vai 10 miljoonaa ?
Vastaukset 83
- Anonyymi00001
valisisin 10 mij,
maailmassa ei pärjää ilman rahaa, se lojaki tietää,
sitäpitsi rakkauski kukoistaa paremmin kun ei ole raha huolia,
vanha sanotaki sanoo,,
köyhyys kun tulkee ovesta niin rakkaus lentää ikkunasta pois,- Anonyymi00002
tuohon lisään,
ottaisin sen onnen ehdottomasti mukaani
ei olis epäilystäkään,
elettäisi yhdessä rikaana
tietenki se rakas joka onnen on tuonuu elämään
ilman muuta kuuluu 10 mij. saajalle mukaan me jaettaisiin kaikki yhdessä,
ei kukaan hylkäisi rakastaan siksi että on voittanu 10 mijoonaa lotosta,
alotus on kovin yksi-silmäinen,
joten lisäys on paikallaan, - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
tuohon lisään,
ei olis epäilystäkään,
joten lisäys on paikallaan,Entä jos molempia et voisi saada ?
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
tuohon lisään,
ei olis epäilystäkään,
joten lisäys on paikallaan,"alotus on kovin yksi-silmäinen", mutta niin on monet vastaajatkin :)))
Ehkä se on tehty vastaajia silmälläpitäen ........ ? - Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Entä jos molempia et voisi saada ?
tuo ei olisi mahdolista
kyllä onni tulis mukaan jos 10 mij,,, voitto olisi totta,
ei epäilystäkää,
turha jossitella,
kysymyksesi on täysin epä-olennainen,, - Anonyymi00075
Anonyymi00003 kirjoitti:
Entä jos molempia et voisi saada ?
Niin moni luulee että iso raha antaa onnen. Mutta niin ei ole . Jos ihminen on onneto. Miin rahalla ei onnea saa , joten tässä iässä vailsisin onnen
Nuorena o,isin va4maan valinnut sen rahan - Anonyymi00076
Anonyymi00005 kirjoitti:
tuo ei olisi mahdolista
kyllä onni tulis mukaan jos 10 mij,,, voitto olisi totta,
ei epäilystäkää,
turha jossitella,
kysymyksesi on täysin epä-olennainen,,Kysymys oli todella ajatusta antava . Miksi moittia sitä ?
- Anonyymi00006
Valitsisin onnen tietysti. Mitä tekisin 10 miljoonalla jos olisi onneton
koko ikäni ?- Anonyymi00077
Ihan niin
- Anonyymi00007
Kyllä 10miljoonaa onnen tuo!
- Anonyymi00008
Onnea ja kauniita naisia saa 8-kymppisenäkin, kun on rahaa
- Anonyymi00037
Ai - tuntuisiko se sinusta onnelta, että joku nuori ja kaunis olisi sinun ukkorahjan
kanssa rahasta ? - Anonyymi00078
Mutta kun se ei ole silloin aitoa jos vaan rahalla saa mutta ei ilman sitä
- Anonyymi00009
Mitä se onni olis ilman kymmentämiljoonaa?
- Anonyymi00026
Keljua, ettet ole koskaan saanut tulla tietämään.
- Anonyymi00031
Anonyymi00026 kirjoitti:
Keljua, ettet ole koskaan saanut tulla tietämään.
Miten niin ”tietämään”? Tiedänhän minä, jos 10miljoonaa saisin, se vasta onnea olisi.
- Anonyymi00079
Anonyymi00031 kirjoitti:
Miten niin ”tietämään”? Tiedänhän minä, jos 10miljoonaa saisin, se vasta onnea olisi.
Ei raha tuo onnea varsinkin jos rahaton saayhtä äkkiä ison summan , ainoastaan saisi ehkä hyvön mielen muutamaksi päiväksi , onni tas on ihan muuta. Se joka on onnen kokenut tietä ettei siinä ole rahalla mitään tekemistä
- Anonyymi00081
Anonyymi00079 kirjoitti:
Ei raha tuo onnea varsinkin jos rahaton saayhtä äkkiä ison summan , ainoastaan saisi ehkä hyvön mielen muutamaksi päiväksi , onni tas on ihan muuta. Se joka on onnen kokenut tietä ettei siinä ole rahalla mitään tekemistä
Kyllä minulle raha on tuonut onnen. Mikä se ”onni” muuten on? Joku taivaalle haihtuva pilvenhattara.
- Anonyymi00010
Jos saisin 10 miljoonaa, niin se olisi melkoinen onni eli molemmat siinä tulisi.
- Anonyymi00080
Niin luulet Mutta raha ei tuo onnea ,ensinnäkin huolia vaan enemmän . Ensin mielihyvää ta tunnetta että ei enää tartte laskea joka ostosta mutta se tunne menee aika nopeasti ohitse
Siis pankkisi alkaa ilmoittelemaan että jos tulisit suunnittelemaan sijoituksia miten rahat laitetaan millekkin tilille. Sitten vähitellen tulee pelko että mitäs jos joku yrittää kavaltaa ja mitäs jos pankin henkilökunta sanoo jollekkin että on paljon rahaa. Ystäväsi kaikkoaa se paraskin koska sinä olet muuttunut toiseksi ihmiseksi rahan kanssa.
Katselet tilejäsi netin kautta joka päivä ettei vaan ole mitäön päässyt häviämään, menet ja ostat ehkä sen uuden auton josta olet haaveillut! Mutta pian huomaat ettei se ollutkaan mikään kiva asia.koska kukaan ei sinua mitenkään ihaile siksi ett sinulla olisi rahaa .lopuksi alat saidaksi mitä et koskaan olisi edes voinut kuvitella itsestäsi , kas kun alat tajuamaan pikku hiljaa ettei se raha merkitsekkään sitä mitä luulit .niin on käynyt monelle äkkirikkaalle . Ne jotka ovat rikkaita jo syntyessään osaavat käsitellä asioita paremmin, siis he eivät edes ajattele rahaa muuta kun silloin kun jotain pitää maksaa he ovat joka sukupolvien aikana . Oppineet ettei raha ole muuta kun käyttö tavaraa !mutta äkkirikas tuhlaa ensin osan ja huomaa ettei, tarvinnut suurintakaan osaa tavaroista mitä ostelee . Siis onnen löytää,ilman rahaa jos se on tullakseen ihmiselle - Anonyymi00082
Anonyymi00080 kirjoitti:
Niin luulet Mutta raha ei tuo onnea ,ensinnäkin huolia vaan enemmän . Ensin mielihyvää ta tunnetta että ei enää tartte laskea joka ostosta mutta se tunne menee aika nopeasti ohitse
Siis pankkisi alkaa ilmoittelemaan että jos tulisit suunnittelemaan sijoituksia miten rahat laitetaan millekkin tilille. Sitten vähitellen tulee pelko että mitäs jos joku yrittää kavaltaa ja mitäs jos pankin henkilökunta sanoo jollekkin että on paljon rahaa. Ystäväsi kaikkoaa se paraskin koska sinä olet muuttunut toiseksi ihmiseksi rahan kanssa.
Katselet tilejäsi netin kautta joka päivä ettei vaan ole mitäön päässyt häviämään, menet ja ostat ehkä sen uuden auton josta olet haaveillut! Mutta pian huomaat ettei se ollutkaan mikään kiva asia.koska kukaan ei sinua mitenkään ihaile siksi ett sinulla olisi rahaa .lopuksi alat saidaksi mitä et koskaan olisi edes voinut kuvitella itsestäsi , kas kun alat tajuamaan pikku hiljaa ettei se raha merkitsekkään sitä mitä luulit .niin on käynyt monelle äkkirikkaalle . Ne jotka ovat rikkaita jo syntyessään osaavat käsitellä asioita paremmin, siis he eivät edes ajattele rahaa muuta kun silloin kun jotain pitää maksaa he ovat joka sukupolvien aikana . Oppineet ettei raha ole muuta kun käyttö tavaraa !mutta äkkirikas tuhlaa ensin osan ja huomaa ettei, tarvinnut suurintakaan osaa tavaroista mitä ostelee . Siis onnen löytää,ilman rahaa jos se on tullakseen ihmiselleRaha on onni ihan itsenään! En rahaa mihinkään halua. Minulla on jo kaikki, mitä tarvitsen. En halua mitää roinaa lisää, en matkoja, en mitään.
Onni on raha!
- Anonyymi00011
En sadasta miljoonastakaan olisi onnestani luopunut.
- Anonyymi00012
Samat sanat. Onnellisuus koostuu arvoista, jotka eivät ole rahalla ostettavissa.
- Anonyymi00013
Tyytyväisyys elämään ja onnellisuus voi olla yhtä korkea tai jopa korkeampi
verrattuna rikkaisiin. - Anonyymi00014
Mä valitsin onnen 47 vuotta sitten :-)
Gubbe 77 - Anonyymi00015
Kyllä ottaisin 80 vuoden iässä sen 10 miljoonaa ja palkkaisin hyvät hoitajat itselleni loppuiäksi. Hoitajia saisi olla 3 - 5 eri alaansa osaavaa. Yksi tietotekniikko, yksi liikunnanohjaaja, yksi eskortti joka olisi seurana teattereissa, konserteissa ym hauskuudessa, yksi joka pitäisi kotini siistinä ja tekisi ravitsevaa ruoka, yksi joka olisi autonkuljettajana.
Voisinpa täten loppuminuuteilla tuntea itseni onnelliseksi. - Anonyymi00016
Mitä se onni on ilman rahaa?
- Anonyymi00017
Perusasioihin tarvitsee tietysti rahaa, muttei miljoonia. Ei onni ole rahasta kiinni.
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Perusasioihin tarvitsee tietysti rahaa, muttei miljoonia. Ei onni ole rahasta kiinni.
En ole onnellinen ilman rahaa. Mitä enemmän, sen onnellisempi.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Käärinliinoissa ei ole taskuja.
- Anonyymi00021
Anonyymi00017 kirjoitti:
Onni on henkinen asia, tunne, jos sitä ei ole ei sitä tyhjyyttä rahalla pysty
paikkaamaan. - Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Onni on henkinen asia, tunne, jos sitä ei ole ei sitä tyhjyyttä rahalla pysty
paikkaamaan.Shoppailu on sitä "tyhjyyden täyttämistä". Tyhjyys lakkaa hetkeksi ahdistamasta.
- Anonyymi00025
Onni tulee rakkaudesta, ei rahasta.
- Anonyymi00027
Anonyymi00018 kirjoitti:
Joka rakastaa rahaa, ei saa sitä kyllin, eikä se, joka rakastaa rikkautta, saa voittoa tarpeekseen.
- Anonyymi00047
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ei todellakaan ole!
- Anonyymi00048
Anonyymi00025 kirjoitti:
Onni tulee rakkaudesta, ei rahasta.
Olen täysin samaa mieltä kanssasi!
- Anonyymi00020
Joillekin raha on niin tärkeää, että ne ryöstävät pankkeja,
vaikka tietävät, että todennäköisesti odottaa linnareissu. - Anonyymi00023
Mitä hyödyttää ihmistä, jos hän voittaa omakseen koko maailman mutta menettää sielunsa?
Markus 8:36 - Anonyymi00024
En haluaisi 10 miljoonaa. Vähempikin riittäisi.
Onnellisuus on kuitenkin tärkeintä ja tärkeämpää kuin raha,
Rikas, mutta onneton....? Raha on tuolloin täysin turha.
Riittävä määrä rahaa pitäisi olla, niin, että voisi elää rauhassa ja saada, mitä tarpeellista tarvitsee. Itse elän eläkepäivästä toiseen eikä moneen asiaan ole varaa, mutta olen kyllä onnellinen. Minulla on kaikki tarpeellinen. - Anonyymi00028
Valintani olen tehnyt jo alkumetreillä. Onni on tärkeämpää kuin raha. Joten en saanut kumpaakaan. Ehkä olisi pitänyt valita se raha. Olisi voinut ainakin sietää tämän elämän loppuun hyvillä resursseilla.
- Anonyymi00029
Terveys on tärkeämpää kuin raha. Taisi olla Puolimatkan suvun äveriäs, joka sokeutui. Hän sanoi että antaisi kaikki rahansa jos saisi näkönsä takaisin.
- Anonyymi00030
Sitä ei kysytty.
- Anonyymi00032
Anonyymi00030 kirjoitti:
Sitä ei kysytty.
Sinulta ei kysytty mitään.
- Anonyymi00033
Olen täysin samaa mieltä kanssasi 00029. Moni asia menee rahan edelle,
yksi tärkeimmistä on terveys. Ei saa näköäänkään takaisin, vaikka olisi miljardööri. - Anonyymi00034
Anonyymi00032 kirjoitti:
Sinulta ei kysytty mitään.
Eikä sinulta. Turha kertoa itsestäänselvyyksiä, varsinkin jos kusee omiin muroihinsa samalla.
- Anonyymi00035
Anonyymi00033 kirjoitti:
Olen täysin samaa mieltä kanssasi 00029. Moni asia menee rahan edelle,
yksi tärkeimmistä on terveys. Ei saa näköäänkään takaisin, vaikka olisi miljardööri.Tämä tulee uutisena aikuiselle ihmiselle vai?
- Anonyymi00038
Anonyymi00034 kirjoitti:
Eikä sinulta. Turha kertoa itsestäänselvyyksiä, varsinkin jos kusee omiin muroihinsa samalla.
Mee persu mäkeen täältäkin !
- Anonyymi00041
Anonyymi00038 kirjoitti:
Mee persu mäkeen täältäkin !
Persu :D Kommentointisi taso on tuota luokkaa, ja kuvittelet minut jotenkin alemmaksi älyllisellä spektrillä. Ihminen kyllä osaa heijata itseään valehtemalla itselleen ihan ihmeellisiin todellisuuksiin. Elä vain siellä todellisuudessa. Kovin moni tuskin osallistuu siihen.
- Anonyymi00036
alottajalle :
raha tuo onnea,
siitä nääs on ihan oma kokemus,
turha tulla täänne kyseleen
kumman valitset,
koska rahalla saa kummanki ,
--- nyt voitte lopettaa teeskentely ja teenäiset jutut , PISTE !- Anonyymi00039
Se on sinun näkemyksesi ja kokemuksesi. Voit puhua vain omasta puolestasi.
- Anonyymi00040
Anonyymi00039 kirjoitti:
Se on sinun näkemyksesi ja kokemuksesi. Voit puhua vain omasta puolestasi.
turha teeskennellä sinunkaa ,,,,
- Anonyymi00042
Anonyymi00040 kirjoitti:
turha teeskennellä sinunkaa ,,,,
Ei rahanahneus onnea tuo.
- Anonyymi00043
Anonyymi00042 kirjoitti:
Mikä on kenenkin onni .... Ihmiset arvostavat eri asioita.
Varsinkin henkisesti köyhälle pieni-itsetuntoisille ihmiselle raha tuo
valheellista itsevarmuutta, kun voi pröystäillä sillä.
Henkisesti kypsällä ja tasapainoisella ihmisellä on toisenlaiset arvot. - Anonyymi00044
Anonyymi00042 kirjoitti:
Rahanahneilla on kauhea pelko, ettei vaan omaisuus vähene.
Muusta ne ei puhukaan kuin rahoistaan.
- Anonyymi00045
Onnen, koska kymmenen miljoonaa on aivan liian iso rahamäärä minulle.
- Anonyymi00049
Minusta se on kaikille liian iso rahamäärä!
- Anonyymi00046
Kun ei vilu ja nälkä ole yllättänyt ja on ollut se ihan onni voiko enempää toivoa ?
- Anonyymi00050
haloooo
meikä on kokenu lapsiperheen köyhyyden lapsia syntyi kuin vilikkälän kissoja voden välein ja meillä puolison kanssa oli pienet tulot töistä jumakauta köyhyy oli helvettiä sittenkun lottovoitto tuli tiesi että
KÖYHYYS ON YHTEISKUNNAN TEKEMÄ RIKOS KANASLAISILLEEN
raha on välttämättömyys hyvinvoinnin kannalta yhteiskunnassamme joka muuta sanoo VALEHTELEE ! tai näyttelee parempaa kuin todellisuus on, - Anonyymi00051
Tästä puhuttiin "peliluolassa" kun tei eurojackpottikuponkia. Ole päätänyt viettää loppuikäni kaikessa rauhassa, kaikkea on, mitä tarvitaan, mitään ei tarvi tehdä muuta, kuiihj nauttia elämästä. Jos olisi sattunut silloinen usean kymmenen miljoonan päävoitto, olisi se tarkoittanut rauhallisten vuosien loppua.
- Anonyymi00058
tietenki jos on iTSEKÄS ja pitää miljoonat VAIN itsellää niin muodostuuhan siitä tietenki maanpäällinen helvetti, kun ihminen lopulta ON tyhmä, eikä osaa käyttää miljooniaan oikein,,
mutta meikä jakoi heti rahaa kaikille läheisilleen ja kaikki voi paremmin kuin ikinä olisi voinu kuvitellakaan
on typeryyden huippu vain yksin nauttia miljoonistaan, sorastaan IDIOTTIMAISTA
mielipide !
- Anonyymi00052
Jos kysymyksen vaihtoehto on että jos ottaa 10 milj,, menettää onnen niin ottaisin onnen.
Muuten ottaisin 10 milj, sen avulla löytäisin onneakin muun lisäksi. Luulen että ISO onni siinä löytyisi siitä että saisin auttaa muita. Mihinkään en saisi uppoamaan arjessani enkä juhlassani sellaisia rahoja.- Anonyymi00053
EI rahalla onnea löydä. Ei onni ole ostettavissa.
- Anonyymi00054
Anonyymi00053 kirjoitti:
Minulle kyllä on. Onnea tuovat riittävän tilava koti, hyvät varusteet moneen menoon, jopa auto, matkustus, hieronta - ehkä jotkut muutkin hoidot. Perheen avustaminen jos tarvetta on, samoin muiden auttaminen. Kyllä tottavie nämä lisäävät onneani, olempa sitten vanha tai nuori, terve tai sairas. Mutta osa elämästäni on askeettistakin, siitäkin nauttii kun se on vapaaehtoista.
- Anonyymi00057
Anonyymi00053 kirjoitti:
ÄLÄ HÖPISE SEKAVIA
TIEDÄT VALLAN HYVIN
RAHALLA SAA KAIKENLAISTA MITÄ TARVITSEE ,
VANHA SANONTAKI :
RAHA KUMMASTI RAUHOTTAA,
SE PITÄÄ AINA PAIKKANSA EDELEEN, - Anonyymi00065
Anonyymi00054 kirjoitti:
Minulle kyllä on. Onnea tuovat riittävän tilava koti, hyvät varusteet moneen menoon, jopa auto, matkustus, hieronta - ehkä jotkut muutkin hoidot. Perheen avustaminen jos tarvetta on, samoin muiden auttaminen. Kyllä tottavie nämä lisäävät onneani, olempa sitten vanha tai nuori, terve tai sairas. Mutta osa elämästäni on askeettistakin, siitäkin nauttii kun se on vapaaehtoista.
Siis tyyväisyytä!
- Anonyymi00055
Joo, kyllä valitsisin.
- Anonyymi00056
Onni vain hetkiä elämässä kummemellä miljoonalla sais kivoja leluja mahtuu hauskoja hetkiä elämään rahalla enemmän tai armotonta v itutusta riippunee mitä arvostaa enemmän
- Anonyymi00059
Raha ei takaa onnellisuutta mutta sen puute aiheuttaa tyytymättömyyttä.
Kullakin on omat rajat mielikuvissaan.
Raha tuo tyytyväisyyttä silloin kun se on hankittu omalla ponnistelulla.- Anonyymi00068
Ei ole yhtään ylimääräistä rahaa, mutta en ole tyytymätön.
Mitä minä vanha ihminen tarvitsisin. Katto on pään päällä
ja ruokaa ja kirjasto olemassa eikä lainaaminen maksa mitään.
Kirjat täyttävät päiväni. Niistä saan hengen ruokaa.
Joskus teen jotain muutakin pientä.
- Anonyymi00060
10 miljoonaa.
Mun onnen löytäminen maksoi vai 100 000 mk. - Anonyymi00061
Menee vain niin et, jos voitat ison potin, etkä salaa sitä, ja vaikeahan sitä on salata, niin kaikkien suhtautuminen sinuun muuttuu, etkä voi olla varma miten, mietit aina jonkun käytöksen perusteita, mistä se oikein johtuu, miksi sanoi noin, tai teki.
- Anonyymi00062
höpn höpö ,
ihmiset on aina samoja olipa rikas tai köyhä,
köyhille näytetään nyrpeetä nokkaa
rikkaille hyvyllään sulavasti, heh,
turha miettiä mikis noin sanoi tai mitä se minusta ajttelee, heh se ajattelee just samoin kuin nennki, siitä olen varma
ei tavi mitään salata , - Anonyymi00063
Anonyymi00062 kirjoitti:
höpn höpö ,
ihmiset on aina samoja olipa rikas tai köyhä,
köyhille näytetään nyrpeetä nokkaa
rikkaille hyvyllään sulavasti, heh,
turha miettiä mikis noin sanoi tai mitä se minusta ajttelee, heh se ajattelee just samoin kuin nennki, siitä olen varma
ei tavi mitään salata ,Kyllä siipeilijät ui liiviin, älä muuta luulekaan...
- Anonyymi00064
Anonyymi00063 kirjoitti:
Kyllä siipeilijät ui liiviin, älä muuta luulekaan...
edelleen sanon höpön höpö sinulla voi itsellä olla henkilökohtaisia epäilyjä muista ihmisistä jokainen terve järkinen taatusti tunnistaa
" sutkit " ja oikeesti rehelliset vilpittömät ihmisen ,
sitä sanotaan ihmistuntemuksi,
paljon ihmisten kanssa kanssakäymisissä vaikka ammatillisesti oppii taatusti näkemään erilaisia ihmisluonteita,
osaa myös muodostaa oman näkemyksensä henkilöstä,
- Anonyymi00066
Summa mikä menee yli tavallisen perheen vuosibudjetin menee yli ymmärryksen.
Turha odottaa mitään asialista kannanottoa.
Joskus teoratisin elottovoitolla.
Varaisimme maaiman ympäriristelyn hyvän sviitin. Palkkaisin ja kustantaisin lääkärin mukaan reisulle, Varmistaisin. että paatissa on helkikopterikansi ja varmistaisin, että lekuri varmistaa aina yhteyden lähimmän alueen sairaalaan.
Vaimoni vaihtelevan terveydentilan vuoksi.
Ajatus jäi pätkimisiin.- Anonyymi00069
Tossa itua. Minäkin varaisin ihmisen matkalle, mutta sellaisen joka osaa joka paikkaan, viisas ja kielitaitoinen. Kyllä tämä varmaan sitten lääkärihelikopterinkin osaisi paikalle hälyttää. Etten menisi matkalla hukkaan ja päätyisi Timpuktuun.
- Anonyymi00067
Mä jakaisin heti miljoonat sukulaisten kesken,
ensin neuvoteltaisiin kaikkien kanssa
ja tehtäisiin yhteinen päätös miten miljoonat jaettaisiin , - Anonyymi00070
Kun oli nuori ja köhä yritin selittää suvun valituille
miten voitaisiin perustaa
sijoitusyhtiö koska 10 henkeä ei tarvitse
10 x 5000 = 50 000 rahaa varalle riittää se 5000
ja 45 000 voi sijoittaa menetlemällä korkoa koirille
ei mitään vastakaikua jotain kulutuspskanpuhetta enintään
eli sitä kaliberia viskottiin naamaan
no se jatkuu tietty edellen niillä luulisin
paitsi että itse en ole kuluttaja sijoittaja
pyrin 2030 realistisesti tilanteeseen jossa pysyvästi ylittyy tuotto
yli SAK-mafiosojen tulot, tavanomaisesti 200 tonnia vuodessa heikäläisillä - Anonyymi00071
Jo vanhat kreikkalaiset, mm Euripides, tuli siihen tulokseen, että
onnellisin on se, joka elää päivän kerrallaan vaatimattomasti ja nauttii elämän yksinkertaisesta hyvyydestä. Arjen yksinkertaisuus on onnea!
Olen täysin samaa mieltä. Raha ei tuo onnea.- Anonyymi00072
tuo se on kokemusta asiasta
- Anonyymi00073
Tähän kirjoitukseen voin täysin yhtyä!!
- Anonyymi00074
Ihmisen sisäinen tasapaino on eräs onnen edellytyksistä.
- Anonyymi00083
Minulla ei koskaan ole ollut muuta mahdollisuutta kuin valita onni
koska olen itetehty
El hombre hecho a si mismo el mito del pobre a rico
ja kouluttautua ja vaurausta paremmaksi kun yksikään Suomen presidentti
Jos olisi tähdännyt kulutukseen ja hyvään perhe-elämään olisi saanut jauhelihaa
ja avioero jne. eli olisi leipätyönä olleet murheet
Pidän sinänsä Chandlerin kirjoista en tosin lue enää fiktiodekkareita mutta ahmin
psykopaatte ja tosirikoksia dokumenteista
https://www.kirjasampo.fi/fi/kulsa/kauno:ateos_10086
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 661052
- 140849
Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla
Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla (yksityisen asiakkaille Kela-korvaus jätetä422714- 67698
- 38638
Mies miksi me ei voida aloittaa salaista suhdetta
Pakkoko siitä olisi kenellekään kertoa? Voitaisiin nähdä salaa jossain eri paikkakunnalla.72594Salassapito ja kunnan hommat
Hyryllä alkanut olla ihmeellinen tapa että minä kuulen kunnan tapahtumista kylältä yhden henkilön toimesta. Tiedotusta h13559Milloin mies aloitetaan
Joku kiihkeä romanssi tai vakavampi suhde..? En jaksa enää olla yksin. Sä taidat haluta olla yksin.37554En enää mies ikävöi sinua niin paljon
Jos nyt vain pysyttelisit pois näköpiiristäni vielä kesän yli näiden useiden kuukausien jatkeeksi, niin luulen että kaik55533- 91507