Mikä teitä naapureita vaivaa?

Anonyymi-ap

Pommitatte minua rahan takia sotilasteknisillä laitteilla läpi yön, joskus päivälläkin. Uskokaa jo, minä en käsittele rahaa, pankit on sitä varten. Uskonko takia te myös minua vaivaatte? Suomessa pitäisi olla uskonnonvapaus.

Te olette psykiatrisen hoidon tarpeessa.

-00

28

285

Vastaukset 28

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Me valmistellaan syytettä rikoksesta ihmisyyttä vastaan, tekijöinä naapurit valtiovallan johdolla. Elinikäinen vankeus häämöttää.

• Anonyymi00002

Annalassa ollut taas liskojen yö.

• Anonyymi00003

Annala on vain satunnaisesti valittu kohdenimeksi

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Annala on vain satunnaisesti valittu kohdenimeksi

Tuskinpa vaan. Jäljet johtavat syttytehtaalle.

• Anonyymi00005

Taitaa olla lääkkeet ottamatta.?

• Anonyymi00007

Naapurit olivat päätekijöitä tätä tunnettua henkilöä vastaan, turveyritys oli näiden tuhoavien laitteiden maahantuoja ja valmistaja.

Karoliina

• Anonyymi00009

Syinä raha , usko ja kateus, päätekijänä ja suojelijana valtiojohto ja Saksa ja USA.

• Anonyymi00010

Kaiken takana on synnin luvallisuus ja epäusko.

• Anonyymi00011

Poliisin lähipiiri laittoi mittaritauluun ylimääräisen johdon, jolla tehdään haittaa keholle.

terveisin SALMELAN lähipiiri ja veljeni K.K

• Anonyymi00012

Edelleen tämä porukka yritti tehdä Jumalan Pojasta pedofiilia Alajärven kesäseuroissa liittämällä lapsiseksiä trikkikuvilla hänen autonsa kuviin.

INTERPOL

• Anonyymi00013

Minä suutun ystäväni puolesta ELENIALLE JA EON'ILLE,te vaihdoitte hänen kiellostaan huolimatta rikollisen sähkömittarin ilman lupaa.

Charlotta

• Anonyymi00014

Mittaria ei sitten enää vaihdeta, siitä on poistettu rikolliset ominaisuudet. Mulla on mennyt täysin luotto verkkoyhtiöön.

-00

• Anonyymi00023
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Mittaria ei sitten enää vaihdeta, siitä on poistettu rikolliset ominaisuudet. Mulla on mennyt täysin luotto verkkoyhtiöön.

-00

Mittari kuuluu verkkoyhtiölle, ei kiinteistön omistajalle. Yhtiö tekee sillä mitä haluaa, sitä ei kiinteistön omistajalta kysellä. Sinä et poista siitö yhtään mitään olematonta ominaisuutta.

• Anonyymi00015

Kaljaa koneeseen, kyllä se siitä helpottaa

• Anonyymi00016

kaljassa se, että se turvottaa..............

• Anonyymi00018

Ylläpidolle terveisiä, voitte te tietysti puolueellisesti viestejä poistaa, mutta vastaatteko te seurauksista? Tässä on syyttömiä ihmisiä kuollut. Päätekijöitä ovat P.T. ja H.K.. Totuus ei pala tulessakaan, heitä voi syyttää rikoksesta ihmisyyttä vastaan ja joukkotuhonnasta.

kärsineet, syyttömät ihmiset

• Anonyymi00019

Charloltta, OO, Interpol, Jumalan poika, Karoliina yms ovat kaikki saman henkilön nimimerkkejä.

T…. K……..i

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Charloltta, OO, Interpol, Jumalan poika, Karoliina yms ovat kaikki saman henkilön nimimerkkejä.

T…. K……..i

Heikkikö se siellä....................................

• Anonyymi00021

Mitä te siellä vikmannilla hommaatte, se on rikos ihmisyyttä vastaan.

• Anonyymi00022

isänmaan petturit

• Anonyymi00024

No, jos ei olematonta sotilaskalustoa tms, ole näkynyt kylällä, niin tarkkasilmäiset ovat havainneet Mansikin ja Myyrikin märehtivän pellolla. Harmi kun lehmät alkavat käydä niin harvinaisiksi-

• Anonyymi00025

Naapurit ovat ihmishirviöitä, heillä sotilaslaitteita, joita voi ohjata myös etänä. Tarkoitus on valtiojohdon tuella kiristää rahaa vaikka murhaamalla läheisiä. He kaikki ovat tehneet rikoksen ihmisyyttä vastaan. Jumalan Poikana minä suljen heiltä Taivaan lopullisesti.

• Anonyymi00027

Naapurit on Isänmaan pettureita.

• Anonyymi00031

mikä sotilastekninen laite kuin joku Hellfire tai Tomahaqk -ohjua?

• Anonyymi00032

Perhon kunnan johto on mukana rahaliigassa. Muutenkin Perhon historia on murheellinen, kymmeniä vuosia puolet perholaisista ovat varastaneet rahaa tältä tietyltä yritykseltä. Se on täysin mädättänyt tämän kunnan, täällä on valtavasti Saatananpalvelijoita.

• Anonyymi00034

Olikohan taas aika käydä tohtororisedän juttusilla.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      172
      1196
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      75
      1043
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      86
      820
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      752
    5. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      72
      747
    6. Vielä hyvinvointitalosta

Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko
      Pyhäjärvi
      81
      668
    7. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      37
      627
    8. 28
      615
    9. IS Viikonloppu 25.-26.7.2026

Lähes kymmenen vuotta kestänyt putki täysiin 3.0 ristikoihin on Skytän osalta ilmeisesti nyt ohi. Kollegat ovat arvioin
      Sanaristikot
      67
      611
    10. Luule ja ajattele minusta

mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅
      Ikävä
      46
      599
    Aihe