Jos olet käyttänyt älysormusta niin oletko saanut siitä jotain hyötyä vai pidätkö sellaisia täytenä humpuukina? Kerro kokemuksistasi.
Olen aikeissa ostaa sellaisen mutta en ole ollenkaan varma sen hyödyllisyydestä.
Älysormus?
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Minulla ei ole, mutta tietääkseni sillä voi maksaa kaupissa ostoksensa ym. kun sitä vilauttaa laiteissa,
- Anonyymi00002UUSI
siis minulla ei ole parmpaa tietoa,,, tuoki voi olla väärä tito,,, huhupuhetta,,,,
- Anonyymi00003UUSI
Tämä aloitus oli jo viime viikolla tai samanlainen.
Stressitason mittaus kiinnostaisi seuraavan mietityttävän ja murehdittavan asian kohdalla. Sellaisia tulee aika ajoin. 70/100 on kovan stressin alaraja.
Nyt on mieli kuin linnunmaito.- Anonyymi00004UUSI
Tarkoittaako nuo luvut verenpaineen ala- ja ylätasoa?
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tarkoittaako nuo luvut verenpaineen ala- ja ylätasoa?
jos tarkottaa se on NORMAALI verenpaine, suorastaan loistav !
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
jos tarkottaa se on NORMAALI verenpaine, suorastaan loistav !
Liian alhaisella on omat ongelmansa. Ei hyvä.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tarkoittaako nuo luvut verenpaineen ala- ja ylätasoa?
Empä usko. En tosin löytänyt mitään yksikköä, millä stressiä mitataan. Löysin tällaisen
Esimerkiksi Garminin laitteet luokittelevat stressitason seuraavasti:
0–25: Lepotila (keho palautuu)
26–50: Matala stressi (normaali arkiaktiivisuus)
51–75: Keskiverto stressi (esim. työpaineet tai treeni)
76–100: Korkea stressi (keho on ylivirittynyt)
Eli korkean stressin alaraja onkin 76, eikä 70 kuten tuohon laitoin. Tuo tietoni perustuu siihen mitä muistaakseni hesarissa luki. Nainen oli mitannut Ourasormuksen mukaan olevansa kovan stressin alarajalla. Päivän taustana oli kokopäivätyö ja sen jälkeen käynti omien vanhempien luona hoitamassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051014
- 99871
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96767- 75652
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16570- 34496
- 25475
- 43472
Tulimme yöllä reissusta kotosalle
niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa30460