Olin erään miehen luona. Emme olleet nähneet kuukauteen, joten voitte kuvitella, että puutetta oli. Harrastimme samana yönä seksiä kaksi kertaa – mies olisi halunnut kolmannenkin kerran, mutta itse en enää jaksanut, joten otin suihin. Puuha jota rakastan!
Seksi alkoi kopeloinnilla. Sen jälkeen mies nuoli pilluani kauan, syvältä, kielellä. Sain monta orgasmia. Sen jälkeen oli minun vuoroni: Imin ahnaasti. Sitten vaihdoimme 69:iin. Sen jälkeen ratsastin, kovaa. Sen jälkeen mies tuli päälleni ja nostin jalkani ylös. Sitten mies otti minut sivuttain ja lopulta pani minua takaapäin. Nukuimme jonkin aikaa ja kaikki sama toistui.
Eräällä toisella kerralla mies tuli luokseni kylään. Hän kävi kuumana. Aloimme suudella ja yhtäkkiä havahdun siihen, että hän panee minua takaapäin ruokapöytää vasten. Siirryimme siitä makkariin, jossa imin hänen kulliaan ja ratsastin ahnaasti, niin kuin en olisi saanut munaa aikoihin. Sen jälkeen hän taas pani minua takaapäin lujaa. Lopulta saavutimme huipun.
Olemme nussineet myös mm. saunassa, kylpyhuoneen lattialla ja pakettiauton tavaratilassa. Olemme nussineet kunnolla myös kerran, kun olimme kylässä ystäväni luona.
Panopuuna
7
4105
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Höpsis
- Anonyymi00002
Niin sitä pitää. Seksillä on myönteisiä vaikutuksia.
- Anonyymi00003
Ei halut paikkaa katso kesällä ihana naida ulkona aamu auringon noustessa.
Laiturilla mökillä siitä uimaan.
Auto,vaunu käy hyvin kun panettaa.
Yleisöö ei kaipaa enää vanhemmalla iällä. - Anonyymi00005
Mukavalta kuullostaa. Eritoten että koet olevasi panopuu. Tykkään kun nainen on panopuu ja sitä saa nussia miten kuten haluaa. Lisäksi tuo että annat pillua ja suuta vapaasti. Se on parasta. Itse uittelen mielellään. Kyrpää vuoron suussa ja vuoron pillussa. Jos kyrpä on limainen ja sprrmainen, vielä. Parempi. Mukavia tuollaiset yöt ja viikonloput.
- Anonyymi00006
Ah ihan kun yksi Maikki Ukista vuosia sitten. Ei haitannut vaikka se oli varattu.
- Anonyymi00007
Kyllä kunnon panopuu kelpais tännekin. Vapaa tai varattu
M44 - Anonyymi00008
Varattua naista on hyvä nussia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4722090- 1631377
- 791253
- 951224
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku1881184- 1141157
- 101805
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.58776- 47753
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58705