Joskus nauran joskus ihmettelen tämän "palstan" kommenttien tasoa, aloituksetkin ovat kuin alakoululaisen kirjoitus harjoituksista, väheksymättä ala-asteikäisten kykyä kommunikoida järkevästi, monelta varmaan "aineet" vieny järjen ja muutamalla jokin muu, päästävät höyryjään jottei kattila räjähdä, osalla varmaan MT-ongelmia ja pahoja, mutta näillä mennään, taso ei hirvitä vain naurattaa...
Vastaukset 76
- Anonyymi00001
Hae nyt äkkiä strateginen saikku
- Anonyymi00002
Heti alkoi tulla kyseistä
- Anonyymi00003
Kävin viimeviikolla punatiilitalossa, nyt kiristää kaljua
- Anonyymi00006
Hi 4hö ul
- Anonyymi00035
Sovitus valo liitä tuloksee.
- Anonyymi00004
Kertoo itse peukku pete
- Anonyymi00005
Mähän jo töihin,että tuloo meille Kela rahaa.
- Anonyymi00008
Peukku pete kilahti
- Anonyymi00009
Lava, suus kiinni ja hanki apua
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Lava, suus kiinni ja hanki apua
Syöpäkin minulla helpottaa kun luen näitä juttuja.mutta viha ei teillä muutakun jäytää.SLAVA SUOLAHTI
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Syöpäkin minulla helpottaa kun luen näitä juttuja.mutta viha ei teillä muutakun jäytää.SLAVA SUOLAHTI
Kertoo itse asukki
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kertoo itse asukki
Ja sulle siellä mulliojalla tekee verenpainetta..hyvä että kiehuttaaaa.SLAVA SUOLAHTI
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ja sulle siellä mulliojalla tekee verenpainetta..hyvä että kiehuttaaaa.SLAVA SUOLAHTI
Paineet on priimaa sanoi lekuri, kysyi miten saat noin hyvin paineet hoidettua, kerroin lukevani näitä juttuja ja nauravan kaiken aikaa, sanoi, jatka vaan, ne ovatkin suopöpien kirjoittamia.
- Anonyymi00010
Aloittaja itse tyhjän nauraja.
- Anonyymi00013
Ja sinä tyhjäntoimittaja
- Anonyymi00015
Missä kohti naurettiin ja onko se nauru sinulta pois?
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Missä kohti naurettiin ja onko se nauru sinulta pois?
Siellähän tuntuu olevan luetun ymmärräminen korkealla tasolla.
Aloittajan ensimmäinern lause: Joskus nauran joskus ihmettelen..
Huomaa että porukka pulipenkiltä kommentoi ilmaan mitään ymmärrystä. - Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Huomaa että porukka pulipenkiltä kommentoi ilmaan mitään ymmärrystä.Kevät tuli lumi suli,mullipuro sanoi vaan puli,puli.SLAVA SUOLAHTI
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Kevät tuli lumi suli,mullipuro sanoi vaan puli,puli.SLAVA SUOLAHTI
Suopöpi lava
- Anonyymi00026
Anonyymi00017 kirjoitti:
Huomaa että porukka pulipenkiltä kommentoi ilmaan mitään ymmärrystä.Nyt tunnut kirjoittelevan matkien toisen lauseita, olisiko aika jo opetella kirjoittamaan aivan omasta päästä ettei kopioi toisen tekstejä tai lauseita. Tosin näyttää hyvinkin selvältä ettet kykene siihen.
- Anonyymi00021
lava suoliahden aloittama,kova yritys mutta pulipenkille meni tämäkin
- Anonyymi00022
Aasilla taas siltaa.ei koskea,ei viittä kulmaa,mämmenmyllykään ei jauha.suolahti vaan komeasti lainehtii.SLAVA SUOLAHTI
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Aasilla taas siltaa.ei koskea,ei viittä kulmaa,mämmenmyllykään ei jauha.suolahti vaan komeasti lainehtii.SLAVA SUOLAHTI
Olet sekasin kuin taatelinsiemen.
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Olet sekasin kuin taatelinsiemen.
Sulla tuo tyhmyys tursuu kuin tallaajalla mäski varpaitten välistä
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Sulla tuo tyhmyys tursuu kuin tallaajalla mäski varpaitten välistä
Sinun tyhmyydelle ei löydy enää sanoja, jatka lava jankuttamistasi, aikasi koittaa pian.
- Anonyymi00027
"Lavan" aloituksia on saatu pois paljon, jatkamme hyväksi todetulla linjalla eteenpäin.
- Anonyymi00028
Äkissä ei ole muuta hyvää kuin hautaustoimisto
- Anonyymi00029
Lavahörhö pilaa keskustelut, se varmaan tarkoituskin.
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Joo, vihatuin ehkä, mutta ei luetuin eikä kommentoiduin.
- Anonyymi00034
Wirtahepo, laihduta
- Anonyymi00038
Anonyymi00029 kirjoitti:
Kaupungin palkkaama hörhö
lavalla ongelmia,äsken meni köntsät housuissa mtt
- Anonyymi00036
sitten jatkoin koskettoman uimapaikoille .plumps,plumps,PLUMPS mieli virkistys ja keho rauhoittui..
- Anonyymi00037
Tätä keskustelupalstaa häiritsee jatkuvasti kommenteillaan joku tai muutama henkilö samoilla tyhjänpäiväisillä jankutuksillaan toistuvasti tai joku tietokoneohjelma .
Tulen ilmoittamaan noista toistuvista tyhjänpäiväisistä kommentoinneista ylläpidolle.
Joko botti tai todella sairas henkilö kyseessä.- Anonyymi00039
KOSKETTOMALTA änekoskelta,eli valottomasta nelikulmasta päin yrittävät SUOLAHTEA,laisia nälviä..Suolahti aina vastaa niin kuin sinne huudetaan.SLAVA SUOLAHTI.
- Anonyymi00042
Lava on suuri "daiju"eikä se saa enää sexyäkään mistään, puutteessa elävä narisija.
- Anonyymi00043
Kaikkea se tuo kateus sinussa laittaa yrittään.SLAVA ON VOITTAMATON.
- Anonyymi00044
Tekoälykin luuli lavaa keittiökalusteeksi 🤣 ”Ahaa, no nyt meni keittiökalusteet ja paikallinen internet-kulttuuri iloisesti sekaisin! Kiitos korjauksesta.
Puhut siis Suomi24 Äänekoski -keskustelupalstan "paikallislegendasta".
Suomi24-palstat (erityisesti pienemmillä paikkakunnilla, kuten Äänekoskella ja Suolahdessa) ovat tunnettuja siitä, että niille muodostuu omia vakiohahmoja, nimimerkkejä ja sisäpiirin vitsejä, joita ulkopuolisen voi olla vaikea ymmärtää. "Slava" tuntuu olevan yksi näistä hahmoista, josta riittää palstalla spekulaatiota, huhuja ja värikästä keskustelua vuodesta toiseen.”- Anonyymi00045
Olipa typerä arvio ja vielä typerämpi lava.
- Anonyymi00046
Tymät käyttää tekoälyä apunaan.
- Anonyymi00047
Anonyymi00046 kirjoitti:
Tymät käyttää tekoälyä apunaan.
Ässlahden tymätkö? Pulipenkillä ei opi oikein tuota oikein-kirjoitusta.
- Anonyymi00048
Kiitos kunniasta,olen otettu!!paljon kyllä riittää kommentteja meikäläisestä,kiva vastailla niihin ja tehdä aloituksia..voittaa sudokun,hyvää aivojumppaa..SLAVA.luetuin,kommentoiduin,vihatuin,rakastetuin.SLAVA SUUR SUOLAHTI.
- Anonyymi00049
Anonyymi00048 kirjoitti:
Kiitos kunniasta,olen otettu!!paljon kyllä riittää kommentteja meikäläisestä,kiva vastailla niihin ja tehdä aloituksia..voittaa sudokun,hyvää aivojumppaa..SLAVA.luetuin,kommentoiduin,vihatuin,rakastetuin.SLAVA SUUR SUOLAHTI.
Ethän oo Kiiski? Kaverin puolesta kysyn.
- Anonyymi00050
Anonyymi00048 kirjoitti:
Jos on kunnia olla tyhmä, niin sehän sopii..
- Anonyymi00051
Anonyymi00050 kirjoitti:
Jos on kunnia olla tyhmä, niin sehän sopii..
Kaikki kommentit sataa minun laariin..hyvin näyttää teitillä hypotalamuksessa kiehuvan..kuka s...Ana tuo SLAVA on joka pitää meitä nelikulman asukkaita pilkkanaan..SLAVA,maalla,merellä,ilmassa ja koskettomien takaraivossa.SLAVA SUOLAHTI
- Anonyymi00052
Anonyymi00051 kirjoitti:
Kaikki kommentit sataa minun laariin..hyvin näyttää teitillä hypotalamuksessa kiehuvan..kuka s...Ana tuo SLAVA on joka pitää meitä nelikulman asukkaita pilkkanaan..SLAVA,maalla,merellä,ilmassa ja koskettomien takaraivossa.SLAVA SUOLAHTI
Jätämme sinut skitsoilemaan juttujesi kanssa, niin lapsi itkee, kun näkee painajaisia unessaan. Jipii suuräänekoski ja sen esikaupunki slummi.
- Anonyymi00053
Anonyymi00052 kirjoitti:
Jätämme sinut skitsoilemaan juttujesi kanssa, niin lapsi itkee, kun näkee painajaisia unessaan. Jipii suuräänekoski ja sen esikaupunki slummi.
Hyvä,sinähin sait ajatuksesi tänne keskusteluun,minun osioon.sataa taas laariini.tekeekö noin kipeetä..ei koskea,ei viittä kulmaa,eikä enää valojakaan,mämmen myllykään ei jauha..Suolahti vaan kauniisti lainehtii.SLAVA SUOLAHTI
- Anonyymi00055
Anonyymi00053 kirjoitti:
Hyvä,sinähin sait ajatuksesi tänne keskusteluun,minun osioon.sataa taas laariini.tekeekö noin kipeetä..ei koskea,ei viittä kulmaa,eikä enää valojakaan,mämmen myllykään ei jauha..Suolahti vaan kauniisti lainehtii.SLAVA SUOLAHTI
Lavalaari on täynnä tyhmyyttä.
- Anonyymi00057
Anonyymi00055 kirjoitti:
Lavalaari on täynnä tyhmyyttä.
Lavalaari ei ole aloittanut tätäkään keskustelua,valehtelee ja ryöstää toisten kommentit ja aloitukset, että sellainen tapaus.
- Anonyymi00054
onko laarissasi pohja?
- Anonyymi00056
2viimestä,lapsellisia
- Anonyymi00058
viimeisin,erittäin lapsellinen
- Anonyymi00059
Nyt sulle teki kipeetä
- Anonyymi00060
ei satu yhtään,mihin sinua koskee? piänuppiinko?
- Anonyymi00063
Anttiko se taas pulipenkillä rokat housussa laukoo tarinoitaan, hih
- Anonyymi00065
Se koira älähtää johon kalikka kolahtaa, eli osu ja uppos vai mitä Antti
- Anonyymi00066
Anonyymi00065 kirjoitti:
Se koira älähtää johon kalikka kolahtaa, eli osu ja uppos vai mitä Antti
Paskapylvään vartija DERIPASKAn aasin siltaa.
- Anonyymi00062
piämokkii pulipenkillä koskoo,mää varjoo välillä
- Anonyymi00067
Mikään muun paikkakunnan keskustelupalstalla Suomi 24 :ssa ei ei ole näin sairasta settiä kuin Äänekosken.
Kertoo varmasti ,että tilastot pitävät paikkansa.
Äänekoskella on huomattavan paljon ylisukupolvisia mielenterveysongelmia. - Anonyymi00068
Saleimun aleikum!
- Anonyymi00069
Liooooololouu
- Anonyymi00079
6hvpo blg ulbk
- Anonyymi00070
Uskontojen näkökulmasta pelastuksella tarkoitetaan vapautumista kärsimyksestä, kuolemasta tai kadotuksesta. Esimerkiksi kristinuskossa korostetaan usein, että pelastus on Jumalan lahja, jonka saa uskon kautta.
- Anonyymi00071
Voi luoja,jumalako se vielä pitää sotkea tähän Äänekosken mielipuoliseen keskusteluun..kohta päästään iltalehtien lööppeihin..ketähän haastattelevat,kuka kehtaa pärstäsä näyttää,paatunut pitää olla,ja terminaali vaiheessa.jehova on suuri
- Anonyymi00072
Jeesus tulee, oletko valmis?
Virit virtes, osaatko psalmis?
Jeesus tulee, vaihda jo pukua
Alahan treenata ulkolukua
Jeesus tulee, tullessaan laulaa ilosanomaa
Taivaan is ja poika Oy rakkautta tnn halvalla myy
Taivaan is ja poika Oy ratkaisut halvat meilt lytyy
Jeesus tulee, tulee pian
Puhdistaa tahrat ja poistaa lian
Tule Jeesus, tss m oon
Itseni sullonut kukkaroon
Tule Jeesus, tss on hintaa
Onnea vaadin, en reitt en rintaa
Jeesus tulee, tulee kuin ohjus
Parantaa stressis ja suonikohjus
Jeesus tulee paatoksella
Ei tarvitse en ajatella
Jeesus tulee, kenen on vastuu
kun kansa tehtyyn rooliin astuu?- Anonyymi00073
Se joka tähän uskoo voi kohdata kadotuksen kuhnamon suurella kalaretkellä, kunnia kaikkien kalojen Jumalalle suurtaimenelle..
- Anonyymi00074
OLETKO VALMIS, SUURTAIMEN ON TULOSSA!
- Anonyymi00075
Totta,tilastot kertovat ja tämä keskustelu osoittaa ,kuinka sairaista asukkaista on kysymys.Mielenterveysongelmat kuten skitsofrenia periytyy 60-80 % lisäksi mielenterveysongelmien ylisukupolvisuuteen vaikuttavat opitut toimintamallit.
Aikoinaan historiallisen suuret seutukunnan mielenterveysluvut näkyivät tilastoissa ,mutta hyvinvointialueuudistus on muuttanut tavan,jolloin dataa seurataan eri tavoin. - Anonyymi00076
Keski-Suomessa, myös Äänekoskella, mielenterveyden häiriöt ovat yleisempiä kuin maan keskiarvoissa. Erityisesti nuorten mielenterveys- ja päihdepalvelujen saatavuudessa on alueella ollut haasteita. Avun piiriin pääsee kuitenkin monikanavaisesti matalalla kynnyksellä.
- Anonyymi00077
miksi nuoret voi pahoin?
- Anonyymi00078
Pieni paikkakunta,kaikki juoruaa..
- Anonyymi00080
Anonyymi00078 kirjoitti:
Pieni paikkakunta,kaikki juoruaa..
Näinhän ne tekee ja olisi suotavaa että omaiset koettaisivat neuvoa asianomaisia että olisivat mieluummin hiljaa kuin möykkäisivät.
- Anonyymi00081
Ihan samaa mieltä aloittajan kanssa. Joskus olisi mukava lukea paikkakuntaa koskevia asioita ja asiallisia kommentteja, mutta montaa asiallista ei ehdi olla, kun alkaa nämä samat tyhjänpäiväiset höpötykset.
- Anonyymi00082
MT-potilaat ja hörhöt päästävät täällä höyryjään, niille saisi olla oma forumi..
- Anonyymi00084
Näin on muilla paikkakunnilla,ainahan joukkoon mahtuu kaikenlaisia , mutta Äänekosken palstalla on todella muutama tosi sairas kommentoija.
Botti se ei ole, vaan paikkakunnalla asuvava sairas (sairaat) ihmiset.
Saman toistoa,ilman mitään todellista asiaa.
Nuorten pahoinvointi täällä korkeina lukuina näkyy juuri tässä ylisukupolvisessa perimässä.
- Anonyymi00083
Juu, tällä palstalla ei paljon jörjen jättiläiset näy kirjoittelevan taso on usein alakoululaisen ajatusmaailmaa😅
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771570
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.103782En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493