Pride ja Hämeenlinnan ala-asteet

Anonyymi-ap

Minun mielestäni pride-liikkeen toiminnasta Hämeenlinnan ala-asteilla olisi tehtävä virallinen, avoin ja perusteellinen selvitys.

Hämeenlinnalaisilla vanhemmilla on oikeus tietää minkälaista seksuaalikasvatusta heidän 6-12-vuotiaat ala-asteikäiset lapset saavat peruskoulussa.

Miksi tämä kirjoitus poistettiin tänä aamuna 15.06.2026?

79

301

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Asiattomuudet poistetaan tottakai.

• Anonyymi00002

Minä ymmärrän sen kyllä. Nyt kirjoitukseni on mielestäni hyvinkin asiallinen.

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Minä ymmärrän sen kyllä. Nyt kirjoitukseni on mielestäni hyvinkin asiallinen.

Tuon voi ymmärtää maalittamisena. Ellet ole mukana peruskoulun opetussuunnitelmien laadinnassa. On selvää ettei vanhemmilla välttämättä ole kaikkea nykymaailman tietotaitoja hallussa ja kakenlainen ymmärtämättömyys tuntuu väärältä, hämmentävältä tai se voi jopa pelottaa. Tiedolta ei kuitenkaan kannata suojautua.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Tuon voi ymmärtää maalittamisena. Ellet ole mukana peruskoulun opetussuunnitelmien laadinnassa. On selvää ettei vanhemmilla välttämättä ole kaikkea nykymaailman tietotaitoja hallussa ja kakenlainen ymmärtämättömyys tuntuu väärältä, hämmentävältä tai se voi jopa pelottaa. Tiedolta ei kuitenkaan kannata suojautua.

Mitä tarkoitat kun sanot, että "tiedolta ei kuitenkaan kannata suojautua"? Olisiko sinulla jotakin sanottavaa enemmän tästä asiasta?

Pride-liikkeen toiminta on monille hämärän peitossa ja sen vuoksi juuri pride-liikkeen toiminnasta peruskoulun ala-asteilla täytyisi tehdä perusteellinen selvitys, koska meillä kaikilla suomalaisilla kansalaisilla on velvollisuus tietää minkälaisia asioita pienille lapsillemme opetetaan peruskoulussa ala-asteilla, joissa he ovat erittäin haavoittuvassa asemassa ja alttiina ottamaan asioita itsestään selvinä jos kertojana on auktoriteetinomainen henkilö.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Koulutuksen pitää olla neutraalia
        Ei voi prideä kenellekkään tuputtaa. Se on elämän tapa niin kuin hampun polttaminen ja huumeiden käyttö.

• Anonyymi00005

Hyvä tehdä lapset tietoisiksi siitä että ei ole häpeä olla homo tai lesbo mu pride sen paikka ei ole peruskoulussa ainakaanvaikutteille liian alttiita lapsia miksi ei osaa monikaan vanhempi opettaa lastaan käyttämään omaa päätään muuhunkin kuin seinään hakkaamiseen se on hyödytöntä koikeilin itse joskus ihmistä ei saa muutettua muuksi kuin mitä tämä on kysymyksenä miksi olisi tärkeintä tuntea itse itsensä itsensä kadottaa siinä hetkessä kun muuttaa itseään vähääkään sopeutuakseen joukkoon mihin joukkoon pitäisi sooeutua ja miksi

• Anonyymi00006

Olen kanssasi siitä samaa mieltä, että pride-toiminnan paikka ei ole peruskoulussa eikä varsinkaan ala-asteilla sillä eivät 6-12-vuotiaat pienet lapset vielä ymmärrä seksuaalisuuden asioista yhtään mitään.

Tässä on sellainen erittäin vaarallinen piirre, että tämän ala-asteikäisille suunnatun "seksuaalivalistuksen" seurauksena nämä pienet lapset aktivoituvat seksuaalisesti ennen aikojaan ja näin heistä tosiasiallisesti tulee pedofiileille ja jammusedille helpommin hyväksikäytettäviä ja raiskattavia.

Internet on pullollaan pieniä lapsia saalistavia vaarallisia rikollisia, jotka vaanivat chat-huoneissa lapsia esiintyen myös itse pieninä lapsina kuvineen ja profiileineen. Tällainen ala-asteikäisiin kohdistuva seksuaalikasvatus tekisi näistä lapsista pedofiileille entistä helpompia uhreja ja maalitauluja.

Kehitys on todella menossa erittäin huonoon ja vaarallisen suuntaan!

• Anonyymi00007

Avaaja on vielä kaapissa kun ei ole saanu oikeaa valistusta.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Implikaatiosi mukaan me olemme kaikki homoja ja kyse on vain siitä, että sitä ei ole meille kerrottu?

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Implikaatiosi mukaan me olemme kaikki homoja ja kyse on vain siitä, että sitä ei ole meille kerrottu?

Junteista joille ei kelpaa peruskoulun oppisuunnitelma täytyy tehdä lastensuojeluilmoitus.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Junteista joille ei kelpaa peruskoulun oppisuunnitelma täytyy tehdä lastensuojeluilmoitus.

Oletko sinä suunnitellut tekeväsi tällaisen ilmoituksen itsestäsi?

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Oletko sinä suunnitellut tekeväsi tällaisen ilmoituksen itsestäsi?

No lapsemme on puoliksi tummaihoinen ja siksi nämä ilmoitukset ovat tulleet jo tutuksi. Niitä tehdään kiusallaankin kun ihonväri ärsyttää. Tulkki tulee kalliiksi yhteiskunnalle joten älkääpä enää.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Kyse on ala aste ikäisistä lapsista. Oletko vajaa älyinen

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Kyse on ala aste ikäisistä lapsista. Oletko vajaa älyinen

Kyllä! Miten ala-asteikäiset lapset voivat tällaisista asioista kuten "kaapissa olemisesta" edes keskustella kun eivät niistä asioista ymmärrä vielä yhtään mitään?

Tämä on pienten lasten seksuaalista pahoinpitelyä kun heille mennään tällaisia asioita selittämään!

• Anonyymi00016
        Anonyymi00011 kirjoitti:

No lapsemme on puoliksi tummaihoinen ja siksi nämä ilmoitukset ovat tulleet jo tutuksi. Niitä tehdään kiusallaankin kun ihonväri ärsyttää. Tulkki tulee kalliiksi yhteiskunnalle joten älkääpä enää.

Sinun pitää tehdä tuollaisista aiheettomista lastensuojeluilmoituksista seikkaperäinen kirjoitus vaikka sanomalehteen..

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Sinun pitää tehdä tuollaisista aiheettomista lastensuojeluilmoituksista seikkaperäinen kirjoitus vaikka sanomalehteen..

En viitsi koska sontamyrsky on melkoinen tulee some tukkoon paluumuutto viestejä vaikka noi tulkkiasiat ei itseä koske ainoastaan miestäni. Pahimillaan voidaan uhata tappaa kun on käytetty tulkkia vaikka itse osaan suomea

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

En viitsi koska sontamyrsky on melkoinen tulee some tukkoon paluumuutto viestejä vaikka noi tulkkiasiat ei itseä koske ainoastaan miestäni. Pahimillaan voidaan uhata tappaa kun on käytetty tulkkia vaikka itse osaan suomea

Nykyhallitus on varmasti tehnyt aika kamalaksi ilmapiirin ulkomaalaisen asua täällä. Rasismi sallitaan päivittäin vaikka on olevinaan joku nolla toleranssi. Ei tosin pelkästään ulkomaalaisten vaan kyllä myös suomalaisten heikkojen ja sairaiden elämän on pilanneet. Yhteiskunnan ongelmiin haetaan syyllisiä heikompiosaisista tai muista vähemmistöistä aina kun ollaan itse asiat töpeksitty. Vähän kuin natsisaksa 30-luvulla on meno

• Anonyymi00021
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Vaikuttaa aika sairaalta tuollaiset "paluumuuttoviestit".. Ikävähän sellaisia on saada!

• Anonyymi00022
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Nykyhallitus on varmasti tehnyt aika kamalaksi ilmapiirin ulkomaalaisen asua täällä. Rasismi sallitaan päivittäin vaikka on olevinaan joku nolla toleranssi. Ei tosin pelkästään ulkomaalaisten vaan kyllä myös suomalaisten heikkojen ja sairaiden elämän on pilanneet. Yhteiskunnan ongelmiin haetaan syyllisiä heikompiosaisista tai muista vähemmistöistä aina kun ollaan itse asiat töpeksitty. Vähän kuin natsisaksa 30-luvulla on meno

Ei näitä katupartiojärjestöjä olisi olemassa jos valtaanpitävät olisivat hoitaneet asiansa niin kuin heidän olisi pitänyt ja ajaneet tämän maan asioita eivätkä lähteneet lässyttämään ja haikailemaan internationalismin perään.

Minä uskon, että suurin osa maahanmuuttajista on hyviä ja ahkeria ihmisiä, jotka haluavat rakentaa Suomessa uuden elämän eivätkä he ole tulleet tänne rähjäämään ja sikailemaan.

Maahanmuuttopolitiikkaan liittyviin ongelmiin olisi aikoja sitten pitänyt puuttua kovalla kädellä. Törkeisiin väkivalta- ja seksirikoksiin syyllistyneet olisi pitänyt armotta karkoittaa Suomesta jolloin ei olisi päässyt syntymään tällaista tilannetta, jossa äärioikeistolaiset tahot voivat tehdä numeron esimerkiksi raiskaustilastoista ja sitten se näitä rikoksen tehneitä kohtaan suunnattu arvostelu osuu myös kaikkiin muihin maahanmuuttajiin.

Koko äärioikeistolainen kansannousu olisi jäänyt Suomessa tapahtumatta jos valtaapitävät olisivat hoitaneet tämän maan asiat kuntoon välittömästi kun ongelmia alkoi ilmetä, mutta sen sijaan he lakaisivat kaikki ongelmat maton alle piiloon ja kielsivät niiden olemassaolon.

Soldiers of Odinin tulisi tehdä julkisesti selvä kannanotto sen suhteen, että heidän arvostelunsa ja toimintansa ei liity rauhallista elämää tahtoviin kunnollisiin maahanmuuttajiin vaan nimenomaan näihin henkilöihin, jotka ovat tulleet Suomeen sikailemaan ja raiskaamaan.

Minä pidän rasismia tietyllä tavalla häpeällisenä asiana valkoiselle miehelle, koska jos valkoinen mies puhuu ja käyttäytyy rasistisesti yhteiskunnallisessa keskustelussa, on se osoitus, että hän on menettänyt otteen asioista ja etsii syyllistä koko ihmisryhmästä ja tämä ei voi pitää paikkaansa, koska ei koko ihmisryhmää voida pitää syyllisenä vain joidenkin tekemiin rikoksiin eikä voida pyrkiä rankaisemaan tätä koko maahanmuuttajien väestöryhmää vain joidenkin henkilöiden tekemistä rikoksista.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Vaikuttaa aika sairaalta tuollaiset "paluumuuttoviestit".. Ikävähän sellaisia on saada!

Se on nykyään ihan normaalia Suomen politiikkaa.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Se on nykyään ihan normaalia Suomen politiikkaa.

Niin. Varmaankin moisia törkeyksiä lähettävät jopa kansanedustajat.

Kyllä olisi valtaapitävien kannattanut hoitaa tämän valtakunnan asioita aikaisemmin paremmin, koska paljon on mennyt populisteja eduskuntaan ja protestiäänillä.

Nämä populistikansanedustajat ovat juuri niitä, jotka tekevät ja puhuvat niin kuin äänestäjät heiltä vaativat.

Tämän valtakunnan asiat tulee laittaa asianmukaisesti kuntoon, jotta populismin kannatus putoaa, sillä kaikenlainen verbaalinen sikailu on huonoa mainetta Suomelle.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00021 kirjoitti:

No joo. Sitä täytyy vaan sietää. Toki on meillä mahdollista myös lähteä Suomesta, jos tämä vielä tästä pahenee olemme hyvätuloisia ja toki ulkomaat houkuttelee siksikin että siellä elintaso voi jopa nousta ja tienaisi enemmän. Mutta onhan siinä sitten suunnittelemista ja muu vaiva. Että puolensa ja puolensa. Mutta joo on harkittu vielä tosin leikillään.

• Anonyymi00036
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Niin. Varmaankin moisia törkeyksiä lähettävät jopa kansanedustajat.

Kyllä olisi valtaapitävien kannattanut hoitaa tämän valtakunnan asioita aikaisemmin paremmin, koska paljon on mennyt populisteja eduskuntaan ja protestiäänillä.

Nämä populistikansanedustajat ovat juuri niitä, jotka tekevät ja puhuvat niin kuin äänestäjät heiltä vaativat.

Tämän valtakunnan asiat tulee laittaa asianmukaisesti kuntoon, jotta populismin kannatus putoaa, sillä kaikenlainen verbaalinen sikailu on huonoa mainetta Suomelle.

Jalkapallon mm-kisoissa meksikolaisvirkamies venytti silmiään korealaistytön takana. Hän joutui eroamaan välittömästi työstään. Miten Suomessa toimittaisiin vastaavassa kohussa? Aivan ei mitenkään kun kyse on hallituksen virkamiehistä. Ei rangaistuksia.

• Anonyymi00041
        Anonyymi00033 kirjoitti:

No joo. Sitä täytyy vaan sietää. Toki on meillä mahdollista myös lähteä Suomesta, jos tämä vielä tästä pahenee olemme hyvätuloisia ja toki ulkomaat houkuttelee siksikin että siellä elintaso voi jopa nousta ja tienaisi enemmän. Mutta onhan siinä sitten suunnittelemista ja muu vaiva. Että puolensa ja puolensa. Mutta joo on harkittu vielä tosin leikillään.

Suomesta ei pidä lähteä mihinkään vaan taistella!

• Anonyymi00048
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Suomesta ei pidä lähteä mihinkään vaan taistella!

Jos on hyvin koulutettu niin lähteminen kannattaa ehdottomasti. Hiljattain oli iltasanomissakin juttu ulkomaiden paluumuuttajista, jotka olivat erittäin pettyneitä Suomen ränsistymiseen, terveydenhuoltoon, sääntöihin ja kalleuteen. He sanoivat että tämä on täysin eri maa kun mistä he lähtivät joku sanoi että tästä on tullut kehitysmaa. Ulkomailla voi kerryttää palkasta omaisuutta täällä ei.

• Anonyymi00052
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Jos on hyvin koulutettu niin lähteminen kannattaa ehdottomasti. Hiljattain oli iltasanomissakin juttu ulkomaiden paluumuuttajista, jotka olivat erittäin pettyneitä Suomen ränsistymiseen, terveydenhuoltoon, sääntöihin ja kalleuteen. He sanoivat että tämä on täysin eri maa kun mistä he lähtivät joku sanoi että tästä on tullut kehitysmaa. Ulkomailla voi kerryttää palkasta omaisuutta täällä ei.

Joo Kekkonen vois nousta kertomaan mistä johtuu. Kokoomuksesta. Se on viimeiset 30 v päästetty melkein joka hallitukseen ja siitähän tämä tuho johtuu. Olisitte uskoneet Urkki vainaata. Älkää päästäkö Kokoomusta valtaan tai se tuhoaa Suomen.

• Anonyymi00054
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Eipä tuollaisilla "hyvin koulutetuilla" internationalisteilla, jotka lähtevät heti ongelmien ilmaannuttua karkuun ja jättävät isänmaansa oman onnensa nojaan, Suomi mitään tekisikään, joten parempi vain, että muuttavatkin pois Suomesta niin jääpähän enemmän tilaa oikeille miehille ja naisille, jotka ovat valmiita taistelemaan tämän maan ja paremman huomisen puolesta!

• Anonyymi00055
        Anonyymi00054 kirjoitti:

Eipä tuollaisilla "hyvin koulutetuilla" internationalisteilla, jotka lähtevät heti ongelmien ilmaannuttua karkuun ja jättävät isänmaansa oman onnensa nojaan, Suomi mitään tekisikään, joten parempi vain, että muuttavatkin pois Suomesta niin jääpähän enemmän tilaa oikeille miehille ja naisille, jotka ovat valmiita taistelemaan tämän maan ja paremman huomisen puolesta!

Eli ei tällä kertaa paluumuutto vaan ainoastaan poismuutto on viesti hänelle.

• Anonyymi00059
        Anonyymi00055 kirjoitti:

Jokaisen pitäisi pysyä siinä maassa mihin on syntynyt. Turha poukkoilu rajojen yli sotkee vaan kulttuurit.

• Anonyymi00060
        Anonyymi00055 kirjoitti:

Hän itse kertoi tällaisen näkemyksen, jossa hän suositteli poismuuttoa ja Suomen jättämistä.

Minä itse en huutelisi kumpaankaan suuntaan yhtään mitään viestejä, koska jokainen tekee valintansa itse ja tässä ei ole kysymys mistään leikin asioista vaan Suomen ja isänmaan tulevaisuudesta.

Minä olen suomalainen ja oikeistolainen taistelija ja sotilas, joista minä olen ylpeä, mutta minä en ole vähäkään natsi tai rasisti.

Minä uskon länsimaiseen vapaaseen ja demokraattiseen oikeusvaltioon, jossa kaikkien olisi yhtä hyvästi ja tasapuolisesti asua ja rakentaa itselleen elämä.

Minä korostan, että minulla ei ole mitään muukalaisvastaisia näkemyksiä, mutta minä olen lain ja järjestyksen sekä ankaran rikoslain mies.

• Anonyymi00063
        Anonyymi00060 kirjoitti:

Hän itse kertoi tällaisen näkemyksen, jossa hän suositteli poismuuttoa ja Suomen jättämistä.

Minä itse en huutelisi kumpaankaan suuntaan yhtään mitään viestejä, koska jokainen tekee valintansa itse ja tässä ei ole kysymys mistään leikin asioista vaan Suomen ja isänmaan tulevaisuudesta.

Minä olen suomalainen ja oikeistolainen taistelija ja sotilas, joista minä olen ylpeä, mutta minä en ole vähäkään natsi tai rasisti.

Minä uskon länsimaiseen vapaaseen ja demokraattiseen oikeusvaltioon, jossa kaikkien olisi yhtä hyvästi ja tasapuolisesti asua ja rakentaa itselleen elämä.

Minä korostan, että minulla ei ole mitään muukalaisvastaisia näkemyksiä, mutta minä olen lain ja järjestyksen sekä ankaran rikoslain mies.

No nyt asento ja hattu päästä. Sellaista tekstiä tuli. Kerrankin joku höpisee järkeviä suolessa. Saako kysyä mikä on sotilasarvosi?

• Anonyymi00073
        Anonyymi00063 kirjoitti:

No nyt asento ja hattu päästä. Sellaista tekstiä tuli. Kerrankin joku höpisee järkeviä suolessa. Saako kysyä mikä on sotilasarvosi?

res.ltn

• Anonyymi00080
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Ei näitä katupartiojärjestöjä olisi olemassa jos valtaanpitävät olisivat hoitaneet asiansa niin kuin heidän olisi pitänyt ja ajaneet tämän maan asioita eivätkä lähteneet lässyttämään ja haikailemaan internationalismin perään.

Minä uskon, että suurin osa maahanmuuttajista on hyviä ja ahkeria ihmisiä, jotka haluavat rakentaa Suomessa uuden elämän eivätkä he ole tulleet tänne rähjäämään ja sikailemaan.

Maahanmuuttopolitiikkaan liittyviin ongelmiin olisi aikoja sitten pitänyt puuttua kovalla kädellä. Törkeisiin väkivalta- ja seksirikoksiin syyllistyneet olisi pitänyt armotta karkoittaa Suomesta jolloin ei olisi päässyt syntymään tällaista tilannetta, jossa äärioikeistolaiset tahot voivat tehdä numeron esimerkiksi raiskaustilastoista ja sitten se näitä rikoksen tehneitä kohtaan suunnattu arvostelu osuu myös kaikkiin muihin maahanmuuttajiin.

Koko äärioikeistolainen kansannousu olisi jäänyt Suomessa tapahtumatta jos valtaapitävät olisivat hoitaneet tämän maan asiat kuntoon välittömästi kun ongelmia alkoi ilmetä, mutta sen sijaan he lakaisivat kaikki ongelmat maton alle piiloon ja kielsivät niiden olemassaolon.

Soldiers of Odinin tulisi tehdä julkisesti selvä kannanotto sen suhteen, että heidän arvostelunsa ja toimintansa ei liity rauhallista elämää tahtoviin kunnollisiin maahanmuuttajiin vaan nimenomaan näihin henkilöihin, jotka ovat tulleet Suomeen sikailemaan ja raiskaamaan.

Minä pidän rasismia tietyllä tavalla häpeällisenä asiana valkoiselle miehelle, koska jos valkoinen mies puhuu ja käyttäytyy rasistisesti yhteiskunnallisessa keskustelussa, on se osoitus, että hän on menettänyt otteen asioista ja etsii syyllistä koko ihmisryhmästä ja tämä ei voi pitää paikkaansa, koska ei koko ihmisryhmää voida pitää syyllisenä vain joidenkin tekemiin rikoksiin eikä voida pyrkiä rankaisemaan tätä koko maahanmuuttajien väestöryhmää vain joidenkin henkilöiden tekemistä rikoksista.

Odinin tyypit on naisviha mielisiä. Iso ei ryhmälle

• Anonyymi00020

Suomi on yksi paskimmista maista lasten kasvattamiseen. Onkohan olemassa enää yhtään perhettä joka olisi säilynyt lastensuojeluilmoitukselta. Hirvittävä kontrolli jo ennen syntymää viranomaisten taholta ja naapurinvihaaminen on vainojen luokkaa. Lastensuojelu odottaa vesi kielellä uusia tulonlähteitä joilla rikastua. Teet yhdenkin virheen, unohdat lapsen kurahousut niin tukipalvelua on kotona kyyläämässä jääkaappia ja tekee tulkintoja jos matot on rypyssä tai oven päällä pölyä. Sen sijaan että apuhenkilö suoristaisi maton hän kirjaa siitä huoliraportin.

• Anonyymi00023

Ja muutenkin pride ideologia ei mielestäni kuulu kouluihin? Koulut ovat oppimista varten, seksuaalipolitiikka ei tietääkseni kuulu oppiaineisiin? Nämä rehtorit ja kouluhallituksen virkamiehet ovat mielestäni ylittäneet valtuutensa? Myöskään islamin opetus ei kuulu suomalaisiin kouluihin, siinä taitaa olla pieni ristiriita pride ideologian kanssa? Olisiko syytä vähän tarkistaa opetusohjeita?

• Anonyymi00024

Koulussa opetetaan tuntemaan kaikki suurimmat uskonnot ja kaikki sukupuolet (32) Miksi erilaista tietoa pitäisi pimittää? Pelottaako siinä jokin sinua?

• Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Koulussa opetetaan tuntemaan kaikki suurimmat uskonnot ja kaikki sukupuolet (32) Miksi erilaista tietoa pitäisi pimittää? Pelottaako siinä jokin sinua?

Kristinuskokaan ei ole suomen alkuperäinen uskonto. Se on ollut hyvin vahingollinen uskonto monessakin mielessä eikä sitä olisi mielestäni saanut levittää Suomeen. Kristinusko on yksi väkivaltaisimmista uskonnoista ja Raamattu täynnä hirveyksiä.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Kristinuskokaan ei ole suomen alkuperäinen uskonto. Se on ollut hyvin vahingollinen uskonto monessakin mielessä eikä sitä olisi mielestäni saanut levittää Suomeen. Kristinusko on yksi väkivaltaisimmista uskonnoista ja Raamattu täynnä hirveyksiä.

Kaikkien länsimaisten yhteiskuntien hyvinvointi perustuu länsimaiseen käsitykseen vapaudesta ja demokratiasta, vapaaseen markkinatalouteen ja kristinuskoon.

• Anonyymi00042
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Anteeksi, mutta mitä sinä tarkoitat kun sanot, että "kaikki sukupuolet"?

Ei sukupuolia ole kuin kaksi, mies ja nainen. Ei ole olemassa mitään muita sukupuolia muuta kuin mielivaltaisesti keksittyinä ja puheet muista sukupuolista ovat pelkkää päästä heitettyä potaskaa. Mitään rationaalista perustetta ei ole puhua muista kuin miehestä ja naisesta, kahdesta sukupuolesta.

• Anonyymi00050
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Anteeksi, mutta mitä sinä tarkoitat kun sanot, että "kaikki sukupuolet"?

Ei sukupuolia ole kuin kaksi, mies ja nainen. Ei ole olemassa mitään muita sukupuolia muuta kuin mielivaltaisesti keksittyinä ja puheet muista sukupuolista ovat pelkkää päästä heitettyä potaskaa. Mitään rationaalista perustetta ei ole puhua muista kuin miehestä ja naisesta, kahdesta sukupuolesta.

Okei korjataan. Sukupuoli-identiteettejä on ainakin 32

• Anonyymi00058
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Okei korjataan. Sukupuoli-identiteettejä on ainakin 32

"Okei korjataan. Sukupuoli-identiteettejä on ainakin 32"

Mihinkä tuo väitteesi perustuu muuhun kuin mielivaltaan?

• Anonyymi00027

Avaaja oikeus jo toteutuu jotta ei tarvitse vaatia.

• Anonyymi00031

Millä tavalla tämä oikeus toteutuu käytännössä?

• Anonyymi00037
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Millä tavalla tämä oikeus toteutuu käytännössä?

Sinulla on oikeus mennä mukaan seuraamaan oppitunteja.

• Anonyymi00028

Sekopää, ota ensin selvää, onko olemassa vielä jotain "asteita" kouluissa ja opettele kirjoitustaito.

• Anonyymi00034

Miksi kutsut minua sekopääksi ja mitä kirjoitusvirheitä kirjoituksessani muka on? Ala-aste on yhtä kuin alaluokat eli 1.-6.-luokat ja ylä-aste on yhtä kuin yläluokat 7.9.-luokat. Voidaan puhua ihan hyvin myös ala-asteista ja ylä-asteista..

• Anonyymi00038
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Miksi kutsut minua sekopääksi ja mitä kirjoitusvirheitä kirjoituksessani muka on? Ala-aste on yhtä kuin alaluokat eli 1.-6.-luokat ja ylä-aste on yhtä kuin yläluokat 7.9.-luokat. Voidaan puhua ihan hyvin myös ala-asteista ja ylä-asteista..

Nytkin kirjoitit 3 virhettä ja 2 asiassa kerrot väärää tietoa. Olet kiinnostunut nyt koulusta mutta et silloin kun olisi pitänyt.

• Anonyymi00039
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Nytkin kirjoitit 3 virhettä ja 2 asiassa kerrot väärää tietoa. Olet kiinnostunut nyt koulusta mutta et silloin kun olisi pitänyt.

No kerrotko minulle tässä nämä kolme virhettä ja kahden asian väärät tiedot sillä minä en tiedä mistä sinä puhut..?

• Anonyymi00040
        Anonyymi00039 kirjoitti:

No kerrotko minulle tässä nämä kolme virhettä ja kahden asian väärät tiedot sillä minä en tiedä mistä sinä puhut..?

En puhu vaan kirjoitan.

• Anonyymi00043

Nykyään on kylläkin jo aika monia vuosia koululaitoksessamme ollut alakoulu (luokat 1-6) ja yläkoulu (luokat 7-9). Sinä varmaan kävit joskus muinoin koulusi päätteeksi kansalaiskoulun, joka taisi sekin jäädä kesken oppimisvaikeuksien vuoksi. Montako kertaa jäit luokallesi kansakoulussa?

• Anonyymi00044

Hän ei tiedä edes sitä, että yläaste on yhdyssana, ilman yhdysviivaa, vaikka sellaista sanaa ei enää tarvitakaan eikä käytetä. Hän on joku kärryiltä pudonnut kääkkä. Jääköön omiin oloihinsa.

• Anonyymi00045
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Hän ei tiedä edes sitä, että yläaste on yhdyssana, ilman yhdysviivaa, vaikka sellaista sanaa ei enää tarvitakaan eikä käytetä. Hän on joku kärryiltä pudonnut kääkkä. Jääköön omiin oloihinsa.

Sinun sarkastinen ja typerä vastauksesi kertoo sen, että sinulla ei ole itse asiaan mitään sanottavaa vaan sen sijaan, että ryhtyisit kommentoimaan itse asiaa niin turvaudut alatyyliin ja nimittelyyn sekä havaitsen kirjoituksistasi melko vihamielisen asenteen..

Tämä näyttää toteen sen, että tarvitaan virallinen, avoin ja rehellinen selvitys peruskoulun ala-asteiden ja pride-liikkeen yhteistoiminnasta ja siitä minkälaisen pride-propagandan kohteeksi pienet lapset näillä ala-asteilla joutuvat.

Onko kyse jopa rikollisesta toiminnasta, koska sen kohteena ovat pienet lapset? Ei seksijuttuja saa pikkulapsille puhua..

• Anonyymi00046
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Sinun sarkastinen ja typerä vastauksesi kertoo sen, että sinulla ei ole itse asiaan mitään sanottavaa vaan sen sijaan, että ryhtyisit kommentoimaan itse asiaa niin turvaudut alatyyliin ja nimittelyyn sekä havaitsen kirjoituksistasi melko vihamielisen asenteen..

Tämä näyttää toteen sen, että tarvitaan virallinen, avoin ja rehellinen selvitys peruskoulun ala-asteiden ja pride-liikkeen yhteistoiminnasta ja siitä minkälaisen pride-propagandan kohteeksi pienet lapset näillä ala-asteilla joutuvat.

Onko kyse jopa rikollisesta toiminnasta, koska sen kohteena ovat pienet lapset? Ei seksijuttuja saa pikkulapsille puhua..

Hieno kappalejako kääkältä. Tosin uusi kappale aloitetaan aina sisennyksellä.

• Anonyymi00047
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Et osaa kirjoittaa. Nyt 5 virhettä jotta suosittelen kielen perusteiden opiskelua.

• Anonyymi00049
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Et osaa kirjoittaa. Nyt 5 virhettä jotta suosittelen kielen perusteiden opiskelua.

Kyllä tuo typerän aloituksen sepustanut kääkkä on ollut tyhmimpien joukossa kouluaikoinaan. Käviköhän edes ns. kiertokoulua tai supistettua kansakoulua, kun ei mitään oppinut - ei edes alkeellisintakaan kirjoitustaitoa? En ole ikinä kuullutkaan, että kappaleen loppuun merkitään kaksi pistettä. Mitä se mahtaa tarkoittaa? Muita kirjoitusvirheitä en vaivaudu tässä luettelemaan.

• Anonyymi00051
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Jotta? Sopiikos tuo mielestäsi hyvin? Nythän ikään kuin pyydät tekemään 5 virhettä että hän saisi sen jälkeen suositella kielen perusteiden opiskelua. Mutta hänhän on tehnyt ne jo. Itse pläjäyttäisin tuohon ennemmin vaikka niinpä tai joten sanaa. Mutta jotta ei vaan sovi. Menettehän yhdessä sinne kurssille.

• Anonyymi00053
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Jotta? Sopiikos tuo mielestäsi hyvin? Nythän ikään kuin pyydät tekemään 5 virhettä että hän saisi sen jälkeen suositella kielen perusteiden opiskelua. Mutta hänhän on tehnyt ne jo. Itse pläjäyttäisin tuohon ennemmin vaikka niinpä tai joten sanaa. Mutta jotta ei vaan sovi. Menettehän yhdessä sinne kurssille.

Jos tulee poikaystäväksi.

• Anonyymi00056
        Anonyymi00053 kirjoitti:

Jos tulee poikaystäväksi.

Ei häntä kiinnosta fasismi

• Anonyymi00057

Minä en lähtisi kirjoitus taidottoman kimpaan.

• Anonyymi00061

Minä en tekisi kahta virhettä yhdessä pienessä lauseessa. Kirjoitustaidoton on yhdyssana. Mitä tarkoittaa "kimpaan"?

• Anonyymi00062
        Anonyymi00061 kirjoitti:

Minä en tekisi kahta virhettä yhdessä pienessä lauseessa. Kirjoitustaidoton on yhdyssana. Mitä tarkoittaa "kimpaan"?

Kijoitusvihreet oli ragebaitti ja sinä nielaisit

• Anonyymi00064
        Anonyymi00062 kirjoitti:

Kijoitusvihreet oli ragebaitti ja sinä nielaisit

Kijoitusvihreet, heh heh heeeee! Joopa joo, monen sortin kääkkiä riittää!

• Anonyymi00065
        Anonyymi00064 kirjoitti:

Kijoitusvihreet, heh heh heeeee! Joopa joo, monen sortin kääkkiä riittää!

Niitä on sekä nuorissa että vanhoissa. Ärsyttää niin hemmetisti!

• Anonyymi00066
        Anonyymi00065 kirjoitti:

Niitä on sekä nuorissa että vanhoissa. Ärsyttää niin hemmetisti!

Unohdat jo itse asian kirjoitustaidoton avauksen tekijä.

• Anonyymi00067

Homokansalaisten julkinen hilluminen on kulttuurimme väsymisen merkkk.
      Huono merkki, ei hyvää seuraa.

• Anonyymi00068

Olenkin myös ihmetellyt hillumistasi.

• Anonyymi00069

Sodoman ja Gomorran tiellä olemme, koska me olemme laiminlyöneet yhden oleellisen asian Suomessa - vastuunkannon.

• Anonyymi00070

rehtori ja opettaja nai kaalimato surrraa ja korvaan purraa kaikki nai kaikkia. huumeissa yms.

• Anonyymi00071

Raamatussa pyydetään täyttämään maa joten ...

• Anonyymi00072

Persuissa on homosiipi vahva ja heterosiipi heikko.

• Anonyymi00074

Paljon on.

• Anonyymi00076

Ompa rasistinen kommenttia

• Anonyymi00078
        Anonyymi00076 kirjoitti:

Ompa rasistinen kommenttia

"Ompa" kirjoitetaan onpa.

• Anonyymi00083
        Anonyymi00078 kirjoitti:

"Ompa" kirjoitetaan onpa.

Persujen heterot katsovat Sebastianin mustaa sulhasta pahalla silmällä.

• Anonyymi00075

Pride on luokiteltu auktotääriseen terrorismiseen toimintaan.

• Anonyymi00077

Onko sinulla tähän lähdettä?

• Anonyymi00079

Milloin vietetään tasapuolisuuden nimissä esimerkiksi vasenkätisten päivää ja vedetään oma omituinen lippu salkoon?

• Anonyymi00081

Vasenkätisten päivää vietetään 13.8. Lippuja ei voida vetää salkoon kun ei ole kuin oikeakätisten naruja.

• Anonyymi00082

Pride-hullutus voitaisiin kohdistaa sentään edes täysi-ikäisiin. Säästetään alaikäiset sellaiselta tuputukselta.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      61
      1179
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      891
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      326
      657
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      651
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      626
    6. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      618
    7. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      605
    8. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      93
      600
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      75