Ajoimme Kaukopään ohi tänään. Haju on samanlainen kuin 30 vuotta sitten. Uskomatonta, että vielä 2026 tulee tehtaista tuollaista päästöä.
Kaukopää haisee
36
288
Vastaukset
- Anonyymi00001
Totta. Viime aikoina on ollut hirveä käry.
- Anonyymi00013
Kansallisihme, joka ei katoa sitten millään.
- Anonyymi00002
Selitykseksi ei kelpaa se että raha se vaan haisee. Ei meikäläisen rahat ainakaan haise noin pahalle.
- Anonyymi00003
SHIT !
- Anonyymi00004
Hyvä on haju!
- Anonyymi00005
Pinkka nousee taas pyhinä!
- Anonyymi00009
Mt tulee ja karuselliportti vinkuu kierroksia.
- Anonyymi00006
Siinä saa vuoksenniskalaiset haistella kaukopään käryjä olkaa hyvä.
- Anonyymi00007
Ja Ramtownnin pulit.
- Anonyymi00010
Vuoksenniskalaiset ovat aina vaikeina myöntämään hajujen haittoja.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Vuoksenniskalaiset ovat aina vaikeina myöntämään hajujen haittoja.
Se on vaikea myöntää olevansa väärässä niskalaiset eivät sitä ymmärrä.
- Anonyymi00014
Anonyymi00010 kirjoitti:
Vuoksenniskalaiset ovat aina vaikeina myöntämään hajujen haittoja.
Hankala myöntää sillä joutuisi kertomaan sen et on tehnyt virhe valinnan asuinpaikan suhteen.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Hankala myöntää sillä joutuisi kertomaan sen et on tehnyt virhe valinnan asuinpaikan suhteen.
Omien virheiden myöntäminen ei onnistu vuoksenniskalaisille näköjään. Toisten mollaaminen onnistuu kyllä.
- Anonyymi00016
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ja Ramtownnin pulit.
Rämpsälässä kunnon lipeä meesa käryt. En kyl muuttas.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Rämpsälässä kunnon lipeä meesa käryt. En kyl muuttas.
Jos rautionkylässä käryää niin onko parempi asua niskalla ja haistella kaukopään käryjä sillä verukkeellä et rautionkylässä haisee enemmä?
Taidat olla niitä ihmisiä mitkä maksaa 500 euroa siitä et naapuri ei saa 400 euroa. - Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Jos rautionkylässä käryää niin onko parempi asua niskalla ja haistella kaukopään käryjä sillä verukkeellä et rautionkylässä haisee enemmä?
Taidat olla niitä ihmisiä mitkä maksaa 500 euroa siitä et naapuri ei saa 400 euroa.Ei lisättävää
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Jos rautionkylässä käryää niin onko parempi asua niskalla ja haistella kaukopään käryjä sillä verukkeellä et rautionkylässä haisee enemmä?
Taidat olla niitä ihmisiä mitkä maksaa 500 euroa siitä et naapuri ei saa 400 euroa.Hyvin sanottu kateus pitää ansaita.
- Anonyymi00020
Anonyymi00015 kirjoitti:
Omien virheiden myöntäminen ei onnistu vuoksenniskalaisille näköjään. Toisten mollaaminen onnistuu kyllä.
Harva palstalla myöntää omat virheensä asu sitten niskalla tahi jakolassa.
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Harva palstalla myöntää omat virheensä asu sitten niskalla tahi jakolassa.
Gutzeitin herraskansa asuu Ramptownissa ta Petsamossa.
- Anonyymi00023
Anonyymi00020 kirjoitti:
Harva palstalla myöntää omat virheensä asu sitten niskalla tahi jakolassa.
Itse asun kyllä paajalassa mikäli se nyt jota kuta kiinnostaa?
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Itse asun kyllä paajalassa mikäli se nyt jota kuta kiinnostaa?
Muuta Karhumäflle niin kuulut Gutzeitin eliittiin.
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Muuta Karhumäflle niin kuulut Gutzeitin eliittiin.
Korkki kiinni!
- Anonyymi00026
Eivät he osaa myöntää asiaa selitetään ei kaukopää käryä.
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Eivät he osaa myöntää asiaa selitetään ei kaukopää käryä.
Omia virheitä ei osata myöntää siitä se johtuu.
- Anonyymi00029
Anonyymi00020 kirjoitti:
Harva palstalla myöntää omat virheensä asu sitten niskalla tahi jakolassa.
Mitä ihmettä jakola kuuluu keskusteluun jos puhutaan vuoksenniskasta?
- Anonyymi00031
Anonyymi00029 kirjoitti:
Mitä ihmettä jakola kuuluu keskusteluun jos puhutaan vuoksenniskasta?
Aloitus on Kaukopäästä ja lähti palstan tavan mukaan rönsyilemään, joten mielipiteeni lienee sallittua?
- Anonyymi00033
Anonyymi00031 kirjoitti:
Aloitus on Kaukopäästä ja lähti palstan tavan mukaan rönsyilemään, joten mielipiteeni lienee sallittua?
Puhuttiin siitä et kaukopään käryt haisevat myös vuoksenniskalla.
- Anonyymi00038
Anonyymi00033 kirjoitti:
Puhuttiin siitä et kaukopään käryt haisevat myös vuoksenniskalla.
Aivan ei kaukopään käryt haise toisella puolen kaupunkia
- Anonyymi00012
Vetele vaan, ei siinä luita ole.
- Anonyymi00022
Vetele guivat🤣
- Anonyymi00028
Raha se siellä haisee näin se on ollut jo 100-vuotta.
- Anonyymi00030
Kalu haisee
- Anonyymi00032
Pese poika vehkees .
- Anonyymi00034
Vuoksenniskalla asuu kaikki päälliköt👌
- Anonyymi00035
Jos ne on pääliköitä ni meikä on SuperHessu.
- Anonyymi00039
Päälliköt istuu kusisuihkulähteen penkillä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911087
- 123860
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103825"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 68559
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
- 50463