Hyvää juhannusta!

Anonyymi-ap

Rauhallista juhannusta, hyvää säätä toivotaan.

Ei riitelyitä eikä väkivaltaa. Ei humalassa vesille eikä alkoholia muuta kuin ruoan kanssa ja kohtuullisesti.

Mietin tässä, menisinkö tänään tai huomenna messuun vai kuuntelenko vain radion kautta. Aamukahvin jälkeen voin tehdä pienen kävelylenkin, kun aurinko paistaa. ☀️

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Huomenta ja mukavaa aattopäivää kaikille!
      Kohta kauppaan lähdössä. Illaksi jotain leivän päälle, hedelmiä ja vesimelonia maiskuteltavaksi. Ei mitään gurmeeta, tuskin edes makkaraa. Tanssimassa käväistään pieneksi aikaa, että vähän ollaan ihmisten ilmoilla, muuten rauhallista.

      • Anonyymi00004

        Minulla on jääkaapissa varhaisperunoita, silliä ja voita. Niitä aion tänään nauttia.


    • Anonyymi00002

      Aurinkoista on, hyvä ulkoiluilma.

      • Anonyymi00003

        Tulin juuri kävelylenkiltä. Aurinko paistoi niin että tuli ihan kuuma. ☀️


      • Anonyymi00005
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Tulin juuri kävelylenkiltä. Aurinko paistoi niin että tuli ihan kuuma. ☀️

        Rannikolla vain 18, ei hellettä, pärjää kun pukee.


    • Anonyymi00006

      En jaksanut lähteä tuohon vähän matkan päähän juhannusjuhlille. Mutta kyllä siellä ilman minuakin porukkaa on.

      • Anonyymi00007

        Odotellaan kelien parantuvan.


    • Anonyymi00008

      Suomessa pieni % hillbillejä ja super juntteja. Normaalien kanssa mukava ottaa kuppia välillä.

    • Anonyymi00009

      Olin katsomassa Marita Taavitsaista. Ja mikä moka esiintymisessä. Orkesterin kovaääniset olivat niin kovalla että Maritan laulujen sanoista ei saanut selvää ja hän karjui täysillä, että kuuluisi edes jotain. Miten voi olla mahdollista, että pitkään keikkaillut artisti ei tuommoista osaa hallita tai se orkesteri enemmänkin. Aivan outoa ja oikeastaan ärsyttävää kuunnella koko illan. Joten Maritan anti jäi vähäiseksi. Koetti vitsejäkin kertoilla, mutta ei saanut selvää. Lieneekö siis juuri hänen mikkinsä tasoton? Tanssimusiikki sinänsä hyvää, eri tanssilajit oikeassa suhteessa ja kauniita kappaleita, Katri-Helenaa, Kari Tapiota, Juhani Markolaa + omat.

      • Anonyymi00010

        Jos nykyisin menen johonkin konserttiin, niin otan korvatulpat mukaan. Monta kertaa on ollut musiikki liian kovalla ja korvat halkeamaisillaan. Ihmettelen, miten moni ihminen pystyy ilman korvatulppia kuuntelemaan - ehkä he ovat kuuroja tai kuuroutumassa? Vähän aikaa sitten kävin konsertissa, jossa oli taustamusiikki ja laulajan volyymi tasapainossa ja se oli nautittavaa kuunneltavaa kun pystyi ilman korvatulppia olemaan. 🎵


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Jos nykyisin menen johonkin konserttiin, niin otan korvatulpat mukaan. Monta kertaa on ollut musiikki liian kovalla ja korvat halkeamaisillaan. Ihmettelen, miten moni ihminen pystyy ilman korvatulppia kuuntelemaan - ehkä he ovat kuuroja tai kuuroutumassa? Vähän aikaa sitten kävin konsertissa, jossa oli taustamusiikki ja laulajan volyymi tasapainossa ja se oli nautittavaa kuunneltavaa kun pystyi ilman korvatulppia olemaan. 🎵

        Elokuvissa sama ongelma...


    • Anonyymi00012

      Tänään makkaraa grillaamaan naapuriin. On Wilhelm ollut halvalla Prismassa. Koko kesän epäterveellisyydet kerralla. Usein kala on pääruoka.
      Lenkille ja uimaan päälle.
      Olen saanut lenkkiseuraksi ikäiseni, joka ei ole koskaan urheillut eikä kuntoillut. On normaalipainoinen mutta rapakuntoinen. On ilo seurata hänen reipastumistaan ja sitä elämän riemua mikä hänestä itsestään pursuaa kun kunto kohenee. Siitä ylistyksestä ei näytä loppua tulevan ja hyvä niin.

      • Anonyymi00013

        Makkarajuhlat on menossa...koko Suomessa...heh.


    • Anonyymi00014

      Toooosi rauhallinen juhannus, edes naapureista ei kuulunut mitään. Eilen kävin kaupungilla ja hyvin hiljaista oli sielläkin. Aattona tunnin kävelylenkki ja alle 10 autoa näin liikenteessä sekä kaksi kävelijää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      948
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      80
      679
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe