Panopuuna

Anonyymi-ap

Olin erään miehen luona. Emme olleet nähneet kuukauteen, joten voitte kuvitella, että puutetta oli. Harrastimme samana yönä seksiä kaksi kertaa – mies olisi halunnut kolmannenkin kerran, mutta itse en enää jaksanut, joten otin suihin. Puuha jota rakastan!

Seksi alkoi kopeloinnilla. Sen jälkeen mies nuoli pilluani kauan, syvältä, kielellä. Sain monta orgasmia. Sen jälkeen oli minun vuoroni: Imin ahnaasti. Sitten vaihdoimme 69:iin. Sen jälkeen ratsastin, kovaa. Sen jälkeen mies tuli päälleni ja nostin jalkani ylös. Sitten mies otti minut sivuttain ja lopulta pani minua takaapäin. Nukuimme jonkin aikaa ja kaikki sama toistui.

Eräällä toisella kerralla mies tuli luokseni kylään. Hän kävi kuumana. Aloimme suudella ja yhtäkkiä havahdun siihen, että hän panee minua takaapäin ruokapöytää vasten. Siirryimme siitä makkariin, jossa imin hänen kulliaan ja ratsastin ahnaasti, niin kuin en olisi saanut munaa aikoihin. Sen jälkeen hän taas pani minua takaapäin lujaa. Lopulta saavutimme huipun.

Olemme nussineet myös mm. saunassa, kylpyhuoneen lattialla ja pakettiauton tavaratilassa. Olemme nussineet kunnolla myös kerran, kun olimme kylässä ystäväni luona.

7

4428

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Höpsis

• Anonyymi00002

Niin sitä pitää. Seksillä on myönteisiä vaikutuksia.

• Anonyymi00003

Ei halut paikkaa katso kesällä ihana naida ulkona aamu auringon noustessa.
      Laiturilla mökillä siitä uimaan.
      Auto,vaunu käy hyvin kun panettaa.
      Yleisöö ei kaipaa enää vanhemmalla iällä.

• Anonyymi00005

Mukavalta kuullostaa. Eritoten että koet olevasi panopuu. Tykkään kun nainen on panopuu ja sitä saa nussia miten kuten haluaa. Lisäksi tuo että annat pillua ja suuta vapaasti. Se on parasta. Itse uittelen mielellään. Kyrpää vuoron suussa ja vuoron pillussa. Jos kyrpä on limainen ja sprrmainen, vielä. Parempi. Mukavia tuollaiset yöt ja viikonloput.

• Anonyymi00006

Ah ihan kun yksi Maikki Ukista vuosia sitten. Ei haitannut vaikka se oli varattu.

• Anonyymi00007

Kyllä kunnon panopuu kelpais tännekin. Vapaa tai varattu
      M44

• Anonyymi00008

Varattua naista on hyvä nussia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä hänessä

Saa sut kuumaksi?
      Ikävä
      81
      1214
    2. Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmella

Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmen torin laitamilla. Poliisi epäilee tutkivansa tapausta. Silminnäkijä
      Suomussalmi
      30
      884
    3. Kattoikkuna puuttui - vai puuttuiko sittenkään?

Tönölään ei saatu mökkejä, kun kattoikkunasta oli pula. Näyttää konkurssihakemus tulleen kuitenkin 31.8., joten kattoikk
      Kuhmo
      19
      755
    4. Hei sinä nainen

Haluaisin koko ajan olla kiinni sinussa😟❤️❤️
      Ikävä
      46
      619
    5. Kuka oli kuskina

Volvo suistunut päin koivua torin laidalla? Oliko vauhtia liikaa vai sairaskohtaus vai humala?
      Suomussalmi
      13
      597
    6. Nythän todellisuus on kuitenkin se

että miehen täytyy tehdä miehen työ. Olla mies. Naisen täytyy tehdä naisen työ. Olla nainen. Voimme puhua pehmeitä ja
      Sinkut
      181
      572
    7. Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.

Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.
      Kajaani
      13
      560
    8. Petteri A-studiossa: "Ihmiset ovat alkaneet saada töitä" ..mitä vitt..

Missä todellisuudessa toi Orpo oikein elää, Suomen työttömyys 2000-luvun ja EU/OECD-maiden korkein tuplat niiden keskita
      Maailman menoa
      123
      540
    9. Onko kaivattusi

hyvä ihminen? Kerro
      Ikävä
      27
      467
    10. On ollut syyllinen olo viime päivinä

Olen niin täpöllä ollut sinussa kiinni tunteiden tasolla. Unet ja kaikki. Nainen, toisaalta tuntuu pahalta, mutta kun si
      Ikävä
      23
      460
    Aihe