Mihin uskot?
===============================================================================================================================........ ,,,,,,
uskotko 2010 oikeasti mielikuvituksesi luomiin satuihin kultaharkkihin, laiffilan vaimoihin, varakas eläkeläinen, kun kaikki on todistetusti vain sinun sairaan pääsi tuotetta, ja jos todella olet thaimaassa, mikä on epätodennäköistä, kaikki kuvasi on vain varastettu jostain, uusimpana tämä osoiterekisteri juttu, outoa että vaimoni on asunut jo vuodesta 1999 samassa osoitteessa kuin minä, olet oikeasti hoidon tarpeessa.
MITEN POSSON MIELIKUVITUSYSTÄVÄ MUUTTUU TODELLISEKSI
10
56
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Olet siis Thaimaassa, Numba. Oletteko taas kolme kuukautta?
https://ibb.co/67PLRNM8- Anonyymi00002
Moi moi vaan Senssu.
Jep jep, mistä muuten sait tuon kuvan?
Kyllä on kainis. - Anonyymi00007
Laita tililleni kolme tonttua niin saat kolme yhteiskuvaa pähkinärinteestä jossa minä ja vaimoni, en tiedä miten vanha tuo kuva on, todennäköisesti vuosia, onko sinulla lupa sen levittämiseen.
- Anonyymi00008
Liekkö Posson ostamaa AliBaba kultaa kaulassa?
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Liekkö Posson ostamaa AliBaba kultaa kaulassa?
No maksatko sen 3 tonttua saat sillä kolme kuvaa, 1.5 tontulla saa yhden, kiinnostaako, vai huutelitko vain, tuskin sinulla on siihen edes varoja edes siihen tonttuun. Kyllä kaulakoru on ihan bangkokin chinatownista.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
No maksatko sen 3 tonttua saat sillä kolme kuvaa, 1.5 tontulla saa yhden, kiinnostaako, vai huutelitko vain, tuskin sinulla on siihen edes varoja edes siihen tonttuun. Kyllä kaulakoru on ihan bangkokin chinatownista.
Kettingit on myyty jo silloin kun piti päästä Suomeen. Rouva huomasi että on kusetettu taas kerran ja palasi nopeasti Thaimaahan. Toinen Posso vaatii rahaa että vaimo palaa ja toinen Posso vaatii lisää kuvia jotta voi ottaa omansa. Melkoisen veikeitä hillopossoja ilman hilloa ja ilman sokeria.
- Anonyymi00003
Onpa mielenkiintoista kaikki tämä, tosiaan ja todellisesti.
- Anonyymi00004
No niin, nyt se alkaa...
- Anonyymi00005
Mulla vähän viikinki verta suonissa nyt.. nyt paineita vähän nostaa.
- Anonyymi00006
Mutta mitä tekee Irak=
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751689- 241186
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as331084Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134916Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79608- 71577
- 49571
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32528- 55517
- 57502
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457- 34444
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 16409
- 82398