VIIME TORSTAINA KUN PYYSIN ET TEKISIVÄT JUTUN SUSTA KUN OOT EKA TUUSNIEMEN TUBETTAJISTA JOLLA 100 TUHATTA TILAAJAA TÄYS .LUPAS OLLA YHTEYDESSÄ SUHUN LÄHIPÄIVINÄ .
ARI MÄ SOITIN SAVON SANOMIIN
34
533
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kiitos sulle. Yritän olla puhelimella tavotettavissa 24/7. Tämän ei ole hyvä mennä ohi nyt.
- Anonyymi00002
Myös IS on semmoinen uutinen
- Anonyymi00003
lupas olla suhun... voi isä taivainen tätä tikkukirjainkansaa !?!
olisit nyt soittanuy london tribuniin ja timesiin saman tien, kun joku joutilas on saanut toiset joutilaat samaan kuoppaan !- Anonyymi00004
🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi00005
Hohhoijaa aloittaja.. yritä nyt keksiä itsellesi jotain mielekästä tekemistä, juttusi kuulostaa jo aika huolestuttavilta.
- Anonyymi00006
Sen verran tunnen savon sanoman toimittajia etteivät tule olemaan yhteydessä MehTosen poitsuun...youtubekin on ilmeisesti kyseenalaistanut MehTosen poitsun tilaajat.🤣🤣
- Anonyymi00007
Tunnet ihan toimittajia 😂😂😂 hieno homma
- Anonyymi00018
"Sen verran tunnen savon sanoman toimittajia etteivät tule olemaan yhteydessä MehTosen poitsuun...youtubekin on ilmeisesti kyseenalaistanut MehTosen poitsun tilaajat.🤣🤣"
Melkoinen yhdistelmä varmuutta ja arvailua samassa kommentissa. Ensin tiedetään toimittajien ajatukset, sitten vielä YouTubenkin.😄 - Anonyymi00031
Voi herra mun vereni. Mehtonenpa sai tänään YouTube blakaatin oikein Ameriikasta asti. Siinä sulle Savon Sanomia. Sillä mullikka sanomilla voit pyyhkii.... Mitä haluat!! Ettäs kehtaat puhua potaskaa oikein urakalla.
- Anonyymi00008
Joo niin tunnen.🫠 ja sen verran epämiellyttävä ja arvelluttava kaveri toi Vehmasmäen MehToNen ettei kannata paljon savon sanomiin hänestä julkaista.😂
- Anonyymi00019
Jos jutun tekeminen riippuisi siitä, pitääkö joku kohteesta vai ei, aika moni haastattelu jäisi tekemättä.
- Anonyymi00009
"Ari mä soitin"....🤣🤣🤣 Voi hellan lettas sentään.🤣🤣🤣
- Anonyymi00013
Savon Sanomiin voi kuka tahansa ilmoittaa juttuvinkkejä!
- Anonyymi00014
Minäkin tunsin kerran Savon Sanomien urheilutoimittajan Karjalaisen.
Ettei sitä nyt tartte tulla ihan silmille hyppimään - Anonyymi00015
Ei voi ees kommentoija. Ei taija kuuppa kestee?
- Anonyymi00016
Mene ja kokeile itse!
- Anonyymi00017
Ei ole juttua vielä näkynyt 😂😂
- Anonyymi00020
Soititko Alibiin kun Savon Sanomissa ei ole juttua ollut?
- Anonyymi00022
Ei ne varmaan heti .
- Anonyymi00035
Ehkä Ari on kieltäytynyt haastattelusta? Silloin ei tietenkään mitään juttua tehdä!
- Anonyymi00021
Ei tähän soppaan kyllä mitään lisäarvoa tuo juttu Savon Sanomissa. Riittää kun lukee täällä näitä kehuja ja arvosteluja täällä.
- Anonyymi00023
Yhden aukeaman juttu vaatii jo esiselvityksiä ja taustatietojen keräämistä aiheesta. Iso osakokonaisuus on jo julkistamisvaiheessa oleva Kosula Eepos Osa 1 Prologi.
- Anonyymi00024
Kosula Eepoksesta odotetaan Kalle Päätalon iijoki sarjan kaltaista suuresti merkittävää kansallista merkkiteosta ja kulttuurtekoa.
- Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
Kosula Eepoksesta odotetaan Kalle Päätalon iijoki sarjan kaltaista suuresti merkittävää kansallista merkkiteosta ja kulttuurtekoa.
Päähenkilö oli vastenmielinen ketku, mutta sellainenhan se pitää ollakin suomalaisille !
Kummallinen kansa.
- Anonyymi00025
Ei tarvitse, kun täällä jo porukka eeppostelee omiaan. Tarinaa tulee.😁
- Anonyymi00027
Mikä on tämän kansan ongelma, kun mitään miellyttävää katsomista ei saada aikaan juutubeen !?
Eikä juuri mitään osaamista ole, ja jos vähän aikoo ollakin niin sekin peittyy omituiseen uhoon ja kiroiluun !?
Onko tämä kansa erikoisen tyhmää vai mikä on vialla.- Anonyymi00028
Miksi vingut ja et tee miellyttävää katsomista ?
- Anonyymi00029
Eepoksesta on kulttuuripiireissä puhuttu jopa Finlandia ehdokkaana. Olis se kylälle mannaa se. Nyt muistetaan vain lehmän myrkyttäjän kylänä ja persvakokonttuusta.
- Anonyymi00030
On ottaneet jo yhteyttä .t.Ari
- Anonyymi00032
😂😂😂 Just just.😂😂🤣
- Anonyymi00033
Soitostasi on pitkälti yli viikko. Mutta juttua ei vaan näy Savon Sanomissa. 😂😂😂😂
- Anonyymi00034
Ari näkyy keskittyvän noihin tekoälyvideoihin. Itse en enää katso niitä, kun ärsyttää nuo muutaman sekunnin pätkät. Alkaisi jo tekemään varsinaisia videoita.
- Anonyymi00036
Tulee koko aukeaman juttu. Siinä on hoppeenapin naulattii esillä.
- Anonyymi00037
Missä ihmeessä se Savon Sanomien juttu on?
Metsa Manista kyllä lehdet kirjoittelevat. Miksi Ari ei kiinnosta toimittajia?
https://www.sisasuomenlehti.fi/paikalliset/9562855
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701093
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55539Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37531Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä294525Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215479- 49477
Kalle irtisanoutui
Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin53464