Oletko sopua rakastava ihminen vai vastarannan kiiski, joka ilkeilee

Anonyymi-ap

ja joka hakee riitaa aina kun on mahdollisuus ? Käsi sydämelle ❤️

67

293

Vastaukset 67

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Oikeudenmukaisuus ja tasa-arvo edellä menen.

• Anonyymi00002

Olen epätäydellinen ihminen, mutta yritän viimeiseen asti välttää epäsopua.

• Anonyymi00003

erittäin sopetuvainen
      tianteeseen kuin tilanteeseen
      osaan myös poistua tilanteista jos käy hankalaksi,

• Anonyymi00004

Eikö se riipu täysin toisista ihmisistä. Jos toinen on äksy, niin silloin ollaan molemmat. Jos toinen on sopeutuvainen, niin silloin on helpompi olla itsekin. Sitä saa mitä tilaa, ei siinä sen kummempaa.

• Anonyymi00005

Fiksu ei provosoidu. Fiksu ei vajoa räyhääjän tasolle

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Fiksu ei provosoidu. Fiksu ei vajoa räyhääjän tasolle

Totta, varsinkaan tyhmiin provoihin.

• Anonyymi00007

Vaikka itseäni nl. k**pivät monet asiat ja voin tuhista itsekseni, olen kuitenkin itse sopua rakastava, enkä etenkään itse ilkeile. Joskus voin kyllä vastata ilkeilyyn samalla mitalla. Mutta harvoin.

• Anonyymi00008

Älykäs napakka vastaus ilkeilijälle on paikallaan, mutta ilkeilijät eivät tahdo ymmärtää
        älykkäitä vastauksia.

• Olen pohjimmiltani sopuisa rauhankyyhky, mutta provosoidun suhteellisen herkästi ja silloin sattuu että vastaan napakasti. En ole kenenkään kynnysmatto enkä piiloude kenenkään selän taakse. En lakaise maton alle enkä vaikene vain ettei tulisi riitaa.

Tätä tapahtuu tosin vain keskustelupalstoilla. Livessä on diplomaattinen ja lempeä.
      Kävelen mieluimmin pois tilanteista ellei asioilla ole merkitystä ja yritän valita taisteluni.

• Anonyymi00009

Minun nenälleni ei hypitä, tuntuu polevan Paloman tapa!
      Pitäiskö aloittaa samalla tavalla,
      Rauhanenkelillä kuittaili vit ...tuilu jaan, hyvä esimerkki käytöksestään!

• Anonyymi00010

Ai perskuta kun on outo kysymys Kuka riivattuu tähän nyt myönteisest vastaamaa. Mut ei hää mitää; saap sitä Juhannusta jo alootellakin.
      Meitillä Kymenlaaksossa on pikkusen tänäänkin ripotellu vettä. Näin viä tunti sitten kun sadetipat norusiva ulkoruutua alamäkee.

Kylä nii tekis mieli sitä Nokian panimon hyyvää kultapellioltta, sano.

• Anonyymi00011

Meillä tulee vettä, kuin aisaa. Sataa solkenaan.
        Onneksi on sontikka keksitty ja coretex-kengät. Ne toimivat suojelijoina vettä vastaan käydessäni asioilla.
        Näyttäisi juhannuksena olevan terassikeli.
        Syömään minä vain. Saatan kyllä piipahtaa hyvän saan aikana Olarin panimon terdellä Helsingissä nauttimassa alkoholittoman oluen.

En tuohon aloituksen kysymykseen osaa vastata. Kyllä varmasti löytyy jotain, nyt se saattaa olla sontikan piikki.

• Anonyymi00012

Kiperästi asetettu kysymys :)))

• Anonyymi00013

"Ovela" aloitus, se voisi helposti houkutella itsensäkehujia, ja toisaalta
      "vastarannan kiisket" vaikenevat, kerrankin he eivät ole kehdanneet
      tulla heittelemään ilkeitä kommenttejaan eli paljastamaan itseään
      - tähän ketjuun.

• Anonyymi00014

Sen voin sanoa käsi sydämellä etten ilkeile koskaan, siis en aloita kenellekään sanomalla pahasti. Sellaista tilannetta ei vaan tule.
      Mutta jos joku tökkää minulle tärkeään asiaan, kuppi menee joskus nurin ja häpeän sitä monta päivää, että moiseen alennuin. Usein myös pyydän anteeksi maltin menetystäni.
      En yleensä vastaa pahaan pahalla, huomaan että joku on huonolla tuulella, enkä yhtään lisää sitä tilaan, vaan olen hiljaa tai poistun paikalta.

• Anonyymi00015

Kysyn aloittajalta, että mikä sai sinut tekemään tämän aloituksen?
      Onko palstalla tavallista enemmän ilkeilyjä?
      Vai onko niin, että niitä ilkeilyjä etsitään, että palstalla olisi "äksöniä"?

Vilpittömästi kysyn, koska en ole lukenut kuin ylimpänä olevien aloitusten viimeisimmät kommentit.

• Anonyymi00016

Eikös joka palstalla ole ilkeilyä, katsoppas vaikka peiliin.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Eikös joka palstalla ole ilkeilyä, katsoppas vaikka peiliin.

En näe peilistä palstoja!?
        Olen 80+ palstalta lukenut ylimpänä olevien aloitusten viimeisimmät 2-3 kommenttia.
        Kummallinen vastaus sinulta 00016/aloittaja?

• Anonyymi00021
        Anonyymi00018 kirjoitti:

En näe peilistä palstoja!?
        Olen 80 palstalta lukenut ylimpänä olevien aloitusten viimeisimmät 2-3 kommenttia.
        Kummallinen vastaus sinulta 00016/aloittaja?

Soon naapurimaan asukas. Sotkee ja hämmentää.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Soon naapurimaan asukas. Sotkee ja hämmentää.

Ei mikään ihme jos on. Ollut niitä hänen riitaisia aloituksia useampia tällä palstalla.

• Anonyymi00017

Olen kai sitten"vastarannan kiiski", koska olen useimmiten eri mieltä. Ihan sattuneesta syystä; jos kaikki ovat samaa mieltä, niin kukaan ei ole oikein mitään mieltä. Mutta riitelijää ja epäsopuisaa tyyppiä em. toimintatapa ei tarkoita.

• Anonyymi00019

Eri mieltä saa olla, mutta miksi pitää ilkeillä ? Kun on eri mieltä olisi myös asiallista
        perustella miksi.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Eri mieltä saa olla, mutta miksi pitää ilkeillä ? Kun on eri mieltä olisi myös asiallista
        perustella miksi.

Joillekin on riitelyä pelkästään se, että toinen on eri mieltä.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Niin näyttää kyllä olevan, että erimielisyys koetaan riitelynä. Teilataan erimieltä oleva kirjoittaja hänen mielipiteensä lisäksi.
        Tehdään jopa erillinen aloitus tuosta eriävästä mielipiteestä. Tuo trendi on ollut jo pidemmän aikaa. Onko kyseessä sama henkilö joka kerta, kuka tietää. Suvaitsemattomalta vaikuttaa.

Onko meidän ikäihmisten alistuttava hymistelemään ja pakkauduttava samaan muottiin. Ei kiitos!

• Anonyymi00031
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Niin näyttää kyllä olevan, että erimielisyys koetaan riitelynä. Teilataan erimieltä oleva kirjoittaja hänen mielipiteensä lisäksi.
        Tehdään jopa erillinen aloitus tuosta eriävästä mielipiteestä. Tuo trendi on ollut jo pidemmän aikaa. Onko kyseessä sama henkilö joka kerta, kuka tietää. Suvaitsemattomalta vaikuttaa.

Onko meidän ikäihmisten alistuttava hymistelemään ja pakkauduttava samaan muottiin. Ei kiitos!

Kyllä täällä joku luulotautinen no. "tietää".

• Anonyymi00038
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Jotkut ovat periaatteesta eri mieltä kuin muut, vaikka tietäisivät olevansa
        väärässäkin. Onko se vahuudenseniiliyttä ?

• Anonyymi00039
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Ei sitä ole kukaan vaatinut.

• Anonyymi00060
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Jotkut ovat periaatteesta eri mieltä kuin muut, vaikka tietäisivät olevansa
        väärässäkin. Onko se vahuudenseniiliyttä ?

Woi olla, mutta se periaate saattaa syntyä siitä ajatuksesta, että mitään keskustelua ei aiheesta synny, ellei tule erilaista mielipidettä.

• Anonyymi00020

Kyllä tahdon ilkeillä. Kaikki on kotikasvatuksen seurausta ja yritin 22-25 vuotiaana tulla fiksummaksi, mutta ei onnistunut.

yritän joka päivä, vähän paremmin onnistuu kun olen saatu 80v rikki.
      Onneksi jälkeläiset ovat jo fiksuja ja suvaitsevaisia.

• Anonyymi00025

Tämähän on mainio tapa saada itsellensä kuuluisuutta,

Julkaisee profiilin,
      Kertoo siinä kaikki salaisuutensa,
      Haukkuu muut palstalla kirjoittavat, ja kuittaa ¤ Rekisteröidyllä ¤ nimimerkillään.
      Esiintyy kuin kruunupää, kaiken tietää ja kaikkien pitää tietää mitä hän tietää tai luulee!

Kansa, ryntää tutkimaan ja huomaa ; "" Paljon piti melua tyhjästä, ontoksi jäi sisällyksellinen minuutensa, ""

Maine ja kunnia, kumpaa on hakenut täältä?

itselläni ei ole kumpaakaan rasitteina!

• Anonyymi00026

Kyllä vain, olen samaa mieltä.
        Nuo pahimmat ilkeilyt hän tekee anonyyminä.
        Sen jälkeen, kun hän pesiytyi palstalle, ei yksikään aloitus ole ollut suojassa ilkeilyiltä.

• Anonyymi00033

Jos nyt kuitenkin lakkaat liioittelemasta!
        Olitko itse, joka sävelsi seuraavat viestit, jotka nyt ovat tarkan syynin alla:

Anonyymi00218
        2026-05-22 16:58:20
        ::))))) Taisi tulla Rekatuille kiire hakea mitä tietoja heillä on jaettavaksi!
        Kannattaa kurkata, ettei syytä muita hakkeroinnista,'Annoinpa teille
        sellaista tietoa,josta on teille hyötyä,
        Mutta en kerro enempää, tutkikaa, niin ei tarvii hutkia!

Ja kohta oli profiilini esillä.

Anonyymi00227
        2026-05-22 17:30:01
        UUSI
        """"Juuri niin, katsopa mitä Ano 0218 tekee, tekee paljastuksia lisää,
        tietoa kun on. Hän valmistelee Tellukan "erikoisoperaatiota",""""
        VASTAAN Kommentiisi.
        TÄSSÄ SINULLE SUORA LINKKI:
        TÄHÄN ei tarvita TELLUKKAA, eikä muita soheltajia.

(-----linkki profiiliin---)

• Anonyymi00040
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Kyllä vain, olen samaa mieltä.
        Nuo pahimmat ilkeilyt hän tekee anonyyminä.
        Sen jälkeen, kun hän pesiytyi palstalle, ei yksikään aloitus ole ollut suojassa ilkeilyiltä.

Tarkoitatko kainuun narsistia ?

• Anonyymi00059
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Tarkoitatko kainuun narsistia ?

Huolehdi oma ongelmasi. Joku persoonallisuushäiriö on pakko olla, muuten ei tuollaisia postaile.

• Anonyymi00027

En mä vaan jaksa aina olla kiltti ja sopeutuvainen että välillä isän kanssa sarvet meillä molemmilla kolisee vastakkain. Se on elämää katsokaas.

• Anonyymi00028

Höh onko ihmiset robotteja ettei tunteet käy pinnassa koskaan? Joskus suuttuminen, joskus itku tai nauru jne. Eikö koskaan kukaan teistä suutu?

Ihailen ihmisiä jotka on lähinnä koko ajan tasapainoisia ja tyyniä. Minä en koko aikaa pysty olemahan semmone.

• Anonyymi00034

Jos toinen osapuoli on ilkeä, ei itse tarvitse alkaa ilkeilemään. Se osoittaa sivitystä,
        ettei alennu samalle tasolle sivistymättömän kanssa.

• Anonyymi00029

Minulle ei vi,,,tuilla takasin tulee että morgonit soi.

• Anonyymi00030

Äskenkin isän kaa sarvet kolisi yhtteen mut heti pyydettiin pian heti anteeksi ja ollaan taas sovussa. Pieni riita aika mitättömästä asiasta kuin ruoanlaitto kun minä tyhmä en uskonut isäni ehdotusta koska oletin ettei siitä tule mitään ruokaa että kuin söisi vain pelkkää lientä.

Sitten mä tokaisin isälleni "kah tyhmä minä senhän saa selville kun kokeilee sitä ruokaa että kannattaako sitä jatkossa enää valmistaa. Anteeksi tyhmyyteni , saanko anteeksi"

isä vasttaa "saat tietenkin anteeksi"

minä kun oletin että kalakeitosta tulee pelkkää ruotokeittoa kun valmistaa sillai että kalanperkeistä tekee kalaperunakeiton.

• Anonyymi00037

Kalat tuoksui hyvälle ongittuina laiturilla kesäkuumalla.

• Anonyymi00035

Vastarannan Kiiski käyttää vihtaa.

• Anonyymi00036

Joo, bara bada bastu.

• Anonyymi00042

Ja täällä vihtahousu käyttää vastaa

• Anonyymi00041

Parempi laiha sopu kuin lihava riita.

• Anonyymi00043

Sopu sijaa antaa.

• Anonyymi00044

On ihmisiä, jotka hakevat hakemalla riitaa, kylvävät pahaa mieltä
      ja tekevät kaikkensa, että saisivat muitten kesken riitaa aikaiseksi.
      Tällaisia kieroja mieleltään sairaita ihmisiä on ainakin yksi Kainuussa.

• Anonyymi00045

Koulukiusaajan tasoinen eläkeläinen.

• Anonyymi00047

Nyt olet kyllä erehtynyt, Moskovan Kremlissä se on!

• Anonyymi00048
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Koulukiusaajan tasoinen eläkeläinen.

Henkisesti kehittymätön ihminen.

• Anonyymi00058
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Henkisesti kehittymätön ihminen.

Ihan puhutte vain itsestänne. Yöäk.

• Anonyymi00049

Olen se vastarannan kiiski, persu, joka pilaan jokaisen ketjun
      tyhmillä töksäytyksilläni, jotka eivät anna mitään lisäarvoa
      keskusteluun, mutta en luonteelleni mitään voi. Olen katkera
      ja ilkeä ihminen ja rasisti eikä minua voi mikään muuttaa.

• Anonyymi00050

Onko lobotomiaa jo kokeiltu ?

• Anonyymi00051
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Onko lobotomiaa jo kokeiltu ?

Nää vasemmistoressukat hermoilee, kun eivät saa palstaa täytettyä kokonaan hallituksen mollauksillaan.

• Anonyymi00052

Millä lailla se helpottaa sinua, kun saat purettua ilkeyttäsi ja pahaa mieltäsi
        ihmisiin, jotka eivät ole syypäitä sinun elämäsi epäonnistumiseen ?

• Anonyymi00053

Itseään voi kasvattaa. Sopuisammaksi voi kehittyä harjoittelemalla kuuntelua, tunteiden säätelyä ja empatiaa. Keskeistä on pyrkiä ymmärtämään toisten
      näkökulmia, opetella joustavuutta eri tilanteissa ja kommunikoimaan
      rakentavasti ja syyttelemättä.

• Anonyymi00054

Eivät kaikki pysty kehittymään eivätkä itsekasvatukseen. Se vaatii älykkyyttä.

• Anonyymi00055
        Anonyymi00054 kirjoitti:

Eivät kaikki pysty kehittymään eivätkä itsekasvatukseen. Se vaatii älykkyyttä.

Aloittaja ei tiedä, että sana .... sydämelle riittäisi aloitustekstissä!!
        Mutta äly ei riittänyt ja piti laittaa KUVAT_

Ärsyttää nuo lapselliset kuvinjakajat, sanoja riittää kyllä kylelyihin, mutta siiten puhutaan itse piirroksilla,

• Anonyymi00056
        Anonyymi00055 kirjoitti:

Ärsyttää nuo lapselliset kuvinjakajat, sanoja riittää kyllä kylelyihin, mutta siiten puhutaan itse piirroksilla,

Vastarannan kiiskeä ÄRSYTTÄÄ KAIKKI - näköjään.

• Anonyymi00064
        Anonyymi00055 kirjoitti:

Kaikilla emojie-kuvilla kyllä kerrotaan jotakin. Toisilla kuvilla on ilmeet ja toiset kuvat kertovat ilman ilmettä asian ja / tai aiheen. Voin siis toivottaa sulle terveisiä joko sydämellä tai kakkakasalla.

• Anonyymi00065
        Anonyymi00064 kirjoitti:

Kaikilla emojie-kuvilla kyllä kerrotaan jotakin. Toisilla kuvilla on ilmeet ja toiset kuvat kertovat ilman ilmettä asian ja / tai aiheen. Voin siis toivottaa sulle terveisiä joko sydämellä tai kakkakasalla.

Etkö osaa kirjoittaa sitä ?

• Anonyymi00067
        Anonyymi00065 kirjoitti:

Etkö osaa kirjoittaa sitä ?

Osaan. Mutta ainakin kakkakasa on paljon helpompi lähettää kuvana kuin sanana. He-he.

• Anonyymi00057

Onkohan vaikea elää, kun ärsyyntyy kaikesta ?

• Anonyymi00061

Varmaankin on, koska ärsyyntyjät ovat aina pahalla tuulella,
        kun kaikki ärsyttää.

• Anonyymi00062

Täällä on pari, jolla on tosi vaikeaa . . .

• Anonyymi00063
        Anonyymi00062 kirjoitti:

Täällä on pari, jolla on tosi vaikeaa . . .

Keskimääräistä lahjakkaampia tyyppejä kaikki sellaiset, jotka näkevät / osaavat nähdä ja kokea asioiden monet puolet. Se saattaa synnyttää myös ristiriitaisuutta, mutta ei tarkoita eikä tee ihmisestä riidanhaluista riiviötä. Vain vähän erilaisen, ehkä piirun verran paremman.

• Anonyymi00066

Sain kuulla olevani suosittu henkilö, vaikka tuskin henkilökohtaisesti tunnen montakaan tästä lähiseutuni ihmisjoukosta.
      Kiitos, En etsi erikoisuuden asemaa, olen vain minä, jolla on ajatuksia, joista muutkin kiinnostuvat.
      Määrätyistä syistä, tänne ei enempää, julkisuus ei ole tämän asian arvoinen,

• Anonyymi00068

Miten voi olla suosittu jos ei edes tunne montaakaan ihmistä ?
      Jos yksi ihminen sanoo, että olet suosittu tarkoittaako se, että on "suosittu" ?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa

Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t
      Maailman menoa
      190
      1700
    2. Kuuleppas

ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää
      Ikävä
      259
      1159
    3. Mulla ei ole Suomessa enää mitään

4 vuotta joutuu asumaan henkisessä vankilassa. Sitten voi muuttaa takaisin ulkomaille.
      Turku
      180
      837
    4. Kuinka nainen jaksat ja voit

Toivottavasti hyvin.
      Ikävä
      43
      741
    5. Provider miehistä..

Tietyt miehet puhuvat ilkeästi naisista, jotka haluavat elää miehen tuloilla. Eikö? Mutta miksi tietyt miehet siitä pah
      Ikävä
      223
      738
    6. Ethän mies vielä

luovu meistä? Haluaisin jo sun syliin.
      Ikävä
      61
      728
    7. Sinulle nainen

En ehkä koskaan osannut sanoa tätä oikein. Minun vaikeuteni luottaa liittyi ennen kaikkea menettämisen pelkoon. Siihen
      Ikävä
      63
      705
    8. Sut.

Tuhotaan. :)
      Tunteet
      76
      628
    9. Hei rakkaani.

Kohtaaminen lähestyy. Miten teemme sen? Kumpi ottaa yhteyttä vai törmäämmekö jossain sattumalta? Tuleva vaimosi
      Ikävä
      50
      603
    10. Yt:t kunnassa päättyi

Oliko nämä tarpeelliset ja ratkeaako taloushuolet näiden avulla? Lehdessä ilmoitettujen lukujen perusteella lisää on tul
      Lappajärvi
      70
      600
    11. Tiedätkö sitä

Että sinun äänesi on ihanan pehmeä
      Ikävä
      40
      596
    12. Haaveilen edelleen

Sinusta aika ajoin
      Ikävä
      38
      593
    13. Ethän voinut nainen tietää, että rikot rikotun

Omaa elämää taas mietin aamuyön tunteina. En vieläkään löytänyt muistin sokkeloista ainuttakaan onnen hetkeä. Kaipuu on
      Ikävä
      68
      580
    14. 31
      538
    15. Gallup: Kansalaiset eivät usko velkajarruun

Puolet suomalaisista ei usko velkajarrun vaatimien sopeutusten toteutuvan, kertoo Iro Researchin kyselytutkimus. Kokoom
      Maailman menoa
      60
      538
    16. Martsusta tuli leuhka

Ja ylimielinen. Hän ei nosta persettäkään ilmaseksi . Luulempa et nämä ei tee hyvää hyvinvointivalmennuksille.... Nannal
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      534
    17. Mä oon kallistumassa

Rikosilmoitukseen!
      Suhteet
      85
      525
    18. Tulisitpa käymään joskus vielä

Olisi niin kiva nähdä pitkästä aikaa. Oletko vielä joskus tulossa?... Niin monet muutoksen tuulet puhaltavat, olisi lohd
      Ikävä
      23
      517
    19. Lämpimiä katseita aikoinaan vaihdettiin, siihen se sitten jäi

Sinulla uudet tuulet ja välttelet kohtaamistamme.
      Ikävä
      30
      497
    20. Poromiehentien remontti ...

Mikä tilanne? mistä mennään
      Hyrynsalmi
      6
      483
    Aihe