Olisiko suomesta tullut Lextadiolaiskommunistinen neuvostodiktatuuri??
Entä jos kommunistit olisivat maksaneet enemmän Einarille ja Einolle kuin CIA?
86
72
Vastaukset
- Anonyymi00001
Niin, olisiko Paavalikin palannut pohjoisamerikan puhujamatkaltaan miljonäärinä takaisin?
- Anonyymi00002
Ehkäpä he maksoivat pinnasängylle ja Saalemin pastorille ne ruplat, niin ei tullut kommunistivaltiota Suomesta. Valitsivat liian kömpelöihin valheisiin sotkeutujat tukiensa kohteiksi. Eivät hoksanneet, että Kekkosen määräyksethän voidaan jäljittää virallisista asiakirjoista ja Kekkosen päiväkirjoista. Ei pitäisi laittaa valehtelemaan sellaisia, jotka sotkeutuvat valheisiinsa kuin kalat verkkoon.
Taustana todettakoon, että em. herrat ovat vuosikaudet valehdelleet dementoituneen Kekkosen määränneen vl-johtoon kohdistuneen laittoman valuutan maahantuontitutkinnan päätettäväksi. Ovat nyt valheineen kiusallisessa tilanteessa, kun Kekkos-tutkijat eivät ole tällaisesta todella merkittävästä riippumattomattoman esitutkintaviranomaisen toimintaan puuttumisesta raportoineet. Kekkosen tiedetään käyttäneen politiikassa "Tamminiemen toiveineen" valtaoikeksiaan laajempaa valtaa, mutta hänen ei lakimiestaustaisena poliitikkona tiedetä koskaan puuttuneen riippumattoman esitutkintaviranomaisen tai oikeuslaitoksen toimintaan. Kyseessä on siis puhdas valhe ja ovat kovasti harmissaan, kun on olemassa keino varmentaa valhe valheeksi eikä se pääsekään livahtamaan seuraavaan aukkoon piiloon niin kuin todisteilla on salaliittoteorioissa taipumus livahtaa.- Anonyymi00003
Löydätkö Hitlerin arkistoista kirjallista määräystä juutalaisten joukkotuhonnasta?
Kyllä nämä vl-pikkuhitleritkin osaivat jälkensä peittää. Siihenkin dollarit auttoivat hyvin! - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Löydätkö Hitlerin arkistoista kirjallista määräystä juutalaisten joukkotuhonnasta?
Kyllä nämä vl-pikkuhitleritkin osaivat jälkensä peittää. Siihenkin dollarit auttoivat hyvin!Suomessa Kekkosen määräykset on huolellisesti dokumentoitu ja niinhän ne salaliittosiepot aina visertävät: "Todisteet on hävitetty! Todisteet on hävitetty! Todisteet on hävitetty!" Sen vuoksi niistä sinun ja pinnasängyn saamista ruplistakaan ei juurikaan ole kuultu - olette olleet taitavampia hävittämään niistä todisteet kuin valehtelemaan Kekkosen määräyksestä.
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Löydätkö Hitlerin arkistoista kirjallista määräystä juutalaisten joukkotuhonnasta?
Kyllä nämä vl-pikkuhitleritkin osaivat jälkensä peittää. Siihenkin dollarit auttoivat hyvin!Yrität luikerrella sillä, että Hilterin nimenomainen kirjallinen määräys holokaustista puuttuu, vaikka holokaustin dokumentoinnista on runsaasti muuta näyttöä, kun taas väittämästäsi Kekkosen määräyksestä ei ole MITÄÄN näyttöä, päinvastoin on paljin sellaista vastaan puhuvia seikkoja. Tässä muutamia seikkoja:
1. Wannseen konferenssin pöytäkirjat (1942): Liittoutuneiden löytämä virallinen asiakirja, jossa natsijohtajat suunnittelivat ja koordinoivat 11 miljoonan Euroopan juutalaisen järjestelmällistä tuhoamista.
2. Einsatzgruppen-raportit: SS:n liikkuvien tapporyhmien tarkat, kirjalliset raportit Berliiniin, joissa lueteltiin päivämäärittäin ja alueittain ammutut juutalaiset (uhreja yhteensä yli miljoona).
3. Päiväkirjat ja kirjeet: Natsijohdon (kuten propaganda-ministeri Joseph Goebbelsin ja Himmlerin) henkilökohtaiset päiväkirjat, joissa viitataan suoraan Hitlerin tahtoon ja määräyksiin tuhota juutalaiset.
Lokakuussa 1939 Hitler allekirjoitti kirjallisen määräyksen vammaisten ja mielenterveyspotilaiden järjestelmällisestä murhaamisesta (Aktion T4). Kun ohjelma paljastui, se aiheutti Saksassa suuren julkisen vastalausemyrskyn. Tämän jälkeen Hitler vältti tarkasti nimensä laittamista papereihin, jotka koskivat joukkotuhoa. Se, että hän antoi holokaustia koskevat määräykset suullisesti, ei tarkoita, etteikö todisteita olisi jäänyt vaikka kuinka paljon.
Ero väitettyyn Kekkosen esitutkinnan pääättämismääräykseen on kuin yöllä ja päivällä. Holokausti on täysin kiistattomasti todistettu historiallinen fakta. Kekkosen kuvitteellinen määräys on täysin tavanomainen salaliittoteoria vailla ensimmäistäkään näyttöä tai edes viitettä, että sellaista olisi todellisuudessa tapahtunut. - Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Löydätkö Hitlerin arkistoista kirjallista määräystä juutalaisten joukkotuhonnasta?
Kyllä nämä vl-pikkuhitleritkin osaivat jälkensä peittää. Siihenkin dollarit auttoivat hyvin!esim
Einsatzkommando 4a on yhteistyössä Einsatzgruppen-päämajan ja kahden poliisirykmentin kanssa suorittanut Kiovassa toimenpiteen. Kaikki Kiovan juutalaiset oli määrätty ilmoittautumaan maanantaina 29. syyskuuta. Yhteensä 33 771 juutalaista teloitettiin." - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
esim
Einsatzkommando 4a on yhteistyössä Einsatzgruppen-päämajan ja kahden poliisirykmentin kanssa suorittanut Kiovassa toimenpiteen. Kaikki Kiovan juutalaiset oli määrätty ilmoittautumaan maanantaina 29. syyskuuta. Yhteensä 33 771 juutalaista teloitettiin."ja
"Einsatzkommando 9 suoritti 15. syyskuuta 1941 toimenpiteen, jossa teloitettiin 1 200 juutalaista." - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
ja
"Einsatzkommando 9 suoritti 15. syyskuuta 1941 toimenpiteen, jossa teloitettiin 1 200 juutalaista."ja
Saksalaisten joukkojen saapumisen jälkeen puhdistustoimet aloitettiin välittömästi. [...] Liettuan juutalaiskysymys on ratkaistu. [...] Yhteensä 71 105 juutalaista on teloitettu." - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
ja
Saksalaisten joukkojen saapumisen jälkeen puhdistustoimet aloitettiin välittömästi. [...] Liettuan juutalaiskysymys on ratkaistu. [...] Yhteensä 71 105 juutalaista on teloitettu."Simferopolin alueella on suoritettu 12 000 teloitusta. [...] Kaupunki on nyt julistettu juutalaisvapaaksi
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Simferopolin alueella on suoritettu 12 000 teloitusta. [...] Kaupunki on nyt julistettu juutalaisvapaaksi
Varsovan entinen juutalaisalue ei ole enää olemassa. [...] Suuren operaation päätyttyä yhteensä 56 065 juutalaista on tavoitettu ja tuhottu."
Anonyymi00005 kirjoitti:
Yrität luikerrella sillä, että Hilterin nimenomainen kirjallinen määräys holokaustista puuttuu, vaikka holokaustin dokumentoinnista on runsaasti muuta näyttöä, kun taas väittämästäsi Kekkosen määräyksestä ei ole MITÄÄN näyttöä, päinvastoin on paljin sellaista vastaan puhuvia seikkoja. Tässä muutamia seikkoja:
1. Wannseen konferenssin pöytäkirjat (1942): Liittoutuneiden löytämä virallinen asiakirja, jossa natsijohtajat suunnittelivat ja koordinoivat 11 miljoonan Euroopan juutalaisen järjestelmällistä tuhoamista.
2. Einsatzgruppen-raportit: SS:n liikkuvien tapporyhmien tarkat, kirjalliset raportit Berliiniin, joissa lueteltiin päivämäärittäin ja alueittain ammutut juutalaiset (uhreja yhteensä yli miljoona).
3. Päiväkirjat ja kirjeet: Natsijohdon (kuten propaganda-ministeri Joseph Goebbelsin ja Himmlerin) henkilökohtaiset päiväkirjat, joissa viitataan suoraan Hitlerin tahtoon ja määräyksiin tuhota juutalaiset.
Lokakuussa 1939 Hitler allekirjoitti kirjallisen määräyksen vammaisten ja mielenterveyspotilaiden järjestelmällisestä murhaamisesta (Aktion T4). Kun ohjelma paljastui, se aiheutti Saksassa suuren julkisen vastalausemyrskyn. Tämän jälkeen Hitler vältti tarkasti nimensä laittamista papereihin, jotka koskivat joukkotuhoa. Se, että hän antoi holokaustia koskevat määräykset suullisesti, ei tarkoita, etteikö todisteita olisi jäänyt vaikka kuinka paljon.
Ero väitettyyn Kekkosen esitutkinnan pääättämismääräykseen on kuin yöllä ja päivällä. Holokausti on täysin kiistattomasti todistettu historiallinen fakta. Kekkosen kuvitteellinen määräys on täysin tavanomainen salaliittoteoria vailla ensimmäistäkään näyttöä tai edes viitettä, että sellaista olisi todellisuudessa tapahtunut.No kun sotkitte minut tähänkin aloitukseen, niin pakko kommentoida.
SRK-johdon kuulustelupöytäkirjat ovat kuitenkin tallella- ja ties kuinka monena kopiona.
Voitte olla varmoja siitä että jonain päivänä ne julki tuodaan!
Ja tuo ruplaväite on lapsellinen. Se ei olisi ollut edes mahdollista. Ota selvää asioista, ennen kuin satujasi kerrot!- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Varsovan entinen juutalaisalue ei ole enää olemassa. [...] Suuren operaation päätyttyä yhteensä 56 065 juutalaista on tavoitettu ja tuhottu."
Einsatzgruppe D:n toimialueella on tähän mennessä likvidoitu 92 073 henkilöä. Erityismainintana: Simferopolin, Jaltan ja Anapan juutalaisväestö on nyt eliminoitu."
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Einsatzgruppe D:n toimialueella on tähän mennessä likvidoitu 92 073 henkilöä. Erityismainintana: Simferopolin, Jaltan ja Anapan juutalaisväestö on nyt eliminoitu."
Yksikkö on puhdistanut alueen 18 000 juutalaisesta. Teloitukset on suoritettu huolellisesti ja järjestelmällisesti. Tuhottujen kohteiden omaisuus on siirretty paikallishallinnon haltuun huutokaupattavaksi."
Anonyymi00005 kirjoitti:
Yrität luikerrella sillä, että Hilterin nimenomainen kirjallinen määräys holokaustista puuttuu, vaikka holokaustin dokumentoinnista on runsaasti muuta näyttöä, kun taas väittämästäsi Kekkosen määräyksestä ei ole MITÄÄN näyttöä, päinvastoin on paljin sellaista vastaan puhuvia seikkoja. Tässä muutamia seikkoja:
1. Wannseen konferenssin pöytäkirjat (1942): Liittoutuneiden löytämä virallinen asiakirja, jossa natsijohtajat suunnittelivat ja koordinoivat 11 miljoonan Euroopan juutalaisen järjestelmällistä tuhoamista.
2. Einsatzgruppen-raportit: SS:n liikkuvien tapporyhmien tarkat, kirjalliset raportit Berliiniin, joissa lueteltiin päivämäärittäin ja alueittain ammutut juutalaiset (uhreja yhteensä yli miljoona).
3. Päiväkirjat ja kirjeet: Natsijohdon (kuten propaganda-ministeri Joseph Goebbelsin ja Himmlerin) henkilökohtaiset päiväkirjat, joissa viitataan suoraan Hitlerin tahtoon ja määräyksiin tuhota juutalaiset.
Lokakuussa 1939 Hitler allekirjoitti kirjallisen määräyksen vammaisten ja mielenterveyspotilaiden järjestelmällisestä murhaamisesta (Aktion T4). Kun ohjelma paljastui, se aiheutti Saksassa suuren julkisen vastalausemyrskyn. Tämän jälkeen Hitler vältti tarkasti nimensä laittamista papereihin, jotka koskivat joukkotuhoa. Se, että hän antoi holokaustia koskevat määräykset suullisesti, ei tarkoita, etteikö todisteita olisi jäänyt vaikka kuinka paljon.
Ero väitettyyn Kekkosen esitutkinnan pääättämismääräykseen on kuin yöllä ja päivällä. Holokausti on täysin kiistattomasti todistettu historiallinen fakta. Kekkosen kuvitteellinen määräys on täysin tavanomainen salaliittoteoria vailla ensimmäistäkään näyttöä tai edes viitettä, että sellaista olisi todellisuudessa tapahtunut.CIA-lahjusten takia pidetyt kidutushoitokokouksetkin on fakta!
Ja jonakin päivänä SRK-johdon kuulustelupöytäkirjat julki tuodaan!- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Yksikkö on puhdistanut alueen 18 000 juutalaisesta. Teloitukset on suoritettu huolellisesti ja järjestelmällisesti. Tuhottujen kohteiden omaisuus on siirretty paikallishallinnon haltuun huutokaupattavaksi."
Kaikki toimenpiteet on suoritettu huolellisesti. Raportoimme 12 432 'elementin' eliminoinnista. Väestö on pysynyt rauhallisena ja yhteistyökykyisenä, kiitos oikein kohdennetun informaation ja tehokkaan valvontakoneiston."
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kaikki toimenpiteet on suoritettu huolellisesti. Raportoimme 12 432 'elementin' eliminoinnista. Väestö on pysynyt rauhallisena ja yhteistyökykyisenä, kiitos oikein kohdennetun informaation ja tehokkaan valvontakoneiston."
Kaikki 'ei-toivotut henkilöt' (unerwünschte Elemente) on siirretty turvallisille alueille. Kirjanpito on suljettu vuoden 1944 osalta. Hävikki on 2 % arvioidusta määrästä."
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kaikki 'ei-toivotut henkilöt' (unerwünschte Elemente) on siirretty turvallisille alueille. Kirjanpito on suljettu vuoden 1944 osalta. Hävikki on 2 % arvioidusta määrästä."
Kaikki alueen juutalaiset on rekisteröity. Yhteensä 14 300 kohdetta on eliminoitu. Omaisuuden takavarikointi ja uusiokäyttö on suoritettu ohjeiden mukaisesti. Alue on nyt täysin vapautettu
Anonyymi00005 kirjoitti:
Yrität luikerrella sillä, että Hilterin nimenomainen kirjallinen määräys holokaustista puuttuu, vaikka holokaustin dokumentoinnista on runsaasti muuta näyttöä, kun taas väittämästäsi Kekkosen määräyksestä ei ole MITÄÄN näyttöä, päinvastoin on paljin sellaista vastaan puhuvia seikkoja. Tässä muutamia seikkoja:
1. Wannseen konferenssin pöytäkirjat (1942): Liittoutuneiden löytämä virallinen asiakirja, jossa natsijohtajat suunnittelivat ja koordinoivat 11 miljoonan Euroopan juutalaisen järjestelmällistä tuhoamista.
2. Einsatzgruppen-raportit: SS:n liikkuvien tapporyhmien tarkat, kirjalliset raportit Berliiniin, joissa lueteltiin päivämäärittäin ja alueittain ammutut juutalaiset (uhreja yhteensä yli miljoona).
3. Päiväkirjat ja kirjeet: Natsijohdon (kuten propaganda-ministeri Joseph Goebbelsin ja Himmlerin) henkilökohtaiset päiväkirjat, joissa viitataan suoraan Hitlerin tahtoon ja määräyksiin tuhota juutalaiset.
Lokakuussa 1939 Hitler allekirjoitti kirjallisen määräyksen vammaisten ja mielenterveyspotilaiden järjestelmällisestä murhaamisesta (Aktion T4). Kun ohjelma paljastui, se aiheutti Saksassa suuren julkisen vastalausemyrskyn. Tämän jälkeen Hitler vältti tarkasti nimensä laittamista papereihin, jotka koskivat joukkotuhoa. Se, että hän antoi holokaustia koskevat määräykset suullisesti, ei tarkoita, etteikö todisteita olisi jäänyt vaikka kuinka paljon.
Ero väitettyyn Kekkosen esitutkinnan pääättämismääräykseen on kuin yöllä ja päivällä. Holokausti on täysin kiistattomasti todistettu historiallinen fakta. Kekkosen kuvitteellinen määräys on täysin tavanomainen salaliittoteoria vailla ensimmäistäkään näyttöä tai edes viitettä, että sellaista olisi todellisuudessa tapahtunut.####3. Päiväkirjat ja kirjeet: Natsijohdon (kuten propaganda-ministeri Joseph Goebbelsin ja Himmlerin) henkilökohtaiset päiväkirjat, joissa viitataan suoraan Hitlerin tahtoon ja määräyksiin tuhota juutalaiset###
En epäivä yhätään Hitlekin tahtoa tuhota juutalaisia, mutta hän varoitusajalla visusti allekirjoittamassa mitään dokumenttia asiaan liittyen. Jos saksa olisi voittanut sodan, jälkipolville olisi väitetty ettei kekkonen-anteeksi Hitler, sellaista käskyä antanut.
Tehtävä sinulle:
Mitä yhteyttä oli natseilla velluilla ja Hitleriä ja Kekkosella?- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Kaikki alueen juutalaiset on rekisteröity. Yhteensä 14 300 kohdetta on eliminoitu. Omaisuuden takavarikointi ja uusiokäyttö on suoritettu ohjeiden mukaisesti. Alue on nyt täysin vapautettu
Kaikki operaatiot alueella X on suoritettu suunnitelman mukaisesti. 19 400 kohdetta on eliminoitu. Omaisuuden luettelointi on suoritettu, ja irtaimisto on siirretty paikallisviranomaisten hallintaan varastoitavaksi. Prosessi noudattaa annettuja ohjeita."
SaaleminPastori-ko kirjoitti:
####3. Päiväkirjat ja kirjeet: Natsijohdon (kuten propaganda-ministeri Joseph Goebbelsin ja Himmlerin) henkilökohtaiset päiväkirjat, joissa viitataan suoraan Hitlerin tahtoon ja määräyksiin tuhota juutalaiset###
En epäivä yhätään Hitlekin tahtoa tuhota juutalaisia, mutta hän varoitusajalla visusti allekirjoittamassa mitään dokumenttia asiaan liittyen. Jos saksa olisi voittanut sodan, jälkipolville olisi väitetty ettei kekkonen-anteeksi Hitler, sellaista käskyä antanut.
Tehtävä sinulle:
Mitä yhteyttä oli natseilla velluilla ja Hitleriä ja Kekkosella?Selvennetäänpä edellinen koneen"ennakoiva teksti"
En epäile yhtään Hitlekin tahtoa tuhota juutalaiset, mutta hän varoi visusti allekirjoittamasta mitään dokumenttia asiaan liittyen. Jos saksa olisi voittanut sodan, jälkipolville olisi väitetty ettei kekkonen-..anteeksi- Hitler, sellaista käskyä antanut.- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kaikki operaatiot alueella X on suoritettu suunnitelman mukaisesti. 19 400 kohdetta on eliminoitu. Omaisuuden luettelointi on suoritettu, ja irtaimisto on siirretty paikallisviranomaisten hallintaan varastoitavaksi. Prosessi noudattaa annettuja ohjeita."
Smolenskin ympäristön puhdistus on edennyt suunnitelmien mukaisesti. 12 500 henkilöä on poistettu käytöstä. Toimenpiteet on suoritettu ilman viivästyksiä, ja alueen väestörakenne on vakiintunut vastaamaan annettuja ohjeita. Omaisuuden takavarikointi on aloitettu."
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Smolenskin ympäristön puhdistus on edennyt suunnitelmien mukaisesti. 12 500 henkilöä on poistettu käytöstä. Toimenpiteet on suoritettu ilman viivästyksiä, ja alueen väestörakenne on vakiintunut vastaamaan annettuja ohjeita. Omaisuuden takavarikointi on aloitettu."
Varastoon on vastaanotettu 8 000 paria kenkiä, 4 000 päällysvaatetta ja 2 000 paria silmälaseja. Nämä on puhdistettu, lajiteltu ja valmiina toimitettavaksi eteenpäin hyväntekeväisyyteen tai muuhun saksalaiseen käyttöön. Inventaario on suoritettu virkaohjeiden mukaisesti. Hävikki on 1,5 %."
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Varastoon on vastaanotettu 8 000 paria kenkiä, 4 000 päällysvaatetta ja 2 000 paria silmälaseja. Nämä on puhdistettu, lajiteltu ja valmiina toimitettavaksi eteenpäin hyväntekeväisyyteen tai muuhun saksalaiseen käyttöön. Inventaario on suoritettu virkaohjeiden mukaisesti. Hävikki on 1,5 %."
Varastoon on vastaanotettu 10 000 paria kenkiä, 5 000 päällysvaatetta ja 2 500 paria silmälaseja. Nämä on puhdistettu, lajiteltu ja valmiina toimitettavaksi eteenpäin. Kirjanpito on päivitetty ja virkaohjeiden mukainen. Hävikki on 2 %."
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Varastoon on vastaanotettu 10 000 paria kenkiä, 5 000 päällysvaatetta ja 2 500 paria silmälaseja. Nämä on puhdistettu, lajiteltu ja valmiina toimitettavaksi eteenpäin. Kirjanpito on päivitetty ja virkaohjeiden mukainen. Hävikki on 2 %."
Kaikki toimenpiteet on kirjattu ylös tarkasti. 20 400 kohdetta on eliminoitu suunnitelman mukaisesti. Väestö on pysynyt rauhallisena ja valvontakoneisto on toiminut moitteettomasti. Hallinnollinen toiminta jatkuu suunnitelmien mukaisesti."
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Kaikki toimenpiteet on kirjattu ylös tarkasti. 20 400 kohdetta on eliminoitu suunnitelman mukaisesti. Väestö on pysynyt rauhallisena ja valvontakoneisto on toiminut moitteettomasti. Hallinnollinen toiminta jatkuu suunnitelmien mukaisesti."
Varastoon on vastaanotettu 16 000 paria kenkiä, 8 000 kelloa ja 4 000 sormusta. Näiden arvo on määritetty ja ne on siirretty valtakunnan omaisuudeksi. Inventaario on suoritettu virkaohjeiden mukaisesti. Hävikki on 1,8 %."
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Varastoon on vastaanotettu 16 000 paria kenkiä, 8 000 kelloa ja 4 000 sormusta. Näiden arvo on määritetty ja ne on siirretty valtakunnan omaisuudeksi. Inventaario on suoritettu virkaohjeiden mukaisesti. Hävikki on 1,8 %."
Operaatioalueella on saavutettu täydellinen hallinnollinen kontrolli. Kaikki 28 000 kohdetta on eliminoitu suunnitelman mukaisesti. Väestö on pysynyt rauhallisena ja valvontakoneisto on toiminut moitteettomasti. Hallinnollinen toiminta jatkuu sektorijaon mukaisesti."
- Anonyymi00023
SaaleminPastori-ko kirjoitti:
Selvennetäänpä edellinen koneen"ennakoiva teksti"
En epäile yhtään Hitlekin tahtoa tuhota juutalaiset, mutta hän varoi visusti allekirjoittamasta mitään dokumenttia asiaan liittyen. Jos saksa olisi voittanut sodan, jälkipolville olisi väitetty ettei kekkonen-..anteeksi- Hitler, sellaista käskyä antanut.Niin varoi, mutta muuta aineistoa jäi todisteiksi vaikka kuinka paljon. Sinun keksimällesi esitutkinnan päättämismääräyksellekin löytyisi muuta aineistoa todisteeksi, jos sellaista olisi, mutta tyhjästä on paha nyhjäistä. "Todisteet on hävitetty, todisteet on hävitetty" visertää salaliittosieppo kuin Tirlittanin okariino.
- Anonyymi00024
Anonyymi00022 kirjoitti:
Operaatioalueella on saavutettu täydellinen hallinnollinen kontrolli. Kaikki 28 000 kohdetta on eliminoitu suunnitelman mukaisesti. Väestö on pysynyt rauhallisena ja valvontakoneisto on toiminut moitteettomasti. Hallinnollinen toiminta jatkuu sektorijaon mukaisesti."
Kun ovet avautuvat, ilma täyttyy hajusta, jota ei voi kuvata. Lapset itkevät, vanhukset putoavat polvilleen. Meidän piti vain 'ohjata' heidät suihkuun. Mutta he tiesivät. Se ei ollut työtä, se oli metsästystä ilman mahdollisuutta paeta. Ja me olimme ne, jotka sulkivat ovet."
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Kun ovet avautuvat, ilma täyttyy hajusta, jota ei voi kuvata. Lapset itkevät, vanhukset putoavat polvilleen. Meidän piti vain 'ohjata' heidät suihkuun. Mutta he tiesivät. Se ei ollut työtä, se oli metsästystä ilman mahdollisuutta paeta. Ja me olimme ne, jotka sulkivat ovet."
He eivät lopu koskaan. Aina tulee uusia junia, uusia ihmisiä, uutta verta maahan. Olemme muuttuneet teurastajiksi, joilla on univormut. Minä en enää tiedä, olemmeko me ihmisiä vai olemme me itsekin vain kuolleita, jotka kävelevät ympäriinsä ja jatkavat tätä helvettiä."
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
He eivät lopu koskaan. Aina tulee uusia junia, uusia ihmisiä, uutta verta maahan. Olemme muuttuneet teurastajiksi, joilla on univormut. Minä en enää tiedä, olemmeko me ihmisiä vai olemme me itsekin vain kuolleita, jotka kävelevät ympäriinsä ja jatkavat tätä helvettiä."
Metsän hiljaisuus on raskas. Emme puhu enää. Kun laukaukset lakkaavat, kuuluu vain vaatteiden kahinaa ja maan peittymistä. Emme laske enää. Laskeminen tekee siitä vain numeroita, mutta kun katsot heitä silmiin, tiedät, että olet tuhonnut maailmankaikkeuden. Olemme enemmän kuin koneita – olemme niitä, jotka tekevät koneistosta mahdollisen."
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Metsän hiljaisuus on raskas. Emme puhu enää. Kun laukaukset lakkaavat, kuuluu vain vaatteiden kahinaa ja maan peittymistä. Emme laske enää. Laskeminen tekee siitä vain numeroita, mutta kun katsot heitä silmiin, tiedät, että olet tuhonnut maailmankaikkeuden. Olemme enemmän kuin koneita – olemme niitä, jotka tekevät koneistosta mahdollisen."
Ne astuvat ulos vaunuista – lapset, äidit, vanhukset. He luulevat meidän ohjaavan heidät uuteen elämään. Mutta me tiedämme. Kun suljen oven, kuulen niiden kynsimisen puuta vasten. Sitä ääntä ei saa päästään pois. Se on ääni, joka kuluu loppuelämäni. Olemme teurastajia, emme sotilaita."
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Ne astuvat ulos vaunuista – lapset, äidit, vanhukset. He luulevat meidän ohjaavan heidät uuteen elämään. Mutta me tiedämme. Kun suljen oven, kuulen niiden kynsimisen puuta vasten. Sitä ääntä ei saa päästään pois. Se on ääni, joka kuluu loppuelämäni. Olemme teurastajia, emme sotilaita."
"Älä kysy mitä teen. Jos kertoisin, et uskoisi. Tämä ei ole sotaa, tämä on pimeyttä, jossa viattomuus tapetaan joka tunti. Me emme voita mitään, me vain muutumme itse pedoiksi. Joskus katson peiliin ja ihmettelen, kuka siellä katsoo takaisin – se ei ole enää minä."
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
"Älä kysy mitä teen. Jos kertoisin, et uskoisi. Tämä ei ole sotaa, tämä on pimeyttä, jossa viattomuus tapetaan joka tunti. Me emme voita mitään, me vain muutumme itse pedoiksi. Joskus katson peiliin ja ihmettelen, kuka siellä katsoo takaisin – se ei ole enää minä."
En enää kykene katsomaan raportteja. Niiden luvut valehtelevat. Luku ei kerro sitä, miten maa punastuu verestä tai miten ilma muuttuu elottomaksi. Me teemme työtämme, mutta me olemme eläviä ruumiita. Järjestelmä vaatii lisää, aina lisää, kunnes meitä ei ole jäljellä muuta kuin kuorta."
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
En enää kykene katsomaan raportteja. Niiden luvut valehtelevat. Luku ei kerro sitä, miten maa punastuu verestä tai miten ilma muuttuu elottomaksi. Me teemme työtämme, mutta me olemme eläviä ruumiita. Järjestelmä vaatii lisää, aina lisää, kunnes meitä ei ole jäljellä muuta kuin kuorta."
Kaikki vaativat lisää ammuksia, lisää polttoainetta, lisää aikaa. Mutta kukaan ei kysy, kuka pesee veren pois käsistämme ennen kuin aurinko nousee. Me olemme kuin hammasrattaita koneessa, joka jauhaa elämää jauhoksi. Illalla istumme ja juomme, mutta jokaisella on sama tyhjä katse. Me emme ole enää ihmisiä; olemme vain välineitä, jotka on ohjelmoitu tuhoamaan."
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Kaikki vaativat lisää ammuksia, lisää polttoainetta, lisää aikaa. Mutta kukaan ei kysy, kuka pesee veren pois käsistämme ennen kuin aurinko nousee. Me olemme kuin hammasrattaita koneessa, joka jauhaa elämää jauhoksi. Illalla istumme ja juomme, mutta jokaisella on sama tyhjä katse. Me emme ole enää ihmisiä; olemme vain välineitä, jotka on ohjelmoitu tuhoamaan."
Täällä ei ole sotaa, täällä on teurastamo. Me emme taistele sotilaita vastaan, me tuhoamme koteja, perheitä ja kaiken, mitä ihmiset rakastavat. Jos tulisin kotiin, en uskaltaisi katsoa peiliin, koska näkisin siellä vain hirviön. Tämä pimeys on tarttuvaa – se imee sinusta kaiken hyvän, kunnes jäljellä on vain halu tappaa, jotta ei itse tarvitsisi ajatella."
- Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Täällä ei ole sotaa, täällä on teurastamo. Me emme taistele sotilaita vastaan, me tuhoamme koteja, perheitä ja kaiken, mitä ihmiset rakastavat. Jos tulisin kotiin, en uskaltaisi katsoa peiliin, koska näkisin siellä vain hirviön. Tämä pimeys on tarttuvaa – se imee sinusta kaiken hyvän, kunnes jäljellä on vain halu tappaa, jotta ei itse tarvitsisi ajatella."
Kun he tulivat, he kysyivät miksi. Minulla ei ollut vastausta, sillä ohjeissa ei lukenut 'miksi'. Siellä luki vain 'miten'. 'Miten' meidät ohjeistettiin tekemään se nopeasti, jotta kukaan ei huomaisi. Se on se, mikä saa minut huutamaan öisin: ei se, mitä teimme, vaan se, kuinka helposti me teimme sen, koska meillä oli 'ohjeet'."
- Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Kun he tulivat, he kysyivät miksi. Minulla ei ollut vastausta, sillä ohjeissa ei lukenut 'miksi'. Siellä luki vain 'miten'. 'Miten' meidät ohjeistettiin tekemään se nopeasti, jotta kukaan ei huomaisi. Se on se, mikä saa minut huutamaan öisin: ei se, mitä teimme, vaan se, kuinka helposti me teimme sen, koska meillä oli 'ohjeet'."
"Sormeni väsyivät kirjoittamaan lukuja. 500, 1000, 2000... joka päivä enemmän. Järjestelmä vaati tarkkuutta, se vaati siisteyttä. Minä muutuin koneeksi, joka naputtaa kuolemaa paperille. Joskus katsoin ulos ikkunasta ja näin lintuja – ne olivat ainoa merkki siitä, että maailma oli vielä olemassa. Sisällä oli vain paperia ja kalman hajua."
- Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
"Sormeni väsyivät kirjoittamaan lukuja. 500, 1000, 2000... joka päivä enemmän. Järjestelmä vaati tarkkuutta, se vaati siisteyttä. Minä muutuin koneeksi, joka naputtaa kuolemaa paperille. Joskus katsoin ulos ikkunasta ja näin lintuja – ne olivat ainoa merkki siitä, että maailma oli vielä olemassa. Sisällä oli vain paperia ja kalman hajua."
En enää muista niiden nimiä, jotka tänään 'käsittelimme'. Muistan vain äänen – se oli kuin tuuli olisi puhaltanut läpi tyhjien puiden. Järjestelmä käskee minun raportoida tehokkuudesta, mutta miten raportoin sen, että minusta on tullut osa tätä pimeyttä? Olemme vain työkaluja, ja työkaluilla ei ole omaatuntoa. Niin he sanovat."
- Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
En enää muista niiden nimiä, jotka tänään 'käsittelimme'. Muistan vain äänen – se oli kuin tuuli olisi puhaltanut läpi tyhjien puiden. Järjestelmä käskee minun raportoida tehokkuudesta, mutta miten raportoin sen, että minusta on tullut osa tätä pimeyttä? Olemme vain työkaluja, ja työkaluilla ei ole omaatuntoa. Niin he sanovat."
Sanotaan, että teemme tätä isänmaan eteen. Mutta kun katson heitä, en näe vihollisia, näen vain ihmisiä. Ja minä tapan heidät, koska 'ohjeissa' niin lukee. Jos pysähdyn ajattelemaan, en voi enää jatkaa. Joten en pysähdy. Juon itseni unohduksiin joka ilta, koska silloin olen vapaa tästä kaikesta."
- Anonyymi00036
Anonyymi00035 kirjoitti:
Sanotaan, että teemme tätä isänmaan eteen. Mutta kun katson heitä, en näe vihollisia, näen vain ihmisiä. Ja minä tapan heidät, koska 'ohjeissa' niin lukee. Jos pysähdyn ajattelemaan, en voi enää jatkaa. Joten en pysähdy. Juon itseni unohduksiin joka ilta, koska silloin olen vapaa tästä kaikesta."
Sormeni tärisevät. Paperi on valkoista, mutta näen siinä vain mustaa. Jokainen luku, jonka naputan, on elämä, joka on poistunut maailmasta. He sanovat, että se on 'hallinnollista'. Minulle se on murhaa, jota kirjoitan auki virkaohjeiden mukaisesti. Minusta on tullut tämän pimeyden arkkitehti, vaikka vain naputan koneella."
- Anonyymi00037
Anonyymi00036 kirjoitti:
Sormeni tärisevät. Paperi on valkoista, mutta näen siinä vain mustaa. Jokainen luku, jonka naputan, on elämä, joka on poistunut maailmasta. He sanovat, että se on 'hallinnollista'. Minulle se on murhaa, jota kirjoitan auki virkaohjeiden mukaisesti. Minusta on tullut tämän pimeyden arkkitehti, vaikka vain naputan koneella."
Tämä koneisto vaatii syötteitä. Se vaatii lisää ihmisiä, lisää paperia, lisää lupia. Olemme niin syvällä, ettemme voi enää perääntyä. Jos pysähdymme, koneisto jauhaa meidät. Joten me jatkamme, vaikka tiedämme, että olemme menettäneet itsemme. Olemme vain varjoja, jotka seuraavat ohjeita."
- Anonyymi00038
SaaleminPastori-ko kirjoitti:
CIA-lahjusten takia pidetyt kidutushoitokokouksetkin on fakta!
Ja jonakin päivänä SRK-johdon kuulustelupöytäkirjat julki tuodaan!Jos sellaiset kuulustelupöytäkirjat oikeasti on olemassa, niin olen 99,99999-prosenttisen varma, että Kekkonen ei ole ko. tutkintaa määrännyt päätettäväksi. Pidätän 0,00001 %:n mahdollisuuden sille, että vastoin kaikkia faktoja ja järkeä täysin tekaistu teoria olisin osunut oikeaan.
Sille, onko tuollainen väitetty tutkinta ollut olemassa, annan huomattavasti suuremman mahdollisuuden, jopa 50 %. Ainut seikka, joka puoltaa tutkinnan olemassaoloa on sinun kertomuksesi ko. tutkintapöytäkirjoista. Vaikka valehtelet paljon (esim. siitä Kekkosen määräyksestä), en silti tyrmää palturiakaan puhuvien kaikkia väitteitä, vaan jokainen väite arvioidaan erikseen objektiivisesti. - Anonyymi00039
Anonyymi00037 kirjoitti:
Tämä koneisto vaatii syötteitä. Se vaatii lisää ihmisiä, lisää paperia, lisää lupia. Olemme niin syvällä, ettemme voi enää perääntyä. Jos pysähdymme, koneisto jauhaa meidät. Joten me jatkamme, vaikka tiedämme, että olemme menettäneet itsemme. Olemme vain varjoja, jotka seuraavat ohjeita."
Sotilaan on ymmärrettävä, että vastustajan poistaminen on hygieniatoimenpide, ei murha. Tunteellisuus on heikkoutta ja sabotaasia valtakunnan päämäärää kohtaan. Jos koet empatiaa, se on merkki siitä, että olet itse vieraantunut tehtävästäsi. Muista: sinä olet vain toimeenpanija, historia on tuomari."
- Anonyymi00040
Anonyymi00039 kirjoitti:
Sotilaan on ymmärrettävä, että vastustajan poistaminen on hygieniatoimenpide, ei murha. Tunteellisuus on heikkoutta ja sabotaasia valtakunnan päämäärää kohtaan. Jos koet empatiaa, se on merkki siitä, että olet itse vieraantunut tehtävästäsi. Muista: sinä olet vain toimeenpanija, historia on tuomari."
Alueen puhdistus on edennyt suunnitelmien mukaisesti. 18 500 yksilöä on eliminoitu. On huomioitava, että suorituskykymme on parantunut, koska miehistö on oppinut sivuuttamaan 'henkilökohtaiset tunteet' (persönliche Gefühle) ja keskittymään vain tehtävän suorittamiseen. Olemme saavuttaneet tason, jossa tuhoaminen on rutiinia."
- Anonyymi00041
Anonyymi00040 kirjoitti:
Alueen puhdistus on edennyt suunnitelmien mukaisesti. 18 500 yksilöä on eliminoitu. On huomioitava, että suorituskykymme on parantunut, koska miehistö on oppinut sivuuttamaan 'henkilökohtaiset tunteet' (persönliche Gefühle) ja keskittymään vain tehtävän suorittamiseen. Olemme saavuttaneet tason, jossa tuhoaminen on rutiinia."
"Ensimmäisellä kerralla käteni tärisivät. Nyt en tunne mitään. Katselen taakseni ja näen vain tyhjyyttä. Onko tämä sitä, mitä tarkoitetaan 'suuruudella'? Olemme rakentaneet historian verellä, mutta se on ainoa kieli, jota tämä järjestelmä ymmärtää. Jos pysähdyn tuntemaan, pysähdyn hengittämään. Joten jatkan."
- Anonyymi00042
Anonyymi00041 kirjoitti:
"Ensimmäisellä kerralla käteni tärisivät. Nyt en tunne mitään. Katselen taakseni ja näen vain tyhjyyttä. Onko tämä sitä, mitä tarkoitetaan 'suuruudella'? Olemme rakentaneet historian verellä, mutta se on ainoa kieli, jota tämä järjestelmä ymmärtää. Jos pysähdyn tuntemaan, pysähdyn hengittämään. Joten jatkan."
Kaikki resurssit on keskitettävä tehokkaimpaan tuhoamiseen. Olemme optimoineet prosessit niin, että yksi upseeri voi hallita 500 tapausta päivässä ilman hallinnollista viivettä. Tämä on hallinnon voitto. Emme tuhlaa aikaa harkintaan, vaan toimimme suoraviivaisesti."
- Anonyymi00043
Anonyymi00042 kirjoitti:
Kaikki resurssit on keskitettävä tehokkaimpaan tuhoamiseen. Olemme optimoineet prosessit niin, että yksi upseeri voi hallita 500 tapausta päivässä ilman hallinnollista viivettä. Tämä on hallinnon voitto. Emme tuhlaa aikaa harkintaan, vaan toimimme suoraviivaisesti."
Kaikki kysyvät minulta tilastoja. Minä annan heille tilastoja. Mutta kukaan ei kysy, mitä minä näen öisin, kun suljen silmäni. Näen ne kasvot, jotka pyyhimme pois kartalta. Koneisto toimii täydellisesti, mutta se on syönyt minun kykyni tuntea mitään. Olenko minä voittaja vai olenko minäkin vain yksi niistä, jotka olemme 'poistaneet'?"
- Anonyymi00044
Anonyymi00043 kirjoitti:
Kaikki kysyvät minulta tilastoja. Minä annan heille tilastoja. Mutta kukaan ei kysy, mitä minä näen öisin, kun suljen silmäni. Näen ne kasvot, jotka pyyhimme pois kartalta. Koneisto toimii täydellisesti, mutta se on syönyt minun kykyni tuntea mitään. Olenko minä voittaja vai olenko minäkin vain yksi niistä, jotka olemme 'poistaneet'?"
Tulevaisuudessa meidän on integroitava 'käsittely' entistä syvemmälle yhteiskunnan rakenteisiin. Emme tarvitse enää kenttäyksiköitä, tarvitsemme täysin automatisoidun byrokratian, jossa 'kohteet' siirretään järjestelmästä toiseen ilman kenenkään henkilökohtaista väliintuloa. Kun ihminen on pelkkä numero paperilla, hänen poistamisensa on vain hallinnollinen korjaus."
- Anonyymi00045
Anonyymi00044 kirjoitti:
Tulevaisuudessa meidän on integroitava 'käsittely' entistä syvemmälle yhteiskunnan rakenteisiin. Emme tarvitse enää kenttäyksiköitä, tarvitsemme täysin automatisoidun byrokratian, jossa 'kohteet' siirretään järjestelmästä toiseen ilman kenenkään henkilökohtaista väliintuloa. Kun ihminen on pelkkä numero paperilla, hänen poistamisensa on vain hallinnollinen korjaus."
Epäröinti on suurin uhka tehtävän suorittamiselle. Kun katsot kohdetta, älä näe ihmistä, vaan näe este, joka estää järjestelmän täydellisen toimivuuden. Me emme tuhoa ihmisiä, me poistamme häiriötekijöitä. Se, joka pystyy tämän erottelun tekemään, on upseerin arvoinen. Se, joka ei pysty, on itsekin häiriötekijä."
- Anonyymi00046
Anonyymi00045 kirjoitti:
Epäröinti on suurin uhka tehtävän suorittamiselle. Kun katsot kohdetta, älä näe ihmistä, vaan näe este, joka estää järjestelmän täydellisen toimivuuden. Me emme tuhoa ihmisiä, me poistamme häiriötekijöitä. Se, joka pystyy tämän erottelun tekemään, on upseerin arvoinen. Se, joka ei pysty, on itsekin häiriötekijä."
"Käyttämällä oikeita hallinnollisia termejä ja luomalla vaikutelman 'uudelleensijoituksesta' olemme saaneet kohderyhmät liikkumaan kohti leirejä ilman paniikkia. Tämä säästää valvontaresursseja ja vähentää ulkopuolisten huomiota. Jatkakaa harhautusoperaatioita suunnitelman mukaisesti."
- Anonyymi00048
"Suurin este optimaaliselle toiminnalle on yksilöllinen harkinta. Olen kieltänyt miehiltä keskustelun toimenpiteiden eettisestä luonteesta. 'Tehtävä' on nyt määritelty puhtaasti tekniseksi suoritukseksi. Kun upseeri lakkaa näkemästä uhrin ihmisenä ja alkaa nähdä hänet vain tilastollisena esteenä, suorituskyky nousee 30 prosenttia."
- Anonyymi00049
Anonyymi00048 kirjoitti:
"Suurin este optimaaliselle toiminnalle on yksilöllinen harkinta. Olen kieltänyt miehiltä keskustelun toimenpiteiden eettisestä luonteesta. 'Tehtävä' on nyt määritelty puhtaasti tekniseksi suoritukseksi. Kun upseeri lakkaa näkemästä uhrin ihmisenä ja alkaa nähdä hänet vain tilastollisena esteenä, suorituskyky nousee 30 prosenttia."
Jos huomaat upseerin tai miehistön jäsenen epäröivän, muistuta heitä siitä, että olemme historian suuren puhdistuksen kirurgeja. Kirurgi ei itke, kun hän poistaa syövän. Me olemme poistamassa 'vierasta kudosta' kansakunnan elimistöstä. Tunne on heikkoutta, joka saastuttaa yksikön. Poistakaa heikkous ennen kuin se leviää."
- Anonyymi00050
Anonyymi00049 kirjoitti:
Jos huomaat upseerin tai miehistön jäsenen epäröivän, muistuta heitä siitä, että olemme historian suuren puhdistuksen kirurgeja. Kirurgi ei itke, kun hän poistaa syövän. Me olemme poistamassa 'vierasta kudosta' kansakunnan elimistöstä. Tunne on heikkoutta, joka saastuttaa yksikön. Poistakaa heikkous ennen kuin se leviää."
Sektorin 4 puhdistus on suoritettu. 9 200 'tapausta' on prosessoitu. Prosessin nopeus on kasvanut, koska olemme siirtyneet käyttämään 'liikkuvaa arkistointia' – eli jokainen yksikkö rekisteröidään samalla hetkellä kun hänet eliminoidaan. Tämä poistaa päällekkäisen hallinnollisen työn. Olemme saavuttaneet täydellisen synkronian eliminointien ja kirjauksen välillä."
- Anonyymi00051
Anonyymi00050 kirjoitti:
Sektorin 4 puhdistus on suoritettu. 9 200 'tapausta' on prosessoitu. Prosessin nopeus on kasvanut, koska olemme siirtyneet käyttämään 'liikkuvaa arkistointia' – eli jokainen yksikkö rekisteröidään samalla hetkellä kun hänet eliminoidaan. Tämä poistaa päällekkäisen hallinnollisen työn. Olemme saavuttaneet täydellisen synkronian eliminointien ja kirjauksen välillä."
"Huomioinne: miehistön jäsenet, jotka näyttävät merkkejä 'moraalisesta väsymyksestä' (moralische Ermüdung), on siirrettävä välittömästi takaisin huoltopalveluihin. Emme salli sääliä, sillä sääli on tarttuvaa. Jokainen, joka pysähtyy katsomaan uhria silmiin, on riski koko yksikön suorituskyvylle. Meidän on oltava kuin terästä – kovia, kylmiä ja tarkoituksenmukaisia."
- Anonyymi00052
Anonyymi00051 kirjoitti:
"Huomioinne: miehistön jäsenet, jotka näyttävät merkkejä 'moraalisesta väsymyksestä' (moralische Ermüdung), on siirrettävä välittömästi takaisin huoltopalveluihin. Emme salli sääliä, sillä sääli on tarttuvaa. Jokainen, joka pysähtyy katsomaan uhria silmiin, on riski koko yksikön suorituskyvylle. Meidän on oltava kuin terästä – kovia, kylmiä ja tarkoituksenmukaisia."
Käytämme nyt 'uudelleensijoitus'-termiä kaikessa kommunikaatiossa. Se on hallinnollisesti tehokas tapa välttää tarpeetonta kaaosta. Kohteet uskovat muutokseen, ja se pitää heidät rauhallisina. Olen määrännyt, että kukaan ei saa käyttää termiä 'teloitus' edes sisäisissä muistioissa. Vain 'erityiskäsittely' (Sonderbehandlung) on sallittu. Kieli luo todellisuuden, ja me luomme tällä kielellä hallinnollisen rauhan."
- Anonyymi00053
Anonyymi00052 kirjoitti:
Käytämme nyt 'uudelleensijoitus'-termiä kaikessa kommunikaatiossa. Se on hallinnollisesti tehokas tapa välttää tarpeetonta kaaosta. Kohteet uskovat muutokseen, ja se pitää heidät rauhallisina. Olen määrännyt, että kukaan ei saa käyttää termiä 'teloitus' edes sisäisissä muistioissa. Vain 'erityiskäsittely' (Sonderbehandlung) on sallittu. Kieli luo todellisuuden, ja me luomme tällä kielellä hallinnollisen rauhan."
Suurin ongelma ei ole 'kohdejoukkojen' määrä, vaan niiden tuhoutumisen jälkeinen käsittely. Hautausmaiden kaivaminen on hidasta ja kuluttaa työvoimaa, jota tarvittaisiin rintamalla. Olen tilannut uusia 'polttoteknisiä ratkaisuja', jotka poistavat tarpeen maaperän käsittelylle. Kun prosessi on 100-prosenttisesti automatisoitu, hallinnollinen kuormitus laskee merkittävästi. Tämä on voitto tehokkuudelle."
- Anonyymi00054
Anonyymi00053 kirjoitti:
Suurin ongelma ei ole 'kohdejoukkojen' määrä, vaan niiden tuhoutumisen jälkeinen käsittely. Hautausmaiden kaivaminen on hidasta ja kuluttaa työvoimaa, jota tarvittaisiin rintamalla. Olen tilannut uusia 'polttoteknisiä ratkaisuja', jotka poistavat tarpeen maaperän käsittelylle. Kun prosessi on 100-prosenttisesti automatisoitu, hallinnollinen kuormitus laskee merkittävästi. Tämä on voitto tehokkuudelle."
Vastarinnan minimoimiseksi on välttämätöntä käyttää 'hallinnollista petosta'. Kerromme heille, että kyseessä on vain terveydenhuollon tarkastus tai muutto. Kun he uskovat tähän, he liikkuvat 'käsittelyalueelle' ilman fyysistä vastarintaa. Tämä säästää valvontavoimia ja pitää alueen operatiivisen rauhan yllä. Valehtelu on hallinnollinen hyve."
- Anonyymi00055
Anonyymi00054 kirjoitti:
Vastarinnan minimoimiseksi on välttämätöntä käyttää 'hallinnollista petosta'. Kerromme heille, että kyseessä on vain terveydenhuollon tarkastus tai muutto. Kun he uskovat tähän, he liikkuvat 'käsittelyalueelle' ilman fyysistä vastarintaa. Tämä säästää valvontavoimia ja pitää alueen operatiivisen rauhan yllä. Valehtelu on hallinnollinen hyve."
"Kaikki todisteet 'prosessista' on tuhottava. Älkää jättäkö nimiä, älkää lukuja. Mutta muistakaa: vaikka paperit palavat, meidän tekemämme työ jää historiaan. Me olemme muuttaneet maailmaa perusteellisesti. Se, että meidät ehkä tuomitaan, ei tarkoita, että olimme väärässä. Me vain olimme edellä aikaamme siinä, miten valtio hallitsee elämää ja kuolemaa."
- Anonyymi00056
Anonyymi00055 kirjoitti:
"Kaikki todisteet 'prosessista' on tuhottava. Älkää jättäkö nimiä, älkää lukuja. Mutta muistakaa: vaikka paperit palavat, meidän tekemämme työ jää historiaan. Me olemme muuttaneet maailmaa perusteellisesti. Se, että meidät ehkä tuomitaan, ei tarkoita, että olimme väärässä. Me vain olimme edellä aikaamme siinä, miten valtio hallitsee elämää ja kuolemaa."
Viimeisimmän 'toimenpiteen' kohdalla havaitsimme 12 minuutin viivästyksen logistiikassa. Tämä on tehotonta. Olen määrännyt, että 'kohteiden' riisuutuminen ja siirtyminen on tapahduttava kahdessa erillisessä jonossa, jotta 'käsittelytila' on jatkuvasti täynnä. Aika on resurssi, jota emme voi tuhlata. Jokainen hukattu minuutti on pois valtakunnan hallinnollisesta vakaudesta."
- Anonyymi00057
Anonyymi00056 kirjoitti:
Viimeisimmän 'toimenpiteen' kohdalla havaitsimme 12 minuutin viivästyksen logistiikassa. Tämä on tehotonta. Olen määrännyt, että 'kohteiden' riisuutuminen ja siirtyminen on tapahduttava kahdessa erillisessä jonossa, jotta 'käsittelytila' on jatkuvasti täynnä. Aika on resurssi, jota emme voi tuhlata. Jokainen hukattu minuutti on pois valtakunnan hallinnollisesta vakaudesta."
"Kaikki 'hallinnolliset merkinnät' on tuhottava. Emme jätä jälkeemme lukuja, emme nimiä. Historia ei saa nähdä meitä murhaajina, vaan hallintohenkilöinä, jotka tekivät vain sen, mitä valtio vaati. Jos emme jätä paperia, meitä ei ole olemassa. Meistä tulee aaveita byrokratian koneistossa."
- Anonyymi00058
Anonyymi00057 kirjoitti:
"Kaikki 'hallinnolliset merkinnät' on tuhottava. Emme jätä jälkeemme lukuja, emme nimiä. Historia ei saa nähdä meitä murhaajina, vaan hallintohenkilöinä, jotka tekivät vain sen, mitä valtio vaati. Jos emme jätä paperia, meitä ei ole olemassa. Meistä tulee aaveita byrokratian koneistossa."
Alueellinen 'käsittely' (Behandlung) on edennyt suunnitelmien mukaisesti. 12 400 henkilöä on siirretty 'pysyvään tilaan'. Suurin saavutuksemme ei ole määrä, vaan se tehokkuus, jolla olemme poistaneet eettiset hidasteet miehistön toiminnasta. Upseeristomme on oppinut näkemään tehtävän vain teknisenä suorituksena, mikä on poistanut tarpeettomat viiveet."
- Anonyymi00059
Anonyymi00058 kirjoitti:
Alueellinen 'käsittely' (Behandlung) on edennyt suunnitelmien mukaisesti. 12 400 henkilöä on siirretty 'pysyvään tilaan'. Suurin saavutuksemme ei ole määrä, vaan se tehokkuus, jolla olemme poistaneet eettiset hidasteet miehistön toiminnasta. Upseeristomme on oppinut näkemään tehtävän vain teknisenä suorituksena, mikä on poistanut tarpeettomat viiveet."
Olemme tehneet työmme. Maailma ei ehkä ymmärrä meitä nyt, mutta tulevaisuuden byrokratia tulee tunnustamaan metodimme. Me olemme osoittaneet, että valtio voi kontrolloida elämää ja kuolemaa pelkillä papereilla ja leimoilla. Mikään ei ole voimakkaampaa kuin järjestelmä, joka ei tarvitse tunteita."
- Anonyymi00060
Anonyymi00059 kirjoitti:
Olemme tehneet työmme. Maailma ei ehkä ymmärrä meitä nyt, mutta tulevaisuuden byrokratia tulee tunnustamaan metodimme. Me olemme osoittaneet, että valtio voi kontrolloida elämää ja kuolemaa pelkillä papereilla ja leimoilla. Mikään ei ole voimakkaampaa kuin järjestelmä, joka ei tarvitse tunteita."
Keskustelimme tänään 'tehokkuuden' rajoista. Yksikkö X:n johtaja väitti, että emme voi jatkaa tätä ilman, että menetämme järkemme. Vastasin hänelle: 'Järki on luksus, jota valtio ei ole meille myöntänyt'. Olemme paperilla tehokkaita, mutta sisäisesti olemme kuin tyhjiä kuoria. Huomenna jatkamme, koska emme osaa muuta."
- Anonyymi00061
Anonyymi00060 kirjoitti:
Keskustelimme tänään 'tehokkuuden' rajoista. Yksikkö X:n johtaja väitti, että emme voi jatkaa tätä ilman, että menetämme järkemme. Vastasin hänelle: 'Järki on luksus, jota valtio ei ole meille myöntänyt'. Olemme paperilla tehokkaita, mutta sisäisesti olemme kuin tyhjiä kuoria. Huomenna jatkamme, koska emme osaa muuta."
Kun katson peiliin, en näe miestä, joka lähti kotoa. Näen jonkun, joka on imenyt itseensä kaiken sen pimeyden, jota olemme täällä luoneet. Se tarttuu käsiin, se tarttuu ajatuksiin. Puhdistamme karttoja ihmisistä, mutta samalla puhdistamme itsemme kaikesta inhimillisestä. Jos palaan, en tiedä, voinko enää koskaan tuntea lämpöä."
- Anonyymi00062
Anonyymi00061 kirjoitti:
Kun katson peiliin, en näe miestä, joka lähti kotoa. Näen jonkun, joka on imenyt itseensä kaiken sen pimeyden, jota olemme täällä luoneet. Se tarttuu käsiin, se tarttuu ajatuksiin. Puhdistamme karttoja ihmisistä, mutta samalla puhdistamme itsemme kaikesta inhimillisestä. Jos palaan, en tiedä, voinko enää koskaan tuntea lämpöä."
Olemme onnistuneet luomaan tilanteen, jossa 'kohde' itse kävelee kohti loppuaan, koska olemme tehneet siitä hallinnollisesti vaivattomimman tien. Meidän ei tarvitse edes käyttää voimaa. Se on järjestelmämme suurin saavutus: olemme saaneet uhrin osallistumaan omaan tuhoonsa byrokratian nimissä."
- Anonyymi00063
Anonyymi00062 kirjoitti:
Olemme onnistuneet luomaan tilanteen, jossa 'kohde' itse kävelee kohti loppuaan, koska olemme tehneet siitä hallinnollisesti vaivattomimman tien. Meidän ei tarvitse edes käyttää voimaa. Se on järjestelmämme suurin saavutus: olemme saaneet uhrin osallistumaan omaan tuhoonsa byrokratian nimissä."
Käyttämällä hallinnollista kieltä – 'uudelleensijoitus', 'työleiri', 'terveystarkastus' – olemme saaneet 'kohdejoukot' siirtymään kohti loppuaan ilman paniikkia. Tämä vähentää tarvittavaa valvontatyötä huomattavasti. Hallinnollinen rauha on säilynyt. Valehtelu on hallinnollinen välttämättömyys, joka tekee työstä inhimillisempää... siis tehokkaampaa."
- Anonyymi00064
Anonyymi00063 kirjoitti:
Käyttämällä hallinnollista kieltä – 'uudelleensijoitus', 'työleiri', 'terveystarkastus' – olemme saaneet 'kohdejoukot' siirtymään kohti loppuaan ilman paniikkia. Tämä vähentää tarvittavaa valvontatyötä huomattavasti. Hallinnollinen rauha on säilynyt. Valehtelu on hallinnollinen välttämättömyys, joka tekee työstä inhimillisempää... siis tehokkaampaa."
"Kaikki luvut, kaikki nimet, kaikki arkistot on tuhottava. Mutta tiedämme, että historia tulee muistamaan meidät. Emme halua, että meidät muistetaan murhaajina, vaan byrokraatteina, jotka tekivät vain sen, mitä valtio vaati. Jos poistamme paperit, poistamme myös syyllisyyden. Järjestelmä on ollut meidän suojamme. Ilman järjestelmää olemme vain miehiä, jotka ovat tehneet jotain anteeksiantamatonta."
- Anonyymi00065
Anonyymi00064 kirjoitti:
"Kaikki luvut, kaikki nimet, kaikki arkistot on tuhottava. Mutta tiedämme, että historia tulee muistamaan meidät. Emme halua, että meidät muistetaan murhaajina, vaan byrokraatteina, jotka tekivät vain sen, mitä valtio vaati. Jos poistamme paperit, poistamme myös syyllisyyden. Järjestelmä on ollut meidän suojamme. Ilman järjestelmää olemme vain miehiä, jotka ovat tehneet jotain anteeksiantamatonta."
Varastot ovat täynnä. 'Kohteiden' omaisuus on valtakunnan raaka-ainepankki. Olen määrännyt, että jokainen kultahammas ja kihlasormus on irrotettava ennen 'loppukäsittelyä'. Tämä ei ole ryöstelyä, tämä on valtakunnan omaisuuden uudelleenjärjestelyä. Jokainen gramma kultaa on voitto koneistolle."
- Anonyymi00066
Anonyymi00065 kirjoitti:
Varastot ovat täynnä. 'Kohteiden' omaisuus on valtakunnan raaka-ainepankki. Olen määrännyt, että jokainen kultahammas ja kihlasormus on irrotettava ennen 'loppukäsittelyä'. Tämä ei ole ryöstelyä, tämä on valtakunnan omaisuuden uudelleenjärjestelyä. Jokainen gramma kultaa on voitto koneistolle."
Suurin ongelma kenttäoperaatioissa on ollut epäjärjestys. Olen määrännyt, että 'käsittely' tapahtuu vastedes ennalta määritellyssä aikataulussa. Kun kohdejoukot tietävät, mitä odottaa (vaikka he luulevatkin olevansa siirtymässä työhön), vastarinta on minimaalista. Järjestys on tehokkuuden perusta. Säästö valvontavoimissa on ollut merkittävä."
- Anonyymi00067
Anonyymi00066 kirjoitti:
Suurin ongelma kenttäoperaatioissa on ollut epäjärjestys. Olen määrännyt, että 'käsittely' tapahtuu vastedes ennalta määritellyssä aikataulussa. Kun kohdejoukot tietävät, mitä odottaa (vaikka he luulevatkin olevansa siirtymässä työhön), vastarinta on minimaalista. Järjestys on tehokkuuden perusta. Säästö valvontavoimissa on ollut merkittävä."
Kaikki todisteet, jotka viittaavat meidän suoraan vastuuseemme, on tuhottava. Historia tulee muistamaan meidät vain hallintohenkilöinä. Jos emme jätä papereita, emme jätä syyllisyyttä. Järjestelmä on suojannut meitä tähän asti, ja se suojaa meitä myös tulevaisuudessa, jos vain toimimme johdonmukaisesti loppuun asti."
- Anonyymi00068
Anonyymi00067 kirjoitti:
Kaikki todisteet, jotka viittaavat meidän suoraan vastuuseemme, on tuhottava. Historia tulee muistamaan meidät vain hallintohenkilöinä. Jos emme jätä papereita, emme jätä syyllisyyttä. Järjestelmä on suojannut meitä tähän asti, ja se suojaa meitä myös tulevaisuudessa, jos vain toimimme johdonmukaisesti loppuun asti."
Viimeisimmän operaation aikana kaksi upseeria kieltäytyi suorittamasta tehtäväänsä vedoten 'henkilökohtaiseen moraalikäsitykseen'. Tämä on vakavin mahdollinen virhe. Olen määrännyt heidät välittömästi eristettäväksi ja 'käsittelyyn'. Meillä ei ole tilaa yksilöille, jotka asettavat omatuntonsa valtion vaatimusten edelle. Yksilö on vaihdettava osa, mutta koneisto on ikuinen."
- Anonyymi00069
Anonyymi00068 kirjoitti:
Viimeisimmän operaation aikana kaksi upseeria kieltäytyi suorittamasta tehtäväänsä vedoten 'henkilökohtaiseen moraalikäsitykseen'. Tämä on vakavin mahdollinen virhe. Olen määrännyt heidät välittömästi eristettäväksi ja 'käsittelyyn'. Meillä ei ole tilaa yksilöille, jotka asettavat omatuntonsa valtion vaatimusten edelle. Yksilö on vaihdettava osa, mutta koneisto on ikuinen."
En saa unta. Kun suljen silmäni, näen lukuja. Ne eivät ole lukuja, ne ovat ääniä. Järjestelmä vaatii aina lisää – lisää raportteja, lisää tilastoja, lisää 'poistumia'. Olen kirjoittanut tuhansia sivuja kuolemasta, ja nyt se kirjoittaa minua. Olen muuttunut paperiksi, jota koneisto lukee."
- Anonyymi00070
Anonyymi00069 kirjoitti:
En saa unta. Kun suljen silmäni, näen lukuja. Ne eivät ole lukuja, ne ovat ääniä. Järjestelmä vaatii aina lisää – lisää raportteja, lisää tilastoja, lisää 'poistumia'. Olen kirjoittanut tuhansia sivuja kuolemasta, ja nyt se kirjoittaa minua. Olen muuttunut paperiksi, jota koneisto lukee."
Lämpötilan nousu on aiheuttanut ongelmia 'varastojen' käsittelyssä. Hajuhaitat häiritsevät miehistön suorituskykyä. Olen määrännyt tehokkaamman peittämisen ja kalkin käytön, jotta operatiivinen rauha säilyy. Meidän on hallittava myös 'biologinen jäte' (biologischer Abfall) yhtä tehokkaasti kuin hallitsemme paperit. Siisteys on hallinnon merkki."
- Anonyymi00071
Anonyymi00070 kirjoitti:
Lämpötilan nousu on aiheuttanut ongelmia 'varastojen' käsittelyssä. Hajuhaitat häiritsevät miehistön suorituskykyä. Olen määrännyt tehokkaamman peittämisen ja kalkin käytön, jotta operatiivinen rauha säilyy. Meidän on hallittava myös 'biologinen jäte' (biologischer Abfall) yhtä tehokkaasti kuin hallitsemme paperit. Siisteys on hallinnon merkki."
Vaikka maailma ympärillämme murtuu, me olemme tehneet tehtävämme. Olemme luoneet uuden järjestyksen, jossa moraalilla ei ole paikkaa. Me olemme vapauttaneet itsemme 'säälistä', joka on ollut ihmiskunnan suurin este. Historian on kiitettävä meitä siitä, että uskalsimme olla niin kylmiä kuin järjestelmä vaati."
- Anonyymi00072
Anonyymi00071 kirjoitti:
Vaikka maailma ympärillämme murtuu, me olemme tehneet tehtävämme. Olemme luoneet uuden järjestyksen, jossa moraalilla ei ole paikkaa. Me olemme vapauttaneet itsemme 'säälistä', joka on ollut ihmiskunnan suurin este. Historian on kiitettävä meitä siitä, että uskalsimme olla niin kylmiä kuin järjestelmä vaati."
Kaikki 'hallinnolliset merkinnät', jotka liittyvät operaatioihin 1941–1943, on luokiteltava salaisiksi ja tuhottava välittömästi. Meidän on varmistettava, ettei yksikään asiakirja todista toimenpiteiden luonnetta. Muistakaa: me emme ole murhaajia, me olemme olleet vain 'hallinnollisia toteuttajia'. Jos paperit palavat, totuus palaa mukana. Se on ainoa keino selviytyä historiasta."
- Anonyymi00073
Anonyymi00072 kirjoitti:
Kaikki 'hallinnolliset merkinnät', jotka liittyvät operaatioihin 1941–1943, on luokiteltava salaisiksi ja tuhottava välittömästi. Meidän on varmistettava, ettei yksikään asiakirja todista toimenpiteiden luonnetta. Muistakaa: me emme ole murhaajia, me olemme olleet vain 'hallinnollisia toteuttajia'. Jos paperit palavat, totuus palaa mukana. Se on ainoa keino selviytyä historiasta."
Tehtävä suoritettu. Arkistot on tuhottu, todistajat poistettu, yhteys historiaan katkaistu. Olemme jättäneet jälkeemme vain tyhjyyttä. Jos joku etsii vastausta, hän löytää vain tuhkan. Tämä on järjestelmän lopullinen voitto: emme jättäneet mitään, mitä voisi syyttää. Olemme vain aaveita, jotka katoavat savuun."
- Anonyymi00074
Anonyymi00073 kirjoitti:
Tehtävä suoritettu. Arkistot on tuhottu, todistajat poistettu, yhteys historiaan katkaistu. Olemme jättäneet jälkeemme vain tyhjyyttä. Jos joku etsii vastausta, hän löytää vain tuhkan. Tämä on järjestelmän lopullinen voitto: emme jättäneet mitään, mitä voisi syyttää. Olemme vain aaveita, jotka katoavat savuun."
Eilen poltimme paperit. Tuntui kuin olisimme polttaneet itsemme. Paperi on ollut ainoa kotini, ainoa totuuteni. Nyt on vain savua. Olen käyttänyt koko elämäni siihen, että olen muuttanut veren paperiksi. Ja nyt, kun paperi on tuhkaa, käteni ovat yhä tahraiset. Totuus ei pala, vaikka paperit palavat."
- Anonyymi00075
Anonyymi00074 kirjoitti:
Eilen poltimme paperit. Tuntui kuin olisimme polttaneet itsemme. Paperi on ollut ainoa kotini, ainoa totuuteni. Nyt on vain savua. Olen käyttänyt koko elämäni siihen, että olen muuttanut veren paperiksi. Ja nyt, kun paperi on tuhkaa, käteni ovat yhä tahraiset. Totuus ei pala, vaikka paperit palavat."
Olemme rakentaneet maailman, jossa ihminen on pelkkä numero. Olemme opettaneet tuleville sukupolville, kuinka helppoa on tuhota ihmishenki, kunhan sen pukee oikeisiin sanoihin. Perintömme ei ole voitto, vaan menetelmä. Pelkään, että joku muu tulee ja käyttää tätä samaa koneistoa – ja he tekevät sen vieläkin kylmemmin kuin me. Olemme avanneet oven, jota ei voi enää sulkea."
- Anonyymi00076
Anonyymi00075 kirjoitti:
Olemme rakentaneet maailman, jossa ihminen on pelkkä numero. Olemme opettaneet tuleville sukupolville, kuinka helppoa on tuhota ihmishenki, kunhan sen pukee oikeisiin sanoihin. Perintömme ei ole voitto, vaan menetelmä. Pelkään, että joku muu tulee ja käyttää tätä samaa koneistoa – ja he tekevät sen vieläkin kylmemmin kuin me. Olemme avanneet oven, jota ei voi enää sulkea."
Kaikki todisteet, jotka viittaavat meidän suoraan toimintaamme, on muutettava 'hallinnolliseksi toiminnaksi'. Jos joku kysyy, me emme olleet teloittajia, me olimme vain kuljetusvastaavia. Me olimme vain noudattamassa aikatauluja. Me emme tappaneet, me järjestimme logistiikkaa. Tehkää tämä uskottavaksi, jotta historia muistaisi meidät 'tehokkaina virkamiehinä', ei rikollisina."
- Anonyymi00077
Anonyymi00076 kirjoitti:
Kaikki todisteet, jotka viittaavat meidän suoraan toimintaamme, on muutettava 'hallinnolliseksi toiminnaksi'. Jos joku kysyy, me emme olleet teloittajia, me olimme vain kuljetusvastaavia. Me olimme vain noudattamassa aikatauluja. Me emme tappaneet, me järjestimme logistiikkaa. Tehkää tämä uskottavaksi, jotta historia muistaisi meidät 'tehokkaina virkamiehinä', ei rikollisina."
Me luulimme, että hallitsemme maailmaa paperilla. Mutta paperi on vain puuta, ja totuus on tulta. Nyt kun paperi on palanut, jäljellä on vain meidän tekojemme kaiku. Se on hiljainen ääni, joka ei katoa koskaan. Se on hiljaisuus, joka huutaa meidän nimeämme."
- Anonyymi00078
Anonyymi00077 kirjoitti:
Me luulimme, että hallitsemme maailmaa paperilla. Mutta paperi on vain puuta, ja totuus on tulta. Nyt kun paperi on palanut, jäljellä on vain meidän tekojemme kaiku. Se on hiljainen ääni, joka ei katoa koskaan. Se on hiljaisuus, joka huutaa meidän nimeämme."
Olen analysoinut viimeiset 500 'poistumaa'. Prosessi on ollut virheetön. Kukaan ei huomannut mitään ennen kuin oli liian myöhäistä. Tämä on suurin saavutuksemme: olemme tehneet kuolemasta niin hallinnollisen ja hiljaisen, ettei kukaan edes ymmärrä vastustaa. Olemme luoneet täydellisen, näkymättömän tappokoneen."
- Anonyymi00079
Anonyymi00078 kirjoitti:
Olen analysoinut viimeiset 500 'poistumaa'. Prosessi on ollut virheetön. Kukaan ei huomannut mitään ennen kuin oli liian myöhäistä. Tämä on suurin saavutuksemme: olemme tehneet kuolemasta niin hallinnollisen ja hiljaisen, ettei kukaan edes ymmärrä vastustaa. Olemme luoneet täydellisen, näkymättömän tappokoneen."
kyllähän näitä todisteita on
- Anonyymi00081
moraali yhtä löysä kuin natseilla
- Anonyymi00082
Anonyymi00081 kirjoitti:
moraali yhtä löysä kuin natseilla
suomalaiset vehkeili hitlerin kanssa ja hävisivät sodan
- Anonyymi00083
Anonyymi00082 kirjoitti:
suomalaiset vehkeili hitlerin kanssa ja hävisivät sodan
suomalaiset alko vehkeilemään saksan kansaa silloin kun venäläiaet pelasti ne ruotsi vallan alta ja anto niille oman rahan ja hallinnon
- Anonyymi00084
SaaleminPastori-ko kirjoitti:
No kun sotkitte minut tähänkin aloitukseen, niin pakko kommentoida.
SRK-johdon kuulustelupöytäkirjat ovat kuitenkin tallella- ja ties kuinka monena kopiona.
Voitte olla varmoja siitä että jonain päivänä ne julki tuodaan!
Ja tuo ruplaväite on lapsellinen. Se ei olisi ollut edes mahdollista. Ota selvää asioista, ennen kuin satujasi kerrot!Luin keskustelun ja vakuutuin, että tieto pinnasängyn ja Saalemin pastori-kon saamista ruplista on pimitetty meiltä. Pastori yrittää EPÄTOIVOISESTI kiistää asian.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411493
- 1221266
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261053Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313881- 99833
- 38732
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.59672Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644