26"/27"LCD-TV olis hankintalistalla ja suosikiks ainakin ns. "paperilla" on muodostumassa Sharp Aquos LC-26GA5E. Verkkokaupasta ja Pixmaniasta lähtee alle tonnilla. Hyvät kontrastit (800:1) sun muut. Ainoastaan liitäntöjen määrä hieman on jäänyt askarruttamaan. Ja nyt kysynkin onko kellään kokemusta kyseisestä laitteesta ja onko tietoa missä näitä pelejä pääsis katselemaan, kun Ruoholahden Verkkokaupassa ei ollu näytillä.
Sharp LCD-TV kokemuksia?
bellboy
4
4168
Vastaukset
- Juha
TM testissä oli keskiryhmässä.
- vaan
Vielä kun selviäis missä niitä saa käydä ihan livenä kattomassa olis hyvä.
- Juha
vaan kirjoitti:
Vielä kun selviäis missä niitä saa käydä ihan livenä kattomassa olis hyvä.
Valitan en voi auttaa koska asun Tampereella. Itse katsoin sitä Tampereen Tuomiokirkonkadun Teknisillä. Ehkä sitä löytyy myös Helsinkin Tekniset liikkeistä.
- Bellboy
Juha kirjoitti:
Valitan en voi auttaa koska asun Tampereella. Itse katsoin sitä Tampereen Tuomiokirkonkadun Teknisillä. Ehkä sitä löytyy myös Helsinkin Tekniset liikkeistä.
Kiitokset. Etsintä jatkuu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693