Joko kaikilla toimii pop pankki . Itse en pääse esim . Traficomiin , vakuutusyhtiöön , teliaan . Miten ihmeessä voin elää tämän sekoilun keskellä ja hoitaa asioitani . Kertokaa kokemuksia
Pop pankki
15
109
Vastaukset
- Anonyymi00001
Vaihtamalla pankkia, helppoa kun sen ymmärtää.
Ei pop pankki ole henki ja elämä.😇- Anonyymi00014
Vaihdan paitaa.
- Anonyymi00002
Joo mutta kova työ ruveta vääntämään ja ilmoittelemaan joka paikkaan
- Anonyymi00004
Pankki sen hoitaa, nykyaikana.
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Pankki sen hoitaa, nykyaikana.
On käytössä henkilökortin lukija se ainakin toimii kuin junan vessa.
- Anonyymi00003
Vahva tunnistautuminen pitäisi olla yhteiskunnan kansalaisilleen tarjoama palvelu mm. Viron tapaan, ei pankkien bisnes. Mitä järkeä tässä on, että sama asia toteutetaan moneen kertaan enemmän tai vähemmän onnistuneesti sen sijaan, että valtio hoitaisi homman kerralla kuntoon.
- Anonyymi00005
Tökkii edelleen ei voi kuin toivoa että korjaavat sen
- Anonyymi00007
Mulla ei oo minkään pankin tunnuksia, hyvin pärjään.
- Anonyymi00008
En myöskään kuulu faceen, instagrammiin, hologrammiin enkö muuhunkaan some juttuun.
- Anonyymi00009
Joka kerta pitää kahteen kertaan tarkistaa menikö se lasku maksatukseen vai ei varoita mitään että toimenpiteesi ei toteutunut
- Anonyymi00013
siis: Ei varoita mitään
- Anonyymi00010
Nordea tänään varoittaa, älä maksa laskuja!
- Anonyymi00011
Pop pankin asiakkalla ei ole tarvetta päästä trifikomiin tai muualle. Tuollaiset pikkijutut hoitavat suvun lakimies ja assistentti sillä aikaa kun pop pankin asiakas neuvottelee pankin sijoituspäällikön kanssa.
- Anonyymi00012
(tirsk)
- Anonyymi00015
Ongelmia POP pankin kanssa kolmasosapuoli saa olla välissä eivät halua muuttaa tilanetta pyynöstäni huolimatta. TIETÄÄKÖ KUKAAN PANKKIA JOSSA EI NUOLLA Vap-PERSETTÄ..?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!631872Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka721298La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt12943- 98918
- 87812
- 64620
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko49590- 38534
- 56507
Työttömät risusavottaan
Tuli tässä juhannusnuotiolla sellainen idea mieleen, että miksei työttömiä velvoiteta tekemään hanttihommia, kuten risus234446