Hei!
Onko kellään kokemusta ko lääkkeestä unettomuuteen?
Olen lukenut auttavan aamuöisiin heräilyihin pienellä annostuksella
Doxepiini pienellä annostuksells
3
<50
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
Annos 3-6mg on unettomuuteen paljon käytetty, auttaa, muttei ole ihmelääke. Kannattaa kokeilla, kaikki kun on yksilöllistä. Itsekin tuota käytän, ja hyvin nukahdan, myös aamulla jatkaisin helposti unea jopa 8 tunnin jälkeen, jos vain voisi, mutta yöllä herään myös 3-4 kertaa vessaan ja päälle ainakin 5 kertaa muuten vain, tosin syy voi kuitenkin olla alkava diabetes, mikä minulla jo todettu, kestää kuitenkin aina pitkään nukahtaa uudelleen.
- Anonyymi00002
Aamuöinen heräily on yleinen uniapnean oire. Jos sinulla on unipanea niin doksepiini voi pahentaa unipanee ja hengityskatkoksia.
- Anonyymi00003
Täytyy ehkä puhua asiasta terkkarissa. Olen kylläkin 67 v nainen, joten ikäkin saattaa vaikuttaa aamuyön heräilyihin.
Kiitos vastauksista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 3402705
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i1762035- 341722
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2791547- 531075
Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa269912Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤248786- 59683
- 40565
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell46551