Mikä puolue ajaa asioitasi? Aiotko äänestää?
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Olen varastomies, äänestän oikeistopersuja.
🤔🤔 Eikö oikeistopolitiikkaa aja duunarin etuja. - Anonyymi00002
Aion äänestää, en tosin ole päättänyt vielä mitä. Vasemmalla on niin sakeaa settiä että tuskin enää heitä. Katsotaan.
- Anonyymi00003
Oli kesä tai juhannus niin äänestän aina perussuomalaisia. Komeimmat naiset siellä ajamassa asioitani. Saavat paljon hyvää aikaan.
- Anonyymi00004
Sinimustaa puoluetta. Hyvät värit 👍
EoEtTerve tai vähemmän terve varjo! Kyllä mä molemmista väreistä esim. vaatteissa tykkään, mutta muuten meni sulla taas vturalleen. Jatkapa varjoiluasi, mä jatkan livessä muita hommia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931729
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4731297- 871154
- 721098
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t1861073Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.421001- 93917
- 65695
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta174680Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60672