Orimattilaan pitäisi saada vahva oikeistovaltuusto ja kokoomukselainen puheenjohtaja molemmille pj paikoille. Se olisi TIE menestykselle. Näin vältyttäisiin jatkossa asioista mihin vasemmisto yrittää vaikuttaa. Vasemmistolle ei tule antaa tilaa. Se on tuhon tie! Oikeistolla on voima tehdä tämä yksin kun löydämme toisemme!
T. Salainen taho
Oikeistovaltuusto
51
531
Vastaukset
- Anonyymi00001
Heil!
- Anonyymi00002
Se nähtiin jo mitä Orimattilan oikeisto sai aikaan. Persut ja kokoomus. Ville ja Jammu. Nyt Orimattila on historiansa surkeimmassa tilanteessa. Karmea johtamisen epäonnistuminen.
- Anonyymi00003
Orimattila on suorastaan kaaoksessa! Kiitos persujen ja jammun.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Orimattila on suorastaan kaaoksessa! Kiitos persujen ja jammun.
Eipä ole tällaista sekoilua ollut Suomessa ennen kuin nyt on Orimattilassa.
Onneksi valtuusto laittaa asiat kuntoon ja näyttää myös siltä, että kaupunguinhallituskin saa lähtöpassit.
- Anonyymi00005
Kokoomus johti pitkään Orimattilaa. Saimme sen seurauksena Hennan.
- Anonyymi00006
Nyt sitä Hennaa myydään pois 500 € kappalehintaan. Miten meni niin kuin omasta mielestä?
- Anonyymi00007
Ihan surkea ja toimintakyvytön valtuusto.
Ehdotan ennenaikaisia vaaleja uuden valitsemiseksi.
Sellaista riitelyä ja huonoa asioidenhoitoa, että jotain pitää oikeasti tehdä.
Ja se ei ole oikeistoenemmistö vaan järkienemmistö.- Anonyymi00008
Hyvä valtuusto. Huono hallitus.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Hyvä valtuusto. Huono hallitus.
Näin on. Miksi joka puolueesta on valittu kaupunginhallitukseen jäsenet vilttiketjusta?
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Näin on. Miksi joka puolueesta on valittu kaupunginhallitukseen jäsenet vilttiketjusta?
Perussuomalaisista etenkin. Miksi pätevimmät jätettiin ulos? Poliittinen suhmurointi ja kaverit tehnyt päätökset ja kavereita suojellaan. Peruss Tero ja Laura voisi korvata nykyiset. Voisin taas äänestää seuraavissa vaaleissa nyt mennyt usko.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Perussuomalaisista etenkin. Miksi pätevimmät jätettiin ulos? Poliittinen suhmurointi ja kaverit tehnyt päätökset ja kavereita suojellaan. Peruss Tero ja Laura voisi korvata nykyiset. Voisin taas äänestää seuraavissa vaaleissa nyt mennyt usko.
laivat uppoaa ja totuus paljastuu sitten ennen aikainen vaali ja ville stä tulee pormestari ,,,
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
laivat uppoaa ja totuus paljastuu sitten ennen aikainen vaali ja ville stä tulee pormestari ,,,
Kyllä Ville siirtyy tekemään kalkki viivoja ja latuja. Uusi latu kone joudutaan myymään säästöjen takia. Eikä niitä suksijoitakaan paljon ole.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kyllä Ville siirtyy tekemään kalkki viivoja ja latuja. Uusi latu kone joudutaan myymään säästöjen takia. Eikä niitä suksijoitakaan paljon ole.
Joo Kallen kans yhdessä pystyttää kaukalonlaitoja.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Joo Kallen kans yhdessä pystyttää kaukalonlaitoja.
Lainaa työkalut kuitenkin kokoomuslaisilta.
- Anonyymi00015
Anonyymi00009 kirjoitti:
Näin on. Miksi joka puolueesta on valittu kaupunginhallitukseen jäsenet vilttiketjusta?
Juuri näin! Etenkin demareissa!!!!!!
Ulli Nokinen on suomen viisain mies ja se sinipäinen myös joka värjää tukkansa etunimensä mukaan. Esa Tina vasta terästä oliskin. Ainakin vois näytellä teräsmiestä.
Hohohoho
T. Salainen taho - Anonyymi00016
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kyllä Ville siirtyy tekemään kalkki viivoja ja latuja. Uusi latu kone joudutaan myymään säästöjen takia. Eikä niitä suksijoitakaan paljon ole.
Latukone on yhdyssana. Näkee taas kerran paljonko on paukkuja kirjoittaa.
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Latukone on yhdyssana. Näkee taas kerran paljonko on paukkuja kirjoittaa.
Latukone on latukone. Sillä tehdään latupohjia.
- Anonyymi00017
Putler tulee vapauttamaan?
- Anonyymi00019
milloinka vaihtuu hallitus kokoonpano?
- Anonyymi00020
Tuskin vaihtuu kun nynnyily näyttää jatkuvan .
- Anonyymi00021
Jonkun pitäisi laittaa hallitus ulos ja pätevät heput tilalle. Ei nykymeno voi jatkua ala arvoista touhua.
- Anonyymi00022
Katsellaan mitä valtuusto tekee. Muutosta tarvitaan.
- Anonyymi00023
Jaura Lokela tekee uuen höpö höpö viteon love rillit vinossa. Kertaa historiaa ja keikistelee, sekä puhuu paskaa.
- Anonyymi00024
Harmittavaa, että jollain raksuttaa päässä muutakin kuin kokouspalkkiot.
- Anonyymi00025
Taidat olla yksi niistä karvaperseistä jotka louskuttamassa leukojaan persu tytön videon kommenteissa!! Mahtaa ottaa koville kun joku puhuu asiaa!!
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Taidat olla yksi niistä karvaperseistä jotka louskuttamassa leukojaan persu tytön videon kommenteissa!! Mahtaa ottaa koville kun joku puhuu asiaa!!
varmaan se kissamies
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
varmaan se kissamies
Noloja kommentteja videolla vanhoilta ukoilta. Eivät itse tajua edes hävetä.
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Noloja kommentteja videolla vanhoilta ukoilta. Eivät itse tajua edes hävetä.
katkeropuolue huutelee
- Anonyymi00030
Anonyymi00028 kirjoitti:
katkeropuolue huutelee
Ainoat katkerat on vanhat ukot jotka kommentoimassa typeryyksiä
- Anonyymi00031
Laura puhuu täysin asiaa ja ymmärettävästi.
Mutta tokihan persujen ruuhkatukka ja latumies aukovat päätään ja komppaavat toisiaan Säälittävää. - Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Laura puhuu täysin asiaa ja ymmärettävästi.
Mutta tokihan persujen ruuhkatukka ja latumies aukovat päätään ja komppaavat toisiaan Säälittävää.Näin on. Nää ukot ei koskaan pystyisi moiseen niin pitää sitä mollata oman puolueen naisia
- Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Näin on. Nää ukot ei koskaan pystyisi moiseen niin pitää sitä mollata oman puolueen naisia
Ja mä oon useasti kysynyt , että MITÄ se Kalle sitten pyyteli ANTEEKSI , miksi hän sanoi että asiat olisi pitänyt hoitaa paremmin , miksi hän sanoi , että hänen aikansa taitaa olla loppumassa Orimattilassa. ???????
Voisko joku kaikentietävä persu vastata. - Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Ja mä oon useasti kysynyt , että MITÄ se Kalle sitten pyyteli ANTEEKSI , miksi hän sanoi että asiat olisi pitänyt hoitaa paremmin , miksi hän sanoi , että hänen aikansa taitaa olla loppumassa Orimattilassa. ???????
Voisko joku kaikentietävä persu vastata.Latukone, JE ja veturimies voi kertoa, ettei Kalle ole tehnyt mitään.
- Anonyymi00036
Anonyymi00033 kirjoitti:
Ja mä oon useasti kysynyt , että MITÄ se Kalle sitten pyyteli ANTEEKSI , miksi hän sanoi että asiat olisi pitänyt hoitaa paremmin , miksi hän sanoi , että hänen aikansa taitaa olla loppumassa Orimattilassa. ???????
Voisko joku kaikentietävä persu vastata.Hsloo ...miksei persu pojat vastaa ????
- Anonyymi00029
Orimattila on heikossa hapessa kun katsoo ketkä meitä valtuustossa edustavat. Suurin osa on vain peruskoulun käyneitä. Osaaminen siksi todella onnetonta. Talousasiat suurimmalle osalle täyttä hebreaa.
- Anonyymi00035
Tämä on Orimattilan ongelma ja kompastuskivi. Harmi kun ehdokkaiksi ei enää asetu kuin vilttiketjun porukkaa. Osaaminen kuntapolitiikasta on nykyisillä valtuutetuilla todella heikkoa.
- Anonyymi00037
Onhan siellä kalkkikärryntyöntäjä kurssin käynyt Ekmanin avustaja?
- Anonyymi00038
Anonyymi00037 kirjoitti:
Onhan siellä kalkkikärryntyöntäjä kurssin käynyt Ekmanin avustaja?
No niinpä onkin. Unohdin nämä taitavat poliitikot. Onneksi meillä on osaavia persuja.
- Anonyymi00049
Anonyymi00038 kirjoitti:
No niinpä onkin. Unohdin nämä taitavat poliitikot. Onneksi meillä on osaavia persuja.
Kalkkikärryntyöntäjä puhumassa paskaa Jokelan videolla. Mahtoikohan olla valtuuston kokouksessa ees paikalla kun valehtelee silmät päästä????
- Anonyymi00039
Onko liikunta puolella montakin työntekijää, on mestaria ja vastaavaa... montako duunaria?
- Anonyymi00040
Mestareita ovat kaikki. Nyt on töissä luppo aikaa kun odottelevat lunta.
- Anonyymi00041
Anonyymi00040 kirjoitti:
Mestareita ovat kaikki. Nyt on töissä luppo aikaa kun odottelevat lunta.
Vähän niinku kaupungin teknisellä yleensä; päällikkö ja varapäällikkö😅 ja varavara päällikkö.
- Anonyymi00042
Kun on seurannut tätä Orimattilan onnetonta menoo niin kyllä sitä jo haluaa että liityttään Lahteen. Siellä on järkevämpiä päättäjiä ja johtajia kaupunkissa.
- Anonyymi00043
Mistä näitä huikeita osaajia tänne Orimattilaan siunaatuukin?
- Anonyymi00044
Anonyymi00043 kirjoitti:
Mistä näitä huikeita osaajia tänne Orimattilaan siunaatuukin?
Juu vilkasin kanssa valtuuston nykysen kokoonpanon. Ei hyvältä näytä.
- Anonyymi00048
Mikä tää juttu on aina Lahteen liittymisestä? Jotenkin kun tätä hoetaan, niin ei jää mielikuva että puhutaan kunnista. Puhutteko te jostain jengeistä. Mulla on todellakin mielikuva että raja menee tässä paikkeilla eli Helsingissä on eri ja Lahdessa eri.
- Anonyymi00045
Meillä on Hennassa mailman hienoin liikennemerkkiviidakko.
T: Keijo- Anonyymi00046
Me persusuomalaiset olemme nykysin Hennan takana. Se on Orimattilan ykkönen.
- Anonyymi00047
Anonyymi00046 kirjoitti:
Me persusuomalaiset olemme nykysin Hennan takana. Se on Orimattilan ykkönen.
Hienoa kun järki voittaa.
- Anonyymi00050
Oikeisto tuhoaa kaiken aivan kaiken.
- Anonyymi00051
No eipä ole Orimattilassa ennää paljon tuhottavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351432
- 1101193
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261023Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89974Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99823
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644