Viekää niitä lapsia lomalle, eivät tee muutako ilkeyttä, eivät tee mitään, muutako haittaa ympäristölle.
Koululaisten loma.
6
74
Vastaukset
- Anonyymi00001
Lähettäkää hyvät vanhemmat meille pari kolme lapsukaista oppiin. "Varatutana" kasvattaisin heistä reippaita kansalaisia ottamatta oman fyysisen isoisän oikeuksia.
Opettaisin lapset tekemään työtä - vastuulliseksi ja luotettavaksi yhteiskunnan jäseneksi. Kullekin löytyisi sopivaa tekemistä, "touhuamista" ja hyödyllistä puurtamista.
Tarvittaessa järjestyy kuljetusta, majoitusta ja tietysti vatsan täytettä.
Kaiken lisäksi maksan hyvän "opiskelupalkan", ja pyynnöstä henkilökohtaisen vapaa-ajan vakuutuksen, ellei sellaista jo ole. Miltä kuulostaa. MOT
JK Omat lapsemme ja lapsenlapsemme ovat aikuisia, ja asuvat Etelä-Suomessa. Aikanaan meillä kävi nuorukaisia "kesähommissa". Lienevät jo itse vanhempia. Vai mitä Tuukka ymt.- Anonyymi00002
Hyi! Saipa kenkää Vesiveijaristakin ja täysin aihellisesti.
- Anonyymi00003
Puolueemme kesäpäivillä muutama vuosi sitten olimme saunassa ja Sebastian sekä hänen puolisonsa osallistuivat myös. Hirveä heiluri oli tällä kaverilla lähes polveen saakka. Mietin miltä tuollainen tuntuisi omassa hanurissa ja nyt kysynkin onko kaveri suomalainen vai ulkomaalainen? Voisin tarjota hänelle kotimajoitusta Halkokarilla.
Tiedoksi Kokkolan kaupunki, VR, Soite - Anonyymi00004
jammulle lapsia hoitoon voi taivas...
- Anonyymi00005
ei taida olla perheillä rahaa lähteä reissuun.
turhautunut tylsistynyt lapsi ja nuori yleensä keksii tyhmyyksiä jännityksen takia eikä ilkeyttään, että ihan hyvä pointti, mutta täällä kokkolassakin voisi järjestää ja tehdä vaikka mitä.
aika vähän täällä mitään on ja vaikea löytää tietoa mistään tekemisistä.
pitäisi olla kokkolassa oma youtube joka mainostaa tekemistä ja facebookissa- Anonyymi00006
Tässä olisi tärkeä aihe jalostettavaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721157
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?39584Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296548Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t218512- 50504
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45492