Nyt on. Jonkin maan aggressiivinen solu yrittää eliminoida minut. Verhot on nyt kiinni ja en käytä valoja huoneissa. Raotan aivan vähän verhoja ja tarkkailen kerrostalon etupihaa ketä siellä liikkuu.
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Jep jep otteita skitsofreenikon päiväkirjasta
- Anonyymi00002
En oo nukkunut yhtään kun oon kytöny verhon raosta ja ovisilmästä milloin tulevat eliminoimaan. Liekö Kelan tiedustelun elininointiosasto asialla ...nyt pitää lopettaa ja sulkea puhelin ja ottaa sim-kortti pois.
- Anonyymi00003
Kyllä kylä kohta tulee vihreä pieni mies ja vie mennessään
- Anonyymi00004
Onko muita joiden kämpän katonrajassa liikkuu pikku miehiä, ryhmittymät ihan selvästi hyökkäykseen.
- Anonyymi00005
Hanki lobotomia
- Anonyymi00006
Se on se vioittunut siittiösolu josta sinä sait alkusi. Se vika kulkee mukanasi hautaan asti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1432068Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja185924Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91907Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.37848- 60830
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔47762Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat51726- 73711
Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö284709Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol35660