Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

Panopuuna

Olin erään miehen luona. Emme olleet nähneet kuukauteen, joten voitte kuvitella, että puutetta oli. Harrastimme samana yönä seksiä kaksi kertaa – mies olisi halunnut kolmannenkin kerran, mutta itse en enää jaksanut, joten otin suihin. Puuha jota rakastan!

Seksi alkoi kopeloinnilla. Sen jälkeen mies nuoli pilluani kauan, syvältä, kielellä. Sain monta orgasmia. Sen jälkeen oli minun vuoroni: Imin ahnaasti. Sitten vaihdoimme 69:iin. Sen jälkeen ratsastin, kovaa. Sen jälkeen mies tuli päälleni ja nostin jalkani ylös. Sitten mies otti minut sivuttain ja lopulta pani minua takaapäin. Nukuimme jonkin aikaa ja kaikki sama toistui.

Eräällä toisella kerralla mies tuli luokseni kylään. Hän kävi kuumana. Aloimme suudella ja yhtäkkiä havahdun siihen, että hän panee minua takaapäin ruokapöytää vasten. Siirryimme siitä makkariin, jossa imin hänen kulliaan ja ratsastin ahnaasti, niin kuin en olisi saanut munaa aikoihin. Sen jälkeen hän taas pani minua takaapäin lujaa. Lopulta saavutimme huipun.

Olemme nussineet myös mm. saunassa, kylpyhuoneen lattialla ja pakettiauton tavaratilassa. Olemme nussineet kunnolla myös kerran, kun olimme kylässä ystäväni luona.
74602
1Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 7

Vanhimmat

Höpsis

Äänestä

Niin sitä pitää. Seksillä on myönteisiä vaikutuksia.

Äänestä

Ei halut paikkaa katso kesällä ihana naida ulkona aamu auringon noustessa.
Laiturilla mökillä siitä uimaan.
Auto,vaunu käy hyvin kun panettaa.
Yleisöö ei kaipaa enää vanhemmalla iällä.

Äänestä

Mukavalta kuullostaa. Eritoten että koet olevasi panopuu. Tykkään kun nainen on panopuu ja sitä saa nussia miten kuten haluaa. Lisäksi tuo että annat pillua ja suuta vapaasti. Se on parasta. Itse uittelen mielellään. Kyrpää vuoron suussa ja vuoron pillussa. Jos kyrpä on limainen ja sprrmainen, vielä. Parempi. Mukavia tuollaiset yöt ja viikonloput.

Äänestä

Ah ihan kun yksi Maikki Ukista vuosia sitten. Ei haitannut vaikka se oli varattu.

Äänestä

Kyllä kunnon panopuu kelpais tännekin. Vapaa tai varattu
M44

Äänestä

Varattua naista on hyvä nussia.

1Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Olin erään miehen luona. Emme olleet nähneet kuukauteen, joten voitte kuvitella, että puutetta oli. Harrastimme samana yönä seksiä kaksi kertaa – mies olisi halunnut kolmannenkin kerran, mutta itse en enää jaksanut, joten otin suihin. Puuha jota rakastan!

Seksi alkoi kopeloinnilla. Sen jälkeen mies nuoli pilluani kauan, syvältä, kielellä. Sain monta orgasmia. Sen jälkeen oli minun vuoroni: Imin ahnaasti. Sitten vaihdoimme 69:iin. Sen jälkeen ratsastin, kovaa. Sen jälkeen mies tuli päälleni ja nostin jalkani ylös. Sitten mies otti minut sivuttain ja lopulta pani minua takaapäin. Nukuimme jonkin aikaa ja kaikki sama toistui.

Eräällä toisella kerralla mies tuli luokseni kylään. Hän kävi kuumana. Aloimme suudella ja yhtäkkiä havahdun siihen, että hän panee minua takaapäin ruokapöytää vasten. Siirryimme siitä makkariin, jossa imin hänen kulliaan ja ratsastin ahnaasti, niin kuin en olisi saanut munaa aikoihin. Sen jälkeen hän taas pani minua takaapäin lujaa. Lopulta saavutimme huipun.

Olemme nussineet myös mm. saunassa, kylpyhuoneen lattialla ja pakettiauton tavaratilassa. Olemme nussineet kunnolla myös kerran, kun olimme kylässä ystäväni luona.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu