Epäsuoria tappouhkauksia netissä

Anonyymi-ap

Tekijä seonnut ja itse pelkään kotona.Haavekuvailuja mun tappamisesta.Tekijällä pahoja henkisiä ongelmia.Olen ottanut kuvakaappaukset näistä.Onko muilla kokemuksia tallaisesta?

6

111

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ehdottomasti kaikki talteen kokemusta on lopulta exä seisoi takapihalla koira huomasi ensin soitin poliisit paikalle.

• Anonyymi00002

Siinä olet jo vaarallisilla vesillä kun puhut epäsuorista uhkailuista. Oletko nyt ihan varma että kyse on uhkauksista, vai projisoitko oman maailmasi pelkoja toiseen? Ole todella varovainen ennen kuin teet noin raskauttavia syytöksiä ihmisestä. Ole suora ja kysy uhkailiko hän. Ehkä siten saat vastauksen, ilman että generoit sitä päässäsi värikynien kanssa pahimmassa tapauksessa.

Kaikella rakkaudella siis. Kommunikointi. Suora sellainen. Se on naisille jostain syystä vaikeaa, ja aiheuttaa ihmeellisiä sekoiluita liian usein. Sen kun sanoo asiat suoraan, tai kysyy suoraan. Pelkohan se on mikä saa naiset olemaan monimutkaisia. Juuri sen vuoksi pidänkin pelottomista naisista. Heidän kanssaan on helppo puhua.

• Anonyymi00003

Miksi alkaisin provosoida tilannetta.Mulla annettu ohje pitää tällaiset tallella.

• Anonyymi00004

Nimimerkkien takaa on uhottu ja en ollu tajunnu laittaa osoitetta salaiseksi ni alkoi exä pyöriä asuinkulmilla kirjasin tilanteita ylös onneksi alaovessa oli koodi ja turvaketju.Exä sai tästä ja muista syistä lähestymiskiellon.Esimerkiksi ennen kuin alkoi pyöriä kotikulmilla ilmestyi facebookkiin aina uusi tili stalkkaamaan estin näitä ja outoja soittoja prepaid numeroista estän edelleen epäilyttävät tilit.Asuinpaikka salaiseksi,numero salaiseksi ja ei paljoa julkiseksi someen.

• Anonyymi00005

Vainoharhaisuuskin on elämän todellisuutta. Se voi hiipiä kenen tahansa mieleen. Olisi hyvä pitää se mielessä varsinkin silloin kun huomaa jotakin uhkia tai muuta, tai luulee huomanneensa. Toleranssiaan kannattaa nostaa ja keskittyä puhtaasti omiin asioihinsa.

• Anonyymi00006

Tässä on kyse tosi tilanteesta.Voi olla henki kyseessä jos vähätellään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      108
      2227
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      66
      843
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      47
      818
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      776
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      518
      725
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      650
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      64
      625
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      590
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe