Kaukopää haisee

Anonyymi-ap

Ajoimme Kaukopään ohi tänään. Haju on samanlainen kuin 30 vuotta sitten. Uskomatonta, että vielä 2026 tulee tehtaista tuollaista päästöä.

36

288

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Totta. Viime aikoina on ollut hirveä käry.

      • Anonyymi00013

        Kansallisihme, joka ei katoa sitten millään.


    • Anonyymi00002

      Selitykseksi ei kelpaa se että raha se vaan haisee. Ei meikäläisen rahat ainakaan haise noin pahalle.

      • Anonyymi00003

        SHIT !


    • Anonyymi00004

      Hyvä on haju!

    • Anonyymi00005

      Pinkka nousee taas pyhinä!

      • Anonyymi00009

        Mt tulee ja karuselliportti vinkuu kierroksia.


    • Anonyymi00006

      Siinä saa vuoksenniskalaiset haistella kaukopään käryjä olkaa hyvä.

      • Anonyymi00007

        Ja Ramtownnin pulit.


      • Anonyymi00010

        Vuoksenniskalaiset ovat aina vaikeina myöntämään hajujen haittoja.


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Vuoksenniskalaiset ovat aina vaikeina myöntämään hajujen haittoja.

        Se on vaikea myöntää olevansa väärässä niskalaiset eivät sitä ymmärrä.


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Vuoksenniskalaiset ovat aina vaikeina myöntämään hajujen haittoja.

        Hankala myöntää sillä joutuisi kertomaan sen et on tehnyt virhe valinnan asuinpaikan suhteen.


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Hankala myöntää sillä joutuisi kertomaan sen et on tehnyt virhe valinnan asuinpaikan suhteen.

        Omien virheiden myöntäminen ei onnistu vuoksenniskalaisille näköjään. Toisten mollaaminen onnistuu kyllä.


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Ja Ramtownnin pulit.

        Rämpsälässä kunnon lipeä meesa käryt. En kyl muuttas.


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Rämpsälässä kunnon lipeä meesa käryt. En kyl muuttas.

        Jos rautionkylässä käryää niin onko parempi asua niskalla ja haistella kaukopään käryjä sillä verukkeellä et rautionkylässä haisee enemmä?

        Taidat olla niitä ihmisiä mitkä maksaa 500 euroa siitä et naapuri ei saa 400 euroa.


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Jos rautionkylässä käryää niin onko parempi asua niskalla ja haistella kaukopään käryjä sillä verukkeellä et rautionkylässä haisee enemmä?

        Taidat olla niitä ihmisiä mitkä maksaa 500 euroa siitä et naapuri ei saa 400 euroa.

        Ei lisättävää


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Jos rautionkylässä käryää niin onko parempi asua niskalla ja haistella kaukopään käryjä sillä verukkeellä et rautionkylässä haisee enemmä?

        Taidat olla niitä ihmisiä mitkä maksaa 500 euroa siitä et naapuri ei saa 400 euroa.

        Hyvin sanottu kateus pitää ansaita.


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Omien virheiden myöntäminen ei onnistu vuoksenniskalaisille näköjään. Toisten mollaaminen onnistuu kyllä.

        Harva palstalla myöntää omat virheensä asu sitten niskalla tahi jakolassa.


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Harva palstalla myöntää omat virheensä asu sitten niskalla tahi jakolassa.

        Gutzeitin herraskansa asuu Ramptownissa ta Petsamossa.


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Harva palstalla myöntää omat virheensä asu sitten niskalla tahi jakolassa.

        Itse asun kyllä paajalassa mikäli se nyt jota kuta kiinnostaa?


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Itse asun kyllä paajalassa mikäli se nyt jota kuta kiinnostaa?

        Muuta Karhumäflle niin kuulut Gutzeitin eliittiin.


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Muuta Karhumäflle niin kuulut Gutzeitin eliittiin.

        Korkki kiinni!


      • Anonyymi00026

        Eivät he osaa myöntää asiaa selitetään ei kaukopää käryä.


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Eivät he osaa myöntää asiaa selitetään ei kaukopää käryä.

        Omia virheitä ei osata myöntää siitä se johtuu.


      • Anonyymi00029
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Harva palstalla myöntää omat virheensä asu sitten niskalla tahi jakolassa.

        Mitä ihmettä jakola kuuluu keskusteluun jos puhutaan vuoksenniskasta?


      • Anonyymi00031
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        Mitä ihmettä jakola kuuluu keskusteluun jos puhutaan vuoksenniskasta?

        Aloitus on Kaukopäästä ja lähti palstan tavan mukaan rönsyilemään, joten mielipiteeni lienee sallittua?


      • Anonyymi00033
        Anonyymi00031 kirjoitti:

        Aloitus on Kaukopäästä ja lähti palstan tavan mukaan rönsyilemään, joten mielipiteeni lienee sallittua?

        Puhuttiin siitä et kaukopään käryt haisevat myös vuoksenniskalla.


      • Anonyymi00038
        Anonyymi00033 kirjoitti:

        Puhuttiin siitä et kaukopään käryt haisevat myös vuoksenniskalla.

        Aivan ei kaukopään käryt haise toisella puolen kaupunkia


    • Anonyymi00012

      Vetele vaan, ei siinä luita ole.

      • Anonyymi00022

        Vetele guivat🤣


    • Anonyymi00028

      Raha se siellä haisee näin se on ollut jo 100-vuotta.

    • Anonyymi00030

      Kalu haisee

      • Anonyymi00032

        Pese poika vehkees .


    • Anonyymi00034

      Vuoksenniskalla asuu kaikki päälliköt👌

      • Anonyymi00035

        Jos ne on pääliköitä ni meikä on SuperHessu.


      • Anonyymi00039

        Päälliköt istuu kusisuihkulähteen penkillä.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1087
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      860
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      825
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      68
      559
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Jos saisit olla

      Kaivattusi kanssa päivän niin mitä tekisit?
      Ikävä
      50
      463
    Aihe