ja joka hakee riitaa aina kun on mahdollisuus ? Käsi sydämelle ❤️
Vastaukset 67
- Anonyymi00001
Oikeudenmukaisuus ja tasa-arvo edellä menen.
- Anonyymi00002
Olen epätäydellinen ihminen, mutta yritän viimeiseen asti välttää epäsopua.
- Anonyymi00003
erittäin sopetuvainen
tianteeseen kuin tilanteeseen
osaan myös poistua tilanteista jos käy hankalaksi, - Anonyymi00004
Eikö se riipu täysin toisista ihmisistä. Jos toinen on äksy, niin silloin ollaan molemmat. Jos toinen on sopeutuvainen, niin silloin on helpompi olla itsekin. Sitä saa mitä tilaa, ei siinä sen kummempaa.
- Anonyymi00005
Fiksu ei provosoidu. Fiksu ei vajoa räyhääjän tasolle
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Fiksu ei provosoidu. Fiksu ei vajoa räyhääjän tasolle
Totta, varsinkaan tyhmiin provoihin.
- Anonyymi00007
Vaikka itseäni nl. k**pivät monet asiat ja voin tuhista itsekseni, olen kuitenkin itse sopua rakastava, enkä etenkään itse ilkeile. Joskus voin kyllä vastata ilkeilyyn samalla mitalla. Mutta harvoin.
- Anonyymi00008
Älykäs napakka vastaus ilkeilijälle on paikallaan, mutta ilkeilijät eivät tahdo ymmärtää
älykkäitä vastauksia.
Olen pohjimmiltani sopuisa rauhankyyhky, mutta provosoidun suhteellisen herkästi ja silloin sattuu että vastaan napakasti. En ole kenenkään kynnysmatto enkä piiloude kenenkään selän taakse. En lakaise maton alle enkä vaikene vain ettei tulisi riitaa.
Tätä tapahtuu tosin vain keskustelupalstoilla. Livessä on diplomaattinen ja lempeä.
Kävelen mieluimmin pois tilanteista ellei asioilla ole merkitystä ja yritän valita taisteluni.- Anonyymi00009
Minun nenälleni ei hypitä, tuntuu polevan Paloman tapa!
Pitäiskö aloittaa samalla tavalla,
Rauhanenkelillä kuittaili vit ...tuilu jaan, hyvä esimerkki käytöksestään! - Anonyymi00010
Ai perskuta kun on outo kysymys Kuka riivattuu tähän nyt myönteisest vastaamaa. Mut ei hää mitää; saap sitä Juhannusta jo alootellakin.
Meitillä Kymenlaaksossa on pikkusen tänäänkin ripotellu vettä. Näin viä tunti sitten kun sadetipat norusiva ulkoruutua alamäkee.
Kylä nii tekis mieli sitä Nokian panimon hyyvää kultapellioltta, sano.- Anonyymi00011
Meillä tulee vettä, kuin aisaa. Sataa solkenaan.
Onneksi on sontikka keksitty ja coretex-kengät. Ne toimivat suojelijoina vettä vastaan käydessäni asioilla.
Näyttäisi juhannuksena olevan terassikeli.
Syömään minä vain. Saatan kyllä piipahtaa hyvän saan aikana Olarin panimon terdellä Helsingissä nauttimassa alkoholittoman oluen.
En tuohon aloituksen kysymykseen osaa vastata. Kyllä varmasti löytyy jotain, nyt se saattaa olla sontikan piikki.
- Anonyymi00012
Kiperästi asetettu kysymys :)))
- Anonyymi00013
"Ovela" aloitus, se voisi helposti houkutella itsensäkehujia, ja toisaalta
"vastarannan kiisket" vaikenevat, kerrankin he eivät ole kehdanneet
tulla heittelemään ilkeitä kommenttejaan eli paljastamaan itseään
- tähän ketjuun. - Anonyymi00014
Sen voin sanoa käsi sydämellä etten ilkeile koskaan, siis en aloita kenellekään sanomalla pahasti. Sellaista tilannetta ei vaan tule.
Mutta jos joku tökkää minulle tärkeään asiaan, kuppi menee joskus nurin ja häpeän sitä monta päivää, että moiseen alennuin. Usein myös pyydän anteeksi maltin menetystäni.
En yleensä vastaa pahaan pahalla, huomaan että joku on huonolla tuulella, enkä yhtään lisää sitä tilaan, vaan olen hiljaa tai poistun paikalta. - Anonyymi00015
Kysyn aloittajalta, että mikä sai sinut tekemään tämän aloituksen?
Onko palstalla tavallista enemmän ilkeilyjä?
Vai onko niin, että niitä ilkeilyjä etsitään, että palstalla olisi "äksöniä"?
Vilpittömästi kysyn, koska en ole lukenut kuin ylimpänä olevien aloitusten viimeisimmät kommentit.- Anonyymi00016
Eikös joka palstalla ole ilkeilyä, katsoppas vaikka peiliin.
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Eikös joka palstalla ole ilkeilyä, katsoppas vaikka peiliin.
En näe peilistä palstoja!?
Olen 80+ palstalta lukenut ylimpänä olevien aloitusten viimeisimmät 2-3 kommenttia.
Kummallinen vastaus sinulta 00016/aloittaja? - Anonyymi00021
Anonyymi00018 kirjoitti:
En näe peilistä palstoja!?
Olen 80 palstalta lukenut ylimpänä olevien aloitusten viimeisimmät 2-3 kommenttia.
Kummallinen vastaus sinulta 00016/aloittaja?Soon naapurimaan asukas. Sotkee ja hämmentää.
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Soon naapurimaan asukas. Sotkee ja hämmentää.
Ei mikään ihme jos on. Ollut niitä hänen riitaisia aloituksia useampia tällä palstalla.
- Anonyymi00017
Olen kai sitten"vastarannan kiiski", koska olen useimmiten eri mieltä. Ihan sattuneesta syystä; jos kaikki ovat samaa mieltä, niin kukaan ei ole oikein mitään mieltä. Mutta riitelijää ja epäsopuisaa tyyppiä em. toimintatapa ei tarkoita.
- Anonyymi00019
Eri mieltä saa olla, mutta miksi pitää ilkeillä ? Kun on eri mieltä olisi myös asiallista
perustella miksi. - Anonyymi00023
Anonyymi00019 kirjoitti:
Eri mieltä saa olla, mutta miksi pitää ilkeillä ? Kun on eri mieltä olisi myös asiallista
perustella miksi.Joillekin on riitelyä pelkästään se, että toinen on eri mieltä.
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Joillekin on riitelyä pelkästään se, että toinen on eri mieltä.
Niin näyttää kyllä olevan, että erimielisyys koetaan riitelynä. Teilataan erimieltä oleva kirjoittaja hänen mielipiteensä lisäksi.
Tehdään jopa erillinen aloitus tuosta eriävästä mielipiteestä. Tuo trendi on ollut jo pidemmän aikaa. Onko kyseessä sama henkilö joka kerta, kuka tietää. Suvaitsemattomalta vaikuttaa.
Onko meidän ikäihmisten alistuttava hymistelemään ja pakkauduttava samaan muottiin. Ei kiitos! - Anonyymi00031
Anonyymi00024 kirjoitti:
Niin näyttää kyllä olevan, että erimielisyys koetaan riitelynä. Teilataan erimieltä oleva kirjoittaja hänen mielipiteensä lisäksi.
Tehdään jopa erillinen aloitus tuosta eriävästä mielipiteestä. Tuo trendi on ollut jo pidemmän aikaa. Onko kyseessä sama henkilö joka kerta, kuka tietää. Suvaitsemattomalta vaikuttaa.
Onko meidän ikäihmisten alistuttava hymistelemään ja pakkauduttava samaan muottiin. Ei kiitos!Kyllä täällä joku luulotautinen no. "tietää".
- Anonyymi00038
Anonyymi00023 kirjoitti:
Joillekin on riitelyä pelkästään se, että toinen on eri mieltä.
Jotkut ovat periaatteesta eri mieltä kuin muut, vaikka tietäisivät olevansa
väärässäkin. Onko se vahuudenseniiliyttä ? - Anonyymi00039
Anonyymi00024 kirjoitti:
Onko meidän ikäihmisten alistuttava hymistelemään ja pakkauduttava samaan muottiin. Ei kiitos!Ei sitä ole kukaan vaatinut.
- Anonyymi00060
Anonyymi00038 kirjoitti:
Jotkut ovat periaatteesta eri mieltä kuin muut, vaikka tietäisivät olevansa
väärässäkin. Onko se vahuudenseniiliyttä ?Woi olla, mutta se periaate saattaa syntyä siitä ajatuksesta, että mitään keskustelua ei aiheesta synny, ellei tule erilaista mielipidettä.
- Anonyymi00020
Kyllä tahdon ilkeillä. Kaikki on kotikasvatuksen seurausta ja yritin 22-25 vuotiaana tulla fiksummaksi, mutta ei onnistunut.
yritän joka päivä, vähän paremmin onnistuu kun olen saatu 80v rikki.
Onneksi jälkeläiset ovat jo fiksuja ja suvaitsevaisia. - Anonyymi00025
Tämähän on mainio tapa saada itsellensä kuuluisuutta,
Julkaisee profiilin,
Kertoo siinä kaikki salaisuutensa,
Haukkuu muut palstalla kirjoittavat, ja kuittaa ¤ Rekisteröidyllä ¤ nimimerkillään.
Esiintyy kuin kruunupää, kaiken tietää ja kaikkien pitää tietää mitä hän tietää tai luulee!
Kansa, ryntää tutkimaan ja huomaa ; "" Paljon piti melua tyhjästä, ontoksi jäi sisällyksellinen minuutensa, ""
Maine ja kunnia, kumpaa on hakenut täältä?
itselläni ei ole kumpaakaan rasitteina!- Anonyymi00026
Kyllä vain, olen samaa mieltä.
Nuo pahimmat ilkeilyt hän tekee anonyyminä.
Sen jälkeen, kun hän pesiytyi palstalle, ei yksikään aloitus ole ollut suojassa ilkeilyiltä. - Anonyymi00033
Jos nyt kuitenkin lakkaat liioittelemasta!
Olitko itse, joka sävelsi seuraavat viestit, jotka nyt ovat tarkan syynin alla:
Anonyymi00218
2026-05-22 16:58:20
::))))) Taisi tulla Rekatuille kiire hakea mitä tietoja heillä on jaettavaksi!
Kannattaa kurkata, ettei syytä muita hakkeroinnista,'Annoinpa teille
sellaista tietoa,josta on teille hyötyä,
Mutta en kerro enempää, tutkikaa, niin ei tarvii hutkia!
Ja kohta oli profiilini esillä.
Anonyymi00227
2026-05-22 17:30:01
UUSI
""""Juuri niin, katsopa mitä Ano 0218 tekee, tekee paljastuksia lisää,
tietoa kun on. Hän valmistelee Tellukan "erikoisoperaatiota",""""
VASTAAN Kommentiisi.
TÄSSÄ SINULLE SUORA LINKKI:
TÄHÄN ei tarvita TELLUKKAA, eikä muita soheltajia.
(-----linkki profiiliin---) - Anonyymi00040
Anonyymi00026 kirjoitti:
Kyllä vain, olen samaa mieltä.
Nuo pahimmat ilkeilyt hän tekee anonyyminä.
Sen jälkeen, kun hän pesiytyi palstalle, ei yksikään aloitus ole ollut suojassa ilkeilyiltä.Tarkoitatko kainuun narsistia ?
- Anonyymi00059
Anonyymi00040 kirjoitti:
Tarkoitatko kainuun narsistia ?
Huolehdi oma ongelmasi. Joku persoonallisuushäiriö on pakko olla, muuten ei tuollaisia postaile.
- Anonyymi00027
En mä vaan jaksa aina olla kiltti ja sopeutuvainen että välillä isän kanssa sarvet meillä molemmilla kolisee vastakkain. Se on elämää katsokaas.
- Anonyymi00028
Höh onko ihmiset robotteja ettei tunteet käy pinnassa koskaan? Joskus suuttuminen, joskus itku tai nauru jne. Eikö koskaan kukaan teistä suutu?
Ihailen ihmisiä jotka on lähinnä koko ajan tasapainoisia ja tyyniä. Minä en koko aikaa pysty olemahan semmone. - Anonyymi00034
Jos toinen osapuoli on ilkeä, ei itse tarvitse alkaa ilkeilemään. Se osoittaa sivitystä,
ettei alennu samalle tasolle sivistymättömän kanssa.
- Anonyymi00029
Minulle ei vi,,,tuilla takasin tulee että morgonit soi.
- Anonyymi00030
Äskenkin isän kaa sarvet kolisi yhtteen mut heti pyydettiin pian heti anteeksi ja ollaan taas sovussa. Pieni riita aika mitättömästä asiasta kuin ruoanlaitto kun minä tyhmä en uskonut isäni ehdotusta koska oletin ettei siitä tule mitään ruokaa että kuin söisi vain pelkkää lientä.
Sitten mä tokaisin isälleni "kah tyhmä minä senhän saa selville kun kokeilee sitä ruokaa että kannattaako sitä jatkossa enää valmistaa. Anteeksi tyhmyyteni , saanko anteeksi"
isä vasttaa "saat tietenkin anteeksi"
minä kun oletin että kalakeitosta tulee pelkkää ruotokeittoa kun valmistaa sillai että kalanperkeistä tekee kalaperunakeiton.- Anonyymi00037
Kalat tuoksui hyvälle ongittuina laiturilla kesäkuumalla.
- Anonyymi00035
Vastarannan Kiiski käyttää vihtaa.
- Anonyymi00036
Joo, bara bada bastu.
- Anonyymi00042
Ja täällä vihtahousu käyttää vastaa
- Anonyymi00041
Parempi laiha sopu kuin lihava riita.
- Anonyymi00043
Sopu sijaa antaa.
- Anonyymi00044
On ihmisiä, jotka hakevat hakemalla riitaa, kylvävät pahaa mieltä
ja tekevät kaikkensa, että saisivat muitten kesken riitaa aikaiseksi.
Tällaisia kieroja mieleltään sairaita ihmisiä on ainakin yksi Kainuussa.- Anonyymi00045
Koulukiusaajan tasoinen eläkeläinen.
- Anonyymi00047
Nyt olet kyllä erehtynyt, Moskovan Kremlissä se on!
- Anonyymi00048
Anonyymi00045 kirjoitti:
Koulukiusaajan tasoinen eläkeläinen.
Henkisesti kehittymätön ihminen.
- Anonyymi00058
Anonyymi00048 kirjoitti:
Henkisesti kehittymätön ihminen.
Ihan puhutte vain itsestänne. Yöäk.
- Anonyymi00049
Olen se vastarannan kiiski, persu, joka pilaan jokaisen ketjun
tyhmillä töksäytyksilläni, jotka eivät anna mitään lisäarvoa
keskusteluun, mutta en luonteelleni mitään voi. Olen katkera
ja ilkeä ihminen ja rasisti eikä minua voi mikään muuttaa.- Anonyymi00050
Onko lobotomiaa jo kokeiltu ?
- Anonyymi00051
Anonyymi00050 kirjoitti:
Onko lobotomiaa jo kokeiltu ?
Nää vasemmistoressukat hermoilee, kun eivät saa palstaa täytettyä kokonaan hallituksen mollauksillaan.
- Anonyymi00052
Millä lailla se helpottaa sinua, kun saat purettua ilkeyttäsi ja pahaa mieltäsi
ihmisiin, jotka eivät ole syypäitä sinun elämäsi epäonnistumiseen ?
- Anonyymi00053
Itseään voi kasvattaa. Sopuisammaksi voi kehittyä harjoittelemalla kuuntelua, tunteiden säätelyä ja empatiaa. Keskeistä on pyrkiä ymmärtämään toisten
näkökulmia, opetella joustavuutta eri tilanteissa ja kommunikoimaan
rakentavasti ja syyttelemättä.- Anonyymi00054
Eivät kaikki pysty kehittymään eivätkä itsekasvatukseen. Se vaatii älykkyyttä.
- Anonyymi00055
Anonyymi00054 kirjoitti:
Eivät kaikki pysty kehittymään eivätkä itsekasvatukseen. Se vaatii älykkyyttä.
Aloittaja ei tiedä, että sana .... sydämelle riittäisi aloitustekstissä!!
Mutta äly ei riittänyt ja piti laittaa KUVAT_
Ärsyttää nuo lapselliset kuvinjakajat, sanoja riittää kyllä kylelyihin, mutta siiten puhutaan itse piirroksilla, - Anonyymi00056
Anonyymi00055 kirjoitti:
Ärsyttää nuo lapselliset kuvinjakajat, sanoja riittää kyllä kylelyihin, mutta siiten puhutaan itse piirroksilla,Vastarannan kiiskeä ÄRSYTTÄÄ KAIKKI - näköjään.
- Anonyymi00064
Anonyymi00055 kirjoitti:
Ärsyttää nuo lapselliset kuvinjakajat, sanoja riittää kyllä kylelyihin, mutta siiten puhutaan itse piirroksilla,Kaikilla emojie-kuvilla kyllä kerrotaan jotakin. Toisilla kuvilla on ilmeet ja toiset kuvat kertovat ilman ilmettä asian ja / tai aiheen. Voin siis toivottaa sulle terveisiä joko sydämellä tai kakkakasalla.
- Anonyymi00065
Anonyymi00064 kirjoitti:
Kaikilla emojie-kuvilla kyllä kerrotaan jotakin. Toisilla kuvilla on ilmeet ja toiset kuvat kertovat ilman ilmettä asian ja / tai aiheen. Voin siis toivottaa sulle terveisiä joko sydämellä tai kakkakasalla.
Etkö osaa kirjoittaa sitä ?
- Anonyymi00067
Anonyymi00065 kirjoitti:
Etkö osaa kirjoittaa sitä ?
Osaan. Mutta ainakin kakkakasa on paljon helpompi lähettää kuvana kuin sanana. He-he.
- Anonyymi00057
Onkohan vaikea elää, kun ärsyyntyy kaikesta ?
- Anonyymi00061
Varmaankin on, koska ärsyyntyjät ovat aina pahalla tuulella,
kun kaikki ärsyttää. - Anonyymi00062
Täällä on pari, jolla on tosi vaikeaa . . .
- Anonyymi00063
Anonyymi00062 kirjoitti:
Täällä on pari, jolla on tosi vaikeaa . . .
Keskimääräistä lahjakkaampia tyyppejä kaikki sellaiset, jotka näkevät / osaavat nähdä ja kokea asioiden monet puolet. Se saattaa synnyttää myös ristiriitaisuutta, mutta ei tarkoita eikä tee ihmisestä riidanhaluista riiviötä. Vain vähän erilaisen, ehkä piirun verran paremman.
- Anonyymi00066
Sain kuulla olevani suosittu henkilö, vaikka tuskin henkilökohtaisesti tunnen montakaan tästä lähiseutuni ihmisjoukosta.
Kiitos, En etsi erikoisuuden asemaa, olen vain minä, jolla on ajatuksia, joista muutkin kiinnostuvat.
Määrätyistä syistä, tänne ei enempää, julkisuus ei ole tämän asian arvoinen, - Anonyymi00068
Miten voi olla suosittu jos ei edes tunne montaakaan ihmistä ?
Jos yksi ihminen sanoo, että olet suosittu tarkoittaako se, että on "suosittu" ?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t1901700Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää2591159Mulla ei ole Suomessa enää mitään
4 vuotta joutuu asumaan henkisessä vankilassa. Sitten voi muuttaa takaisin ulkomaille.180837- 43741
Provider miehistä..
Tietyt miehet puhuvat ilkeästi naisista, jotka haluavat elää miehen tuloilla. Eikö? Mutta miksi tietyt miehet siitä pah223738- 61728
Sinulle nainen
En ehkä koskaan osannut sanoa tätä oikein. Minun vaikeuteni luottaa liittyi ennen kaikkea menettämisen pelkoon. Siihen63705- 76628
Hei rakkaani.
Kohtaaminen lähestyy. Miten teemme sen? Kumpi ottaa yhteyttä vai törmäämmekö jossain sattumalta? Tuleva vaimosi50603Yt:t kunnassa päättyi
Oliko nämä tarpeelliset ja ratkeaako taloushuolet näiden avulla? Lehdessä ilmoitettujen lukujen perusteella lisää on tul70600- 40596
- 38593
Ethän voinut nainen tietää, että rikot rikotun
Omaa elämää taas mietin aamuyön tunteina. En vieläkään löytänyt muistin sokkeloista ainuttakaan onnen hetkeä. Kaipuu on68580- 31538
Gallup: Kansalaiset eivät usko velkajarruun
Puolet suomalaisista ei usko velkajarrun vaatimien sopeutusten toteutuvan, kertoo Iro Researchin kyselytutkimus. Kokoom60538Martsusta tuli leuhka
Ja ylimielinen. Hän ei nosta persettäkään ilmaseksi . Luulempa et nämä ei tee hyvää hyvinvointivalmennuksille.... Nannal182534- 85525
Tulisitpa käymään joskus vielä
Olisi niin kiva nähdä pitkästä aikaa. Oletko vielä joskus tulossa?... Niin monet muutoksen tuulet puhaltavat, olisi lohd23517Lämpimiä katseita aikoinaan vaihdettiin, siihen se sitten jäi
Sinulla uudet tuulet ja välttelet kohtaamistamme.30497- 6483