Löytyykö Porista toista yli 50v tavallista miestä kaveriksi,seikkailuun ihan mitä vaan
Ootko sinäkin Salas homo
6
66
Vastaukset
- Anonyymi00001
Minä olen julkisesti hetero. Kerron nyt totuuden. Peniksesi surkastuu irti ja peräaukkosi menee umpeen. Suusi sulkeutuu. Et voi harjoittaa minkäänlaista yhdyntää ennen kuin lopetat synnin teon. Lue Raamattua ja eheydy!
- Anonyymi00002
Juuri näin. Ei kuulu penis miehen reikään. Vain hetero voi pelastaa kansan tuholta!
- Anonyymi00003
Herra Jumala sanoo: "Homous on saastainen synti ja häpeä! Minä en homoja taivaaseen päästä."
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Herra Jumala sanoo: "Homous on saastainen synti ja häpeä! Minä en homoja taivaaseen päästä."
On teillä ainakin mielikuvitusta.
- Anonyymi00004
Gay haluaa sen juuri noin. Raamattua voi lukea omaksi iloksi ja lohduttautuakseen ettei ole yksin. Marketista saa jo hyvän liukkarin.
- Anonyymi00007
Miksi gay ei uskalla olla oma itsensä? Ja yrittää sen varjolla olla naisen ystävä? Ei naiset halua gaymiehestä ystävää!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952043
- 1331138
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34721ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522