Miksi ruoka-avussa suositaan ukrainalaisia ja muun maalaisia paitsi meitä suomalaisia?
Ukrainalaiset rahtaa ruoka-apu paketit joko taloyhtiöiden jäteastioihinniinettä astiat pursuaa täytetä tai myyvät ne pois.
Suomalaiset saavat pärstäkertoimen mukaan hernekeittopurkin ja neljä viipaletta jotain tummaa leipää pakastimesta.
Joskus et saa mitään muuta kuin ivallista käytöstä seurakunnan työntekijöiltä.
Pyydän jämsänkosken ruoka-avun jakaajn vastaamaan kysymykseen suoraan eikä kiertelemällä.
Seurakunnan ruoka-apu
13
265
Vastaukset 13
- Anonyymi00001
Se on oikein teille ryönintien spuget vieraat ensin
- Anonyymi00002
Ukrainalaiset saavat monelta paikasta ruokaapua kaikkien muidentukien lisäksi... Takas koko porukka HETI ei koko Ukrainassa sotaa ole ja itsehhän ovat syyllisiä maidanin vallankumouksesta lähtien...
- Anonyymi00003
Katos oikeen kun ottaa taas pattiin kääkö katteeks toiset saa sinä et
- Anonyymi00004
Olisiko ehkä vika sinussa?
- Anonyymi00006
Kyllä suosimme ulkolaisia.Aina annamme paremman paketin ja usein kassissa myös ostokortteja.Pitää siunaten ymmärtää että rankat kokemukset esim sodan kauhut estävät elannon hankkimisen.
- Anonyymi00007
Ja purra munkkia
- Anonyymi00008
Antaminen on kahden kaupaa.😊
- Anonyymi00013
Nämä jämsän seudulla olevat ukrainalaiset eivät ole sotaa nähneetkään.
- Anonyymi00009
Onko suomalainen joka tätä ihmettelee, ei.
- Anonyymi00010
Tulevaisuutemme on ulkomaalaisten varassa.Kerrassaan ihanaa että kansamme risteytyy,monikulttuuristuu ja vahvistuu..Tulevassa maailmassa ei sodita vaan rakastetaan.Ollaan kaikki yhtä!
- Anonyymi00011
urkaina first
- Anonyymi00012
Ua porukalle vain etumatkaa kotio päin.
Ajavat meidätkin sotaan.- Anonyymi00015
Oletko rasisti?Kun heitä nyt autetaan auttavat he myöhemmin meitä!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105807En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493