Joku ylläpitotoimi varmaan tehty koodarien toimesta Ratkojat -palvelussa. Ei ole SQL-lausekkeiden viilailu juhannusviikolla ihan onnistunut.
Nyt ruksattava vaihtoehto "Ryhmittely" ei toimi oikein, sanat vasemmalta puuttuvat kokonaan.
Ratkojat saitti koodattu rikki
5
105
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Tuollaisesta pitäisi lähettää viesti ylläpitäjälle.
- Anonyymi00002
Huuhaata ei tämä kiinnosta. Tuskin ylläpitäjiäkään, ellei se merkitse tulonmenetystä.
- Anonyymi00003
Eivät tunnu vastaavan meileihin, eikä muutenkaan ole kiinnostusta korjata. Kokkotulilla ryyppäämässä varmaan jo koko porukka tuolta.
- Anonyymi00004
Koko maanantaipäiväkin jo mennyt, mutta Ratkojat-saitin miljonääriomistajat eivät vaivaudu korjaamaan sivustoansa.
Jos olisi olemassa joku kilpaileva vastaava sivusto, niin siirtyisin heti sinne, ja alkaisin katsella niiden sivuston mainoksia jatkossa. Eihän tällainen löysäily ole mistään kotoisin. - Anonyymi00005
No nyt ne juhannusjuopotelleet äijät on tiistaina lopultakin saaneet raahauduttua työmaillensa.
SQL-koodin lorjaus tuskin kesti 5 minuuttia kauempaa, koska mokavika oli niin selkeä ja ilmeinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921582
- 831062
- 68985
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su385981Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177924- 94851
- 64633
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60622Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta170603- 37598