Eikös tämä ole koivuhaassa oleva paikka?
Soite suunnittelee tämänkin lakkautusta.
Koivutuvan lakkautus
9
81
Vastaukset
- Anonyymi00001
joku päättäjä selvästi vihaa koivuhakaa..
- Anonyymi00002
Talohoidon toimisto
Asumisneuvoja
Sosiaalitoimisto
Etsivätoimisto
Postipankki
Säästöpankki
R-kioski
Kuntosali
Ruokakaupat
Leipomo
Kahvila
olivat ennen.
Kai ne neuvolapalvelutkin lähtee terveyskeskuksen myötä?
Apteekki, hammashoitola, juottola, kampaamo, kirjasto.. jää. Milloin nekin lähtee.
Miten kehitys menee tähän suuntaan. Ei mitään rakentavaa.
Paljon kuitenkin asukkaita asiakkaita laajasti ympäri palvelukeskusta. - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Talohoidon toimisto
Asumisneuvoja
Sosiaalitoimisto
Etsivätoimisto
Postipankki
Säästöpankki
R-kioski
Kuntosali
Ruokakaupat
Leipomo
Kahvila
olivat ennen.
Kai ne neuvolapalvelutkin lähtee terveyskeskuksen myötä?
Apteekki, hammashoitola, juottola, kampaamo, kirjasto.. jää. Milloin nekin lähtee.
Miten kehitys menee tähän suuntaan. Ei mitään rakentavaa.
Paljon kuitenkin asukkaita asiakkaita laajasti ympäri palvelukeskusta.Koivuhaan hammaslääkäriin määräsivät hammashoitoon.
Mikäs siinä ihan hyvät ja kotoisat tilat, mutta toiselta puoleta kaupunkia ja marraskuun lopussa, jolloin pyörätiet olivat jäässä ja pyörällä olisi matkaan mennyt yli 45 minuuttia. - Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Talohoidon toimisto
Asumisneuvoja
Sosiaalitoimisto
Etsivätoimisto
Postipankki
Säästöpankki
R-kioski
Kuntosali
Ruokakaupat
Leipomo
Kahvila
olivat ennen.
Kai ne neuvolapalvelutkin lähtee terveyskeskuksen myötä?
Apteekki, hammashoitola, juottola, kampaamo, kirjasto.. jää. Milloin nekin lähtee.
Miten kehitys menee tähän suuntaan. Ei mitään rakentavaa.
Paljon kuitenkin asukkaita asiakkaita laajasti ympäri palvelukeskusta.oli myös Siwa silloin kun muutin tänne.
eli oli kaksi ruoka kauppaa r kioski ja posti .
mikä idea on tuhota kaikki palvelut ja suunnitella tänne lisää majoituksia samaan aikaan.
tämä on väärä suunta ja mielestäni Koivuhaka voisi olla järkevämpi kohde rakentaa uusia asioita kuin Heinolankaari.
palvelukeskus on nyt lähes tyhjillään ja sinnekin voisi tulla joku ruokapaikka.
koti pizza tai joku muu kiva ruokapaikka.
skeitti parkin viereen ainakin saisi tehtyä vaikka mitä kivaa esim jäätelö kioski.
eikös muuten perhepuistossa joskus ollut jäätelökioski? ainakin siellä oli tanssilava .
voi kun koivuhaka seura järjestäisi jonkin festarin tänne . elävää musiikkia vapaa pääsy voitaisiin esimerkiksi jollakin hyväntekeväisyys toiminnan avulla saada artisteja tänne ja jos ei muuten niin yhteis laulu karaoke
- Anonyymi00004
Koivuhaka tuhotaan täysin
- Anonyymi00005
Yep. Enteilee sallaista pitkänmatkan suunnitelmaa, että kaupunki myy täältä kaikki kerrostalot pois tai ne puretaan. Eikös tuo palvelukeskuskin ole purkukamaa vanhoine talonrakennus tekniikoineen. Villejä arvauksia vaan.
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Yep. Enteilee sallaista pitkänmatkan suunnitelmaa, että kaupunki myy täältä kaikki kerrostalot pois tai ne puretaan. Eikös tuo palvelukeskuskin ole purkukamaa vanhoine talonrakennus tekniikoineen. Villejä arvauksia vaan.
samaa itsekin veikkaan. alkaahan nuo luhtitalot olla jo teknisen käyttöiän päässä.
pitäisi kyllä tehdä peruskorjauksia . rappaukset ropisee ja joissakin kohtaa näkyy jo raudoitus joka ruostunut ja äänieristys selkeästi heikentynyt.
pitäisi ennemmin korjata ja palvelukeskus voitaisiin purkaa ja tilalle parempi rakennus esimerkiksi harrastus keskus.
siellä voisi olla bändi huoneita ja puu verstas
ehkä kuntosalikin olisi kiva.
koivuhakaan tk tilalle voisi helposti tehdä jotain sellaista yhteistä tilaa, missä voisi harrastaa karaokea, kun ei jotkut halua mennä sinne räkälään. voisin mielelläni maksaa siitä.
kerrostalossa on paha harrastaa laulua tai mitään kun naapurit saattavat hermostua.
- Anonyymi00008UUSI
Eikös koivuhakaan ole tarkoitus rakentaa S-market??
- Anonyymi00009UUSI
pihilajaan !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101070
- 102948
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96807- 86723
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17617- 36526
- 47516
- 25515
- 43492