Juhannusajan ristikot

Anonyymi-ap

IS.n tarjonnasta on oma säie.

Juhannuksena on usein kunnon koviksia joskus useammassakin lehdessä, mutta nyt ei ole missään lehdessä. SK:ssakin on vain vähän tavanomaista kakkosta vaativampi tehtävä.

Mutta keskitasoisia helppoja löytyy.

Seurassa on liite, mutta se ei ole E-kirjoston kautta saatavissa.
Seikassa on joitakin ekstraristikoita.

7

106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Punainen Pelikaani ja Iisakki tarjoavat takuuvarmoja koviksia, vaikkapa Viitamäki ja Simberg.

      • Anonyymi00002

        Kyllä - jos niitä on malttanut säästää juhannuksen aikaa ratkottavaksi. Nuo lehdethän eivät liity juhannukseen mitenkään. Kysehän on nyt siitä, että tänä vuonna ei tarjota lainkaan kunnon koviksia. Niitä on monena aiempana vuonna ollut.

        Hesarin kahden sivun jättiristikko saattaa olla tämän vuoden juhannuksen eniten ratkonta-aikaa vievä ristikko.

        Jos juhannuksena haluaa kunnon koviksia, kannattaa hakea niitä IS Extran arkistoista sekä Sanarisin "Ristikon anatomia" osastolta. Tosi vaikeita koviksia löytyy myös Suomen Kuvalehden nettiarkistosta.


      • Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Kyllä - jos niitä on malttanut säästää juhannuksen aikaa ratkottavaksi. Nuo lehdethän eivät liity juhannukseen mitenkään. Kysehän on nyt siitä, että tänä vuonna ei tarjota lainkaan kunnon koviksia. Niitä on monena aiempana vuonna ollut.

        Hesarin kahden sivun jättiristikko saattaa olla tämän vuoden juhannuksen eniten ratkonta-aikaa vievä ristikko.

        Jos juhannuksena haluaa kunnon koviksia, kannattaa hakea niitä IS Extran arkistoista sekä Sanarisin "Ristikon anatomia" osastolta. Tosi vaikeita koviksia löytyy myös Suomen Kuvalehden nettiarkistosta.

        Onko joku tsekannut Iltalehden tarjonnan?

        "Seikan" juhannusristikoissa ei näyttäisi olevan vaikeita ristikoita.


      • Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Onko joku tsekannut Iltalehden tarjonnan?

        "Seikan" juhannusristikoissa ei näyttäisi olevan vaikeita ristikoita.

        Eikös Iltalehden ristikot ole korkeintaan keskivaikeita?

        Seika - huomasin itsekin kirjoitusvirheeni, mutten voinut korjata. Seiskan ristikot ovat korkeintaan keskivaikeita, yleensä aika helppoja. Sama koskenee Seuran ristikkoliitettä.


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Eikös Iltalehden ristikot ole korkeintaan keskivaikeita?

        Seika - huomasin itsekin kirjoitusvirheeni, mutten voinut korjata. Seiskan ristikot ovat korkeintaan keskivaikeita, yleensä aika helppoja. Sama koskenee Seuran ristikkoliitettä.

        Miksei Iltalehti tai Seuran liite voi yllättää ja julkaista jotain visaisempaa? Olisi kiva, jos joku asioihin perehtyvä oikeasti tsekkaisi tilanteen.

        Katso-lehdessä on joskus visaisia, mutta tämän viikon aukeama oli keskitasoinen ("normaali" kuten se siellä ilmaistaan).

        Jostakin luin, että Sanaseppo on tullut seuran jäsenille juuri juhannuksen alla. Siellä on väitetysti (myös) visaisia.


    • Anonyymi00005

      Ja aina vain Sanariksen keskustelussa pyörii sieltä poispotkittu. Nettailija, digiratkoja jne. ja mitä muita lieneekään. Nyt hän valistaa siellä suttuisuudesta. Voisitko, Huuhaa, pysytellä sieltä poissa?

    • Anonyymi00007

      Hesarin ristikko taisi viedä eniten aikaa, mutta sekään ei ole kovis, 2 - 2+ tai jotain sinne päin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      639
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      98
      566
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      537
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe