No ensinnäkin piti keksiä jotain sille illalle. Miksi niin surullinen ilme? No, tuli mieleen muistoja mitä olin nähnyt kyseisestä paikasta kuvia. Eräästä henkilöstä. , joka kokenut vääryyttä paljon . Sellaisia mitä kukaan ei osaa kuvitellakaan. Jos unohdetaan ne niin:,EDGE on moderni rakennus New Yorkissa kuten lähistökin.
Ihan mielenkiintoinen mutta valitettavasti tiedän vähän enemmän enkä voi tykätä kaikesta mitä tiedän.
Ai itse uhri? Kyllä, mutta erilainen uhri ja eri tavalla.
Miksi menin EDGE observatory
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001
Siis kuvat ehkä manipuloituja mutta silti. tiedän enemmän enkä pidä mistä tiedän.
- Anonyymi00003
Kumpi pahempi tietoinen vai tietämätön uhri? Sanoisin tietämätön kuitenkin.
- Anonyymi00004
Joskus kerron ksikki.Hyi helvetti sentään.
- Anonyymi00005
Mustasukkaisuutta? Vtun ääliö.Ihan muuta mutta et taida tietää. Vituttaako?Ainoastaan idioottien tyhmyys. . Ei tavallisista jutuista kyse.
- Anonyymi00006
Jonkun piti tietää.Joku tiesi että joku tajuaa mutta ei sekoa? Niin?
- Anonyymi00007
Jok kirjoitti; Tiedän miten suhtautuisit. Niin. Kaikki ei samalla tavalla.
- Anonyymi00008
Analysoiden, pohtien, vihjaillen? Ei mene kadulle: Uskokaa mua prkele?
- Anonyymi00009
Menneisyydestä vaikea tehdä ehkä ihan oikeita analyysejä siis toisten kohdalla. Sana syyntakeeton ajankohtainen.
- Anonyymi00010
Ärsyttää kun muut ei tiedä mitä sä tiedät tai ei ainakaan ne keiden kanssa tekemisissä.
Päivän kevennys: Kuulutus JFK. On tullut muutos. New gate on 40. Henkilö todella äänsi sen foorti. Ei foortiin. Boarding passissa luki 14.
Mitä helvettiä? Ensinnäkin jos on muutos, niin sitähän olettaa että gate 14 on muuttunut joksikin? Lisäksi ääntäminen oli selkeästi kuten 40 eli foorti ei foortiin. Tämön vahvisti toisetkin eli ei vain ap:n kuvitelmaa.
No sitten mentiin katsomaan mitä taululla lukee. Siellä luki 14 edellern. Olei siis väärästä lausumista huolimatta voimme olettaa että gate on todellakin se 14 eikä muuttunut 40.
Jopa toinen matkustaja joka aina naureskelee epäilyjä ihmettelin ertä Milsi ei voinut lausua suoraan 14 eli foortiin niin että kuuluu se n lopussa?
Ja eikö ihmeellistä että miyen juuri olis kyseessä gate 14 40? Hehheh! Te jotka ette vieläkään usko että se nainen on ollut maailmanlaajuisen gang stalkingin uhri niin F Y! Vtun idiootit!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791756
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19683- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41567Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164523Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä24475Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466