Viime yönä näin unta,
siinä oma kuollu puoliso ensin istui tuolilla ja sitten hän retkahti taaksepäin kuin kuollu, aloin puistella sitä hereille,
sitten hän jotenki painoi siinä minun rintakehää,
minä en saanu henkeä ja koitin sanoa että mee pois en saa henkeä, huh
en pysyny hengittämään,
sitten helpotti, aloin taas hengittää,
hänki virkosi , sitten me halattiin
oijoi kuinka ihanalta tuntui kun hän halaisi mua ja mä painauduin hen rintaansa vasten me siinä tilanteessa halsimme toisiamme seisaaltaan sitten uni loppui,
kertokaa mitä uni merkitsee,
puolisoni on ollu kuolleena yli kymmen votta,
jokohan minun oma lähtö on lähellä,
olenhan kauheen vanha lähemmäs yhdeksänkymppinen,,,,,
NÄIN UNTA !
12
66
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
Raamatussa on jotain mainittu unista,
en oikein tiedä mitä siellä tarkotettiin,
että ihmiset näkee unia,,,,,
tietääkö joku,,,,, - Anonyymi00002
Onneksi olkoon melkein 90
Kankkulan kaivon keskeinen hahmo täyttää syyskuussa 100 Kuka?
Itse tähtään 120
Tähtää sinäkin- Anonyymi00003
Jos loja suo elän reilut 120 vuotiaaksi,
hiukan "ahdistaa"
nyt tulee lääk.tarkastuksia, ( huomaa monikossa )
koen ne hankalaksi, - Anonyymi00004
Tippavaaran isäntä, tai Hannes?
- Anonyymi00005
Ei unet mitään sellaista tarkoita, mitä ensimmäiseksi saattaa tulla mieleen.
Monesti unissa menee todellisuus ja unikuvat sekaisin.
Kerran näin unta, että jalkani jäi johonkin kiinni ja ystäväni tuli muka
minua auttamaan.
Kun heräsin, jalkani oli pahassa asennossa ja siihen vähän koski.
Uni ikäänkuin teki siitä tilanteen, että olin jäänyt johonkin kiinni jalastani.
Ehkä sinullakin aloittaja koski rintaan yöllä jostain syystä ja uni teki tepposet ? - Anonyymi00006
Mielessä on meillä täällä rajan tällä puolella kysymyksiää,mitä siellä rajan takana on ja siitä tässä lisää.https://www.youtube.com/watch?v=QnbQb09bgfs
- Anonyymi00007
Asiat selviää aina lopulta. Aamen.
- Anonyymi00010
Vaikka olen kauheen uskovainen, uskon kaikeen mitä raamatussa sanotaan ja Jeesukseen,
silti en koe
tai näe
että kun kuolen että siellä olis jotain konkreettista elämää, vaikka toisaaltaan kaikki omat rakaat ihmiset elää kyllä minun muistoissani tälläki hetkellä, mutta että näenkö heidät sitten kun olen fyysisesti kuollut, täysin tietoisuus on kadonnu ja ruumiini poltetaan, minuasta ei maanpääle jää muuta kuin mitä olen käsilläni tehnyt näkyväksi, kuten maalauksia, ompeluksia joista suurimman osan ole hävittäny jo kierrätykseen koska olen vanha eikä vaatekaapeihin mahdu yhtikäs mitään enään nytki se on liian täysi, jonkun pitäis seki tulla tyhjentämään,
mä vaikka kuinka kuvittelen sitä omaa tietoisuuden katoamista, näen sen mustana siis tyhjänä
olenko loppujen lopuksi ihan tyhjä olematon täysin katoavainen ihminen
joka ei olisi edes ikinä syntyä maailmaan, mutta luoja tahtoi ja antoi vielä suuren lapsiperheen ym vaurautta ja piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkän elämän kojta sata vuotta läpi elettynä,
todellaki itse luulen ettei minua ollu olemassakaan oikeesti,,,, - Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Vaikka olen kauheen uskovainen, uskon kaikeen mitä raamatussa sanotaan ja Jeesukseen,
silti en koe
tai näe
että kun kuolen että siellä olis jotain konkreettista elämää, vaikka toisaaltaan kaikki omat rakaat ihmiset elää kyllä minun muistoissani tälläki hetkellä, mutta että näenkö heidät sitten kun olen fyysisesti kuollut, täysin tietoisuus on kadonnu ja ruumiini poltetaan, minuasta ei maanpääle jää muuta kuin mitä olen käsilläni tehnyt näkyväksi, kuten maalauksia, ompeluksia joista suurimman osan ole hävittäny jo kierrätykseen koska olen vanha eikä vaatekaapeihin mahdu yhtikäs mitään enään nytki se on liian täysi, jonkun pitäis seki tulla tyhjentämään,
mä vaikka kuinka kuvittelen sitä omaa tietoisuuden katoamista, näen sen mustana siis tyhjänä
olenko loppujen lopuksi ihan tyhjä olematon täysin katoavainen ihminen
joka ei olisi edes ikinä syntyä maailmaan, mutta luoja tahtoi ja antoi vielä suuren lapsiperheen ym vaurautta ja piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkän elämän kojta sata vuotta läpi elettynä,
todellaki itse luulen ettei minua ollu olemassakaan oikeesti,,,,niin
ramatussaki sanotaan,,,
" kun tuuli käy sinun ylitse
ei sinua enään ole
eikä asuinpaikkasi sinua tunne "
joten miettikää oliko olemassa,
tai sitten olin, koska jää joku tekemäni taulu ym käsityöt, ja nyt hoksasin jää runoja jotka kertoo minun tunteista kokemuksista ja näkemysksitä elämässä ja yhteiskunnassa,
mutta kuka ne taltio, vai taltioiko kukaan, nehän ovat VAIN MINUSTA lähtöisin ja kun minä EN ollu olemassakaan , oli näkymätyön mitätön yksi ihminen miljaardien ihmisten joukossa, kuten pieni muurahainen muuraihaispesässä, kuka yhtä pien muurahaista kaipaa EI kukaan,,, raamatun sana on TOTTA ,
kun kuolen en ole ollu olemassakaan !
- Anonyymi00008
Unet ovat jonkun selityksen mukaan toisintoja, tai viitteitä, valveilla ajatultuun asiaan.
Näen erittäin usein unta kuolleista läheisistä, ja sellaisista ihmisistä joihin en ole ollut yhteydessä ehkä vuosikausiin.
Puolisosta näen unta, mutta unessani emme usein keskustele, tapaamme, touhuamme jotain asioita yhdessä, muttaemme puhu.
Paitsi, kun etsin johonkin ongelmaani ratkaisua, ajattelen sitä päivittäin, tai joskus viikonkin kuluttua pohtisestani näen unen.
Jostain hän uneeni imestyy ka kysyy, joko tajusin mitä pitää tehdä, joskus hän ikäänkuin tulee minua hakemaan, Myöhemmin unia muistaessani tajuan, että en ole halunnut lähteä hänen mukaansa, mutta joskus teen sellaista, johon suuntaan hän on minua opastanut.
Onko se ikuista rakkautta ja yhteistyötä kuolemankin jälkeen, vai onko se pelkkää intuitiota?
Siihenkin luotan, koska usein totean tehneeni oikein, juuri sellaisen päätöksen, jota minuuteni haki ja tarvitsi! - Anonyymi00009
On valveunia, on Rem unia , on kevyttä unta, ja sikeää unta.
Mikä on parasta,
mikä tila näyttää unet? - Anonyymi00012
Nykyisin nukkuminen on elämäni suurin nautinto,
ei haluaisi enään aamulla herätä,
mutta
auta armias,
kuinka tympii kun yö uni katkeaa wc reissun takia ,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881388
- 681146
- 65961
Ei kai nyt kukaan oikeasti kuvittele, että hallitus eroaisi Garden Helsingin takia?
Ongelmanahan tässä kuitenkin on se, että mitään tavallisuudesta poikkeavaa ei ole tapahtunut. Joten mikä se eroperuste164850Välillä tulee haikeus
Et kaikki päättyi näin. Etten saanut vastauksia. Ei meitä oltu tarkoitettu. Niin se vain on.66705- 88680
Tunteilla leikkiminen
Oletko leikkinyt kaivattusi tai jonkun kiinnostuneen tunteilla, pelannut jotain peliä tai pelleillyt asioilla? Miksi?103664Oothan sä erilainen mies
Kaikintavoin. Ikävä kyllä en tunnistanut sitä seikkaa aikoja sitten, ja nyt olen armottoman rakastunut. Olen vaan ❤️37626- 43621
Mahdoton tilanne
Täällä monella tuntuu olevan jumissa oleva tilanne. Joillakin kaipuu ja ikävä on kestänyt jo vuosia. Osapuoli/puolet ova59619