juntti tanssit, ei siis minkään laista toisten arvostamista ilmassa!!! dit
Vastaukset 19
- Anonyymi00001
Kaikki ei halua tanssia laahaamalla ja olla aina toisten tukkona.
- Anonyymi00016
Minulle riittää yksi hyvä tanssija.
- Anonyymi00017
100 miestä tans... keskenään... biisi - istuu yleensä yksinään baarissa...
- Anonyymi00002
Kyllä jussina on samanlaista melkeinpä joka lavalla. Liikaa väkeä, humalaisia ja muuten vaan tanssitaidottomia.
Olin itse Katuman lavalla, siellä oli mukavaa ja hyvinkin tanssitaitoisia. Parkkipaikoista tosin vähän tiukkuutta- Anonyymi00003
Humalaiset on kaikkein arvostetuinpia asiakkaita koska tuovat eniten rahaa lavalle.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Humalaiset on kaikkein arvostetuinpia asiakkaita koska tuovat eniten rahaa lavalle.
Niille voisi rakentaa omat lavat.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Niille voisi rakentaa omat lavat.
Kai niitä juhannuksen kestää tai on itse poissa.
- Anonyymi00007
Anonyymi00003 kirjoitti:
Oma mehut mukana tulevat tanssiseuralaiset alinta.
- Anonyymi00019
Katuman lavalla käy vain vanhoja eläkeläisiä.
- Anonyymi00006
Juntti tanssit kirjoitetaan yhteen eli kysymyksessä olisi yhdys sana!
- Anonyymi00008
Minä en kirjoita, koska olen erilainen nuori.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Jutti kun ei osaa tanssi vaan istuu baarissa vaikka naisia oli eilen vaikka kuinka paljon.
- Anonyymi00018
Anonyymi00008 kirjoitti:
Äidinkieli, minulla oli eri äiti kuin sinulla. Saatana keksi kieliopin ja kaikki muut opit.
- Anonyymi00010
Sekavaa porukkaa potkimassa jaloille.
- Anonyymi00015
KAKSI FUTARIN POTKUA TULI JALKOIHIN.
- Anonyymi00011
Huonot juhannustanssit.
- Anonyymi00012
Suomessa kannattaa välttää julkisia huveja vappuna, juhannuksena ja uutenavuotena. Kun nämä viettää kotona niin ei tarvitse närkästyä juhlissakännääjien toilailuista.
- Anonyymi00013
Mutta tuossahan olisi jollekin nohevalle some-vaikuttajalle oiva juhlamarkkinarako. Nimittäin noina päivinähän juhlimaan lähtevät suunnilleen kaikki aloittelijat ja muutoinkin juhlimiseen tottumattomat henkilöt, mikä sitten näkyyikävinä yli-innostumisina erilaisissa tilastoissa ja yleisönosastojenkirjoituksissa. Mikäli joku some-vaikuttaja ryhtyisi järjestämään näille juhlimiseen tottumattomille juhlavideokurssimateriaaleja esmes skitsokissa, niin ne voisi reenaa juhlimista kotona ennen kuin ne tulee yleisille paikoille juhliin.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Mutta tuossahan olisi jollekin nohevalle some-vaikuttajalle oiva juhlamarkkinarako. Nimittäin noina päivinähän juhlimaan lähtevät suunnilleen kaikki aloittelijat ja muutoinkin juhlimiseen tottumattomat henkilöt, mikä sitten näkyyikävinä yli-innostumisina erilaisissa tilastoissa ja yleisönosastojenkirjoituksissa. Mikäli joku some-vaikuttaja ryhtyisi järjestämään näille juhlimiseen tottumattomille juhlavideokurssimateriaaleja esmes skitsokissa, niin ne voisi reenaa juhlimista kotona ennen kuin ne tulee yleisille paikoille juhliin.
Partureitten keskusjärjestö on sekin valitettavan surullinen esimerkki siitä, kuinka karulla tavalla kapitalistisen ajattelun peruskivi eli että eiköhän me siitä lähdetä, että md nostetaan hulppeata liksaa ja pidetään peukkua, että joku tekee työmme puolestamme
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/7e5bf0d6-b4fb-47aa-9a71-775e1d32c714
konkretisoituu kapitalistin aiheuttamien viulujen elukkäs tämänkettaisen esimerkkimme mukaisesti partureitten keskusliittoa ylläpitäneille partuteille, jotka menettivät partureitten keskusliiton lonnivien johtajien takia yhden merkittävimmistä asiakkaistaan elikkäs puolustusvoimat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791339
- 851236
- 96977
- 48833
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40723Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44498Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla
Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu33475