He alkavat kuolla hiljakseen pois

Anonyymi-ap

Siihen ei sen kummempaa sanomista. Hiljakseen ote kirpoaa.

16

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Parikytä vuotta hilluvat vielä.

    • Ketkä he, kaikkihan me ajallaan kun se tulee. 0letko aloittaja aikonut jäädä?

    • Anonyymi00002

      Moni on hiipunut pois 65-80 ikävuoden välillä.

    • Anonyymi00003

      Isonvihan ajalla leuat ei kehittyneet nelinkertaisiksi. Pääministeri Petteri Orpo nosti esiin idean opaskirjasta droonitilanteisiin toukokuun lopussa. Kuva kokoomuksen kesäkuun alun puoluekokouksesta.

    • Anonyymi00004

      Heidän lisäksi myös me hiljakseen, ja sitte saunaan.

      • Anonyymi00006

        Muistan kun maalla kuolleet vietiin kunniapaikkaan riiheen tekeytymään hautausta varten joskus 1950 luvulla. Oli isoissa taloissa trenkmiehenä.
        Yks landen ikäduunari sai meillä tämän kunnian. Soli isoissa taloissa Vaatimattomat hautajaiset meillä pilettih. talviai. Tiina-muori niin miestään suri..

        En muist enää sitä sanaa... hyyryläisen olliit, pompsaht mieleen.


    • Anonyymi00005

      Vihreet koulee nourena ja siksi vanoavat eläkkeitä!

    • Anonyymi00007

      Ketkä "he" ? Etkö jaksa vai osaa jatkaa tarinaasi? Junalauta.

    • Anonyymi00008

      Luoja armahtaa kaiken ikäisiä, vauvasta vaariin.🪐

    • Anonyymi00009

      Niinhän se käy jokaiselle aikanaan. Eikä siinä mitään, ei tänne ole ikuisiksi ajoiksi tultu.

    • Anonyymi00010

      Kaikki loppuu, keskustelutkin, kun mitään ei aloittaja keskuste, kiittää vain ystäviä,
      Onhan sekin jonkinlaista hengissäpitämistä koplalle jonka istujat on kadonneet parempiin paikkoihin..
      Siellä kiitellään rekattuja, kiitos ja kiitos , se puhu tääs kivpja, mutta eipä kerro mitä kivoja kertoivat, kun puhuu vain omistaa,
      Päiväkirjana menee, itselleen, muuten kuulumiset ei kiinnosta.

      Rauha maassa, nut tule Juhannus, ja lavatanssien parasta kulta aikaa-

      Telkkarissakin aattona tanssitaan"""

    • Anonyymi00011

      Kuinkahan paljon 80+ palstan kommentit ja peukutukset putosivat, kun alkoi tämä poistokeissi.
      Luulen, että aika moni on siirtynyt muihin formaatteihin. Ja kato käy edelleen, joten...

      • Anonyymi00012

        Kun aito sananvapaus on poistettu ja vain teeskentely sallittu. Eikä moni kauan aikaa viitsi.

        Suomen liityttyä NATO:on tulivat voimaan meille vieraat USA:n lait. Emme elä enää Suomessa. Nyt Ruotsin lisäksi meitä hallitsee paskaksi alasajettu Länsi.

        Ihmisiä bannataan, kertomatta bannatulle edes syytä.

        Sitten kun mennään jo avoimesti muunkulttuurisesti, kielletään kait tietyt puolueetkin.

        Itse kirjoittelen täällä jo harvemmin. On elämässä vielä muutakin olemista ja tekemistä. Ja melko pianhan täältä muutoinkin jo "pääsee pois". "Vanhainkotina" ehkä vapaasti uskaltaa ajatteleville perinteinen Dragsvikin kivikellarin lattia?

        Tammisaarelle! 🍻
        https://www.youtube.com/watch?v=3XrdNZ61wvA
        *


    • Anonyymi00013

      Muistaako joku iäkkäämpi ihmiin tämän hienon muinaisen musakappaleen; vielä muistan sen ... rannan Riogranden.
      Oikea korvamato hyvällä tavalla. Muistihärö estää muistanasta biisin sanoja, mutta hieno se on.
      Iglu huikein sen rannalla on... pompsahti mieleen. Sävelmä soi mielessäin tästä lähin usein.
      . viiskytlukulainen.

    • Anonyymi00015

      Jossittelu saa tehtyä kunnolla aloitusta ei kannata tuollaista kosta eisrlviä mitä mikä ?
      Eikö 80v osaa enää muodostaa kuono lauseita?
      Epämääräiset huutelut pitäisi jättää huomiotta.
      Ei olla ajatusten lukijoita mutä tarkoitettiin.
      Tehkää ymmärrettävä aloitus! Näitä tinkiä on eniten 80v

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      153
      1387
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      323
      1008
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      865
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      148
      665
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      651
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      607
    7. 52
      561
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      548
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      508
    Aihe