Pop pankki

Anonyymi-ap

Joko kaikilla toimii pop pankki . Itse en pääse esim . Traficomiin , vakuutusyhtiöön , teliaan . Miten ihmeessä voin elää tämän sekoilun keskellä ja hoitaa asioitani . Kertokaa kokemuksia

20

153

Vastaukset 20

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Vaihtamalla pankkia, helppoa kun sen ymmärtää.
      Ei pop pankki ole henki ja elämä.😇

• Anonyymi00014

Vaihdan paitaa.

• Anonyymi00002

Joo mutta kova työ ruveta vääntämään ja ilmoittelemaan joka paikkaan

• Anonyymi00004

Pankki sen hoitaa, nykyaikana.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Pankki sen hoitaa, nykyaikana.

On käytössä henkilökortin lukija se ainakin toimii kuin junan vessa.

• Anonyymi00003

Vahva tunnistautuminen pitäisi olla yhteiskunnan kansalaisilleen tarjoama palvelu mm. Viron tapaan, ei pankkien bisnes. Mitä järkeä tässä on, että sama asia toteutetaan moneen kertaan enemmän tai vähemmän onnistuneesti sen sijaan, että valtio hoitaisi homman kerralla kuntoon.

• Anonyymi00005

Tökkii edelleen ei voi kuin toivoa että korjaavat sen

• Anonyymi00007

Mulla ei oo minkään pankin tunnuksia, hyvin pärjään.

• Anonyymi00008

En myöskään kuulu faceen, instagrammiin, hologrammiin enkö muuhunkaan some juttuun.

• Anonyymi00009

Joka kerta pitää kahteen kertaan tarkistaa menikö se lasku maksatukseen vai ei varoita mitään että toimenpiteesi ei toteutunut

• Anonyymi00013

siis: Ei varoita mitään

• Anonyymi00018
        Anonyymi00013 kirjoitti:

siis: Ei varoita mitään

Saattaa tulla monelle ikäviä yllätyksiä jos ei ole tarkistanut tilitapahtumia mitään maksatusta ei todellisuudessa tapahtunut ja joutuu tämän takia maksamaan ylimääräisiä lisämaksuja

• Anonyymi00010

Nordea tänään varoittaa, älä maksa laskuja!

• Anonyymi00011

Pop pankin asiakkalla ei ole tarvetta päästä trifikomiin tai muualle. Tuollaiset pikkijutut hoitavat suvun lakimies ja assistentti sillä aikaa kun pop pankin asiakas neuvottelee pankin sijoituspäällikön kanssa.

• Anonyymi00012

(tirsk)

• Anonyymi00017

Höpöä lasket . Tottakai pankkitunnukset tarvitaan eri paikkoihin kirjautuessa . Vieläkään en ole päässyt . Pitäis sinne pankkiin mennä mutta kun periaatteessa se ei ole minun tehtävä .

• Anonyymi00015

Ongelmia POP pankin kanssa kolmasosapuoli saa olla välissä eivät halua muuttaa tilanetta pyynöstäni huolimatta. TIETÄÄKÖ KUKAAN PANKKIA JOSSA EI NUOLLA Vap-PERSETTÄ..?

• Anonyymi00019

Käytän noihin tunnistautumisiin aina jos mahdollista suomi.fi kortintunnistulukijan ohjelmaa jostakin syystä se ei ole kaikilla käytössä / valittavissa vain pankkitunnukset

• Anonyymi00016

Kun muutin käyttötilin Pop pankkiin ja satuin antamaan yhden sp osoitteen osoitteen niin johan tuli huijaus sähköposti siihen jossa yritettiin saada tilitiedot Danske pankkiin myönnetyn autolainan tili siirron takia! En ollut käyttänyt ko osoitettava missään ostoissa tms.
      En ole koskaan ostanut autoa,ei lainaa eikä ole tiliä Danskessa. Tekijät sai tietonsa pop pankilta, you know..poistin osoitteen.

• Anonyymi00020

kaikki on okei

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      393
      1038
    2. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      316
      994
    3. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      895
    4. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      78
      781
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      78
      762
    6. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      82
      736
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      37
      666
    8. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      665
    9. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      651
    10. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      39
      640
    Aihe