Netti on täynnä kuvia joita voi katsella. Löytyy toki eri tasoisia, mutta myös niin laadukkaita ettei ikinä yllä samaan. Kannattaako ostaa tuhansien varusteet ja olla hyttysten syötävänä päiväkausia metsässä vain siksi että näkee vilahduksen jostain näädästä tjs. Ja kuva jää kuitenkin ottamatta kun tilanne oli liian nopea. Kannattaako haaveilla täydellisestä potretista jos täydellisestä mallista ei ole tietoakaan ja studio valoineen puuttuu. Harrastuksen tasolla on hauska katsella ai kuvia ja etsiä niistä virheitä.
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
Näin se menee, turhaa touhua.
- Anonyymi00003
Ja tekoälyn avulla voi luoda itse uusia kuvia. Vaatii jonkun verran laskentatehoa, mutta harrastaa sitä sähkön hinnan ollessa alhaalla.
- Anonyymi00004
Ei tarvita ei, voimme hyvin siirtyä tekoälykuvien tarjoamaan todellisuuden korvikkeeseen. Mitäpä me aidoilla kuvilla tekisimme.
- Anonyymi00005
Harrastuksena tuo tekoälykuvien katselusi netistä kuulostaa todella tylsältä.
- Anonyymi00006
No, monien harrastajakuvaajien kuvien katselu on yhtä tylsää.
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
No, monien harrastajakuvaajien kuvien katselu on yhtä tylsää.
Ei sitäkään katselua harrastuksena voi pitää, mutta virheet on ainakin erityyppisiä.
- Anonyymi00007
Mitä mahtaisi sanoa Edelfelt ta joku aikamme mestari nykymenosta.
- Anonyymi00008
Tekoälypoke on aika löyhää.
- Anonyymi00010
Sitä ei tarvita enää mihinkään. Se juna meni jo.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.389959- 102885
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei234783- 82716
- 70690
- 70669
- 50645
- 36630
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 43591