Rauhallista juhannusta, hyvää säätä toivotaan.
Ei riitelyitä eikä väkivaltaa. Ei humalassa vesille eikä alkoholia muuta kuin ruoan kanssa ja kohtuullisesti.
Mietin tässä, menisinkö tänään tai huomenna messuun vai kuuntelenko vain radion kautta. Aamukahvin jälkeen voin tehdä pienen kävelylenkin, kun aurinko paistaa. ☀️
Hyvää juhannusta!
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001
Huomenta ja mukavaa aattopäivää kaikille!
Kohta kauppaan lähdössä. Illaksi jotain leivän päälle, hedelmiä ja vesimelonia maiskuteltavaksi. Ei mitään gurmeeta, tuskin edes makkaraa. Tanssimassa käväistään pieneksi aikaa, että vähän ollaan ihmisten ilmoilla, muuten rauhallista.- Anonyymi00004
Minulla on jääkaapissa varhaisperunoita, silliä ja voita. Niitä aion tänään nauttia.
- Anonyymi00002
Aurinkoista on, hyvä ulkoiluilma.
- Anonyymi00003
Tulin juuri kävelylenkiltä. Aurinko paistoi niin että tuli ihan kuuma. ☀️
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Tulin juuri kävelylenkiltä. Aurinko paistoi niin että tuli ihan kuuma. ☀️
Rannikolla vain 18, ei hellettä, pärjää kun pukee.
- Anonyymi00006
En jaksanut lähteä tuohon vähän matkan päähän juhannusjuhlille. Mutta kyllä siellä ilman minuakin porukkaa on.
- Anonyymi00007
Odotellaan kelien parantuvan.
- Anonyymi00008
Suomessa pieni % hillbillejä ja super juntteja. Normaalien kanssa mukava ottaa kuppia välillä.
- Anonyymi00009
Olin katsomassa Marita Taavitsaista. Ja mikä moka esiintymisessä. Orkesterin kovaääniset olivat niin kovalla että Maritan laulujen sanoista ei saanut selvää ja hän karjui täysillä, että kuuluisi edes jotain. Miten voi olla mahdollista, että pitkään keikkaillut artisti ei tuommoista osaa hallita tai se orkesteri enemmänkin. Aivan outoa ja oikeastaan ärsyttävää kuunnella koko illan. Joten Maritan anti jäi vähäiseksi. Koetti vitsejäkin kertoilla, mutta ei saanut selvää. Lieneekö siis juuri hänen mikkinsä tasoton? Tanssimusiikki sinänsä hyvää, eri tanssilajit oikeassa suhteessa ja kauniita kappaleita, Katri-Helenaa, Kari Tapiota, Juhani Markolaa + omat.
- Anonyymi00010
Jos nykyisin menen johonkin konserttiin, niin otan korvatulpat mukaan. Monta kertaa on ollut musiikki liian kovalla ja korvat halkeamaisillaan. Ihmettelen, miten moni ihminen pystyy ilman korvatulppia kuuntelemaan - ehkä he ovat kuuroja tai kuuroutumassa? Vähän aikaa sitten kävin konsertissa, jossa oli taustamusiikki ja laulajan volyymi tasapainossa ja se oli nautittavaa kuunneltavaa kun pystyi ilman korvatulppia olemaan. 🎵
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Jos nykyisin menen johonkin konserttiin, niin otan korvatulpat mukaan. Monta kertaa on ollut musiikki liian kovalla ja korvat halkeamaisillaan. Ihmettelen, miten moni ihminen pystyy ilman korvatulppia kuuntelemaan - ehkä he ovat kuuroja tai kuuroutumassa? Vähän aikaa sitten kävin konsertissa, jossa oli taustamusiikki ja laulajan volyymi tasapainossa ja se oli nautittavaa kuunneltavaa kun pystyi ilman korvatulppia olemaan. 🎵
Elokuvissa sama ongelma...
- Anonyymi00012
Tänään makkaraa grillaamaan naapuriin. On Wilhelm ollut halvalla Prismassa. Koko kesän epäterveellisyydet kerralla. Usein kala on pääruoka.
Lenkille ja uimaan päälle.
Olen saanut lenkkiseuraksi ikäiseni, joka ei ole koskaan urheillut eikä kuntoillut. On normaalipainoinen mutta rapakuntoinen. On ilo seurata hänen reipastumistaan ja sitä elämän riemua mikä hänestä itsestään pursuaa kun kunto kohenee. Siitä ylistyksestä ei näytä loppua tulevan ja hyvä niin.- Anonyymi00013
Makkarajuhlat on menossa...koko Suomessa...heh.
- Anonyymi00014
Toooosi rauhallinen juhannus, edes naapureista ei kuulunut mitään. Eilen kävin kaupungilla ja hyvin hiljaista oli sielläkin. Aattona tunnin kävelylenkki ja alle 10 autoa näin liikenteessä sekä kaksi kävelijää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116948- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 80679
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483