Kyllä, nyt pitää olla tyytyväinen
https://vehmaskangas.fi/2026/
Tsemppii!
Vaikea hyväksyä, mutta PAKKO
2
<50
Vastaukset 2
- Anonyymi00001
Mistä tästä on kyse?
- Anonyymi00002
Venkula yrittää laskuttaa 240 euroa tunnilta itse tekemästään työstä. ”Oikeusturva-aktivisti” lienee aika kova tutkinto-/ammattinimike, että tuollainen tuntilaskutus on perusteltu. Tai sitten hän työskentelee kullatulla tietokoneella.
Mutta itse asiaan. Aloittaja on siis saanut armoa oikeuden sijasta, ja päässyt suorittamaan yhdyskuntapalvelua vankilatuomion sijaan. Sitten, kun siellä on tylsää, hän lintsaa. Ja valittaa, kun sitten katsotaan, että ehtoja on laiminlyöty. Ja tulee pöllyissä paikalle, kun tulee. Ja valittaa joka ikisestä prosessiasiasta, oli niillä mitään merkitystä mihinkään tai ei. Ja vaatii erityiskohtelua palveluspaikkojen määräytymiseen ja palvelusajan laskemiseen.
Varsinainen yhteiskunnan tukipilari ja vaikuttaja siis.
Epäselväksi jäi vain miten reilun kaupan sertifikaatit liittyivät asiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092368Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???331297- 106983
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha634952- 71942
- 48865
- 88818
- 70686
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76680Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31676