Ilman puhelinnumeroa. Miten?
Vastaukset 5
Tuossa Geminin ohje Apple id:n luomiseen.
Apple-tilin luominen ilman puhelinnumeroa (verkkoselaimella)Siirry rekisteröintisivulle: Avaa verkkoselain ja siirry viralliselle Apple-tilin luomissivulle.
Täytä perustiedot: Syötä lomakkeelle nimesi, maasi (Suomi) ja syntymäaikasi.
Määritä sähköposti: Kirjoita kenttään sähköpostiosoitteesi. Tästä osoitteesta tulee uusi Apple-tilisi käyttäjätunnus.
Ohita puhelinnumero: Varmista, että jätät Puhelinnumero-kentän tyhjäksi tai valitset ohitustoiminnon, mikäli selain sitä ehdottaa.
Vahvista sähköposti: Apple lähettää sähköpostiisi kuusinumeroisen vahvistuskoodin. Syötä tämä koodi vahvistaaksesi tilisi.
Aktivoi tili: Tämän jälkeen uusi Apple-tilisi on valmis käytettäväksi esimerkiksi iCloudissa, App Storessa tai muissa Applen palveluissa.- Anonyymi00001
Kokeilitko itse. Vaatii edelleen puhelinnumeron.
Anonyymi00001 kirjoitti:
Kokeilitko itse. Vaatii edelleen puhelinnumeron.
Tutkin vielä tarkemmin asiaa, niin nykyisin ei voi ilman puhelin numeroa luoda Apple id:tä. Jos et halua antaa omaa ensisijaista tai kaverisi numeroa, hanki edullinen prepaid-liittymä ja käytä sen numeroa tilin luomiseen.
- Anonyymi00002
suomipoju90 kirjoitti:
Tutkin vielä tarkemmin asiaa, niin nykyisin ei voi ilman puhelin numeroa luoda Apple id:tä. Jos et halua antaa omaa ensisijaista tai kaverisi numeroa, hanki edullinen prepaid-liittymä ja käytä sen numeroa tilin luomiseen.
Pitänee rekisteröidä prepaid ensin omiin nimiin: Tuskin ilman henkilötietoja onnistuu id:n saaminen.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Pitänee rekisteröidä prepaid ensin omiin nimiin: Tuskin ilman henkilötietoja onnistuu id:n saaminen.
Ainakaan DNAn prepaid ei kysynyt mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 122822
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.24787- 39695
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s35680Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?45600Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?67548Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?52546- 76537
- 34525
- 63506