Siihen ei sen kummempaa sanomista. Hiljakseen ote kirpoaa.
He alkavat kuolla hiljakseen pois
16
82
Vastaukset
- Anonyymi00001
Parikytä vuotta hilluvat vielä.
Ketkä he, kaikkihan me ajallaan kun se tulee. 0letko aloittaja aikonut jäädä?
- Anonyymi00002
Moni on hiipunut pois 65-80 ikävuoden välillä.
- Anonyymi00003
Isonvihan ajalla leuat ei kehittyneet nelinkertaisiksi. Pääministeri Petteri Orpo nosti esiin idean opaskirjasta droonitilanteisiin toukokuun lopussa. Kuva kokoomuksen kesäkuun alun puoluekokouksesta.
- Anonyymi00004
Heidän lisäksi myös me hiljakseen, ja sitte saunaan.
- Anonyymi00006
Muistan kun maalla kuolleet vietiin kunniapaikkaan riiheen tekeytymään hautausta varten joskus 1950 luvulla. Oli isoissa taloissa trenkmiehenä.
Yks landen ikäduunari sai meillä tämän kunnian. Soli isoissa taloissa Vaatimattomat hautajaiset meillä pilettih. talviai. Tiina-muori niin miestään suri..
En muist enää sitä sanaa... hyyryläisen olliit, pompsaht mieleen.
- Anonyymi00005
Vihreet koulee nourena ja siksi vanoavat eläkkeitä!
- Anonyymi00007
Ketkä "he" ? Etkö jaksa vai osaa jatkaa tarinaasi? Junalauta.
- Anonyymi00008
Luoja armahtaa kaiken ikäisiä, vauvasta vaariin.🪐
- Anonyymi00009
Niinhän se käy jokaiselle aikanaan. Eikä siinä mitään, ei tänne ole ikuisiksi ajoiksi tultu.
- Anonyymi00010
Kaikki loppuu, keskustelutkin, kun mitään ei aloittaja keskuste, kiittää vain ystäviä,
Onhan sekin jonkinlaista hengissäpitämistä koplalle jonka istujat on kadonneet parempiin paikkoihin..
Siellä kiitellään rekattuja, kiitos ja kiitos , se puhu tääs kivpja, mutta eipä kerro mitä kivoja kertoivat, kun puhuu vain omistaa,
Päiväkirjana menee, itselleen, muuten kuulumiset ei kiinnosta.
Rauha maassa, nut tule Juhannus, ja lavatanssien parasta kulta aikaa-
Telkkarissakin aattona tanssitaan""" - Anonyymi00011
Kuinkahan paljon 80+ palstan kommentit ja peukutukset putosivat, kun alkoi tämä poistokeissi.
Luulen, että aika moni on siirtynyt muihin formaatteihin. Ja kato käy edelleen, joten...- Anonyymi00012
Kun aito sananvapaus on poistettu ja vain teeskentely sallittu. Eikä moni kauan aikaa viitsi.
Suomen liityttyä NATO:on tulivat voimaan meille vieraat USA:n lait. Emme elä enää Suomessa. Nyt Ruotsin lisäksi meitä hallitsee paskaksi alasajettu Länsi.
Ihmisiä bannataan, kertomatta bannatulle edes syytä.
Sitten kun mennään jo avoimesti muunkulttuurisesti, kielletään kait tietyt puolueetkin.
Itse kirjoittelen täällä jo harvemmin. On elämässä vielä muutakin olemista ja tekemistä. Ja melko pianhan täältä muutoinkin jo "pääsee pois". "Vanhainkotina" ehkä vapaasti uskaltaa ajatteleville perinteinen Dragsvikin kivikellarin lattia?
Tammisaarelle! 🍻
https://www.youtube.com/watch?v=3XrdNZ61wvA
*
- Anonyymi00013
Muistaako joku iäkkäämpi ihmiin tämän hienon muinaisen musakappaleen; vielä muistan sen ... rannan Riogranden.
Oikea korvamato hyvällä tavalla. Muistihärö estää muistanasta biisin sanoja, mutta hieno se on.
Iglu huikein sen rannalla on... pompsahti mieleen. Sävelmä soi mielessäin tästä lähin usein.
. viiskytlukulainen.- Anonyymi00014
Tässä taitaa olla sun Riogrande
Tapio Rautavaaran esittämänä,,,
https://www.youtube.com/watch?v=T8Mq1pHP-J4&list=RDT8Mq1pHP-J4&start_radio=1
- Anonyymi00015
Jossittelu saa tehtyä kunnolla aloitusta ei kannata tuollaista kosta eisrlviä mitä mikä ?
Eikö 80v osaa enää muodostaa kuono lauseita?
Epämääräiset huutelut pitäisi jättää huomiotta.
Ei olla ajatusten lukijoita mutä tarkoitettiin.
Tehkää ymmärrettävä aloitus! Näitä tinkiä on eniten 80v
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1531387
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3231008- 43865
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html148665- 33651
- 38607
- 52561
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528548Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44511- 107508