Vuosikymmenien koutsikokemuksella ravintoterapeutti vahingossa hoksannu, että on Ranskalaisia makaroonipalleroita peilisalipelleille.
Korvaa kasvavien lastensa ruokalautasilta riisit ja perunat pupujussipöperöillä, eikä raaski ostaa maitoa perusteella että saavat kalsiuminsa muista ruoka-aineista.
Perunamuusinsa värjää punajuuriliemillä ja maustaa pottujen keitinveden chilillä, mutta ei häpäise riisiä edes järjestäen riisiin makua.
Kaikessa hänelle riittää suola ja pippuri koska Syrjänen on niin sanonut, mutta paapattaa massamaaniin kuuluvan parikymmentä eri maustetta.
Riisiä hänen mukaansa ei voi Thaimaassa maustaa ja hauduttaa, mutta jouluna Suomessa pelkällä suolalla.
Pataruokia voi Suomessa hauduttaa, mutta ei mitään Thaimaassa.
Kaikki savustaminen on epäterveellistä, paitsi Savossa lahnat.
Leipoo sämpylöitä ja leipiä kotona mutta ei voi lapsilleen rakentaa juusto- ja leikkeleleipiä salaatinlehdellä ryytimaastaan, koska vastaavia saa Mäkkäristä Cokiksella.
On omavarainen maajussi mutta ostaa ryytimaan tuotteet säilykkeinä marketista sekä torilta muut, koska ryytimaalla kasvaa vain maanpäällisiä vihreitä.
Ei osta sisäfileitä miljonäärinä kun possun sisäfileetkin on niin kalliita.
Rapuja ei missään nimessä syö, koska se on brutaalia, mutta sen sijaan syö simpukoita elävältä.
Kakarana laittoi kuorittuja lepän oksan pätkiä kusiaispesään ja nuoli niitä sitten, jolloin kusiaisten kusi pääsi päähänsä ja on siellä vieläkin.
AhaaElämys HimoHomolta.
6
113
Vastaukset
- Anonyymi00003
Yksinäisyys, rahapula ja lukuisat sairautesi ongelmineen ovat ajaneet sinut laitoskuntoon. Tuo mania lähentelee jo psykoosia. Hae itsellesi apua.
Dementiasi on sillä mallilla että unohdat muutamassa minuutissa tai tunnissa sen kuka on kirjoittanut mitäkin ja laittelet omat sanasi toisten suuhun joita toistelet totena.
Italia on vaihtunut Ranskaksi ja kasvimaa säilykkeiksi ja tuputat suomalaista voileipäkulttuuria Thaimaahan ikäänkuin nämä eroavuudet loukkaisi sinua henkilökohtaisesti.
Katkarapuja syödään monta kertaa viikossa eri muodoissaan, eikä kukaan syö simpukoita elävältä vaan ne pitää keittää huolella.
Lapset syö perunaa, riisiä, pastaa, kasviksia, kalaa, punaista lihaa sekä sisä- että ulkofilettä ja itse valitsen ennemmin ulkofileen tai mieluummin ribsit taikka kaikkein mieluiten ulkolaisen naudan ulkofileen.
Tytär on puoli päätä pidempi kuin luokkakaverinsa, joten hyvin on kasvanut näillä antimilla. Vanhin poikani 0n 193cm pitkä joten osattiin sitä silloinkin syödä.
Montako uutta itkupotkuraivaria ajattelit vielä rakennella? Nyt näitä näyttää olevan jotakin 30kpl joissa pyörittelet päässäsi perunaa, riisiä, puuroa, haudutusta, savustusta, kusta ja lahnaa.
Tokihan teet tästä vastauksesta uuden aloituksen jota itse kommentoit?
2010
PS: Laitoin sinulle suoraan puhelimesta puolitusinaa kuvaa, joissa ei ole mitään leimaa vaikka ne on täsmälleen samoja kuvia. Minulla ei ole mielenkiintoa eikä aikaa tehdä mitään kuvankäsittelyjä, jätän ne valokopioiden leikkaa-liimaa-askartele- hommat sinulle.MoiHintti2010, kyllä aktivoin sut vielä useita kertoja, ehkä joskus aivoton ymmärrät että minä en ole Numba.
- Anonyymi00004
SENSSU kirjoitti:
MoiHintti2010, kyllä aktivoin sut vielä useita kertoja, ehkä joskus aivoton ymmärrät että minä en ole Numba.
Ota yhteys maksuttomaan mielenterveysnumeroon välittömästi. Tuntuu pahalta puolestasi.
- Anonyymi00005
SENSSU kirjoitti:
MoiHintti2010, kyllä aktivoin sut vielä useita kertoja, ehkä joskus aivoton ymmärrät että minä en ole Numba.
Kyrvånsyylå sekoaa lopullisesti, näyttää taas ottavan koville.
- Anonyymi00007
Älä sönkötä ei ne metan tiedot taivaasta sinne valu, olet ne 100% varmuudella itse windows koneella, tehnyt, tämä on täysin varma asia.
NumBall - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Älä sönkötä ei ne metan tiedot taivaasta sinne valu, olet ne 100% varmuudella itse windows koneella, tehnyt, tämä on täysin varma asia.
NumBallVoileipäkulttuuri ja kommuunikulttuuri ... Hauskaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh791954Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971683- 1481260
- 59698
- 225697
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6656- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako195563- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472