Jämsän kielteisyys?

Anonyymi-ap

Miksi Jämsä on niin kielteinen ja riitainen? Tätäkin palstaa hetken selatessa negaa yms. on silmiinpistävän paljon. Miksi?

19

255

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

      siihen laivaan vois kairata glory holezin,sano toki...

    • Anonyymi00004

      Koska se on munkin purijoiden ghetto sisäänpäin lämpiävä takapajula

      • Anonyymi00005

        Jaa, Niuvanniemen elättikin kilahti! 🚑


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Jaa, Niuvanniemen elättikin kilahti! 🚑

        Katos niinhän tuota teit saako niuviksessa purra munkkia


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Katos niinhän tuota teit saako niuviksessa purra munkkia

        Siellä saat vain muikkuja ja kalakukkoa! Hyvää ruokahalua!


    • Anonyymi00008

      Liittyiskö kevään 1918 tapahtumiin?

      • Anonyymi00009

        Tai toisen maailmansodan karjalaisten uudelleen asuttamiseen?


    • Anonyymi00010

      Jämsä on vanha maatalouspitäjä, joka kasvoi maanviljelyllä. Jämsänjoki päijänteelle toi laivarahtia ja kauppa se oli joka kannatti seppolassa.

      Maatiloilla oli palvelusväkeä ja torppareita.
      1918 kevät karsi jyvät akanoista.
      Sitten tuli suomen itsenäistyminen ja torpparit sai isännyyden maatilkkuunsa.

      Puukilan torppa suomen viimeinen hajotettiin häädöllä1970 luvun lopulla.

      Sitten oli suomen lyhytikäisin paperitehdas.

    • Anonyymi00011

      Katso minkä tahansa kunnan palstaa, samaa häiriköintiä. Tämä on tärkeätä avohoitoa monille. Muuten voisivat purkaa oloaan missä vaan. Monet häiriköt eivät edes liity Jämsään mitenkään. Terv ex ylläpito

      • Anonyymi00012

        Hehehee siinäpä itse avohoito tapaus pätemässä ja niitä jämsässä riittää


    • Anonyymi00013

      Täällä ei uhkailla töillä, joten pientä negaa kyllä kestää :)

    • Anonyymi00014

      Työttömyys on vähentynyt Jämsässä kertoi pienlehti. Tämä on hyvä uutinen, koska orastavaa kasvua on näkyvissä :)

      • Anonyymi00015

        Kyllä kun kaikki on jämpsän portissa puremassa munkkia


    • Anonyymi00016

      "Katso minkä tahansa kunnan palstaa, samaa häiriköintiä. Tämä on tärkeätä avohoitoa monille. Muuten voisivat purkaa oloaan missä vaan. Monet häiriköt eivät edes liity Jämsään mitenkään. Terv ex ylläpito"

      No eikös sen ylläpidon kuulu valvoa keskusteluja ja laittaa häiriköt jäähylle, kuten esim. tämä edellisen kommentin jo vuosia trollannut munkinhokija?

    • Anonyymi00017

      Ei kai kukaan täällä ole tosissaan. Ihan pelleilyä varten tällaiset palstat on. Sama kun kirjoittelis työmaalla vessan seinään.

      • Anonyymi00018

        sun työmaalla mitään seiniä ole,eikä vessaa.istut päivät jokirannassa nauttien kuparia,siis eikö niin,sano toki ..


    • Anonyymi00020

      Kyllähän nämä häiriköt ovat paikallisia trolleja, jotka tuntevat paikkakunnan jämpsänportit sun muut... Mitä järkeä on mennä vieraalle paikkakunnalle trollailemaan?
      Luuleeko joku tosiaan, että esim. tämä Lapuan-nössö sekoilijakin on Lapualta?

    • Anonyymi00021

      Niinpä, on se Jämsä ankee paikka, se vaan on niin. Tosiasioita ei pakoon pääse, Suomi24 keskustelut vielä korostaa näitä…..

    • Anonyymi00022

      Olkos tuo hiihtäjä tuo KOROSTELENKO?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      143
      1444
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      563
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe