Tubesuositus: Amala Ekpunobi
Elliot Pagen käsitys maskuliinisuudesta... on suorastaan naisellinen.
https://youtu.be/BbOeCSGR8ik?si=RjFgfp_6umZE7HqR
Yksi esimerkki turhista lesbonaisten transiuttamisista. Kuka on vakuuttunut hänen mieheydestään ja onnellisuudestaan transition jälkeen. Anyone?
Elliot Pagen käsitys maskuliinisuudesta
3
120
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
Transseksuaalillakin on yhtä lailla oma näkemys siitä, että millä lailla se maskuliinisuus tulee esiin luontaisesti. On olemassa variaatioita, joita heteroseksuaalit eikä lesbot tule ajatelleeksi!
- Anonyymi00002
En katsonut tuota videota enkä ole seurannut ko.henkilön prosessia, mutta näin itse t-taustaisena miehenä (prosessin kävin 90-luvulla) jaksaa aina hämmästyttää, kuinka nimenomaan lesbojen joukosta löytyy paljon niitä, jotka ovat arvostelemassa transmiesten maskuliinisuutta tai vaihtoehtoisesti sen puutetta. Moni lesbo nimenomaan pyrkii rikkomaan sukupuolistereotypioita ja julistaa, kuinka jokainen saa olla aivan juuri sellainen nainen tai mies kuin on - mutta transmiesten sitten pitäisi olla juuri tietynlaisia tai muuten eivät ole tarpeeksi vakuuttavia miehiä tai sitten jos ovat, he ylikompensoivat.
- Anonyymi00003
Tämä minuakin ihmetyttää. Etenkin kun samalla näkee myös väitteitä, että transnainen tai -mies on vain sukupuolistereotypioiden ja -roolien uhri, joka transitioitui koska ei tajunnut että olisi ihan hyvin voinut olla poikatyttö tai feminiininen poika. Tuntuu että olisit vaikka miten päin niin joku kyllä löytää valittamisen aihetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761540
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.99748En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483