Koivutuvan lakkautus

Anonyymi-ap

Eikös tämä ole koivuhaassa oleva paikka?
Soite suunnittelee tämänkin lakkautusta.

9

81

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      joku päättäjä selvästi vihaa koivuhakaa..

      • Anonyymi00002

        Talohoidon toimisto
        Asumisneuvoja
        Sosiaalitoimisto
        Etsivätoimisto
        Postipankki
        Säästöpankki
        R-kioski
        Kuntosali
        Ruokakaupat
        Leipomo
        Kahvila
        olivat ennen.
        Kai ne neuvolapalvelutkin lähtee terveyskeskuksen myötä?

        Apteekki, hammashoitola, juottola, kampaamo, kirjasto.. jää. Milloin nekin lähtee.
        Miten kehitys menee tähän suuntaan. Ei mitään rakentavaa.
        Paljon kuitenkin asukkaita asiakkaita laajasti ympäri palvelukeskusta.


      • Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Talohoidon toimisto
        Asumisneuvoja
        Sosiaalitoimisto
        Etsivätoimisto
        Postipankki
        Säästöpankki
        R-kioski
        Kuntosali
        Ruokakaupat
        Leipomo
        Kahvila
        olivat ennen.
        Kai ne neuvolapalvelutkin lähtee terveyskeskuksen myötä?

        Apteekki, hammashoitola, juottola, kampaamo, kirjasto.. jää. Milloin nekin lähtee.
        Miten kehitys menee tähän suuntaan. Ei mitään rakentavaa.
        Paljon kuitenkin asukkaita asiakkaita laajasti ympäri palvelukeskusta.

        Koivuhaan hammaslääkäriin määräsivät hammashoitoon.
        Mikäs siinä ihan hyvät ja kotoisat tilat, mutta toiselta puoleta kaupunkia ja marraskuun lopussa, jolloin pyörätiet olivat jäässä ja pyörällä olisi matkaan mennyt yli 45 minuuttia.


      • Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Talohoidon toimisto
        Asumisneuvoja
        Sosiaalitoimisto
        Etsivätoimisto
        Postipankki
        Säästöpankki
        R-kioski
        Kuntosali
        Ruokakaupat
        Leipomo
        Kahvila
        olivat ennen.
        Kai ne neuvolapalvelutkin lähtee terveyskeskuksen myötä?

        Apteekki, hammashoitola, juottola, kampaamo, kirjasto.. jää. Milloin nekin lähtee.
        Miten kehitys menee tähän suuntaan. Ei mitään rakentavaa.
        Paljon kuitenkin asukkaita asiakkaita laajasti ympäri palvelukeskusta.

        oli myös Siwa silloin kun muutin tänne.
        eli oli kaksi ruoka kauppaa r kioski ja posti .
        mikä idea on tuhota kaikki palvelut ja suunnitella tänne lisää majoituksia samaan aikaan.
        tämä on väärä suunta ja mielestäni Koivuhaka voisi olla järkevämpi kohde rakentaa uusia asioita kuin Heinolankaari.

        palvelukeskus on nyt lähes tyhjillään ja sinnekin voisi tulla joku ruokapaikka.
        koti pizza tai joku muu kiva ruokapaikka.
        skeitti parkin viereen ainakin saisi tehtyä vaikka mitä kivaa esim jäätelö kioski.

        eikös muuten perhepuistossa joskus ollut jäätelökioski? ainakin siellä oli tanssilava .

        voi kun koivuhaka seura järjestäisi jonkin festarin tänne . elävää musiikkia vapaa pääsy voitaisiin esimerkiksi jollakin hyväntekeväisyys toiminnan avulla saada artisteja tänne ja jos ei muuten niin yhteis laulu karaoke


    • Anonyymi00004

      Koivuhaka tuhotaan täysin

      • Anonyymi00005

        Yep. Enteilee sallaista pitkänmatkan suunnitelmaa, että kaupunki myy täältä kaikki kerrostalot pois tai ne puretaan. Eikös tuo palvelukeskuskin ole purkukamaa vanhoine talonrakennus tekniikoineen. Villejä arvauksia vaan.


      • Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Yep. Enteilee sallaista pitkänmatkan suunnitelmaa, että kaupunki myy täältä kaikki kerrostalot pois tai ne puretaan. Eikös tuo palvelukeskuskin ole purkukamaa vanhoine talonrakennus tekniikoineen. Villejä arvauksia vaan.

        samaa itsekin veikkaan. alkaahan nuo luhtitalot olla jo teknisen käyttöiän päässä.
        pitäisi kyllä tehdä peruskorjauksia . rappaukset ropisee ja joissakin kohtaa näkyy jo raudoitus joka ruostunut ja äänieristys selkeästi heikentynyt.
        pitäisi ennemmin korjata ja palvelukeskus voitaisiin purkaa ja tilalle parempi rakennus esimerkiksi harrastus keskus.
        siellä voisi olla bändi huoneita ja puu verstas
        ehkä kuntosalikin olisi kiva.

        koivuhakaan tk tilalle voisi helposti tehdä jotain sellaista yhteistä tilaa, missä voisi harrastaa karaokea, kun ei jotkut halua mennä sinne räkälään. voisin mielelläni maksaa siitä.
        kerrostalossa on paha harrastaa laulua tai mitään kun naapurit saattavat hermostua.


    • Anonyymi00008
      UUSI

      Eikös koivuhakaan ole tarkoitus rakentaa S-market??

      • Anonyymi00009
        UUSI

        pihilajaan !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1070
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      948
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      807
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      86
      723
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      617
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      36
      526
    8. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      47
      516
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      515
    10. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    Aihe