Meillä avokki nautti ja halusi monesti että naidaan illalla ikkunan edessä siten että mahdollisesti naapuritalosta nähdään meidän akti. Monesti puki sukkanauhat ja sukat jalkaansa ja halusi takaapäin. Joskus myös että istuin tuolilla ja hän istui jalat levällään kulliini niin että taas mahdollisesti naapurista nähtiin suoraan hänen avoimeen syliin jossa kaluni souti. Mutta kun ehdotin kolmatta pyörää mukaan niin se ei käynyt. Eräs naapurin vanhempi mies pihassa mulle nosteli monesti peukkua varsinkin seuraavana aamuna kun oltiin ikkunan edessä naitu. Onko muilla vastaavia kokemuksia. Tämä meidän juttu tapahtui Tampereella Haukiluomassa joskus 2000-luvun alussa.
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
Vaimoa tulee useinkin naitua ikku an edessä keittiön pöydällä. Aurinko osuu illansuussa mukavasti. Vaimoa ei haittaa lainkaan jos joku naapuritaloista näkee. Selvästi kiihottuu.
- Anonyymi00002
Vaimoa pannut kesäisin mökillä grilli katoksessa, eilen illalla ennen puolta yötä naitiin kunnolla. Ikkunat ympäriinsä näkyy järvelle hyvin, keskellä valettu grilli jossa tulet valaisee koko majan. Tiedämme parikin naapuria jotka tulevat veneellä virvelöimään aina puolen yön aikaan, molemmat nautimme että miehet näkee nautimmomme. T. M 56
- Anonyymi00003
Oltiin hotellissa, vastapäätä oli hotellin ikkunoita ja alettiin rouvan kanssa hempeilemään. Rouvan mielestä olisi valoja pitänyt vähentää, mutta siinä kiihkossa ne jäi himmentämättä. Siinä pantiin ja mielessä näin ikkunoissa katselijoita, halusin ehdottomasti naida rouvaa takaapäin ja sivuttain ikkunaan saadaksemme parhaan näkyvyyden. Loputtua totesin nainnin näyttävyydestä,rouva meni oravan ketteryydellä sammutamaan valot ja nauroimme molemmat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri651752- 631105
- 931058
Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi45844Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa41800Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven
Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviilipoliisiauton oven Mies kuvasi keskiviikkoiltana bus284799Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,260723- 55687
" Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?
Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied98657Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista
Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l114610