olkoot vaikka alasti mutta ne ovat sähköautojen latausta varten. PISTE.

• Anonyymi00008

On teillä taas ongelmat

• Anonyymi00009

Taitaa olla vielä liian vähän aikaa mennyt siitä. kun hevosen ohjaksista siirryttiin auton rattiin aikaisemminhan ajoneuvo oli sellainen jollaa järki pelasi paremmin, kuin sillä joka narujen välistä katseli hevosen persettä ja liikenne sujui luontevasti. Nyt kun ratin taakse on asettuneet sellaiset joilla on samat geenit kuin edellä mainituilla ja vielä liikennevalo tottumus on ajalta jolloin revontulien mukaan mentiin tulee väkisinkin haasteita.

• Anonyymi00011

Parhaimmillaan nähnyt kun mammat opettaa tyttöjään ajamaan Prisman parkkipaikalla. Ei edes sivuille katsota!

• Anonyymi00013

Minä väistän kaikkia, niin ei tule lommoja autoon.

• Anonyymi00015

Ka ka Katikka se siellä taitaa tolskata voittiko se seikasta ajokortin?

• Anonyymi00018

on nykyään kaksinkertainen haitari niin tarttee olla tilaa

• Anonyymi00016

Säännöt selvät mutta ei kannata luottaa yhtään niihin parkkipaikoilla.
      Puolet autoilijoista ei välitä hevon vittua mistään säännöistä.

• Anonyymi00021

⬆️⬆️
        Kuten tuo ylempi on vain minä minä minä minä voin muka parkkeerata mihin haluan, kertoo asenteesta melko paljon!!!

• Anonyymi00017

Kumma kun ei nuita meidän niinkin aktiivisia parkkipirkkosia näytä kiinnostavan se sakottaminen yhtään, siellä on merkitty selvästi parkkipaikat, ovat kiekollisia parkkeja, Paikallinen aluetaksi ainakin käyttää nuita parkkeja härskisti hyväkseen, kun eivät sovi Kaksin parkkeihin.
      Eipä ne omillaan ajakkaan kun on joko rahoitusyhtiö, leasing, isukki taikka joku muu puliveivaaja omistajana.
      Haltijoina olevia ei näytä säännöt koskevan mitenkään.

• Anonyymi00020

Oisikkohan noussut se keltaisen jaffan värinen neste päähän kun käyttää nuo sähkölatauspaikatkin hyväkseen..

• Anonyymi00022

Nyt on mopopennuilla muotia varastaa ostoskärryjä ja vetää niitä mopojen perässä Petäisen rantateille ja syytää jokeen.
      Filmaajat autolla perässä.
      Miksi Kaupapihalle ei saada kameravalvontaa?

• Anonyymi00024

ne varmaan vaan lainailee niitä...

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      190
      1831
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      116
      967
    3. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      125
      897
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      210
      704
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      656
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      59
      650
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      21
      614
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      592
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      568
    Aihe