Nysse on sitten alkanut, maailman suosituimman urheilulajin maailmanmestaruuskilpailut, planeettamme suurin sirkus ja spektaakkeli, kolmessa Pohjois-amerikkalaisessa maassa, Meksikossa, USA:ssa ja Kanadassa.
Taso on kova ja völimatka parhaiden ja ja heikompien joukkueiden välillä on kuroutumassa kiinni, tai sitten nää eka ottelut on olleet vain lämmittelyä.
Törkeä moka tv-lähetyksissä sekä Ruotsissa että Suomessa:
Meksiko´n Azteca-areenalla oli upea, värikäs, paljon maksanut avajaisshow ja konsertti, jossa esiintyivät suuret tähdet ja meidän sisäänpäinlämpiävät urheiölutoimittajat pitivät tärkeämpänä näyttää heidän omaa viisasteluaan, plaa plaataan ja tyhjänpäiväistä lässytystään plus tietysti mainoksia, vaikka katsojat halusivat nähdä shown ja spektaakkelin, Ruotsalaine urheilutoimittaja sanoi että ei me nyt olla täällä mitään laulajia katsomassa!
Törkeää ja epäkunnioittavaa sekä katsojia, että etenkin isäntämaata kohtaan. Etnokeskeisyyttä pahimmillaan.
Ja minä olisin halunnut ehdottomasti nähdä Shakiran shown. Vai oliko se edes Shakira, joka esiintyi?
Futista ja fudista
23
199
Vastaukset
- Anonyymi00001
En seuraa, mutta totta Ploma, ruotsalaisystävämme ovat hyvin etnokeskisiä ja rodullisesti tarkkoja varsinkin meitä alirotuisia kohtaan
- Anonyymi00008
Jaksuhalit sinne.
- Anonyymi00002
Ensi yönä voi seurata Trumpin 80-vuotis synttäreitä, kun Trump astuu kehään.
https://yle.fi/a/74-20229515- Anonyymi00005
Onnea vaan herrralle, kovasti energiaa riittää!
- Anonyymi00003
Ai show? En nyt kutsuisi yhtä biisiä tuolla nimellä.
Tarkoitin tietenkin koko avajaisia.
Tanssiesityksiä, artisteja ja sitten loppuhuipentumana Shakiran Dai Dai-esitys
- Anonyymi00004
No, ei nää ole mitkään Olympialaiset, niihin sopii kaikenlaiset karnevaalit paremmin, nyt on MM-kisat.
https://www.youtube.com/watch?v=fcnDmrtj6Sk&list=RDfcnDmrtj6Sk&start_radio=1
kannattaa kyllä katsoa. paljopn mielenkiintoisempaa kuin toimittajien omahyväiset sisäpiirivitsit tai mainokset
Dai Dai!Fifan säännöt kieltävät avajaisvideon ilmaisjakelun, Youtube on joutunut poistamaan sen. Shaki onnyt ollut mukana useammassa MM_kisassa kuin entinen avomiehensä Gerardo Piqué.
- Anonyymi00006
Paloma.se01 kirjoitti:
Fifan säännöt kieltävät avajaisvideon ilmaisjakelun, Youtube on joutunut poistamaan sen. Shaki onnyt ollut mukana useammassa MM_kisassa kuin entinen avomiehensä Gerardo Piqué.
Ploma, minkä nettiin jättää se nettiin hukkuu
https://www.instagram.com/reel/DZdLph9xIYC/ Anonyymi00006 kirjoitti:
Ploma, minkä nettiin jättää se nettiin hukkuu
https://www.instagram.com/reel/DZdLph9xIYC/Olin onnistunut löytämään koko avajaisvideon, jossa oli upea meksikkolaisten tanssien ja symbolien esitys ja tietenkinyksi mun favoriiteista "vanha" meksikolainen rockbandi Mana.
https://www.youtube.com/watch?v=iSb7L8mkgfw
- Anonyymi00007
Meksiko voi isäntämaista mennä pisimmälle, USA on myös kova, mut Kanada heikoin.
- Anonyymi00010
Kanada latoi maaleja peräti 6, ehkä se onkin paree kuin luulin.
- Anonyymi00009
Hienot kisat käynnissä, juomatauot kesken pelin on outoja, aivan turhia.
- Anonyymi00011
Futista, sanotaan täälläpäin, meidän ruotsinkielisetkin sanoo, mut kirjoittavat sen tietysti fotis.
- Anonyymi00012
Hollanti vs. Ruotsi. Alkaa nyt.
Joo, ei mennyt kovin hyvin.
Hollanti täysin ylivoimainen.
Ruotsilla on ok hyökkäys, mutta puolustus on surkea ja maalivahti vähän liian hidas
- Anonyymi00013
"Ruotsalainen urh.toimittaja sanoi ettei me olla täällä mitään laulajia katsomassa"
Noin voi olla, mut ei sekään ole kivaa kun jatkuvasti zoomataan katsomosta julkkiksia, kesken pelitapahtuman, siitä toinen ruotsalaistoimittaja sanoi myös suorat sanat.Kai se on sama trendi Suomessakin, urheilutoimittajat tekevät tosi-tv ohjelmaa ja luovat sisältöä itse omilla jutuillaan ja keksinnöillään sen sijaan että keskittyisivät vain pelitilanteen seuraamiseen. Se harmittaa, etenkin jos itse on rheilusta kiinnostunut ja haluaa asiallista selostusta ja kommentointia. Toimittajat tuovat liikaa esille itseään, oma ego on liian suuri. He tekevät työtä siellä studiossa eivät itselleen vaan katsojille.
- Anonyymi00014
Paloma.se01 kirjoitti:
Kai se on sama trendi Suomessakin, urheilutoimittajat tekevät tosi-tv ohjelmaa ja luovat sisältöä itse omilla jutuillaan ja keksinnöillään sen sijaan että keskittyisivät vain pelitilanteen seuraamiseen. Se harmittaa, etenkin jos itse on rheilusta kiinnostunut ja haluaa asiallista selostusta ja kommentointia. Toimittajat tuovat liikaa esille itseään, oma ego on liian suuri. He tekevät työtä siellä studiossa eivät itselleen vaan katsojille.
Kerrot ihan oman kuvauksenn.
Olet juuri itse tuollainen.
Kerrot omia mielipiteiyä, kyselet ja kommentoit mitä ssattuu.
Toisen viat huomaat ja niistä huomautat, mutta itseolet kuin ymmärtämätön kolli, jatkuvia kysymyksiaä.
Kun mivä katson ottelua, teen itse johtopäätökset, Sa ma on ko selostiústa vai ei! Ja olet nmuka asiantuntija! - Anonyymi00015
Paloma.se01 kirjoitti:
Kai se on sama trendi Suomessakin, urheilutoimittajat tekevät tosi-tv ohjelmaa ja luovat sisältöä itse omilla jutuillaan ja keksinnöillään sen sijaan että keskittyisivät vain pelitilanteen seuraamiseen. Se harmittaa, etenkin jos itse on rheilusta kiinnostunut ja haluaa asiallista selostusta ja kommentointia. Toimittajat tuovat liikaa esille itseään, oma ego on liian suuri. He tekevät työtä siellä studiossa eivät itselleen vaan katsojille.
Todella urheilusta kiinnostunut henkilö ei tarvitse selostajaa kertomaan mitä tapahtuu.
Moni laittaa äänen pois televisiosta, kun katselee jotakin urheilua.
Monille on tärkeää isojen kisojen avajaiset ja päättäjäiset ja niistä jaksetaan jauhaa.
Jos jatketaan sitten taas jalkapallosta, kun kerran luonneanalyysit on tehty.
Eilen katsottiin kolme matsia ja Ruotsi otti rökäletappion Hollantia vastaan. Ansaitusti. Puolustus vuoti kuin seula ja maalivanhti ei taipunut mihinkään suuntaan.
Norsunluunrannikon miehet laittoivat Saksalle kampoihin ihan viime minuuteille saakka. Tasapeli olisi ollut ansaittu.
Juomapaussit ovat puhuttaneet. Keskellä päivää ulkona pelatessa saattaa olla ihan aiheellista pitää pieni paussi, mutta Houstonissa katetulla stadionilla, +20 asteen lämmössä?
Mainospaussi pikemmin.- Anonyymi00016
"Norsut" pelas yllättävänkin hyvin, nyt ne oli enemmän joukkue, eikä joku yksittäinen tähti kuten ennen oli Didier Drogba. Kesken matsin välähti mielessä, et Suomi olis hävinny molemmille suurin numeroin. Juomataukojen virallistaminen kertoo ette Fifan väellä ole mitään tekemistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1911330
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138893- 85842
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?51730Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t252622Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä312601Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7580Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55579- 53574