Hei!
Onko kellään kokemusta ko lääkkeestä unettomuuteen?
Olen lukenut auttavan aamuöisiin heräilyihin pienellä annostuksella
Doxepiini pienellä annostuksells
3
<50
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
Annos 3-6mg on unettomuuteen paljon käytetty, auttaa, muttei ole ihmelääke. Kannattaa kokeilla, kaikki kun on yksilöllistä. Itsekin tuota käytän, ja hyvin nukahdan, myös aamulla jatkaisin helposti unea jopa 8 tunnin jälkeen, jos vain voisi, mutta yöllä herään myös 3-4 kertaa vessaan ja päälle ainakin 5 kertaa muuten vain, tosin syy voi kuitenkin olla alkava diabetes, mikä minulla jo todettu, kestää kuitenkin aina pitkään nukahtaa uudelleen.
- Anonyymi00002
Aamuöinen heräily on yleinen uniapnean oire. Jos sinulla on unipanea niin doksepiini voi pahentaa unipanee ja hengityskatkoksia.
- Anonyymi00003
Täytyy ehkä puhua asiasta terkkarissa. Olen kylläkin 67 v nainen, joten ikäkin saattaa vaikuttaa aamuyön heräilyihin.
Kiitos vastauksista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 981201
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku86817Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella29761- 64677
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93606- 31593
- 18548
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist15531Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43513- 10466